Hoe heb jij je partner verleid om je ten huwelijk te vragen

20-05-2019 01:35 123 berichten
Ik heb ooit een man ten huwelijk gevraagd: gewoon gezegd "wil je met me trouwen"? maar ik heb nooit antwoord daarop gehad. Dat betekent dus een nee. Het was een wanhoopsdaad omdat een stemmetje in mijn hoofd had gezegd om sex te hebben. Ik kon daar geen weerstand aan bieden en heb deze persoon gebeld voor sex. Om slim te zijn heb ik hem na de daad ten huwelijk gevraagd in geval het stemmetje me weer zou forceren om mezelf aan te bieden voor sex.
Het was voor het eerst dat ik iemand ten huwelijk vroeg en het ging vrij abrupt.
Wat zijn charmantere manieren om je partner op het idee te brengen om met je te willen trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dus als je sex met iemand heb gehad is het logisch om iemand daarom ten huwelijk te vragen? 🙈
Niet. We zijn gewoon getrouwd omdat dat toen handig was, inmiddels weer gescheiden.

Waarom wil je zo graag trouwen?
Lovemykids77 schreef:
20-05-2019 01:41
Huh? Dus als je sex met iemand heb gehad is het logisch om iemand daarom ten huwelijk te vragen? 🙈
Een goeie en slimme zet toch?
SadButTrue999 schreef:
20-05-2019 01:54
Niet. We zijn gewoon getrouwd omdat dat toen handig was, inmiddels weer gescheiden.

Waarom wil je zo graag trouwen?
Zeker getrouwd omdat jullie een huis wilden kopen of omdat er kinderen kwamen?
cynthiao schreef:
20-05-2019 01:57
Zeker getrouwd omdat jullie een huis wilden kopen of omdat er kinderen kwamen?
Exact! Een huis kopen, van kinderen was nog geen sprake want ik wist toen 1000% zeker dat ik die nooit zou willen. :D
De notaris raadde me aan te trouwen, stuk goedkoper dan een contract.
Ik vertelde dat aan mijn vriend (nu ex) en zei: zullen we dan maar trouwen? Ja ok.
Toen zijn we snel naar het stadhuis gesprint om in ondertrouw te gaan. Dat moet (beetje achterhaald inmiddels maar goed) en na een paar weken was alles in 1 klap geregeld.

Scheiden was een stuk lastiger.
Ik heb de scheiding aangevraagd ook.
Als ik dat aan mijn ex over had gelaten was ik nu nóg getrouwd geweest.. :P
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kreeg je geen antwoord op je ‘wil je met je trouwen’ na 1x seks. Die man rolde óf op de grond van het lachen, óf zijn mond viel zo ver open dat praten onmogelijk was.

Maar weer leuk verzonnen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
:sherlock: even loepen
Waarom vraag je je af hoe men een partner verleidt om te gaan trouwen?
Jouw verhaal gaat niet eens over een partner. Het was een sexbuddy die je vraagt om met je te trouwen. Dat is toch idioot? Vind je het zelf niet raar dat je zoiets doet? Die man zal zich kapot zijn geschrokken.
Volgens mij is dat niet de juiste reden om te trouwen.....
cynthiao schreef:
20-05-2019 01:57
Een goeie en slimme zet toch?
Huh, wat?!
Je bent gescheiden, tenminste dat schreef je eerder, hoe heb je diegene dan zover gekregen jou te huwen?
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
20-05-2019 01:57
Een goeie en slimme zet toch?
Ja? Werkte het? Jullie zijn nu getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
Koekoek.
Het was voor het eerst dat ik iemand ten huwelijk vroeg en het ging vrij abrupt.

En hoe ging het de andere keren?
Tja zoiets gaat vanzelf. Overhalen werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-05-2019 04:40
:sherlock: even loepen

Nee hoor, de nick zei mij al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Overhalen? Ik denk dat je niet weet wat het huwelijk inhoudt. Het is niet een romantisch iets, het is een financieel contract met de staat. Iets dat met veel overleg gepaard hoort te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
20-05-2019 08:04
Nee hoor, de nick zei mij al genoeg.
ja, sommig TO's hebben dat
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je trouwen? Waarom zou je de staat betrekken in je relatie?

Belangrijker is dat je goede afspraken maakt en langs de notaris gaat om alles goed te regelen. Eventueel kan je daarna nog een keer een ambtenaar van de burgerlijke stand uitnodigen en een feest geven.

Trouwen moet je beide willen, Het is niet alleen een vraag, je moet het er eerst over hebben.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dat moet hij toch gewoon willen? Iemand ‘verleiden’ (?!) tot bruiloft zal niet zorgen voor een goed huwelijk. Dus ik zal de verleiding achterwege laten. Wachten tot iemand je echt wil. Trouwen stelt verder niks voor, dus ik snap niet goed waarom je op zoek bent naar een huwelijk en niet zozeer naar een leuke relatie. Een witte jurk kan je ook gewoon op een warme zomerdag dragen.
niekie1 schreef:
20-05-2019 06:59
Je bent gescheiden, tenminste dat schreef je eerder, hoe heb je diegene dan zover gekregen jou te huwen?
:HA:


On topic:
TO: is het weer zover en moet nu de pijler “Relaties” het weer ontgelden?



Ik zou de hele trouwdroom maar laten varen.


Even loopen :sherlock:
lilalinda schreef:
20-05-2019 08:12
ja, sommig TO's hebben dat
:-D
Alle reacties Link kopieren
volgende keer gewoon seks hebben op het gemeentehuis, dan is de drempel voor de rest van de stappen misschien wat lager
zorg wel ook alvast voor getuigen :idee:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
20-05-2019 01:57
Zeker getrouwd omdat jullie een huis wilden kopen of omdat er kinderen kwamen?
Hebben wij ook gedaan. Het huis en kind waren er al. Enige contractuele verbindingen echter niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven