Hoe krijg je een narcist zo kwaad mogelijk?

09-03-2018 23:33 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig momenteel in een scheiding van een narcistische man. Ondanks dat het al twee jaar geleden is dat ik de scheiding aanvroeg, is hij nog steeds woedend (narcistische krenking) en is de boedel nog niet verdeeld. Hij meent namelijk dat hij recht heeft op meer dan de helft en tot zijn grote ergernis staat meer dan de helft van de boedel op mijn naam. Zijn advokaat is keihard aan het werk en hij betaalt haar grif om de meest belachelijke schikkingsvoorstellen op papier te zetten, waar ik uiteraard niet op inga. Nu wil ik hem eigenlijk nog kwaaier krijgen dan hij al is, zodat de stoppen compleet doorslaan. Hoe kan ik dat het beste bewerkstelligen?
:facepalm:
Door de boedel helemaal in de fik te steken. Ik denk dat ie dan wel heel kwaad wordt. Maar ja, dat moet je er maar over over hebben he..!
Alle reacties Link kopieren
En wat zou jij daar mee opschieten?
Of je kan gewoon is als 2 volwassenen om de tafel gaan zitten met een kopje thee... zul je zien dat de inboedel zo verdeeld is en deze drama niet nodig is...

Overigens: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Met als doel?
Bij nader inzien, misschien geen thee maar gewoon water... thee is misschien iets te warm..
Alle reacties Link kopieren
Met hem aan tafel zitten en dan uitgebreid vertellen hoe je koffie hebt gezet en waarom je een boek hebt gekocht over breien.

Leuk reltopic trouwens.
Alle reacties Link kopieren
ruzie maken, daar varen advocaten wel bij, maar waar zit jullie belang?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Geloof me, je wil niet dat de stoppen doorslaan bij een narcist.
Heb je kinderen met hem?
Huis laten leegroven door een inbrekersbende?

De meubels allemaal in 2 zagen?

Trouwen met zijn broer?
Trouwen met z'n broer vind ik wel een leuke. Iedereen voor trouwen met de broer?
Alle reacties Link kopieren
je bent gek
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen met hem en hij zit momenteel aan de andere kant van de wereld, dus als hij door het lint gaat, zal ik er geen last van hebben. Ik wilde gewoon even lachen. Het is een soort payback na jarenlang getreiter. Daarbij is het hilarisch om te zien hoe hij zich in allerlei bochten wringt om op de een of andere manier toch een groter deel te krijgen. Ik wilde daar nog even langer van genieten met wat popcorn erbij.
Santaaa schreef:
09-03-2018 23:42
Trouwen met z'n broer vind ik wel een leuke. Iedereen voor trouwen met de broer?
:cheers:
..
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 23:47
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tsja, je zal er maar je dagen mee slijten... Sommige mensen verdienen elkaar gewoon.
..
Alle reacties Link kopieren
De broer is al getrouwd en ook niet mijn type. Ik wil eigenlijk niets meer met de hele familie van doen hebben. Toen hij dichterbij woonde heeft hij me al eens per SMS laten weten dat hij wraak op me zou nemen en dat heb ik bij de politie gemeld.
Is het niet zo dat narcisten vaak relaties aangaan met borderliners waarmee het dan vreselijk knalt, en de borderliner uiteindelijk probeert om de narcist helemaal kapot te maken door steeds meer olie op het vuur te gooien? :idee:
Santaaa schreef:
09-03-2018 23:42
Trouwen met z'n broer vind ik wel een leuke. Iedereen voor trouwen met de broer?
Jub
Alle reacties Link kopieren
Dus hij is een narcist. En wat ben jij?
.
Wat is jouw diagnose?
Waarom overigens niet een paar spierbundels gaan lenen in de plaatselijke fitness én de helft van het huis gaan leeghalen?

Hij is toch niet thuis, dus hij merkt het waarschijnlijk pas achteraf.
Is hij narcistisch of jij? Vraag het me gewoon even af, krijg het niet helemaal helder uit je post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven