Hoe goed lig jij in de markt?

19-02-2019 20:44 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pas kwam dit toevallig aanbod met vriendinnen. Word je wel eens aangesproken op straat? Een vriendin overkomt het regelmatig maar zelf nog niet meegemaakt, tot nu toe alleen blikken. Met uitgaan dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Redelijk goed, ik krijg nog af en toe hengelende berichtjes van vreemden of vage kennissen op social media en word ook nog wel aangesproken in de kroeg, getrouwd en wel.

Ligt wel aan de avond en het publiek, soms kijkt er echt geen hond naar me om, soms meerdere geïnteresseerde partijen op 1 avond. Ik val een beetje in een niche met mijn uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-02-2019 20:51

Overigens krijg ik wel standaard 'wijs me de weg vragen', ook in uithoeken waar ik zelf net uit het vliegtuig stap en nog nooit ben geweest.
Wat grappig. Dit heb ik ook altijd. Blijkbaar zien we er wijs uit ;-)
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
19-02-2019 21:10
Goed in de markt liggen is toch iets heel anders dan buitengewoon mooi zijn?
Ik ben het levend bewijs
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, want ik ben echt stekeblind en oostindisch doof op dat vlak. Radar down. Best jammer ergens, had het wel willen weten. :-D Maar een man moet letterlijk over mijn cupmaat beginnen (en dat kwam voor), wil ik een keer denken: Huh, wil deze persoon iets van mij?
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Thordis* schreef:
19-02-2019 21:10
Goed in de markt liggen is toch iets heel anders dan buitengewoon mooi zijn?
Dit!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen naroepers. Dat zijn ordinaire dikke macho's die zo nodig willen laten blijken dat hun zin in seks in orde is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn niet zo kieskeurig! Als ze hun piemel er maar in kunnen steken zijn ze allang blij. Als je er dan nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen.
Ik heb altijd wel veel sjans gehad maar nu ik alleen ben word ik vaak mee uit gevraagd maar mijn hoofd staat daar niet naar en het waren ook voor mij geen aantrekkelijke mannen.
Alle reacties Link kopieren
Nope. Mijn blik schijnt soms niet zo vriendelijk te zijn. :hyper:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
19-02-2019 21:24
Nope. Mijn blik schijnt soms niet zo vriendelijk te zijn. :hyper:
Kan juist helpen!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-02-2019 21:27
Kan juist helpen!
Zoiets als 'Je gaat er spijt van krijgen als je er ook nog maar aan denkt om me aan te spreken of een opmerking te maken.'

Terwijl dat zonder blik waarschijnlijk ook niet zou gebeuren hoor. Ik ben niet zo'n mensenmens. :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
19-02-2019 21:02
In het wild niet. Ben getrouwd en heb geen plannen voor een andere man, maar soms zou ik wel eens op Tinder willen gaan, uit pure nieuwsgierigheid.
Ja hahaha, dat denk ik ook weleens, maar ik durf niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Er heeft vandaag in de tram nog iemand naar me gegromd, zegt dat wat over mn marktwaarde?
Thordis* schreef:
19-02-2019 21:05
Hoe vaak ik door mannen of vrouwen op straat word aangesproken vind ik geen graadmeter voor hoe goed ik in de markt lig. Het soort mens wat dat doet is namelijk niet het soort mens wat ook maar enige kans maakt en ik denk dat dat geheel wederzijds is. Dat is toch meer iets voor jochies met petjes of bouwvakkers en die zullen niet op mij afkomen. Veel te eng.
Maar desalniettemin denk ik dat ik goed ik de markt lig.
Goeie
Die types spraken me aan toen ik nog een slank poppetje was.
Toen ik net uit het ziekenhuis kwam met 1 schurftig spillebeentje onder mijn rok.
Nu ik bijna 50 ben en met mijn kinderen loop.
Ik heb gewoon een kop die zegt: ik ga DIRECT met mensen met slechte gebitten mee op straat/ik heb niks te doen dus ja natuurlijk ga ik nu even naar jouw ranzige praatjes luisteren en daarna 2 sec onder je op je doorgezakte bank liggen in ruil voor een sjekkie.

Ik moet wel zeggen dat ik graag en veel babbel met ook mannen en daar geen vervelende reacties meer op krijg.
Flirten is ook altijd leuk en het is nu vooral leuk omdat het nu gewoon gezellig en een soort wederzijds compliment blijft.
Vroeger sloegen die kerels nog weleens op hol maar zelf ben ik denk ik ook wat duidelijker, of gewoon minder lustopwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
19-02-2019 21:22
Mannen zijn niet zo kieskeurig! Als ze hun piemel er maar in kunnen steken zijn ze allang blij. Als je er dan nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen.
Geloof niet dat elke man zo is hoor, neem aan dat mannen ook nog grenzen hebben.
doornroosje9 schreef:
19-02-2019 21:24
Nope. Mijn blik schijnt soms niet zo vriendelijk te zijn. :hyper:
Maakt niks uit. ' niet zo boos kijken joh ghegheghe'.
30.000 keer per dag.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-02-2019 21:48
Maakt niks uit. ' niet zo boos kijken joh ghegheghe'.
30.000 keer per dag.
O godt ja, hoe vaak heb ik dat vroeger niet gehoord. Was ik al helemaal vergeten.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Pas geleden was ik op zaterdagochtend bij Albert Heijn en ik stond in de rij om te betalen. Voor mij stond een man die steeds naar mij keek. Ik vond het erg ongemakkelijk en keek de andere kant op. Toen de boodschappen betaald waren, zag ik de man niet meer en fietste ik nietsvermoedend naar huis. Toen ik mijn fiets voor het huis zette, stopte ineens de man die voor mij bij de kassa stond naast mij. Hij vond mij een leuke uitstraling hebben en wilde graag afspreken. Nee, dankje! Ik ben er niet van gediend als iemand mij achterna fietst!

Toen ik net in mijn huis woonde, bleek dat de buurman van een paar huizen verder mij steeds in de gaten hield en hij probeerde steeds van alles over mij te weten te komen. Hij ging mij dan helemaal uithoren en ging dicht bij mij staan. En steeds bood hij aan om koffie te drinken. Het hield maar niet op. Bah! Gelukkig verhuisde hij niet veel later.

Verder krijg ik via Messenger ook regelmatig berichten van mannen die willen afspreken. Ik heb een hele normale profielfoto, en de berichten zijn meestal n.a.v. een advertentie die ik een regionale verkoophoek zet. Dan bied ik bijvoorbeeld een kapstok aan, en dan krijg ik heel andere reacties... Ik vind het kansloos! Ik ga nooit ergens op in ;)
anoniem_358503 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 21:59
2.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een blik of hoofd waar kinderen vaak op reageren: dat ze lief naar me lachen ofzo. Telt dat ook?

Mannen daarentegen reageren nooit. Tenzij ze 65 plus en eenzaam zijn...
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
19-02-2019 21:24
Nope. Mijn blik schijnt soms niet zo vriendelijk te zijn. :hyper:
Ik ben ook gezegend met een vrij onvriendelijk hoofd maar dit wordt juist heel vaak als 'opening' gebruikt om me aan te spreken.

Of ik het wel naar mijn zin heb, dat ik niet zo boos moet kijken, meer moet lachen of de ultieme afknapper: je bent zoveel mooier als je lacht.
En als ik ergens sjaggerijnig van word, is het dat wel dat soort geneuzel.
Ik kan de tijd van mijn leven hebben en er toch uitzien alsof ik bij de tandarts in de wachtkamer zit, vooral als ik muziek kijk/luister, bij concerten enzo dus.
Dus bemoei je lekker met eigen hoofd.
Lig nog steeds prima in de markt hoor, maar omdat te weten hoef ik niet zonodig op straat aangesproken te worden. Alsjeblieft zeg, alsof ik daar op zit te wachten.
Het-groepje schreef:
19-02-2019 21:46
Goeie
Die types spraken me aan toen ik nog een slank poppetje was.
Toen ik net uit het ziekenhuis kwam met 1 schurftig spillebeentje onder mijn rok.
Nu ik bijna 50 ben en met mijn kinderen loop.
Ik heb gewoon een kop die zegt: ik ga DIRECT met mensen met slechte gebitten mee op straat/ik heb niks te doen dus ja natuurlijk ga ik nu even naar jouw ranzige praatjes luisteren en daarna 2 sec onder je op je doorgezakte bank liggen in ruil voor een sjekkie.

Ik moet wel zeggen dat ik graag en veel babbel met ook mannen en daar geen vervelende reacties meer op krijg.
Flirten is ook altijd leuk en het is nu vooral leuk omdat het nu gewoon gezellig en een soort wederzijds compliment blijft.
Vroeger sloegen die kerels nog weleens op hol maar zelf ben ik denk ik ook wat duidelijker, of gewoon minder lustopwekkend.
:rofl: Tnx voor de lachbui!
Volgens mij wel goed. Laatst werd ik zelfs aangesproken in een museum. Dat vond ik wel echt heel leuk want er werd gevraagd naar mijn mening over het schilderij. Waarop ik niets beters wist dan dat ik kleurig pointillisme altijd leuk vind :$
Ik ben te druk met mijn kinderen in de gaten te houden, dus ik zie niks anders dan dat. In deze fase van mijn leven ben ik er ook niet mee bezig.
Ik hoor meestal via mijn man of collega's :"die of die vindt je een mooie vrouw" maar nou nooit dat iemand openlijk dat laat merken.
Nee helaas lig ik vreselijk slecht in de markt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven