Ideeën voor 25-jarig huwelijksfeest

18-10-2018 11:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort zijn mijn man en ik 25 jaar getrouwd. Dat willen we uiteraard graag vieren. We hebben voor de gelegenheid een zaaltje gehuurd en familie en vrienden uitgenodigd.

Nu willen we graag toch iets extra's doen, maar we lopen een beetje vast qua ideeën. We gaan in ieder geval onze trouwalbums neer leggen zodat iedereen die kan bekijken, maar daarmee zijn we een beetje door onze ideeën heen. Ook google levert niet veel op buiten een fotohokje of een (snel) tekenaar. Hele leuke ideeën, maar ook vrij prijzig.

Hebben jullie ideeën die we zouden kunnen gebruiken om deze speciale dag nog iets extra's te geven?
Music is what feelings sound like <3
Ow, het gaat echt lelijk klinken dit.

Maareh... wat een narcistisch idee van die fotoboeken.

Ik zou gaan voor heel goed eten en veel drank.
Alle reacties Link kopieren
Piemels pimpen is Het helemaal tegenwoordig 8-)

Een leuk feest heeft niet zo veel extra nodig hoor: drank & dansen
Obers die vaak langskomen

en eind van de avond eigenlijk nog een 'vette hap'.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft de OP zo'n vreselijk gekleurde achtergrond?
Alle reacties Link kopieren
UIteraard is de drank en het eten geregeld. Dat is gewoon de basis voor een goed feest. En het trouwalbum is meer het album van het feest omdat er uiteraard een hoop mensen bij zijn die er toen al bij waren en het leek ons leuk voor hun om de foto's terug te zien waar ze zelf o staan.
Music is what feelings sound like <3
Lucifer2018 schreef:
18-10-2018 11:44
Ow, het gaat echt lelijk klinken dit.

Maareh... wat een narcistisch idee van die fotoboeken.

Ik zou gaan voor heel goed eten en veel drank.
Narcistisch? Zuur.

Ik zou gaan voor een slideshow van jullie beide door de jaren heen en die laten draaien. En goede muziek.
Zou geen zin hebben om andermans ouwe fotomeuk te bekijken, maar beter het wegleggen dan dat je 'n slideshow vertoont waar je alle gasten mee kwelt. Je krijgt je albums wel bepotelt terug he, dat je niet denkt dat ze netjes blijven.

Ik zie mijn generatie die het tot 25 jaar samen heeft geschopt vooral verre reizen maken met hun (bijna) volwassen kinderen naar Indonesie, Zuid Afrika die dingen ipv dat ze nog oudbollige familiefeestjes vieren.
Manta schreef:
18-10-2018 11:50
Narcistisch? Zuur.

Ik zou gaan voor een slideshow van jullie beide door de jaren heen en die laten draaien. En goede muziek.
Hahaha, zodat niemand er onderuit kan, behalve degenen die wijselijk naar de wc of het rokersafdakje vluchten? ;-D
Trotter schreef:
18-10-2018 11:45
Waarom heeft de OP zo'n vreselijk gekleurde achtergrond?
Ik heb een roze balk er dwarsdoorheen. En een lees ook ( die alleen laad want adblocker) dwars over de reacties.

Zal wel bug nummer 3 miljoen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat er een goed ABCtje is :P
Ik zou buiten muziek,eten en drinken denk ik niks extras doen. Een slideshow die draait ergens in een hoekje bij de bar ofzo vind ik dan wel leuk. Dus niet prominent in de zaal maar als mensen even drinken gaan halen of zo dat ze dan de foto’s voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-10-2018 11:53
Hahaha, zodat niemand er onderuit kan, behalve degenen die wijselijk naar de wc of het rokersafdakje vluchten? ;-D
Gewoon tijdens het feest een projector aanzetten en laten draaien, niet een ouderwets diamomentje waarbij het hele gezelschap stil moet zijn en zitten... Hier zou ik ook de foto's uit het trouwalbum tussen zetten - je wil niet dat iedereen met een borrel op het album doorbladert terwijl hij de hapjes erboven verkruimelt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Muziek?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een leuke DJ huren.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die fotoalbums helemaal geen narcistisch idee. Het gaat tenslotte om jullie jubileum en het lijkt me wel leuk om de mensen die er 25 jaar geleden ook bij waren deze foto’s nog eens te laten zien. Een projector met een tijdsoverzicht is natuurlijk ook altijd leuk. Een ander ideetje: de gasten zich laten verkleden met kleren en attributen van 25 jaar geleden. En natuurlijk: lekker eten en goeie drank. Van harte gefeliciteerd en veel plezier op jullie feest!
Een pub quiz
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het perse met familie en vrienden vieren? Als je nu al vindt dat je die de hele avond moet entertainen klinkt het niet als een vette party.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Goed eten, veel drank en een polonaise. Wat wil je nog meer?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
18-10-2018 12:04
Ik zou een leuke DJ huren.
yep dit, en/of een zanger
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik ook het onderscheid kwijt tussen berichten van TO en berichten van anderen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Muziek uit het jaar (of+ en - 5 jaar ofzo) dat je trouwde?
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik was pas op zo'n feestje en tijdens de bruiloft 25 jaar geleden waren er foto's gemaakt van alle gasten en feesttenue. Daar hadden ze een fotowand van gemaakt en dat was echt hilarisch! Jemig, ik was echt oud geworden. Man ook trouwens.
Ze hadden nu weer een klein fotostudiootje gebouwd dat bemand werd door de kinderen en die maakten weer foto's in dezelfde soort setting. Was echt heel erg leuk. Ik ben benieuwd wanneer we die foto's te zien krijgen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Pommelien34 schreef:
18-10-2018 12:06
Een ander ideetje: de gasten zich laten verkleden met kleren en attributen van 25 jaar geleden.
Naveltruitje en een lage spijkerbroek zodat de tramp stamps zichtbaar zijn....... leuk ;-) . Ik zou er voor passen. Maar ik heb dan ook geen tramp stamp.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Muziek hoort er uiteraard ook bij. Zo vanzelfsprekend dat ik het nog niet genoemd heb.
We hopen dat onze gasten gewoon een leuke avond hebben met drank, eten, muziek en gezelligheid en willen evt. wat "extra's" bieden, maar niet iets waarvoor we het feest onderbreken. Gewoon erbij ... als je wilt kijken naar de foto's prima. Wil je niet kijken ... ook helemaal prima.
Music is what feelings sound like <3
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-10-2018 11:52
Zou geen zin hebben om andermans ouwe fotomeuk te bekijken, maar beter het wegleggen dan dat je 'n slideshow vertoont waar je alle gasten mee kwelt. Je krijgt je albums wel bepotelt terug he, dat je niet denkt dat ze netjes blijven.

Ik zie mijn generatie die het tot 25 jaar samen heeft geschopt vooral verre reizen maken met hun (bijna) volwassen kinderen naar Indonesie, Zuid Afrika die dingen ipv dat ze nog oudbollige familiefeestjes vieren.
Reizen doen we gelukkig ook heel regelmatig samen, niet alleen bij gelegenheid van dit feest !
Music is what feelings sound like <3
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-10-2018 12:28
Goed eten, veel drank en een polonaise. Wat wil je nog meer?
Hopelijk alsjeblieft geen polonaise ;-)
Music is what feelings sound like <3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven