Hoe maakt jouw partner je blij?

02-12-2021 11:37 64 berichten
Als tegenhanger van het “irritatie’s” topic :mrgreen:

Wat doet jouw partner dat jou blij maakt?
anoniem_394388 wijzigde dit bericht op 02-12-2021 11:41
0.48% gewijzigd
To trapt af:

M’n vriend zet s avonds altijd een kopje thee voor me.
Hij masseert m’n rug.
Hij verrast me soms met cadeautjes (meestal sneakers) en hij heeft een erg goede smaak.
Hij is ontzettend lief met de huisdieren.
Alle reacties Link kopieren
De afwas 😎
Massage
Kut klusjes (vuilnisbak, kattenbak, afwas)
Af en toe cadeautjes
Spontane knuffels
Altijd lief zijn
Altijd voorspelbaar zijn in gedrag (geen stemmingswisselingen dus)
Betrouwbaar zijn
Leaxx schreef:
02-12-2021 11:40
De afwas 😎


Wel fijn dat je zo snel blij wordt van normale dingen die men toch al moet. Hij is vast blij met jou! :-D
Lief voor de huisdieren lijkt me vanzelfsprekend, anders schopte ik hem het huis uit.

Hij besteld soms ineens avondeten en betaad als we daar random zin in hebben
Hij haalt extra chocola voor me
Hij neemt huishoudelijke taken van me over als ik er geen zin in heb. Andersom ook.
Elke avond een kop thee
Staat altijd achter me
Geeft me goed advies en zonder hem had ik niet bereikt wat ik nu bereikt heb.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend neemt op zijn vaste vrije dag onze dochter mee naar beneden, zodat ik nog even kan slapen. Daarnaast brengt hij op die dag ook altijd cappuccino naar me toe op bed :)

Verder doet hij af en toe lieve dingen als een bloemetje en dergelijke.
Rugmassages. Heel vaak ook, ivm rugklachten. Zonder morren bijna elke avond even echt hard knijpen. :heart:

En hij weet eindelijk echt goede cadeau's uit te zoeken voor mij. Geen badspul en sieraden en ander prul, maar een plotter en een pers en een sublimatieprinter. Of concertkaartjes van artiesten die echt wilde zien.

Daar word ik echt blij van.
Cadeautjes, meegaan in mijn enthousiasme, boosten. Hij maakt me aan het lachen (en ik hem). Hij is heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Ik word al blij als ik zijn hoofd zie. (En de rest.)
Wat eten we vanavond?
Hij is het, dat maakt me gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Er is verdomd weinig wat hij doet waar ik niet blij van word.
Hij is een prachtig persoon qua karakter, oprecht en integer en hardwerkend en positief en vrolijk. Hij ziet er stoer uit maar hij is het type dat de auto stil zet om een loslopend hondje te vangen (echt gebeurd) of een oude vrouw te helpen die er verloren uit ziet (ook echt gebeurd). Hij pakt een dekentje voor me als we samen op de bank liggen, maakt uit zichzelf drinken en eten voor me. Hij neemt dingen voor me mee omdat hij weet dat ik er dol op ben of mooi vind. Hij is een geweldige vader, ik hoef hem nooit iets te vragen; hij pakt alles zelf op, ook snachts als hij net een lange dienst gewerkt heeft. En hij neemt mij nooit iets kwalijk, ook niet nu ik niet mezelf ben.
Ik bof echt ongelofelijk met hem, hij is fantastisch.
-
Alle reacties Link kopieren
Stofzuigen en strijken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
02-12-2021 11:58
Er is verdomd weinig wat hij doet waar ik niet blij van word.
Hij is een prachtig persoon qua karakter, oprecht en integer en hardwerkend en positief en vrolijk. Hij ziet er stoer uit maar hij is het type dat de auto stil zet om een loslopend hondje te vangen (echt gebeurd) of een oude vrouw te helpen die er verloren uit ziet (ook echt gebeurd). Hij pakt een dekentje voor me als we samen op de bank liggen, maakt uit zichzelf drinken en eten voor me. Hij neemt dingen voor me mee omdat hij weet dat ik er dol op ben of mooi vind. Hij is een geweldige vader, ik hoef hem nooit iets te vragen; hij pakt alles zelf op, ook snachts als hij net een lange dienst gewerkt heeft. En hij neemt mij nooit iets kwalijk, ook niet nu ik niet mezelf ben.
Ik bof echt ongelofelijk met hem, hij is fantastisch.
Klinkt als een geweldig persoon. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
(Bijna) z'n hele persoonlijkheid. Zorgen voor een ander is zijn tweede natuur. Hij zorgt voor het huishouden, voor ons zoontje (meer dan ik dus), maakt m'n ontbijt/lunch 's avonds alvast, doet al water in de waterkoker (zodat ik dat 's ochtends met m'n slaapkop om 6.15 niet hoef te doen), haalt bestelde pakjes overal en nergens, weer of geen weer.
Masseert m'n schouders en rug, kriebelt me tot ik slaap :flirting:
Laat m'n boze (hormonen)buien over zich heen komen. Niks is hem te veel. Hij is áltijd blij en positief.
En verder wat Phloxx en Lillibet zeggen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hij luistert oprecht en hij is emotioneel beschikbaar voor mij.
Hij is oplettend en nieuwsgierig. Wat ik aanheb, hoe mijn lichaam eruit zie, hoe ik kijk en gedraag. Dingen vallen hem echt op waardoor ik me op alle vlakken gezien voel. Hij maakt veel complimenten en laat me sexy en vrouwelijk voelen.
Hij kan uit het niks bijzondere en spontane momenten creëeren. Daarnaast kookt hij heerlijk en heeft het geduld om mij dingen te leren die ik moeilijk vind.
anderlicht wijzigde dit bericht op 02-12-2021 17:03
2.07% gewijzigd
Gewoon: er zijn.

Natuurlijk kookt ze ook heel lekker voor mij en meer van dat alles, maar dat zijn allemaal dingen waar ik een ander voor kan inhuren of het zelf kan doen.
Ow, kletsen. Gewoon kletsen over van alles en nog wat.
Hij gun me alles in het leven, ook als iets voor hem eigenlijk nadelig is.
Hij maakt me aan het lachen, we spreken samen ons eigen taaltje en ik smelt als hij met onze kat knuffelt.
Na 18 jaar zijn we nog steeds een verliefd stelletje die hand in hand op de bank zitten en heel veel knuffelen :love:
Alle reacties Link kopieren
Muurbloempje115 schreef:
02-12-2021 11:43
Lief voor de huisdieren lijkt me vanzelfsprekend, anders schopte ik hem het huis uit.
True :-D maar mijn vriend is wel extreem lief. Hij doet alles om onze katten te pleasen en hij heeft een soort natuurlijke rust over zich waardoor bijna alle honden en katten hem wel leuk vinden. Als hij katten op straat ziet probeer hij ook altijd even contact te maken. Dat alles vind ik wel heel aandoenlijk. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
02-12-2021 12:04
Klinkt als een geweldig persoon. :flirting:
Ja inderdaad. Ik ga m afpakken! 🙂
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een lieve en attente mannen. Mijn man is niet de meest attente altijd, maaaaaaaaaaar

- hij steunt me altijd en vind dat ik voor mijn geluk moet kiezen, ook al is dat niet Fijn voor hem
- hij is echt zo gek op ons zoontje en eist zijn tijd met hem en zorgen voor hem echt op. Soms hebben we zelfs discussie over wie 'mag' ipv wie 'moet' :love:
- hij doet de nachten omdat hij wert hoe erg het nadelig effect op me heeft
- hij laat altijd de honden uit als ik liever niet door het donker of de regen wil lopen
Alle reacties Link kopieren
De volle wasmand alvast opvouwen, terwijl dat op mijn planning stond
Op mn rug kriebelen
Een appje sturen dat hij van me houdt
Hij is altijd vrolijk
Als we samen keihard lachen om een foute grap
Maakt werk van cadeaus, niet alleen op verjaardag maar ook 1e relatiedag, trouwdag, moederdag
Legt een warme kruik in bed omdat ik koude voeten heb
Gaat op zondagochtend met de kinderen naar buiten zodat ik kan uitslapen
Hij is zo gezellig met de kinderen, als ze samen enorm moeten lachen dan ben ik blij
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
02-12-2021 11:42
Wel fijn dat je zo snel blij wordt van normale dingen die men toch al moet. Hij is vast blij met jou! :-D
Haha ja toch 👏
Meestal doen we het samen hoor maar in het weekend neemt hij deze taak uiterst serieus en doet ie het alleen 😜
Alle reacties Link kopieren
Ik noem hem altijd een gouden vent, hij is zo zorgzaam, zo puur. Hij is een fantastisch zorgzame vader. Ik had onze kat voordat hij in mijn leven kwam, ze hebben elkaar echt in elkaars hart gesloten. Hij spoort me aan mijn dromen te volgen maar is er ook voor me als het niet lukt. Ik ben tegenwoordig chronisch ziek, als het niet gaat pakt hij zonder morren het huishouden op, doet hij de kinderen naar bed of kookt.
Hij is een enorme lieverd, heeft een heerlijke rust over zich heen en we hebben het heel fijn in bed ook. ❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven