Ik ben gedumpt

09-06-2019 22:27 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
... En het doet zoveel pijn .

Lieve lezers ,

Ik post dit omdat ik van mij af wil schrijven en gewoon wat steun kan gebruiken.

Ik ben gedumpt door mijn vriend, het was voor hem de druppel en hij heeft er een eind aan gemaakt. Ik heb er zoveel verdriet van, ik heb geen vriendinnen meer dus het voelt echt of ik niks meer heb nu. De laatste tijd waren er vaak ruzies, maar uiteindelijk kwamen wij er wel altijd weer uit. Nu voel ik me gebroken en ik weet niet wat ik moet doen. Ik zelf wil uiteraard dolgraag door maar hij wilt dat nu niet. Echter blijft hij wel contact houden met mij. Dit voelt voor mij heel erg dubbel.

Sorry voor dit warrige verhaal , maar zo voel ik mij op dit moment ook.
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
28-09-2019 04:29
Ik moet toegeven dat ik het er wel moeilijk mee heb, tuurlijk wil ik wel dat alles goed komt maar deze afstand die hij creëert terwijl die ondertussen mooie praatjes heeft beangstigd me
Ik hoop dat je bedoelt dat alles goed komt met jou en niet met jullie.
Want dat betekent dat je gewoon op hem zit te wachten en je de breuk niet aan het verwerken bent.
Groot is de kans dat hij een relatie mist maar geen geschikte vrouw vindt en jou dan maar als back up houdt.
Alle reacties Link kopieren
Hij kijkt er nog steeds negatief naar terug. Toch doet dit mij enorm pijn. Ik liep vandaag in een kerst winkel en moest mij eigen inhouden om niet in tranen uit te barsten. Alleen met kerst, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo kijkt hij negatief terug? Jij niet? Jullie hadden vaak ruzie.
Je wil dus liever een slechte relatie dan nu even singke zijn en later een leuke relatie?
Verbreek alle contact, als hij jou contracteert blokkeer hem dan.
Als jij het bent die hem altijd lastig valt verwijder dan alles van hem uit je telefoon of vraag hem om jou te blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
09-10-2019 13:36
Hoezo kijkt hij negatief terug? Jij niet? Jullie hadden vaak ruzie.
Je wil dus liever een slechte relatie dan nu even singke zijn en later een leuke relatie?
Verbreek alle contact, als hij jou contracteert blokkeer hem dan.
Als jij het bent die hem altijd lastig valt verwijder dan alles van hem uit je telefoon of vraag hem om jou te blokkeren.
Ja we hadden vaak ruzie maar ik kijk ook naar de positieve mooie dingen , ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Hij belt mij telkens ( dronken ) ik heb zijn nummer verwijderd. Blokkeren wil ik wel maar ook weer niet want dat doet pijn . Hij zegt wel dat hij nog van me houd en om me geeft maar hij wil nog geen antwoord geven of er toekomst in zit ja of nee.. Het breekt me gigantisch
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.
Wat laat je dit lang door etteren.

Blok hem gewoon, hou hiermee op, wat heb je eraan

Sorry maar dit is een beetje dom van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Beste TO, ik vind jouw ex vriend maar een min mannetje. Hij weet donders goed hoe moeilijk jij het hebt met het verbreken van de relatie. En vervolgens blijft hij jou lastig vallen. Als je het hart op de juiste plek hebt, dan doe je dit iemand niet aan. Ik denk dat je je goed moet realiseren dat een relatie met deze man een leven lang ellende betekent. Wat steeds wordt geadviseerd: kap alle contact met deze man want hij heeft echt niet het beste met jou voor. Sterker nog hij behandelt je ronduit slecht en maakt misbruik van jouw naïviteit.
TrojkaPink schreef:
10-10-2019 10:58
Ja we hadden vaak ruzie maar ik kijk ook naar de positieve mooie dingen , ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Hij belt mij telkens ( dronken ) ik heb zijn nummer verwijderd. Blokkeren wil ik wel maar ook weer niet want dat doet pijn . Hij zegt wel dat hij nog van me houd en om me geeft maar hij wil nog geen antwoord geven of er toekomst in zit ja of nee.. Het breekt me gigantisch
Ik herken t heel erg, niet weten wat hij wil. Maar is dat wat jij wilt? Wil je je tijd verspillen aan iemand die geen beslissing wil nemen?

Echt, kies voor jezelf, kies voor je eigen geluk. En daar hoort blokkeren bij.

Die van mij kwam telkens weer terug nadat hij t afkapte en ik liet t toe.

Na de laatste keer heb ik m gelijk overal geblokkeerd, nu een aantal weken geleden. En ja, het is lastig soms maar in vergelijking met hoe hij me regelmatig liet voelen, is het niks.

De keuze is aan jou.
Alle reacties Link kopieren
:hug: CherokeeRose71
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
10-10-2019 10:58
Ja we hadden vaak ruzie maar ik kijk ook naar de positieve mooie dingen , ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Hij belt mij telkens ( dronken ) ik heb zijn nummer verwijderd. Blokkeren wil ik wel maar ook weer niet want dat doet pijn . Hij zegt wel dat hij nog van me houd en om me geeft maar hij wil nog geen antwoord geven of er toekomst in zit ja of nee.. Het breekt me gigantisch
Het breekt je blijkbaar nog niet genoeg want je blijft beschikbaar voor hem.
Ook al kan het nooit iets worden. Hij houdt je gewoon als backup.
justagirly schreef:
10-10-2019 15:44
:hug: CherokeeRose71

Dank je :)
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu een aantal maanden verder en ik wil jullie toch graag een update geven.

Laat ik voorop stellen dat het mentaal een stuk beter gaat! Ik heb weer zin in het leven, en zie het nut er ook van in. Ik doe leuke dingen en ben geminderd met mijn medicijnen! Ik loop wel nog bij de psycholoog om mij zelfverzekerder te maken. Ik blijf angstig over de toekomst en negatief over mij zelf, maar stapje voor stapje gaat het beter.

Wat betreft mijn ex, we hebben nog een keer ‘vriendschappelijk’ contact gehad. Dit escaleerde eigenlijk heel snel. Ik ben er nu achter wat voor een *****zak het is. Egoïstisch en enorm schijnheilig. Achteraf gezien wist ik dat allang, maar wou ik het niet zien. Ik ben beter af zonder hem, en kan eindelijk weer mezelf zijn zonder vernederd te worden. Tuurlijk doen herinneringen nog pijn en af en toe verdriet, maar ook daar gaat tijd overheen.

Ik wil jullie allen nog heel erg bedanken voor de tips en de bemoedigende woorden. Dit heeft mij zeker door het proces geholpen.
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup: goed om te horen meid! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Helaas weer terug bij af. Ik voel me weer verschrikkelijk rot en niet goed genoeg voor de wereld. Ik ben heel bang en ik heb het idee dat het gewoon niet goed wilt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat rot voor je.
Weet je hoe het gekomen is, of overvalt het je nu opeens?

Het gaat gewoon soms zo, twee stappen naar voren, twee stappen terug. Dat wil niet zeggen dat het niet meer goed komt. Het duurt gewoon langer dan je misschien zou willen. Probeer iets te doen waar je je beter van gaat voelen. Of in ieder geval minder slecht.

Gevoelens komen en gaan, gewoon rustig een beetje voor jezelf blijven zorgen, en dan komt er echt weer wat licht. Veel sterkte!

En schrijf het anders lekker van je af.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik onbewust toch hoop heb gehouden , terwijl ik diep van binnen ook wel wist dat het niks meer zou en kon worden . Ik kreeg een berichtje van hem dat hij een ander heeft. Dus vandaag dat het weer even confronterend en pijnlijk is.

Ik hoop dat er inderdaad licht is, en dat ik het een plekje kan geven. Voor nu ben ik weer angstig en kan ik het allemaal geen plekje geven. M’n hoofd zit te vol . :|
Alle reacties Link kopieren
Misschien goed om activiteiten te ondernemen waarbij je mensen leert kennen.
Denk bijvoorbeeld aan een cursus volgen of NMLK (https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php) .

Neem als insteek dat je gewoon iets nieuws leert en/of dat je iets anders samen doet met nieuwe mensen, en dan zie je vanzelf wel of je een beginnend contact kunt opbouwen. Zo niet, dan heb je in ieder geval nieuwe dingen geleerd/geprobeerd, misschien een leuke avond of dag gehad....

En je was er al achter dat je ex een kl.tz.k was, dus hij is nu denk ik nog meer definitief uit je leven, ook geestelijk, dus ga gewoon aan de gang met JOUW leven en probeer er van te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende lul om dit ook nog eens met jou te delen! Alsof het niet zwaar genoeg voor je was :(

Geef het tijd meid! Echt! Je kan het!
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
28-01-2020 10:11
Ik denk dat ik onbewust toch hoop heb gehouden , terwijl ik diep van binnen ook wel wist dat het niks meer zou en kon worden . Ik kreeg een berichtje van hem dat hij een ander heeft. Dus vandaag dat het weer even confronterend en pijnlijk is.

Ik hoop dat er inderdaad licht is, en dat ik het een plekje kan geven. Voor nu ben ik weer angstig en kan ik het allemaal geen plekje geven. M’n hoofd zit te vol . :|

Ja, dat is altijd kut. Je krijgt ineens te horen dat hij gewoon door is gegaan met z'n leven en alweer toe was aan een nieuwe vriendin kennelijk. Niet gek hoor, dat dat je even terugzet. Heeft even tijd nodig om in te werken. Sterkte.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
26-01-2020 19:17
Helaas weer terug bij af.
Dit is niet 'terug bij af'
Dit is gewoon een steeds zeldzamer terugkerende slechte dag tussen de steeds vaker voorkomende goede dagen. Oftewel, gewoon vooruitgang. (2 steps forward, 1 step back, even when it feels like dancing, you move forward)

Het is even vervelend om te horen dat hij, nu een half jaar later, verder gaat. Maar dat staat verder geheel los van jou. Het is aan jou om te leren erkennen dat jij op jouwzelf met jouzelf gelukkig kunt zijn. Want als jij al niet lekker kunt zijn met jouzelf, waarom zou een ander? Dat is geen goede basis.

Vandaag even minder, morgen weer lekker jouw eigen ding doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips allemaal. Ik voel me gewoon erg alleen en inderdaad, ik heb gewoon een trap na gehad. Heel gemeen .

ik probeer wat met de tips de doen. Ik hoop dat het mij een beetje helpt bij het verwerken. Cursus is wel een goed idee. Weet niet of het wat voor mij is, maar proberen kan altijd.

Ik denk veel terug aan de leuke tijden. Ik probeer het opzij te zetten en aan de vervelende dingen te denken maar dat lukt nog niet echt. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
28-01-2020 10:11
Ik denk dat ik onbewust toch hoop heb gehouden , terwijl ik diep van binnen ook wel wist dat het niks meer zou en kon worden . Ik kreeg een berichtje van hem dat hij een ander heeft. Dus vandaag dat het weer even confronterend en pijnlijk is.

Ik hoop dat er inderdaad licht is, en dat ik het een plekje kan geven. Voor nu ben ik weer angstig en kan ik het allemaal geen plekje geven. M’n hoofd zit te vol . :|
Hoe gemeen van hem, dat bericht. Had je hem maar geblokkeerd.
Doe dat nu, meteen! Want mocht het uit gaan dan stuurt hij weer en daar zit jij niet op te wachten.
Blokkeren, nu!

Zoals Jaw zegt is dit niet terug naar af maar een stap terug. Als je het moeilijk hebt focus je dan op zijn slechte kanten.

Kop op, sterkte, komt goed! Lees je bericht terug van kort geleden waar het zo goed met je ging en werk daar weer naartoe.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg laf. Dit heeft hij vanaf het begin al aangegeven . Zodra ik een ander heb hoor je dit. Meerdere malen gezegd hier geen behoefte aan te hebben , toch is het blijkbaar nodig .. Ik ga hem inderdaad blokkeren. Aangezien hij nog weleens dronken op belde is dit sowieso handig.

Dat jullie zo meeleven doet mij erg goed. Heel erg fijn dit :heart: Ik probeer mij te focussen op het goede en dit af te sluiten. Vallen en opstaan zeg ik dan maar. Het klinkt zo makkelijk maar het is zo moeilijk. Ik vraag me dan echt af hoe mensen dat doen we waarbij ze echt samenwoonden of zelfs getrouwd waren. Hoe die mensen dat dan hebben verwerkt .

Ik ga een lijstje met z’n slechte kanten , misschien kinderachtig maar wie weet werkt het.
Wat een enorme loser dat hij de behoefte voelt jou te laten weten een ander te hebben. Nou, ze mag hem hebben met z'n sneue gedrag!

Het is logisch dat dit je een setback geeft. Zelfs als jij het uitgemaakt zou hebben is het altijd pijnlijk als iemand doorgaat. Maar jij hebt nu kans op iets beters. Hij zit aan z'n eigen rotte zelf vast :proud: .

Even grienen, bak chocolade-ijs leeg eten en morgen weer door met t koppie omhoog TO! Je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
30-01-2020 15:20
Wat een enorme loser dat hij de behoefte voelt jou te laten weten een ander te hebben. Nou, ze mag hem hebben met z'n sneue gedrag!

Het is logisch dat dit je een setback geeft. Zelfs als jij het uitgemaakt zou hebben is het altijd pijnlijk als iemand doorgaat. Maar jij hebt nu kans op iets beters. Hij zit aan z'n eigen rotte zelf vast :proud: .

Even grienen, bak chocolade-ijs leeg eten en morgen weer door met t koppie omhoog TO! Je kunt het!
:heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven