Iemand ontmoeten zonder te daten

24-11-2019 18:42 429 berichten
Ik ben nu ongeveer een jaar vrijgezel en dat bevalt me eigenlijk heel goed, ik vind mijn leven erg leuk zo en ik vind mezelf ook een stuk beter te doen zonder relatiedrama's. MAAR. Ik merk de laatste tijd dat ik best wel zin heb om weer ouderwetsch verliefd te worden of in ieder geval iemand heel leuk te vinden en dat dat dan wederzijds is en dat je dan wel ziet wat het wordt. In de eerste plaats de sex maar ook een beetje het spelletje en het hele gebeuren eromheen. Alleen ik heb het nu een paar keer geprobeerd met Tinder maar ik droog compleet op nog voordat er een ontmoeting is, ik vind er echt geen reet aan. Nu was ik aan het kletsen met een jongen en we zouden volgende week misschien een drankje gaan doen maar hij begint nu al te zeveren of ik dan wel iets serieus wil en blablabla, ik vind er echt niks aan zo, alles wat leuk en spannend is gaat eraf. En dat geslijm en sociaal wenselijk gezever, blegh. Ik weet dat hier laatst al een topic over was maar veel verder dan de supermarkt kwamen we daar niet, iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Ouderwets de kroeg in!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
24-11-2019 18:44
Ouderwets de kroeg in!
Pffff wie heeft de energie. Maar okee zet ik op m'n lijstje
Vraag aan je vriendinnen of ze een leuke broer/neef/collega hebben.
Familie, werk, vrienden, vrienden van vrienden, kennissen, ...
Je komt op geen enkel feestje van zulke mensen een leuke knappe achterneef tegen?

Of gewoon in de kroeg, het zwembad, de hobby-club, ...?
Alle reacties Link kopieren
stappen
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Simpel: doe het zoals vroeger. Raak aan de praat met iemand op een feestje, op een vereniging waar je lid van bent, in de kroeg, maak een praatje met een aardige vrijgezelle buurjongen, enz.

Tinder e.d. (niet dat ik er ervaring mee heb) lijken mij meer sites voor mensen die op zoek zijn naar erotische dates of in elk geval al snel "vastigheid" willen, soms lees je hier zelfs topics in de trant van "wij chatten nu al 3 weken en nou heb ik gemerkt dat hij ook met andere meiden chat, is dat normaal?"... Alsof je een al eeuwen durende exclusieve relatie met iemand hebt puur omdat je 3 weken chat...

Dus ik zou het daar ook niet zoeken, maar in elk geval succes.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Op dansles gaan ;-D

Afbeelding

of een tijdelijk bijbaantje zoeken zoals kerstpakketten in elkaar zetten
inval cipier worden
el4ra wijzigde dit bericht op 24-11-2019 18:50
7.01% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Zoals de meeste al schrijven overal en nergens.

Al zou ik ook incalculeren dat het ook iets is waar je net geluk mee moet hebben; een leuk single iemand op het juiste moment op de juiste plek tegenkomen. Of nouja, mij lukt het al 8 jaar niet laat ik het zo zeggen ;-D genoeg leuke mannen hoor, maar ze zijn altijd bezet. Wellicht combineren met blijven online daten in de tussentijd?
timetraveler wijzigde dit bericht op 24-11-2019 18:51
18.35% gewijzigd
El4ra schreef:
24-11-2019 18:49
Op dansles gaan ;-D

Afbeelding

of een tijdelijk bijbaantje zoeken zoals kerstpakketten in elkaar zetten
inval cipier worden
Ik denk dat ik eleganter uit de hoek kom bij het in elkaar zetten van een kerstpakker dan bij het dansen maar okee hobby's dus... Cipier noemen we plan B :):)
Of ga gemengd volleyballen en mik de bal op de knapste / leukste speler aan de overkant :-).
Je wil je uiteraard uitgebreid verontschuldigen en wil hem dus een kop koffie aanbieden :-D.
pejeka schreef:
24-11-2019 18:47

Tinder e.d. (niet dat ik er ervaring mee heb) lijken mij meer sites voor mensen die op zoek zijn naar erotische dates of in elk geval al snel "vastigheid" willen, soms lees je hier zelfs topics in de trant van "wij chatten nu al 3 weken en nou heb ik gemerkt dat hij ook met andere meiden chat, is dat normaal?"... Alsof je een al eeuwen durende exclusieve relatie met iemand hebt puur omdat je 3 weken chat...

Dus ik zou het daar ook niet zoeken, maar in elk geval succes.
Mijn ervaring is helemaal niet dat mannen alleen maar zsm willen batsen en als het alleen sex oplevert zou dat een aangename afwisseling zijn maar voor het zover komt vind ik altijd wel iets mis met de persoon. Dan denk ik hmmm misschien is hij wel heel klein, of hij spelt een heel makkelijk woord verkeerd en het is gedaan. Misschien verwacht ik teveel.
El4ra schreef:
24-11-2019 18:49
inval cipier worden
:HA:
Ik heb mijn man leren kennen op metalfeestjes. En op een festival sloeg de vonk over, ik ben toen met hem naar huis gegaan en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Wij hebben nooit gedate, het was meteen dik aan. :$

Ga er op uit. Naar de kroeg, concerten etc. Gewoon onder de mensen begeven.
Murrmurr schreef:
24-11-2019 18:53
Mijn ervaring is helemaal niet dat mannen alleen maar zsm willen batsen en als het alleen sex oplevert zou dat een aangename afwisseling zijn maar voor het zover komt vind ik altijd wel iets mis met de persoon. Dan denk ik hmmm misschien is hij wel heel klein, of hij spelt een heel makkelijk woord verkeerd en het is gedaan. Misschien verwacht ik teveel.
Je mag best veeleisend zijn voor iemand waar je hopelijk de rest van je leven mee deelt :-).
Marnamai schreef:
24-11-2019 18:53
Of ga gemengd volleyballen en mik de bal op de knapste / leukste speler aan de overkant :-).
Je wil je uiteraard uitgebreid verontschuldigen en wil hem dus een kop koffie aanbieden :-D.
De kans dat ik hem raak is groter als ik mik op iemand zes meter verderop, en ik krijg die bal niet eens over het net.

Er is wel een heel knappe man op mijn sportschool maar ik weet steeds niet wat ik moet zeggen dus ik lach schaapachtig naar hem en hij lacht schaapachtig terug. Hij is een leraar en ik vermoed dat het niet echt gewaardeerd wordt als het personeel aanpapt met klanten. Ik zal mezelf dwingen deze week iets te vragen over oefeningen.
Marnamai schreef:
24-11-2019 18:55
Je mag best veeleisend zijn voor iemand waar je hopelijk de rest van je leven mee deelt :-).
Daar denk ik nog niet eens bij na, het zou al leuk zijn als ik iemand vind voor af en toe een logeerpartijtje
leolux schreef:
24-11-2019 18:54
Ik heb mijn man leren kennen op metalfeestjes. En op een festival sloeg de vonk over, ik ben toen met hem naar huis gegaan en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Wij hebben nooit gedate, het was meteen dik aan. :$

Ga er op uit. Naar de kroeg, concerten etc. Gewoon onder de mensen begeven.
Oh metalmannen kunnen heel leuk zijn! Ik ga eens concertagenda's checken. Ik heb helaas een aantal mannelijke vrienden. Vorige week was ik bij een concert maar als ik met een vriend bent denken de leuke mannen vast dat ik al voorzien ben.
Tot nu toe is de strekking dus: meer dingen ondernemen, op plekken waar je normaal niet altijd komt. Klinkt al beter dan werk, Tinder en de supermarkt.
Houd je van cosplay?

Daar schijnen ook nog wel eens setjes te ontstaan.
Odense2 schreef:
24-11-2019 19:00
Houd je van cosplay?

Daar schijnen ook nog wel eens setjes te ontstaan.
Ik verkies denk ik een eenzame dood
Kroeg, hobby/sportclub, werk en festivals, uitgaan, feestjes bij vrienden.

Ik heb nog nooit gedate met iemand die ik niet al ergens van kende. Internetdaten was er wel net een beetje maar ik had helemaal geen internetaansluiting thuis ( was een van de weinige hoor, beetje laat qua dat) of ook maar enige behoefte aan interdaten.

Ontmoette zat leuke mensen overal.
Soms draai je dan nog weken of maanden om elkaar heen, super leuk en spannend.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-11-2019 19:03
9.90% gewijzigd
Murrmurr schreef:
24-11-2019 19:01
Ik verkies denk ik een eenzame dood
:-D

:there:
Ik heb jaren geleden ook wel eens gewoon met jongens af gesproken die ik van online kende. Was altijd puur vriendschappelijk. Gingen we gewoon wat leuks doen zoals naar een pretpark, bioscoop, spraken we af op een event en als ik iemand wat beter kende kwam het ook wel eens voor dat we met een groepje bij iemand thuis een filmpje gingen kijken. Nooit was er gezeur dat de een meer verwachtte dan de ander. Die mensen leerde ik wel kennen vanuit een gezamenlijke hobby/interesse waar dan ook weer een speciaal forum/chat voor was enzo. Trekt waarschijnlijk toch een ander soort publiek?!

Ik heb het later ook nog wel eens gechat met mannen in een algemene chat maar vaak waren die mannen uiteindelijk toch op zoek naar een date/sex. Nee dank je. Jammer eigenlijk want ik weet dat het ook anders kan maar die kom ik nu blijkbaar niet meer tegen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-11-2019 19:01
Ik verkies denk ik een eenzame dood
;-D

Singles reis? Mensenlerenkennen.nl ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven