Hulp omtrent seks situatie.

15-10-2019 01:37 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, zoals het er staat, heb ik hulp nodig om mijn gedachten op een rijtje te zetten.

Mijn vriendin en ik zijn al zo'n 8 jaar samen. We zijn nu beide 23 jaar oud.

Ik moet eerlijk toegeven dat onze relatie in het begin wat moeizaam ging. Mede doordat ik een jongen die op zoek was naar avontuur. Hierdoor heb ik haar helaas teleur moeten stellen doordat ik met een andere dame in bed ben gegaan. Dit is in een span van 2-3 jaar zo 3 keer gebeurt. Ik dacht niet zo lang samen met haar te zijn noch dat ik zo veel van haar zou houden.

Anyway, ik heb zeker spijt van de dingen die ik heb gedaan (toen) en heb me de laatste 5 jaar volledig ingezet voor haar. Waar kwam deze keuze opeens vandaan? We waren uit elkaar door een klein akkefietje, waarschijnlijk door mijn korte lontje.. en heb gemerkt dat ik er emotioneel kapot van was. Ik had geen plezier, wou niet eten en dacht alleen maar aan haar?
Long story short, ik kan niet zonder haar.

NU het gedeelte waar het probleem ligt. (Alhoewel, voor mij?)

Onze relatie is op seksueel niveau erg achteruit gegaan. Van 3 á 4 keer per week richting de 1 keer per 1 á 2 weken. Ik heb meerdere dingen geprobeerd om het leuker te maken, geprobeerd romantisch te doen met rozenbladeren (mevrouw vindt verassingen TOCH niet leuk.). Ik vindt het totaal geen probleem om het twee maal te doen (wat vroeg ook gebeurde) maar ze wilt gewoon niet meer?

Ik wil het vaak in de avond, maar daar is ze te moe / te gevoelig OF ik wil te veel. Ik heb voornamelijk in de avond zin, en dit gebeurt minimaal 3 keer per week. ELKE keer maar weer wilt ze niet, niks wat ik doe werkt. We hebben er over gepraat en "ze weet niet waar het aan ligt / ze heeft geen zin).
Op de suggestie of ze mij dan kan helpen kijkt ze raar op. Oja, voorheen was oraal geen probleem, slikte ze ook door (geen plus, geen min. Bederft de pret niet). Nu mag ik van geluk spreken dat ze het 1x per maand wilt doen (en nu moet ze het ook uitspugen) And god forbid dat ik het nog een keer vraag want :" ze heeft vriendinnen waar het vriendje het helemaal niet krijgt, dus ik moet blij wezen dat ik dit UBERHAUPT krijg".
Terug naar de suggestie -> "Vind je het niet leuker om samen te doen?". Als ze het vaker zou doen JA. maar op dit moment NEE.

Daarnaast nog iets, als ik ook maar iets hint, begin of wil bespreken omtrent dit onderwerp is het een groot taboe. Ze wilt er niet over praten, heeft geen inbreng noch zin om hierover "alweer" te beginnen.

Als ik het vaker wilt heeft ze nog een argument: "als je een turkse vriendin had zou je het helemaal niet mogen OF nog minder doen".
Ze is van Nederlandse afkomst en ik ben Turks.

En HO MAAR, als ik iets uit wil proberen of iets wil kopen voor haar (een sexy pakje, speeltjes, olie, glijmiddel) Je noemt het maar op. Dit ziet ze als iets wat de hele pret bederft, dat er weer iets bij moet komen. Vraag me niet welke pret, want ze wilt niet.

Het knaagt nu steeds meer aan me omdat ik het wel samen wil. Maar als ik het zelf doe wordt ze verdrietig/teleurgesteld dat ik daarnaar kijk? En als ik dan zeg, waarom help je me dan niet dan wil ik weer te veel???

Als ik een suggestie geef dat ze zelf eens het initiatief moet nemen krijg ik als antwoord dat ik het ALTIJD wil en daardoor niet lukt. Wanneer ik dan met voorbeelden kom wanneer het mogelijk was heeft ze daar geen antwoord op.

Ook een speerpuntje. Het initiatief zal 99/100 keer vanuit mijn kant komen. De laatste keer dat zij initiatief nam was zo'n 2 jaar geleden?

Ik ben radeloos. Is dit nu mijn probleem? Verwacht ik te veel? Wil ik het te vaak? Moet ik me aanpassen of ik heb gewoon een probleem met hoe vaak ik het wil?..

Het is heel erg frustrerend, op zo'n niveau dat ik er niet van kan slapen als ik zin heb?(Gefrustreerd postend om 1:35 :-[ ) Het lijkt alsof het haar totaal niks uit maakt, maar aan de ene kant weer wel.

Ze is 23, moet in de ochtend om 06:30 opstaan en slaapt al zo rond 20:30 (we hebben afgesproken on 22:00 te doen wanneer ik bij haar slaap). Haar slaap is TE belangrijk voor haar, op zo'n niveau dat ze mij en mijn behoeftes gewoon negeert en afkat. Zij heeft nu net een eigen appartement en ik woon nog thuis vanwege familie redenen. Daarnaast gebruikt ze de pil.

Bij deze hoop ik dat jullie me kunnen helpen en mijn excuses voor het lange bericht.
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken of accepteren.

Meer smaken zijn er niet. Van pushen droogt elke vrouw op. Ik persoonlijk van iemand die "zo'n zin heeft" dat hij om 1.30 uur niet kan slapen ook. Wat niet wegneemt dat ik natuurlijk best begrijp dat de situatie voor een 23 jarige niet ideaal is.

Ik raad je overigens aan het eerste te doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan ze de pil wegdoen, dat is een libido killer, en helaas komt het vaker voor dat een vrouw na een x aantal jaar uitgesekst is. Dus accepteren of weg gaan. Iedereen heeft recht op seks.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
15-10-2019 07:33
Misschien kan ze de pil wegdoen, dat is een libido killer, en helaas komt het vaker voor dat een vrouw na een x aantal jaar uitgesekst is. Dus accepteren of weg gaan. Iedereen heeft recht op seks.
Als vriendin niet lijdt onder een lager libido zou ik het niet perse aanraden. Dan is het aanpassen aan het lijden van een ander.
Voorstellen kan altijd, mits je bereid bent om het dan altijd met condoom te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de rest van de op nog niet eens gelezen, maar deze zin vind ik wel heel erg typisch;
" Hierdoor heb ik haar helaas teleur moeten stellen doordat ik met een andere dame in bed ben gegaan."

Alsof het je overkomen is... :facepalm:
beetjegek schreef:
15-10-2019 07:33
Misschien kan ze de pil wegdoen, dat is een libido killer, en helaas komt het vaker voor dat een vrouw na een x aantal jaar uitgesekst is. Dus accepteren of weg gaan. Iedereen heeft recht op seks.

En zwanger worden 😂
Alle reacties Link kopieren
cranberryjuice schreef:
15-10-2019 07:40
En zwanger worden 😂
Want er bestaat niets anders dan de pil?
Alle reacties Link kopieren
Je bent te jong en al te lang samen. Ga genieten van je vrijheid en lekker om je heen kijken. Je bent te jong om je druk te maken over dit soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Je toon klinkt ook niet zo prettig eerlijk gezegd. Zou er zelf ook niet opgewonden van raken.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat ze s avonds te moe is, heeft ze s ochtends of s middags wel zin? Dan is dat de oplossing ook al zou jij liever s avonds willen zoals je schrijft
beetjegek schreef:
15-10-2019 07:33
Misschien kan ze de pil wegdoen, dat is een libido killer, en helaas komt het vaker voor dat een vrouw na een x aantal jaar uitgesekst is. Dus accepteren of weg gaan. Iedereen heeft recht op seks.
Nee lekker dan, dan vergroten ze het risico op zwangerschap. Dat moet je niet willen in een uitgebluste relatie.

Zou het gewoon uitmaken. ALs je al 8 jaar bij elkaar bent, dan was je 15 (!) toen je ermee begon. Een jeugdliefde dus. Tijd voor verversing!
Alle reacties Link kopieren
Gokje hoor, maar denk je niet dat ze mega onzeker is geworden door jouw vreemdgaan?
Ze heeft er zelf voor gekozen om bij je te blijven maar ik vermoed zomaar dat dit het pijnpunt is.
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
15-10-2019 07:42
Je bent te jong en al te lang samen. Ga genieten van je vrijheid en lekker om je heen kijken. Je bent te jong om je druk te maken over dit soort dingen.
Dit! En het is: zij wil niet zij wilt.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin vindt de seks met jou blijkbaar niet zo leuk.

En in plaats van te bedenken hoe dat komt, kom je met dingen die het voor jou allemaal leuker zouden maken. Maar ja dat wil je vriendin niet, logisch ook, want jij vindt het al leuk zat zo.

Persoonlijk heb ik nog nooit een geweldig orgasme gekregen van rozenblaadjes, en ook niet van een jongen die het wel 2x kan.

Het kan ook zijn dat de relatie eigenlijk niet goed meer is, maar ze blijft hangen omdat jullie 'al zo lang hebben'.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wegwezen TO.
Je verward liefde met gewenning. Je bent zo aan haar gewend dat je je niet voor kunt stellen hoe het leven is zonder haar. Maar dat is geen liefde en geen basis om een leven lang gelukkig te zijn met elkaar.
Doe haar en jezelf een plezier en maak het uit. Je bent nog maar 23 en je hebt nog een heel lang leven voor je, als het goed is. Het is nu al niet meer leuk samen, blijven is uitstel van executie.
Sowieso ben je echt een eikel. Alsof vreemd gaat je overkomt zeg. En je toon klinkt niet gezellig. Als ik zo gepushed zou worden door m'n vent had 'ie op kunnen rotten. Je vriendin heeft gekozen om bij je te blijven(heel dom maar oke), ik denk ook idd dat ze heel onzeker geworden is door jouw gedrag. Hebben jullie wel eens nomale gesprekken? In de trant van hoe het met jullie gaat, hoe was jullie dag etc. Ik denk oprecht dat je haar tijd moet geven en ff kappen met pushen, dan maar ff trekken.
Alle reacties Link kopieren
als je niet zonder haar kunt ga je nog een probleem hebben, ik voorspel dat je heel erg snel gedumpt gaat worden
Lorem Ipsum
Ik droog gewoon al op als ik dit lees. Maak het alsjeblieft uit en gun die meid een betere vriend.
Alle reacties Link kopieren
ah joh, maak het uit
Jullie ware kind toen je een relatie kreeg. Ga nu even volwassen worden. Dat gaat heel fijn, als je het zelfstandig doet.
Alle reacties Link kopieren
Als je moe bent, ben je moe. Mijn ogen vallen gewoon dicht. Mijn man vindt het ook niet leuk, maar ik kan er echt niks aan doen.
Ik ben een ochtendmens, hij een avondmens.
2x per week sex is normaal hoor.
Wel jammer dat ze niet met jou wilt praten, maar wel met haar vriendinnen.
Maar waar moet zo'n gesprek dan over gaan? Dat jij meer wilt en zij niet? Of wordt het dan een discussie wie de beste argumenten heeft?
Ze zal het zelf ook niet weten, heeft gewoon geen zin. Punt.
Gebruikt ze de pil? Lees daar eens over op het sexpijler hier.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Veel te jong een vaste relatie. Jullie zijn aan elkaar gewend geraakt, maar staan als volwassene anders in het leven. En misschien is ze seksueel niet aangetrokken tot je, maar weet ze dat nog niet van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alleen maar dat to seks wil. Verder eigenlijk niets.
Niet over leuke dingen met haar, samen zorgen dat het in haar huisje gezellig is.
Leuk voor een puber, maar een beetje ontwikkeling schijnt te missen.
Plus dan nog dat hij zijn piemel niet in zijn broek kon houden ( weer dat hij seks wilde en niet aan haar dacht).

Het leest als een jongen die seks wil. Nu. Toevallig met haar maar buiten dat ze er nu eenmaal is lees ik niks liefdevols.

Voelt zij zich wel belangrijk en geliefd?
Uitmaken joh! Je bent gek als je met haar blijft. Als ze op haar 23e al zo is kan je nagaan hoe het later is....
Ik zou ook geen seks willen met een kerel met een kort lontje die al 3x is vreemdgegaan en denkt dat pakjes en glijmiddel en rozenblaadjes ervoor zorgen dat ik geil word.

Je hebt geen idéé hoe je haar in de stemming kunt brengen, al je trucjes zijn gericht op mannen of wat mannen denken dat werkt. Maar zoals je ziet werkt het niet.

Zij is gek dat ze bij je blijft, dat ook.
Ik moet de eerste vrouw ook nog tegenkomen die van geilheid tegen de muren opklimt als ze verplicht om 22:00 seks moet hebben. Ik zou slaap ook prefereren. En mannen die vrágen om orale seks zijn sneu. Orale seks doe je omdat je geil bent en zin hebt, niet omdat je je drammende vriendje weer even tevreden wilt stellen.

Samengevat: je woont als volwassen vent thuis, dramt om seks, haalt trucjes uit die alleen voor jou werken, bent al 3x vreemdgegaan en je hebt een kort lontje. Wáárom zou welke vrouw dan ook seks met je willen?
Madderijn schreef:
15-10-2019 08:26
Ik lees alleen maar dat to seks wil. Verder eigenlijk niets.
Niet over leuke dingen met haar, samen zorgen dat het in haar huisje gezellig is.
Preciesssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven