Ik ben zo blij met mijn partner...

17-01-2021 13:54 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens een positief geluid tussen alle ellende.

Ik ben zo blij met mijn vriend. Hij is lief, leuk, attent, charmant, knap... en gewoon geweldig.

Je moet een hoop kikkers kussen voor je echt die ene leuke man vindt. Die ook nog eens het beste in jezelf naar boven haalt.

We zijn alweer een paar jaar een stel. En ik hoop dat we samen 100 worden. :flirting:

Nu jullie... :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@beheer... kunnen jullie de spelfout uit de titel halen o_o
Trien30 schreef:
17-01-2021 13:55
@beheer... kunnen jullie de spelfout uit de titel halen o_o
Zo werkt dat niet hoor. ;-)
Dit soort topics komen met zeer grote regelmaat voorbij .
En ja ben blij met mijn partner al 32 jaar
Shut up, Meg!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
17-01-2021 13:57
Zo werkt dat niet hoor. ;-)
Nee heb het al in het moderator topic gemeld 😇
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-01-2021 13:57
Dit soort topics komen met zeer grote regelmaat voorbij .
En ja ben blij met mijn partner al 32 jaar
Niet vaak genoeg :)
Ik vind het lief. Heel fijn voor je, TO!
RikM schreef:
17-01-2021 13:57
Shut up, Meg!
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Totdat je erachter komt dat hij graag onderzoekt of zijn staaf ook in andere gleuven past...
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-01-2021 13:57
Dit soort topics komen met zeer grote regelmaat voorbij .
En ja ben blij met mijn partner al 32 jaar
in verhouding met alle topics over partners waarmee het niet leuk gaat, heel weinig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
17-01-2021 14:02
Totdat je erachter komt dat hij graag onderzoekt of zijn staaf ook in andere gleuven past...
Gezellig altijd weer iemand die afgunstig is op het geluk van een ander.... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, al dik 30 jaar. Hij is erg zorgzaam en lief. Laat me altijd vrij, ik kan gaan en staan waar ik wil. Nooit geen gezeur over geld. Als ik iets koop, en me weleens schuldig voel, zegt hij: je zal t wel nodig hebben....
Nu met de lockdown zitten we veel meer op elkaars lip, maar het boeit ons niet, we vermaken ons samen prima.
ik geef mn bek ook maar een douw
havermout1 schreef:
17-01-2021 14:02
Totdat je erachter komt dat hij graag onderzoekt of zijn staaf ook in andere gleuven past...

Ja, want zo zijn ze... allemaal!

|-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg blij, al 5 jaar lang.
Had eerlijk gezegd niet meer gedacht dat het me na mijn scheiding nog zou overkomen

We hebben het heerlijk samen, nu ook veel samen thuis ivm lockdown maar geen enkel probleem ( mijn ex kon ik na 3 weken vakantie wel het huis uit kijken..)
Veel respect en begrip, samen dingen doen, maar ook ieder zijn eigen ding. Gaat allemaal vanzelf
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-01-2021 14:07
Ja hoor, al dik 30 jaar. Hij is erg zorgzaam en lief. Laat me altijd vrij, ik kan gaan en staan waar ik wil. Nooit geen gezeur over geld. Als ik iets koop, en me weleens schuldig voel, zegt hij: je zal t wel nodig hebben....
Nu met de lockdown zitten we veel meer op elkaars lip, maar het boeit ons niet, we vermaken ons samen prima.
Hier precies zo!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-01-2021 13:57
Shut up, Meg!
:hihi: maar ik ben ook heel blij in mijn relatie :flirting:
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
17-01-2021 14:05
Gezellig altijd weer iemand die afgunstig is op het geluk van een ander.... :facepalm:
Niet afgunstig, maar mensen die hun geluk graag van de daken roepen eindigen vaak in de nabije toekomst. Net als mensen die een vowel renewal doen.
Let’s go Brandon!
havermout1 schreef:
17-01-2021 14:17
Niet afgunstig, maar mensen die hun geluk graag van de daken roepen eindigen vaak in de nabije toekomst. Net als mensen die een vowel renewal doen.

Laat ze even gelukkig zijn dan.
Die van mij is verschrikkelijk fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 25 jaar zéér gelukkig met mijn man. Loyaal, begripvol, liefdevol en zorgzaam. Héérlijke vent dus! :heart: :flirting:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hier twintig jaar samen. Nog geen intentie om te kijken of het gras ergens anders groener is. We begrijpen elkaar heel erg goed. Hij is heel erg nuchter, heeft een brede kennis en interesse en kan heerlijk koken. En zijn leesbril staat hem wonderbaarlijk sexy.
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
17-01-2021 14:02
Totdat je erachter komt dat hij graag onderzoekt of zijn staaf ook in andere gleuven past...
Heel naar dat je die ervaring hebt met mannen maar die ervaring heb ik toch echt niet bij de meeste mannen. Ik ken veel meer vrouwen die vreemdgaan dan mannen eigelijk.
Madeliefjees schreef:
17-01-2021 14:07
Ja hoor, al dik 30 jaar. Hij is erg zorgzaam en lief. Laat me altijd vrij, ik kan gaan en staan waar ik wil. Nooit geen gezeur over geld. Als ik iets koop, en me weleens schuldig voel, zegt hij: je zal t wel nodig hebben....
Nu met de lockdown zitten we veel meer op elkaars lip, maar het boeit ons niet, we vermaken ons samen prima.

Jij liever dan ik!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij is ook gewoon heel leuk. Niet altijd. Soms vind ik hem even heel stom als ie chagerijnig is of zijn sokken niet in de wasmand gooit of continu dezelfde stomme tv programma's kijkt Maar ik ben ook niet altijd leuk. En we kunnen er om lachen.

Mijn levens geen sprookje en hij is geen prins op het witte paard die elke week met een roos tussen zijn tanden voor me staat maar hij is lief en hij accepteert me 100% en hij probeert me nooit te veranderen en we hebben het heel erg leuk samen. Weinig stress. En hij is geen type dat vreemdgaat. Hij kijkt zelden naar andere vrouwen en gaat al helemaal niet flirten of ergens stiekem om doen ofzo. We kunnen overal eerlijk over zijn.

En hij heeft natuurlijk een gouden lul en dat maakt zijn kleine minpuntjes meer dan goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven