Hoe omgaan met vriend die ruimte nodig heeft? [Geen OP]

17-01-2020 16:33 480 berichten
--
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2020 09:12
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
purake schreef:
16-02-2020 19:12
Hoe bedoel je dit? Of hij dat oké zou vinden of?
Dat ja,...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-02-2020 09:07
Dat ja,...
Hij is met name heel erg op zijn eigen voordeel uit, zowel in financieel opzicht als qua gemak, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij ook bezitterig of jaloers is. Hij zal er wel op tegen zijn als het op de een of andere manier in zijn nadeel is, zo niet, dan gok ik dat het hem weinig boeit.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
17-02-2020 09:29
Hij is met name heel erg op zijn eigen voordeel uit, zowel in financieel opzicht als qua gemak, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij ook bezitterig of jaloers is. Hij zal er wel op tegen zijn als het op de een of andere manier in zijn nadeel is, zo niet, dan gok ik dat het hem weinig boeit.
Zo wilde ik het niet verwoorden, maar inderdaad, hij heeft er in principe geen last van haha. Hij vindt het prima als ik leuke dingen onderneem of op vakantie ga met vriendinnen, dan is hij ook gewoon geïnteresseerd in hoe mijn dagen zijn en wil hij graag dat ik het leuk heb.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
17-02-2020 09:29
Hij is met name heel erg op zijn eigen voordeel uit, zowel in financieel opzicht als qua gemak, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij ook bezitterig of jaloers is. Hij zal er wel op tegen zijn als het op de een of andere manier in zijn nadeel is, zo niet, dan gok ik dat het hem weinig boeit.
Ze mag ook niet alleen wonen terwijl hij niet wil samenwonen....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-02-2020 11:02
Ze mag ook niet alleen wonen terwijl hij niet wil samenwonen....
Zal ook wel om het geld gaan. Zolang ze bij ouders woont kan ze meer sparen, heeft ze een groter bedrag in te leggen als ze samen iets zouden kopen.

En dan kan hij tot die tijd ook nog een financiële bijdrage voor zijn vaste lasten vragen. Als ze eenmaal op zichzelf woont neem ik aan dat ze niet meer bij hem gaat bijdragen. Niet als hij er zelf voor kiest nooit haar kant op te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven