Ik heb het verpest bij leuke man tijdens uitgaan

15-12-2019 18:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Zaterdagnacht ben ik uitgegaan en had een super knappe man leren kennen, ik was meteen helemaal verliefd. Ik zou eigenlijk maar even blijven in die club omdat ik nog met andere vrienden had afgesproken die in een andere club waren, maar omdat ik zo leuk met hem aan het praten was bleef ik maar hangen...was echt helemaal gek op hem meteen al! Ik zei dat ik helaas maar even kon blijven en dat vond hij jammer, hij vroeg daarom mijn nummer zodat we nog contact konden houden, daarna dacht ik van 'waarom zou ik nu al weggaan met zo'n knappe man hier in de club' dus ik bleef nog gezellig. Na gezellig gedanst en gepraat te hebben vroeg ik aan hem of hij gezellig mee wilde gaan naar mijn vrienden in de andere club, dat wilde hij wel. Hij ging mee en daar nog leuk samen gehad, ik voelde die nacht de alcohol wel echt ontzettend goed ik had voor het uitgaan nog met vrienden afgesproken bij een bar en die zijn nogal royaal in drank bestellen en het ging maar door en door vanwege een verjaardag, shotjes hier cocktailtjes daar (ja veel spijt van.......maar dat is achteraf). Om het verhaal kort te maken, na het uitgaan gingen we nog wat eten samen en daarna ging ik met hem mee naar huis we hadden namelijk zo'n enorme klik (had het niet moeten doen, maarja dit is ook weer achteraf). We praatten gezellig na bij hem thuis en opeens voel ik me toch dizzy worden van de alcohol, ik werd helemaal niet goed, super duizelig en helemaal naar van de alcohol (had ook van alles door elkaar gedronken, zo slecht) schaamde echt ontzettend bij hem. We gingen in zijn bed liggen omdat het daar warmer was, ik had het ontzettend koud namelijk en omdat ik niet goed was, was het wel fijn om samen warm in bed te liggen.... hij wilde graag meer en ik niet want ik was ten eerste helemaal niet goed alles draaide in mijn hoofd was echt bang om K.O. te gaan en ten tweede ik ken hem nauwelijks, maar wilde wel graag gewoon lekker knuffelen en warmte. Opeens zei ik sorry ik ben zo moe en viel ook haast weg, toen zei hij is goed lieverd en we gingen al knuffelend slapen. De volgende dag werden we wakker en praatten wat na, maar hij was heel erg afstandelijk merkte ik, hij raakte me niet aan en zoende me ook niet meer, ik ging ook al gauw naar huis. Nu vraag ik me af heb ik zijn ego gekwetst omdat ik geen seks wilde of is hij helemaal op me afgeknapt omdat ik me zo slecht voelde en dronken was (totaal niet classy, schaam me ook kapot nu). Ik weet dat ik niet naar zijn huis had moeten gaan en het classy had moeten houden, maarja het is nou eenmaal zo gelopen... blame it on the alcohol i guess. Ik vind hem echt ontzettend leuk!!! Ik heb ook niets meer van hem gehoord op whatsApp, moet ik hem nu een berichtje sturen? of??? ik heb het echt verpest volgens mij door zo dronken te zijn geweest... graag jullie advies

Liefs, Yvette
Alle reacties Link kopieren
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Weet je zeker dat dit een leuke man was? Gezien de hoeveelheid alcohol was je bril misschien ook wat rozer dan anders.
Ja echt heel classy, teveel zuipen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en appen kan altijd natuurlijk. Maar goed, gezien het feit dat hij met een stomdronken meisje wilde neuken, vermoed ik zomaar eens dat het hem vooral om de seks ging en niet om jou.
dannas schreef:
15-12-2019 19:57
Oh en appen kan altijd natuurlijk. Maar goed, gezien het feit dat hij met een stomdronken meisje wilde neuken, vermoed ik zomaar eens dat het hem vooral om de seks ging en niet om jou.

Dit ja..... jammer vr je...
SilverShadow schreef:
15-12-2019 19:56
Ja echt heel classy, teveel zuipen.
Dat zegt ze zelf toch al...
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
15-12-2019 19:57
Oh en appen kan altijd natuurlijk. Maar goed, gezien het feit dat hij met een stomdronken meisje wilde neuken, vermoed ik zomaar eens dat het hem vooral om de seks ging en niet om jou.
Denk het helaas ook ja, echt super jammer! voel me er rot onder
Ik denk dat hij je mee genomen heeft voor een leuk avondje. Als hij geïnteresseerd was geweest in je, had hij niet zo afstandelijk gedaan.
Ik zou niks meer sturen.
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
15-12-2019 19:55
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Weet je zeker dat dit een leuke man was? Gezien de hoeveelheid alcohol was je bril misschien ook wat rozer dan anders.
Ja het was wel helemaal mijn type en we hadden echt een enorme klik. Drank maakt inderdaad meer kapot dan je lief is, je denkt niet meer goed na.
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
15-12-2019 20:02
Ik denk dat hij je mee genomen heeft voor een leuk avondje. Als hij geïnteresseerd was geweest in je, had hij niet zo afstandelijk gedaan.
Ik zou niks meer sturen.
Ja dat denk ik nu helaas ook ja! :( zo ontzettend jammer! Ja ik twijfel nog omdat ik hem zo leuk vind, maar misschien beter maar niet doen inderdaad.
Ik snap je reactie niet:"dat je t jammer vind en je rot voelt". Je snapt dat t geen al te beste kerel was als die een meisje die bijna out gaat van de drank probeert te n**ken.

Wees blij dat er niets ergers is gebeurd en neem je verlies.

Dronken zijn sja.... gebeurd... lesje gehad en doe je ding ermee. Move on ;)
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-12-2019 19:56
Ja echt heel classy, teveel zuipen.
Nee ik bedoel dat ik het niet classy van mezelf vindt!
yvvieyvv schreef:
15-12-2019 20:04
Ja dat denk ik nu helaas ook ja! :( zo ontzettend jammer! Ja ik twijfel nog omdat ik hem zo leuk vind, maar misschien beter maar niet doen inderdaad.
Zo leuk is een man niet die aandringt op seks terwijl jij te lam bent om op je benen te staan. En die de volgende ochtend afstandelijk doet omdat hij zijn zin niet heeft gekregen. Leg je de lat altijd zo laag?
Alle reacties Link kopieren
Niet Meer Zoveel Drinken Met Uitgaan.

Eigen schuld, dikke bult.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel alcohol had hij op? Als dat ook flink veel was zou je een appje kunnen doen met: "Avond een keertje overdoen met wat minder drank?"
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-12-2019 20:06
Zo leuk is een man niet die aandringt op seks terwijl jij te lam bent om op je benen te staan. En die de volgende ochtend afstandelijk doet omdat hij zijn zin niet heeft gekregen. Leg je de lat altijd zo laag?
Ik weet dat het nu zo klinkt, maar we hadden het echt super gezellig en het was echt een super leuke man, ik vind niet snel iemand heel erg leuk. Maarja moet er denk ik maar helaas vrede mee hebben dat het zo is afgelopen :(
Alle reacties Link kopieren
Als hij je de moeite vindt dan neemt hij contact op .En vind je leuk ook zonder dat je gelijk met hem in bed duikt . Het komt nu over op mij als iemand die misbruik wilde maken van de situatie .
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
15-12-2019 20:09
Hoeveel alcohol had hij op? Als dat ook flink veel was zou je een appje kunnen doen met: "Avond een keertje overdoen met wat minder drank?"
Hij had wel redelijk wat op zei hij, maar niet zoveel dan dat ik gedronken had. Misschien wel.... alleen dat lef heb ik niet ben ik bang. Misschien moet ik maar wel de stoute schoenen aantrekken,,
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
15-12-2019 20:08
Niet Meer Zoveel Drinken Met Uitgaan.

Eigen schuld, dikke bult.
True :(
Sorry maar met dit einde doet t dr toch niet toe wat er drvoor was? Natuurlijk was t leuk... hij wilde je in bed.....
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
15-12-2019 20:10
Als hij je de moeite vindt dan neemt hij contact op .En vind je leuk ook zonder dat je gelijk met hem in bed duikt . Het komt nu over op mij als iemand die misbruik wilde maken van de situatie .
Ja misschien wel ja :(
Alle reacties Link kopieren
Compleet laveloos bij een wildvreemde man in bed gaan liggen. Lekker slim.
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
15-12-2019 20:04
Ik snap je reactie niet:"dat je t jammer vind en je rot voelt". Je snapt dat t geen al te beste kerel was als die een meisje die bijna out gaat van de drank probeert te n**ken.

Wees blij dat er niets ergers is gebeurd en neem je verlies.

Dronken zijn sja.... gebeurd... lesje gehad en doe je ding ermee. Move on ;)
Jazeker! Lesson learned
yvvieyvv schreef:
15-12-2019 20:09
Ik weet dat het nu zo klinkt, maar we hadden het echt super gezellig en het was echt een super leuke man, ik vind niet snel iemand heel erg leuk. Maarja moet er denk ik maar helaas vrede mee hebben dat het zo is afgelopen :(
Je snapt het niet.
Dit is echt geen leuke man. Het gedrag is namelijk niet leuk.
Hij kwam leuk over misschien, maar dat was ook weg de volgende ochtend toen hij afstandelijk was.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
15-12-2019 20:12
Compleet laveloos bij een wildvreemde man in bed gaan liggen. Lekker slim.
Ja ik baal ook ontzettend dat dit gebeurd is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven