hoe dom/grappig is jullie man? (keer een luchtig topic)

18-09-2016 22:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn af en toe net kleine kinderen, en net zoals kleine kinderen hebben mannen af en toe van die acties waarvan je denkt...meen je dat nou???



Zo zijn mijn man en ik ooit 3,5 uur onderweg geweest naar een hotel wat bij ons een uurtje vandaan was..



Manlief had de navigatie ingesteld maar was heilig ervan overtuigd dat deze niet goed de weg aangaf...

We gingen de snelweg op bij het provinciehuis en na 1,5 uur rijden kwamen we weer langs datzelfde provinciehuis...

Boos dat ie was want die klote tom tom was volgens hem van het padje af....



Ik heb me doodgelachen!!!



Mijn man heeft ook totaal geen verstand van voetbal...

Zo zaten we een aantal jaar geleden het E.K te kijken....Ned/portugal... deze wedstrijd werden er 13 gele kaarten uitgedeeld..

Hij keek me aan,porde me met z'n elleboog in m'n zij en zei....Marie tis toch maar goed dat die scheidsrechter zoveel gele kaarten bij hem heeft.....

Wederom dacht ik dat ik kapot ging!!!!



Hebben jullie ook van die grappige verhalen over jullie man/vriend (keer een luchtig topic is ook wel leuk)
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 19 september 2016 @ 08:48:

Mag het ook over opa's?

In het Engels wordt aan opa gevraagd: "is this your granddaughter?"

Opa: "no, my smallchild"





Best logisch



Mijn opa was mee gereden naar Duitsland, en bij elke afrit staat een bordje ausfart,of hoe je dat ook schrijven mag.....



Hij zegt Das ook een flinke stad die ausfart
quote:stokske schreef op 19 september 2016 @ 08:22:

Mijn vriend kwam mij hevig geschokt vertelken dat iemand een drol door onze brievenbus had Gegooid!



Dat vond hij aannemelijker dan dat onze kat op de mat had gepoept.Tranen met tuiten
Alle reacties Link kopieren
Erg grappig topic dit!

Ik heb een best intelligente man in veel opzichten, maar er zitten een paar hele gekke hiaten in

we hadden een inbouwkoelkast, daar hadden hij het lampje uitgedraaid, want anders wordt zijn bier warm ik dus uitgelegd en laten zien dat het lampje uit gaat als je de deur dicht doet.....geloofde hij niet dus ik heb jaren geen licht in de koelkast, enfin, op een dag hebben we een nieuwe nodig, wij naar een winkel, wat oudere heer helpt ons....begint hij serieus tegen die man of er geen exemplaren zijn zonder lamp blabla......ik zie die man kijken , hij kijkt mij aan.....en daarna heeft hij bloedserieus precies aan mijn man uitgelegd hoe het werkt.

En dat geloofde hij wel, dus fijn, ik heb weer licht in de koelkast,best handig!
Alle reacties Link kopieren
Nou Marie, ik vind een vader die met dingen smijt eigenlijk helemaal niet leuk.



Hier blunderen we beiden ongeveer evenveel. Maar het sufste van mijn man, vind ik dat hij overal een handleiding bij gebruikt. Hele boekwerken liggen erbij als hij een kapstok in elkaar schroeft. En als er geen papieren handleiding is, zoekt hij het online op. Ik vind het prima als hij zelf een klus aanpakt, maar ik doe de meeste klussen en dan is het erg irritant.

Laatst moest ik de accu van mijn auto vervangen. Had ik al vaker gedaan, is makkelijker dan een stofzuigerzak vervangen. Ik had het hem ook al verteld: drie schroeven op volgorde losdraaien en de nieuwe accu in omgekeerde volgorde vastdraaien. Kwam hij er met zijn kop onder de motorkap bij staan om de handleiding vanaf zijn mobieltje voor te lezen
Meestal doe ik hier thuis de boodschappen, als vriend gaat dan komt hij thuis met de raarste dingen (las dit al eerder ergens in dit topic dus blijkbaar niet geheel onbekend )



Laatst ging hij weer op pad voor de boodschappen. Omdat ik weet dat het niet altijd goed gaat, maak ik tegenwoordig duidelijke lijstjes en die spreek ik van tevoren even door

Op het lijstje stond: verkade digestive (en wegens klein briefje, regel daaronder: ) vanille cream. Ik nog uitleggen dat dat een rol koekjes is. Belt hij me even later verhit op: hij had het al aan meerdere medewerkers in de supermarkt gevraagd maar niemand weet wat vanille cream is en waar het ligt
Alle reacties Link kopieren
Ook nog een grappige, hij hadden een tijdje dat hij helemaal gek op gevulde eieren was, prima maar ik heb niet altijd zin om ze te maken, dus aan hem uitgelegd, voorgedaan, prima.



Dus hij gaat ze zelf maken, ik mag me er niet mee bemoeien en moet uit de keuken blijven, dan zal hij mij eens even verrassen!

We hebben een open keuken.....ik keek stiekem met een half oog. Zie hem de vulling prakken met volle overgave, dus ik heel voorzichtig: mag ik toch 1 klein vraagje stellen...? Waar ga je die vulling nou straks in doen? Hij: HOE BEDOEL JE?!?

hij stond dus de eiwitten mee te prakken, ik heb er toast bij gemaakt, was heerlijke eiersalade
quote:yette schreef op 19 september 2016 @ 09:00:

Nou Marie, ik vind een vader die met dingen smijt eigenlijk helemaal niet leuk.





Hier blunderen we beiden ongeveer evenveel. Maar het sufste van mijn man, vind ik dat hij overal een handleiding bij gebruikt. Hele boekwerken liggen erbij als hij een kapstok in elkaar schroeft. En als er geen papieren handleiding is, zoekt hij het online op. Ik vind het prima als hij zelf een klus aanpakt, maar ik doe de meeste klussen en dan is het erg irritant.

Laatst moest ik de accu van mijn auto vervangen. Had ik al vaker gedaan, is makkelijker dan een stofzuigerzak vervangen. Ik had het hem ook al verteld: drie schroeven op volgorde losdraaien en de nieuwe accu in omgekeerde volgorde vastdraaien. Kwam hij er met zijn kop onder de motorkap bij staan om de handleiding vanaf zijn mobieltje voor te lezen Hier ook, maar daar gaat het topic gelukkig niet over. Mijn blunders laat ik dus nog even geheim voor iedereen hier.,
Alle reacties Link kopieren
O, wat hilarisch allemaal!



Heb er één van mijn broer; die noemde de rompertjes van zijn pasgeboren kinderen telkens 'bodystockings'. Mijn schoonzus heeft zich bescheurd (voor zover ze dat nog niet was)
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 19 september 2016 @ 09:00:

Nou Marie, ik vind een vader die met dingen smijt eigenlijk helemaal niet leuk.



Ik op dat moment ook niet maar achteraf hebben we er samen heel hard om kunnen lachen .... mijn vader en ik hadden wel vaker voedselgevechten....heb ik best grappige herinneringen aan...alleen het opruimen was minder leuk!!!



Hier blunderen we beiden ongeveer evenveel. Maar het sufste van mijn man, vind ik dat hij overal een handleiding bij gebruikt. Hele boekwerken liggen erbij als hij een kapstok in elkaar schroeft. En als er geen papieren handleiding is, zoekt hij het online op. Ik vind het prima als hij zelf een klus aanpakt, maar ik doe de meeste klussen en dan is het erg irritant.

Laatst moest ik de accu van mijn auto vervangen. Had ik al vaker gedaan, is makkelijker dan een stofzuigerzak vervangen. Ik had het hem ook al verteld: drie schroeven op volgorde losdraaien en de nieuwe accu in omgekeerde volgorde vastdraaien. Kwam hij er met zijn kop onder de motorkap bij staan om de handleiding vanaf zijn mobieltje voor te lezen ow jeetje zo een is mijn man ook...hij is ooit 2dagen bezig geweest om een kastje van de IKEA in elkaar te zetten! verschrikkelijk was dat en maar vloeken want de handleiding klopte volgens hem niet!!
Alle reacties Link kopieren
Zo waren met de mobiele telefoons helemaal hip ,en ik ging met dat zelfde scootertje naar mijn vriendin toe....opde scooter onder hetrijden stuurde ik haar een sms(heel dom)

Dat ik onderweg was.... ik keek voor me en kon een levensgroot informatiebord niet meer ontwijken...dus ik knal vollop dat bord...scooter in de griezelementen en toen moest ik mijn vader gaan bellen die zat op dat moment met mijn moeder in een cafeetje....



Dus ik bel hem op maar ging natuurlijk niet zeggen dat ik had zitten smsen...

Ik zeg pa ik heb een ongeluk gehad....

Ogjee zegt ie wat nou weer!!!.



Ik zei ik ben op een informatiebord geknald..

Hij zegt hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?



Ik zzei ik moest uitwijken voor een konijn!!!!



Waarop hij antwoord.....OP ZONDAG?????



Ik zeg jah pipo....dat weet dat konijn toch niet dat het zondag is.....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik degene die het meest blundert bij ons in huis. Wel heeft vriend mijn hele pannenset met plastic handvatten vernield uit enthousiasme voor de wokbrander. Er hing af en toe een hele rare chemische geur in huis en van sommige pannen liet het handvat los, maar het heeft echt maanden geduurd voor ik wist hoe dat kwam. Pas toen ik het kleine steelpannetje op de wokbrander (ook nog lekker hoog) zag staan viel het kwartje. Vriend bleek de wokbrander standaard te gebruiken, want lekker snel.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Marie, wat was jij onvoorstelbaar brutaal tegen je vader zeg. Ik mag hopen voor die beste man dat je dat nu niet meer bent en dat het puberstreken waren..

Ik had echt niet zo tegen mijn ouders mogen spreken of doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aureel schreef op 19 september 2016 @ 09:12:

O, wat hilarisch allemaal!



Heb er één van mijn broer; die noemde de rompertjes van zijn pasgeboren kinderen telkens 'bodystockings'. Mijn schoonzus heeft zich bescheurd (voor zover ze dat nog niet was)
quote:Kangoeroe33 schreef op 19 september 2016 @ 00:24:

Toontje:

99 van de 10 keer ben ik de kluns in huis, maar laatst had m'n man een hele handige actie...



Hahaha



Oeps... Maar ach, toont gelijk aan wie het meeste blundert



Als domme acties van vaders ook mogen... Mijn moeder was normaal gesproken degene die thuis bleef om voor de kinderen te zorgen, het huishouden deed en ook voor het eten zorgde. Het kwam maar zelden voor dat mijn moeder er niet was, maar als ze er niet was, zorgde mijn vader voor het avondeten. De aardappels en de groenten gingen prima, alleen het vlees kwam vaak zwart uit de pan... En dan nog zeggen dat het vlees zo lekker is...
Alle reacties Link kopieren
quote:CrazyHatLady schreef op 19 september 2016 @ 09:25:

Volgens mij ben ik degene die het meest blundert bij ons in huis. Wel heeft vriend mijn hele pannenset met plastic handvatten vernield uit enthousiasme voor de wokbrander. Er hing af en toe een hele rare chemische geur in huis en van sommige pannen liet het handvat los, maar het heeft echt maanden geduurd voor ik wist hoe dat kwam. Pas toen ik het kleine steelpannetje op de wokbrander (ook nog lekker hoog) zag staan viel het kwartje. Vriend bleek de wokbrander standaard te gebruiken, want lekker snel. :hihi
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:slekire schreef op 19 september 2016 @ 08:59:

Erg grappig topic dit!

Ik heb een best intelligente man in veel opzichten, maar er zitten een paar hele gekke hiaten in

we hadden een inbouwkoelkast, daar hadden hij het lampje uitgedraaid, want anders wordt zijn bier warm ik dus uitgelegd en laten zien dat het lampje uit gaat als je de deur dicht doet.....geloofde hij niet dus ik heb jaren geen licht in de koelkast, enfin, op een dag hebben we een nieuwe nodig, wij naar een winkel, wat oudere heer helpt ons....begint hij serieus tegen die man of er geen exemplaren zijn zonder lamp blabla......ik zie die man kijken , hij kijkt mij aan.....en daarna heeft hij bloedserieus precies aan mijn man uitgelegd hoe het werkt.

En dat geloofde hij wel, dus fijn, ik heb weer licht in de koelkast,best handig!Ow echt ni!!! Wat een ei hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 september 2016 @ 09:27:

Jezus Marie, wat was jij onvoorstelbaar brutaal tegen je vader zeg. Ik mag hopen voor die beste man dat je dat nu niet meer bent en dat het puberstreken waren..

Ik had echt niet zo tegen mijn ouders mogen spreken of doen. nou nee brutaal absoluut niet ...ik wist donders goed op wat voor momenten ik het wel of niet kon doen....en het was ook nooit gemeend hoor! maar mijn vader en ik zijn gewoon zo met elkaar dat is bij ons normaal.



Zo zaten we ooit eens in de verbouwing en ik ben echt af en toe uberdom en ze kunnen me alles wijs maken...

Hij zegt Marie ga eens even naar de bouwmarkt...

Ik zeg wat moet je hebben dan....



Hij zeg luchthaken , bougievonken, en een plintentrapke..



Ik zeg schrijf maar even op een briefke want dan vergeet ik....



Ik kom bij die bouwmarkt aan Geef dat briefje af aan een medewerker....Die man keek me aan alsof hij water zag branden....



Hij zegt meske niet voor het een of ander maar dat hebben wij niet in ons assortiment...

Ik denk dat je voor de gek gehouden bent....



Vuurood van schaamte ben ik maar snel de winkel uit gerend wat voelde ik me voor joker staan zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Vriend opdracht gegevens om statafels te bestellen voor feestje thuis. 1e vraag; hmm deze zijn 80 cm dat is raar, is veel te laag toch?! Schat dat is de diameter van de tafel! 2e vraag; Je hebt van 80 en 85 cm. Pakken we wel die van 80 toch? Is ruim een meter, moet genoeg zijn. Ik moest gewoon ff nadenken HUH?! Ik zeg vriend hoeveel cm denk jij dat een meter is? Antwoord; Ja 60 toch? Ik heb zo gelachen.



Leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 18 september 2016 @ 23:34:

Mag het er ook een van mijn vader zijn? Mijn ouders zijn van het ouderwetse soort; ma was altijd thuis en deed al het koken en huishouden, pa aan het werk. Toen mijn moeder een keer een tijd in het ziekenhuis lag, moest mijn vader toch koken voor de kinderen die nog thuis woonden. Ik was het huis al lang uit maar ik werd opgebeld of ik toevallig niet wilde komen eten want hij had risotto gemaakt voor 16 personen.

Hoe dan?

Om te koken neme men een kookboek en zoeke wat uit. In mijn vaders ogen zou het volstrekt logisch zijn dat een kookboek de hoeveelheden per persoon aangeeft en dus had hij alles keer 4 gedaan. Het was hem al wel opgevallen dat de boodschappen zo verrassend duur uit waren gevallen.. Hahahaahaha! Geweldig!
Mijn echtgenoot was een keer kwistig in de weer geweest met zijn harentrimmertje, hij had zijn wenkbrauwen er nagenoeg mee afgeschoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje1600 schreef op 19 september 2016 @ 09:36:

[...]

nou nee brutaal absoluut niet ...ik wist donders goed op wat voor momenten ik het wel of niet kon doen....en het was ook nooit gemeend hoor! maar mijn vader en ik zijn gewoon zo met elkaar dat is bij ons normaal.



Zo zaten we ooit eens in de verbouwing en ik ben echt af en toe uberdom en ze kunnen me alles wijs maken...

Hij zegt Marie ga eens even naar de bouwmarkt...

Ik zeg wat moet je hebben dan....



Hij zeg luchthaken , bougievonken, en een plintentrapke..



Ik zeg schrijf maar even op een briefke want dan vergeet ik....



Ik kom bij die bouwmarkt aan Geef dat briefje af aan een medewerker....Die man keek me aan alsof hij water zag branden....



Hij zegt meske niet voor het een of ander maar dat hebben wij niet in ons assortiment...

Ik denk dat je voor de gek gehouden bent....



Vuurood van schaamte ben ik maar snel de winkel uit gerend wat voelde ik me voor joker staan zeg!!!

Dat is grappig en heeft niets met brutaal te maken. Dat doen ze ook ter ontgroening van de nieuwe op de bouwplaats ofzo.

Ik vind jou in twee voorbeelden van je echt brutaal. Een grote mond tegen je pa en ook nog eens gekke bekken trekken. Ik vind het niet om te lachen, jij blijkbaar wel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er trouwens nog eentje, van voordat we samenwoonden. Hij had geen wasmachine, dus bracht zijn was een keer per week naar een wasserette. Ik woonde aan de andere kant van het land en hij was steeds vaker bij mij, dus ik waste zijn vuil goed met mijn eigen was mee. Na een aantal weken zegt hij ineens "Je hoeft mijn was niet meer mee te wassen hoor, want alles is gekrompen." Het was niet in hem opgekomen dat hijzelf was aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taktak1987 schreef op 19 september 2016 @ 09:38:

Vriend opdracht gegevens om statafels te bestellen voor feestje thuis. 1e vraag; hmm deze zijn 80 cm dat is raar, is veel te laag toch?! Schat dat is de diameter van de tafel! 2e vraag; Je hebt van 80 en 85 cm. Pakken we wel die van 80 toch? Is ruim een meter, moet genoeg zijn. Ik moest gewoon ff nadenken HUH?! Ik zeg vriend hoeveel cm denk jij dat een meter is? Antwoord; Ja 60 toch? Ik heb zo gelachen.



Leuk topic!Ja toch ook af en toe wel leuk na al dat serieuze gedoe!!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 september 2016 @ 09:43:

[...]



Dat is grappig en heeft niets met brutaal te maken. Dat doen ze ook ter ontgroening van de nieuwe op de bouwplaats ofzo.

Ik vind jou in twee voorbeelden van je echt brutaal. Een grote mond tegen je pa en ook nog eens gekke bekken trekken. Ik vind het niet om te lachen, jij blijkbaar wel.ik niet alleen mijn vader en ik hebben er krom om gelegen, op elk feestje komen die verhalen ook wel een keer voorbij....ik ben juist blij dat ik alles tegen hem kan zeggen... en tjah een keer een gekke bek naar je pa trekken, ik geloof dat we dat allemaal wel een keer gedaan hebben... ik was alleen niet zo stiekem en deed het waar hij bij zat....ik zeg al ik wist presies tot hoever ik kon gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:CrazyHatLady schreef op 19 september 2016 @ 09:44:

Ik heb er trouwens nog eentje, van voordat we samenwoonden. Hij had geen wasmachine, dus bracht zijn was een keer per week naar een wasserette. Ik woonde aan de andere kant van het land en hij was steeds vaker bij mij, dus ik waste zijn vuil goed met mijn eigen was mee. Na een aantal weken zegt hij ineens "Je hoeft mijn was niet meer mee te wassen hoor, want alles is gekrompen." Het was niet in hem opgekomen dat hijzelf was aangekomen.Haahahah en die vrouwen krijgen weer de schuld hè hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven