Hoe krijg je een narcist zo kwaad mogelijk?

09-03-2018 23:33 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig momenteel in een scheiding van een narcistische man. Ondanks dat het al twee jaar geleden is dat ik de scheiding aanvroeg, is hij nog steeds woedend (narcistische krenking) en is de boedel nog niet verdeeld. Hij meent namelijk dat hij recht heeft op meer dan de helft en tot zijn grote ergernis staat meer dan de helft van de boedel op mijn naam. Zijn advokaat is keihard aan het werk en hij betaalt haar grif om de meest belachelijke schikkingsvoorstellen op papier te zetten, waar ik uiteraard niet op inga. Nu wil ik hem eigenlijk nog kwaaier krijgen dan hij al is, zodat de stoppen compleet doorslaan. Hoe kan ik dat het beste bewerkstelligen?
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat ik een borderliner ben. Moet ik me nog eens in verdiepen. Ik heb deze trucjes van hem geleerd, dus wilde hem een koekje van eigen deeg geven.
Alle reacties Link kopieren
Better_Sweet schreef:
09-03-2018 23:47
Dus hij is een narcist. En wat ben jij?
Een borderliner. Dat is de wet van viva.
Better_Sweet schreef:
09-03-2018 23:47
Dus hij is een narcist. En wat ben jij?
Borderline, dat hoort zo.
Heb jij geen advocaat die interessante tegenvoorstellen kan sturen?

Voor de rest, ik snap je gevoel heel erg goed, maar ik denk dat hoe eerder je los bent van deze negativiteit, hoe beter. Je gaat hier uiteindelijk niet gelukkig van worden, ook al lijkt dat misschien nu wel zo.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
09-03-2018 23:48
Wat is jouw diagnose?
Ik zou daar graag iets over zeggen, maar op het viva-forum mag je helaas geen diagnoses stellen :cry:
Benerklaarmee schreef:
09-03-2018 23:49
Het kan zijn dat ik een borderliner ben. Moet ik me nog eens in verdiepen. Ik heb deze trucjes van hem geleerd, dus wilde hem een koekje van eigen deeg geven.
Ahaaaaa, jij stelt de diagnoses.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik wil eigenlijk zsm van hem af, maar aangezien dat toch niet gaat lukken, dacht ik dan kan ik er maar beter een beetje van genieten.
Honingbij_ schreef:
09-03-2018 23:50
Ik zou daar graag iets over zeggen, maar op het viva-forum mag je helaas geen diagnoses stellen :cry:
Er zijn grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur foto's van jezelf op terwijl je de ramen lapt en de vuilnis buiten zet, en kijk zo in de camera:

:p:
Wil ik net naar bed, moet er weer gereld worden. Hoe komt een mens nu ooit aan wat rust toe. :'(
Alle reacties Link kopieren
We zijn al een keer voor de rechter verschenen. Hij was toen ook zo boos. Hij liep helemaal paars aan. Ik moest daar heimelijk om gniffelen. Hij trok zowat de rechter over de tafel.
Ik zou schijt hebben aan inboedel maar ben geen vergelijkingsmateriaal.. Spullen boeien mij niks.
Dus heb ik een enorme aarshole mijn. Hele hebben en houwen mee laten nemen en had ik zelf alleen mijn meisje en alleen haar slaapkamer want haar speelgoed en alles was weg.. Allemaal naar zijn nieuwe vriendin met kind.


Ze heeft nu alles wat ze moet hebben... Materialistisch is niks wat waard want ik mis niks en mijn meisje al helemaal niet.
Er is niks aan te doen. Geef hem die spullen en laat het. Dag strijd hallo nieuw leven.
Moiren’ schreef:
09-03-2018 23:51
Ahaaaaa, jij stelt de diagnoses.
Zelf diagnoses stellen over je eigen borderline mag toch wel? Dit lijkt me juist een geval van veel Zelfinzicht van TO :thumbsup:
Ken je die mop dat de ene narcist tegen de andere narcist zegt..ow , wacht..
Benerklaarmee schreef:
09-03-2018 23:54
We zijn al een keer voor de rechter verschenen. Hij was toen ook zo boos. Hij liep helemaal paars aan. Ik moest daar heimelijk om gniffelen. Hij trok zowat de rechter over de tafel.
Volgende keer hem die rechter effectief over de tafel laten trekken.

Zit ie voor een tijdje in de bajes en heb je al helemaal tijd zat om 't huis leeg te halen.
Hebben jullie toevallig ook ruzie met de buren ofzo? Wil je wat meer loslaten over jullie andere contacten? Ik heb gewoon meer info nodig om een beeld te vormen, snap je? Hoe je het nu schetst snap ik het probleem niet echt.
Je verlaagt jezelf tot zijn Nivo, of ben jij van het zelfde kaliber ?

Misschien passen jullie juist wel bij elkaar .
Benerklaarmee schreef:
09-03-2018 23:54
We zijn al een keer voor de rechter verschenen. Hij was toen ook zo boos. Hij liep helemaal paars aan. Ik moest daar heimelijk om gniffelen. Hij trok zowat de rechter over de tafel.
Ja echt lachen joh, dat je iemand zo tergt dat diegene ontploft in een rechtszaal. Chapeau voor jou, goed bezig en sterke vrouw ben je! Chique ook, wat je nu aan ons vraagt... team TO! :high5:

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zij is net zo gestoord als hij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Leuk geprobeerd
:yawnee:
Oh TO, wat sneu voor je dat je nog zo van hem houdt. Wellicht komt het weer goed tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
Soort zoekt soort....
positivodo schreef:
09-03-2018 23:52
Wil ik net naar bed, moet er weer gereld worden. Hoe komt een mens nu ooit aan wat rust toe. :'(
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Tegen hem zeggen dat hij een narcist is...

Maar even serieus, ik zou maar een beetje uitkijken met zo'n figuur die ook al heeft gedreigd met wraak.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je geen kinderen hebt met hem.... maar je hebt dus wel kinderen?

Lekker voorbeeld.

Hoe je heb t beste pakt. Alles laten vallen en gelukkig worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven