Hoe kijkt vriend tegen blote jopen aan
dinsdag 13 mei 2008 om 09:15
Laatst met vriend op vakantie en bij het hotelzwembad werd veel zonder bovenstukje gelopen vroeg of die het mooi vond ,nee dat niet maar wel waanzinnig geil.Hij zou niet graag willen dat ik er zo bij zou lopen maar zit zich er wel erg aan op te geilen naar andere vrouwn toe.Logisch menig vent kan zijn ogen er dan niet vanaf houden maar hoe zouden jullie het vinden als je vent het van jou niet wil dat je er zo bij loopt maar het hele gebeuren erg geil vindt.
Heb zelf de behoefte ook niet trouwens om voor jAN en Alleman te laten zien wat ik in huis heb net dat stukje wat je niet laat zien vind ik juist geiler ogen wat is jullie mening hier over.
Heb zelf de behoefte ook niet trouwens om voor jAN en Alleman te laten zien wat ik in huis heb net dat stukje wat je niet laat zien vind ik juist geiler ogen wat is jullie mening hier over.
vrijdag 16 mei 2008 om 09:14
Bedankt voor de reacties,ik ga een gesprek aan met vriend want
waar het mij om gaat.Is hij vindt het lekker als andere vrouwen het doen,maar van mij wil die niet dat ik er zo bij loop.En nu doe ik het niet,maar zou het wel in mij opkomen om het wel te doen Dan vindt die me harstikke gek en onfatsoenlijk.
waar het mij om gaat.Is hij vindt het lekker als andere vrouwen het doen,maar van mij wil die niet dat ik er zo bij loop.En nu doe ik het niet,maar zou het wel in mij opkomen om het wel te doen Dan vindt die me harstikke gek en onfatsoenlijk.
vrijdag 16 mei 2008 om 09:35
quote:Emmeke schreef op 13 mei 2008 @ 09:19:
en vrouwen lopen bij warm weer nu eenmaal rond met blote borstenPardon? Ik vind dat niet normaal hoor. Ik zou sowieso nooit naar een soort hotel gaan waar het normaal is om topless rond te lopen, trekt mij absoluut niet. Topless zonnen op het strand vind ik nog tot daar aan toe, maar bij een hotelzwembad en dan vrolijk met blote borsten rondlopen, dat vind ik niet normaal hoor. Is toch iets dat prive is en bovendien lopen er naast andere mensen ook kinderen rond.
en vrouwen lopen bij warm weer nu eenmaal rond met blote borstenPardon? Ik vind dat niet normaal hoor. Ik zou sowieso nooit naar een soort hotel gaan waar het normaal is om topless rond te lopen, trekt mij absoluut niet. Topless zonnen op het strand vind ik nog tot daar aan toe, maar bij een hotelzwembad en dan vrolijk met blote borsten rondlopen, dat vind ik niet normaal hoor. Is toch iets dat prive is en bovendien lopen er naast andere mensen ook kinderen rond.
vrijdag 16 mei 2008 om 09:59
Hallo el-lebel: in welke eeuw leef jij zeg!!!!!!
Wat is er mis met een paar blote borsten. Kijk dat je niet topless zont omdat je vind dat niet iedereen je brosten hoeft te zie oké, maar kinderen raken niet getraumatiseerd door een paar borsten hoor. Ik weet niet of jij kinderen hebt, ikke wel, 2 dochters, en alleen al thuis voorbeelden zat: ik heb ze wel geleerd toen ik nog een relatie had de badkamer deur dicht te doen en niet zomaar binnen te lopen als hij in de badkamer is, maar bij mij mogen ze zo binnen lopen hoor. Thuis zon ik ook topless, en soms komen mijn vriendinnen bij mij zonnen en die zonnen ook topless. Ik heb niet het idee dat mijn dochters daar slechter van zijn geworden.
Wat is er mis met een paar blote borsten. Kijk dat je niet topless zont omdat je vind dat niet iedereen je brosten hoeft te zie oké, maar kinderen raken niet getraumatiseerd door een paar borsten hoor. Ik weet niet of jij kinderen hebt, ikke wel, 2 dochters, en alleen al thuis voorbeelden zat: ik heb ze wel geleerd toen ik nog een relatie had de badkamer deur dicht te doen en niet zomaar binnen te lopen als hij in de badkamer is, maar bij mij mogen ze zo binnen lopen hoor. Thuis zon ik ook topless, en soms komen mijn vriendinnen bij mij zonnen en die zonnen ook topless. Ik heb niet het idee dat mijn dochters daar slechter van zijn geworden.
vrijdag 16 mei 2008 om 10:13
Als mijn dochter ouder is wil ik haar meenemen naar de sauna, niet alleen omdat het fijn is maar ook omdat dat een realistisch beeld is van menselijk (en dan vooral vrouwelijk) naakt. Lijkt me een gezond tegenwicht voor wat er in de media te vinden is. Naakt is niet per definitie erotisch, zeker kinderen kijken er juist helemaal niet zo naar.
zondag 18 mei 2008 om 11:46
Vindt het ook geen kijk als er rondgehuppeld wordt met blote borsten bij een hotelzwembad.Maar daar gaat het hier niet om,elke man vindt het lekker om het te zien of ze nu hangen dik of klein zijn.Ik denk dat er weinig mannen zijn die er eerlijk vooruit durven te komen.En er zijn zat mannen die zich daar aan op te lopen geilen,die aan de zak wrijven is me ook weleens opgevallen.