hoe dom/grappig is jullie man? (keer een luchtig topic)

18-09-2016 22:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn af en toe net kleine kinderen, en net zoals kleine kinderen hebben mannen af en toe van die acties waarvan je denkt...meen je dat nou???



Zo zijn mijn man en ik ooit 3,5 uur onderweg geweest naar een hotel wat bij ons een uurtje vandaan was..



Manlief had de navigatie ingesteld maar was heilig ervan overtuigd dat deze niet goed de weg aangaf...

We gingen de snelweg op bij het provinciehuis en na 1,5 uur rijden kwamen we weer langs datzelfde provinciehuis...

Boos dat ie was want die klote tom tom was volgens hem van het padje af....



Ik heb me doodgelachen!!!



Mijn man heeft ook totaal geen verstand van voetbal...

Zo zaten we een aantal jaar geleden het E.K te kijken....Ned/portugal... deze wedstrijd werden er 13 gele kaarten uitgedeeld..

Hij keek me aan,porde me met z'n elleboog in m'n zij en zei....Marie tis toch maar goed dat die scheidsrechter zoveel gele kaarten bij hem heeft.....

Wederom dacht ik dat ik kapot ging!!!!



Hebben jullie ook van die grappige verhalen over jullie man/vriend (keer een luchtig topic is ook wel leuk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewooneennaam schreef op 18 september 2016 @ 23:25:

[...]





Off-topic dat heb ik ook gehad.. ik werkte in een fabriek aan de loopband als bijbaantje toen in mn eerste week iets kapot ging en een monteur mij om de bahco vroeg. Ik heb heel gelachen en echt niet gezegd, denkende dat het een 'luis de nieuwe er in grap' was. Hij keek me heel stom aan....



On-topic, helaas ben ik ook thuis de kluns...De eigenlijke naam van een bahco is dan ook verstelbare steeksleutel. Alleen te gebruiken als je verder niks hebt. Is namelijk een bouten en moeren sloper.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Eentje van mijn vader.



We hadden vroeger een klein zwart hondje die niet op de bank mocht liggen.

Ik had als kind een indianenpakje en had de bijbehorende zwarte pruik op de bank gelegd.



Mijn vader heeft een paar minuten lang mijn pruik gemaand van de bank af te gaan.

Stoom uit zijn oren dat mijn pruik maar niet wilde luisteren naar " bello, van de bank ! Bello van die bank af !! Bello in de mand!!

BELLO!! AF !!

Nou potverdorie BELLO, GA VAN DE BANK AF!

Ja wat zitten jullie nu stom te lachen, dat beest luistert voor geen meter zo.

BELLO VAN DE BANK EN IN DE MAND !!



Mijn moeder, ik en mijn broer lachen dubbel op de bank van het lachen.

Tranen over onze wangen , vooral omdat bello met een verbaasde blik achter hem stond
TVP want de tranen lopen over m'n wangen van het lachen. Ik ga even nadenken over domme acties van man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg aan mijn vriend of hij ossenhaas wilde eten. Hij keek mij stomverbaasd aan. Zegt hij wordt dat niet teveel? We kunnen beter kiezen of de os of de haas.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem.







Ik vroeg m'n man van de week om even de laatste appels uit de boom te plukken, rest had ik met m'n peuterdochter al geplukt maar deze waren te hoog en kwam ik zelf niet makkelijk bij.

Man gaat naar tuinhuisje gereedschap zoeken en komt met lege handen uiteindelijk weer binnen of ik de tuinschaar gezien had.....

Had zich niet bedacht dat appels als ze rijp zijn gewoon los hangen.



Moest hard lachen, hoop dat bij de kinderen de appel iets verder van de boom valt
Boodschappen doen en dan thuiskomen met producten waar ik nog nooit van heb gehoord. Dan denk ik, waaarom koop je dat nou? Heb je dat hier ooit zien liggen, nee toch? Dan weet je toch wel, dat ik dat dus niet bedoel?



En ook licht beledigd, had ie van die hele smerige kant en klare pastasaus gekocht, terwijl ik altijd gezeefde tomaten koop en dan zelf van alles toevoeg. Nou ja, ik heb de spullen weggegeven, zonde om het weg te gooien. Als mijn vriend boodschappen doet, kost het altijd wat aan spullen die we weg kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2016 @ 23:49:

Eentje van mijn vader.



We hadden vroeger een klein zwart hondje die niet op de bank mocht liggen.

Ik had als kind een indianenpakje en had de bijbehorende zwarte pruik op de bank gelegd.



Mijn vader heeft een paar minuten lang mijn pruik gemaand van de bank af te gaan.

Stoom uit zijn oren dat mijn pruik maar niet wilde luisteren naar " bello, van de bank ! Bello van die bank af !! Bello in de mand!!

BELLO!! AF !!

Nou potverdorie BELLO, GA VAN DE BANK AF!

Ja wat zitten jullie nu stom te lachen, dat beest luistert voor geen meter zo.

BELLO VAN DE BANK EN IN DE MAND !!



Mijn moeder, ik en mijn broer lachen dubbel op de bank van het lachen.

Tranen over onze wangen , vooral omdat bello met een verbaasde blik achter hem stond
.
Mijn man geeft mij steevast kookadviezen terwijl hij nog nooit verder is gekomen dan een eitje bakken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt wel eens een snert mee van zijn ouders. Hij had het netjes in de diepvries gezet. Toen de dag kwam dat hij het wilde opeten, pakte hij een koekenpan, legde het ijsblok snert erin en heeft het op hoog vuur opgewarmd. Hij bepreep niet waarom ik dat niet logisch vond...
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Oh een jaar geleden ging mijn man een keer mee naar de supermarkt, hij keek zijn ogen uit want je kon de artikelen en prijzen op een scherm zien bij de kassa. Kan je nagaan hoe lang hij wel niet in een supermarkt was geweest.
quote:sprokkelientje schreef op 18 september 2016 @ 22:14:

Mijne is wat ouder en heeft op school nooit fatsoenlijk Engels gehad, bovendien heeft hij ook niets met talen (meer de man van de techniek zeg maar).

Hij bestelde ooit in Londen als lunch een mirror-egg.......

Ik heb me letterlijk bezeken.
quote:Jillzred schreef op 19 september 2016 @ 00:07:

Mijn vriend krijgt wel eens een snert mee van zijn ouders. Hij had het netjes in de diepvries gezet. Toen de dag kwam dat hij het wilde opeten, pakte hij een koekenpan, legde het ijsblok snert erin en heeft het op hoog vuur opgewarmd. Hij bepreep niet waarom ik dat niet logisch vond...
Alle reacties Link kopieren
Één van mijn eerste vriendjes (hij was toen 18 ofzo) kwam uit een boerengezin met alleen broers.



We kwamen eens te spreken over menstruatie en hoe dat is voor meisjes. Halverwege kwam ik erachter dat meneer dacht dat een tampon werkt als een soort kurk; als je 'm eruit haalt dat alles dan naar buiten stroomt.
music is my life
Alle reacties Link kopieren
Toontje:

99 van de 10 keer ben ik de kluns in huis, maar laatst had m'n man een hele handige actie...



Hahaha



Edit: wat een GEWELDIG topic. Helaas ben ik in onze relatie ook de kluns.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 18 september 2016 @ 23:34:

Mag het er ook een van mijn vader zijn? Mijn ouders zijn van het ouderwetse soort; ma was altijd thuis en deed al het koken en huishouden, pa aan het werk. Toen mijn moeder een keer een tijd in het ziekenhuis lag, moest mijn vader toch koken voor de kinderen die nog thuis woonden. Ik was het huis al lang uit maar ik werd opgebeld of ik toevallig niet wilde komen eten want hij had risotto gemaakt voor 16 personen.

Hoe dan?

Om te koken neme men een kookboek en zoeke wat uit. In mijn vaders ogen zou het volstrekt logisch zijn dat een kookboek de hoeveelheden per persoon aangeeft en dus had hij alles keer 4 gedaan. Het was hem al wel opgevallen dat de boodschappen zo verrassend duur uit waren gevallen..
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Serveerster: Wilt u uw biefstuk medium?

Vriend: Nee Large graag.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft iets raars met links en rechts, alsof hij dat niet juist kan plaatsen in zijn hoofd. Ook is hij heel trots, vooral als het op autorijden aankomt.



1. ik vraag aan hem 's ochtends, waar staat de auto? Hij zegt links van de voordeur. De auto stond gewoon rechts!



2. We rijden samen van zijn naar mijn huis, een route die we beiden nooit gereden hebben (en London is best groot). Maar hij gaat wanneer de navigatie links aangeeft gewoon rechts! Ik zeg 'hey je moest hier links toch?' Hij zei dat hij een betere route weet, haha, na de tweede keer hetzelfde geloofde ik dat niet meer
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 september 2016 @ 23:03:

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat mijn man op bepaalde gebieden handiger is dan ik, en omgekeerd. We vullen elkaar dus redelijk aan.



Eén van de leukste verhalen die ik echter in de afgelopen tijd heb gehoord, is van een vriendin. Zij is handiger in klussen in huis dan haar man. Laatst was ze met een klusje in huis bezig en ze vroeg op een gegeven moment aan haar man of hij even een bahco kon aangeven. Hij keek even verbaasd, maar liep toen de keuken in en kwam terug met een Bacardi-cola...Nou dan ben ik ook niet handig: wat is een bahco?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamamimo schreef op 18 september 2016 @ 22:22:

Laatst deed mijn man zijn lenzen in, maar ze zaten maar niet lekker. Uit doen, weer opnieuw indoen, weer uitdoen en een uurtje later weer proberen, maar niets hielp. Hij bleef er last van houden. Hij werd er echt goed chagrijnig van. Aan het einde van de dag kwam hij er eindelijk achter wat de oorzaak was: hij had mijn lenzen in Ik heb een soortgelijke anekdote... Behalve dat ik toen degene was die zijn lenzen indeed. Uiteindelijk heb ik ze weggegooid omdat ik dacht dat ze vies waren (ik heb een hogere sterkte). Oeps Gelukkig had hij nog reservelenzen en waren ze niet duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 19 september 2016 @ 00:38:

Mijn vriend heeft iets raars met links en rechts, alsof hij dat niet juist kan plaatsen in zijn hoofd. Ook is hij heel trots, vooral als het op autorijden aankomt.



1. ik vraag aan hem 's ochtends, waar staat de auto? Hij zegt links van de voordeur. De auto stond gewoon rechts!



2. We rijden samen van zijn naar mijn huis, een route die we beiden nooit gereden hebben (en London is best groot). Maar hij gaat wanneer de navigatie links aangeeft gewoon rechts! Ik zeg 'hey je moest hier links toch?' Hij zei dat hij een betere route weet, haha, na de tweede keer hetzelfde geloofde ik dat niet meer Is hij toevallig dyslectisch?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Meer strubbelingen van mijn pa in de keuken: hij was er van overtuigd dat er niet zoiets bestaat als 'zacht koken' want iets heeft óf wel, óf niet het kookpunt bereikt.

Goed, dat is natuurkundig wellicht juist, maar je krijgt er niet de meest culinair verfijnde gerechten van.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 september 2016 @ 00:45:

[...]



Is hij toevallig dyslectisch?Nee dat is hij niet. Denk ik. Als hij mij smst is zijn Engels zonder fouten. Hebben dyslecten hetzelfde?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 19 september 2016 @ 00:59:

[...]





Nee dat is hij niet. Denk ik. Als hij mij smst is zijn Engels zonder fouten. Hebben dyslecten hetzelfde?Ja, is wel redelijk typisch. Een groot deel van de dyslecten kan het verschil tussen links en rechts niet onderscheiden. Ik dus ook niet . Mijn rij instructeur is met het afrijden ook achterin de auto gaan zitten om aan te wijzen welke kant ik op moest rijden.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Tvp, helaas ben ik de kluns

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven