Hoe zoek ik en hoe pak ik daten aan

25-11-2020 02:45 67 berichten
klaar zo bedankt.
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 00:30
Reden: ik wil account opheffen
95.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Samen oud worden ? Een bejaarde vrouw met nep tieten dus later echte liefde O_O
Alle reacties Link kopieren
Tuuuurlijk.
-
Alle reacties Link kopieren
Hans betaalt de schade!
-
Www.siliconvalley.com ?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat kan een lange zoektocht worden. Dat zijn, met name lichamelijk, best specifieke eisen. Ik heb de combinatie van slank en grote nepborsten redelijk veel gezien in Sao Paulo, dus wellicht is dat een goede plek om heen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zelf ook nogal weinig inhoud, maar dat is zelfs met siliconen niet op te lossen.

Dus een vrouw moet haar gezondheid in de waagschaal stellen met een operatie en lekkende troep in haar lichaam omdat jij het op gewone borsten niet kan?

Samen oud worden wordt lastig wanneer iemand op zijn 40ste al dood ziek is van de troep in haar lichaam.

Ik denk dat je nog niet toe bent aan een relatie zolang je op zoek bent naar een soort barbie.
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-11-2020 07:41
67.04% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Goh, weer een TO met een lesbo( niet dus, hij schrijft gewoon onduidelijk) topic met een speciale voorkeur.

Plastic fantastic zullen we maar zeggen.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 25-11-2020 08:37
42.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nu? Moeten vrouwen in een rij gaan staan omdat JIJ iets wil, zodat JIJ niet zoveel moeite hoeft te doen? Wat hebben zij daar aan dan?
Alle reacties Link kopieren
Een periode van alleen zijn? Je bent net 2 maanden vrijgezel.

Wat jij zoekt kan je precies terugvinden in foute realityseries als ‘temptation island’. Deze dames hebben ook vaak zichzelf compleet laten verbouwen. Waar je ze kunt vinden weet ik niet. Instagram?

Ik hoop overigens niet dat 77 je geboortejaar is, want dan is het woord ‘meisje’ écht heel creepy.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is er maar 1 oplossing; betalen voor de seks/het meisje. Daar kan je je voorkeuren en wensen aangeven
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je al eens stoppen met een potentiële partner meisje te noemen.

Of date jij met minderjarigen?

Ik zou verder een profiel aanmaken op een datingsite waarbij je vooraf al even aangeeft dat vrouw met inhoud, intelligentie, humor, zelfde normen en waarden niet hoeft, maar wel implantaten.
Dat is namelijk dé basis om samen oud mee te kunnen worden.
Of iemand een beetje gezellig is is niet belangrijk daarbij.

Ik gok er trouwens op dat zichzelf respecterende vrouwen toch wel snel af zullen haken als ze erachter komen dat je ze uitgezocht hebt op hun implantaten.
Alle reacties Link kopieren
Ga je deze OP ook weer verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
25-11-2020 08:26
Misschien moet je al eens stoppen met een potentiële partner meisje te noemen.

Of date jij met minderjarigen?

Ik zou verder een profiel aanmaken op een datingsite waarbij je vooraf al even aangeeft dat vrouw met inhoud, intelligentie, humor, zelfde normen en waarden niet hoeft, maar wel implantaten.
Dat is namelijk dé basis om samen oud mee te kunnen worden.
Of iemand een beetje gezellig is is niet belangrijk daarbij.

Ik gok er trouwens op dat zichzelf respecterende vrouwen toch wel snel af zullen haken als ze erachter komen dat je ze uitgezocht hebt op hun implantaten.

Vergeet ook niet dat het meisje 100% al haar aandacht alleen aan TO moet geven. Hij kan iedere vrouw krijgen dus wanneer hij voor haar kiest dan verwacht hij ook wel wat terug. (loepen is soms verhelderend)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
25-11-2020 08:26
Ik gok er trouwens op dat zichzelf respecterende vrouwen toch wel snel af zullen haken als ze erachter komen dat je ze uitgezocht hebt op hun implantaten.

Als er al reacties op zijn datingprofiel komen, want echt interessant klinkt zijn omschrijving (en reacties in een topic) niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die zijn er wel. Of ze jou willen is een tweede vraag. Vooral omdat ze ook nog lief moet zijn, waarmee je vermoedelijk bedoelt: bereidwillig. Ze moet beschikbaar zijn, veel voor je overhebben, doen wat je zegt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je zelf te bieden? Een piemel van minimaal 20 cm en een dikke bankrekening?
Ja, want dat is natuurlijk wat leuke vrouwen willen. Lange piemel en onderhouden worden?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
25-11-2020 09:05
Ja, want dat is natuurlijk wat leuke vrouwen willen. Lange piemel en onderhouden worden?
Net zo bijzonder als nepborsten als pré hebben. 😎
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die ze zelf genomen heeft, zo kan hij altijd aan nepborsten zitten. Is dat niet een idee voor jou Verlegen77? Dan kun je je eisen aan een meisje misschien bijstellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat iemand een lichamelijke voorkeur heeft. Ik vind nepborsten ook mooier. Maar jij legt de nadruk wel heel erg op uiterlijk.

Wat nou als ze heel dik word als ze zwanger is? Of haar borsten afgezet moeten worden als ze borstkanker heeft?

Mijn ervaring is dat je vanzelf iemand prachtig vind als je gek bent op iemand.
Alle reacties Link kopieren
Even leren alleen te zijn als het nog geen twee maanden uit is.
jammer sommige reacties, ik doe mijn best, stel mij kwetsbaar en eerlijk op, en wordt afgebrand. Het gaat niet alleen om uiterlijk, het gaat om veel meer, maar op dit punt heb ik simpelweg een voorkeur gekregen, en als je hier eerlijk over bent valt iedereen erover. Erg jammer, ga jullie schamen hoe je omgaat met iemand die gewoon open en eerlijk en zich kwetsbaar opstelt in de hoop echt wat respectvolle adviezen te krijgen. Ik dacht oprecht dat dit een respectvol en veilig forum was. Echt jammer dit. En ja het is pas 2 maanden, maar er is niets mis om alvast een beetje aan andere dingen te gaan denken en het vizier op de toekomst te plaatsen. Wellicht ga ik pas over een jaar daten, maar oprecht en eerlijk advies vragen is teveel gevraagd.
Ik heb met heel mijn hart en alles wat ik ben in mijn afgelopen 2 relaties oprecht van deze vrouwen gehouden, en ik probeer te leren van mijn fouten, en te voelen wat ik nu wil, en als ik dit eerlijk deel gaan jullie zo met mij om
Alle reacties Link kopieren
Nepborsten speciaal voor jou nemen dan maar? Pas wel op dat ze niet vervolgens een piemelvergroting terug eist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven