Hoe kom ik van mijn jaloezie af?

10-05-2021 00:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele fijne relatie, waarin ik ook absoluut geen twijfels heb, maar toch als mijn zeer sociale vriend voor mijn gevoel teveel contact met andere vrouwen heeft dan kom dat vreselijke jaloerse gevoel opzetten.
Het kruipt onder mijn huid en het lijkt wel of ondanks dat ik me er bewust van ben dat het gebeurd ik nergens anders aan kan denken.

Wat resulteert in een woordenwisseling, vriend heeft absoluut geen idee wat hij verkeerd doet en ik gedraag me als een feeks.

Zijn er vrouwen die dit ook zo ervaren en wat helpt om het minder te maken?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om mensen die hij al jaren kent, andersom heb ik ook mannelijke vrienden die ik 1 op 1 app en weleens koffie mee drinken.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik snap het
nou je hebt een hoop goede tips nu gehad hopelijk kan je er iets mee doen want je wilt je liever niet zo voelen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens jaloers. En ik weet dat ik ook in een jaloerse feeks kan veranderen als ik jaloers ben. Maar ik heb geleerd het op een grappige manier te benoemen. Mijn vriend een beetje te plagen. Hij lacht me dan uit en noemt me een jaloerse kip. Lucht geklaard. En verder is mijn vriend gewoon zeer betrouwbaar en zou t nog niet zien dat een vrouw hem wil versieren als ze maakt.voor hem staat (hij zou in staat zijn te denken dat ze het blijkbaar warm heeft) dus dat gevoel ligt bij mij en daarvan ben ik me bewust. Gelukkig gebeurd het maar zelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven