Ik kan niet modern daten..

30-04-2020 22:24 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo kom ik dus nooit aan de man, zeggen ze.
Want ik kan niks met dat modern daten. Dat je dagen en uren zit te appen en te koetjes en kalfjes en dat al voordat je elkaar ooit gehoord hebt.

Nu ook, via Insta wederzijdse vrienden online met een leuke vent contact, wissel je nummers uit om te appen en ik heb gewoon geen hol te vertellen.
En dat "goedemorgen" en "trusten" of "wat een kutweer".. ik weet het niet, het doet mij niks en het verveeld op den duur, dat gebrek aan gesprekstof.
Ik heb geen zin om lief en leed te delen met iemand die ik nog nooit gezien heb.
Bij mij gaat het helemaal andersom. Ik ontmoet iemand die leuk vind, heb een goed gesprek en dat is aanleiding om nummers uit te wisselen en te appen of af te spreken.

Ben ik de enige sukkel?
Alle reacties Link kopieren
Dat is een leuke plot twist! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een schatje! Doe mij er ook zo eentje!
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
13-05-2020 01:42
Klinkt als een schatje! Doe mij er ook zo eentje!

Ik hou hem voorlopig. :-)

Pas over anderhalve week zie ik hem weer.
Alle reacties Link kopieren
Mêh, wat mindere update. We hebben morgen afgesproken, maar omdat ik wat eerder vrij is, stelde hij voor vandaag te komen. Maar op de afgesproken tijd; geen date.
Zelf maar even een appje gestuurd met de vraag hoe laat ben je er ongeveer? En toen werd ik snel gebeld met het excuus dat er iets tussengekomen was.
Iets waarvan ik denk, mwaah... dat wist je een paar uur geleden ook wel. Dus had je toen al wat kunnen laten horen.

Ik ben niet het tiepe directe zeurkous als er wordt verplaatst of afgezegd, maar ik heb een raar gevoel bij er zelf achteraan moeten gaan om iemand te herinneren aan een afspraak en dan vervolgens te horen te krijgen dat het niet kan.

Helaas twijfel ik nu wel. Eigenlijk zo geen zin in gedoe en spelletjes.
Dit is wel vreemd ja. Ik zou er ook door gaan twijfelen. Heeft hij nog excuses aangeboden voor het jou laten staan? En iets nieuws voorgesteld? Het komt zo over alsof hij er klaar mee is, maar niet de ballen heeft om dat te zeggen.
Ik vind het ook een erg grote omslag na zijn laatste attente actie. Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk en nog stommer na de bloemen.

Kwam hij zelf wel meteen met excuses en een alternatief?
Alle reacties Link kopieren
Ik zat aan het begin van het topic met hetzelfde gevoel te lezen, gaandeweg kwam er een lach op mijn gezicht.
De leuke eerste date, de bloemen, ik kreeg " hoop " als in, het kan misschien toch wel ( heb zelf weer eens een keer de stoute schoenen aangetrokken en ben al een week aan het chatten met iemand en ik twijfel, want ja afspreken ten tijden van corona en zo )

Maar dit is wel even een wending, heb je inmiddels al iets gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Heel vreemd, hij verlegt de date naar een dag vroeger, daagt dan niet op waarna je zelf moet bellen om te vragen wat er aan de hand is? Ik zou er klaar mee zijn.
In het singles/date topic ga je zien dat we allemaal zo'n rare streken meemaken. Normale, beleefde omgangsvormen lukken helemaal niet van tel bij het hedendaagse daten.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, das vreemd. Helemaal in combinatie met z'n bloemen sturen..
Toch niet per ongeluk mannelijke lompheid?🙈
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
23-05-2020 15:01
Hmm, das vreemd. Helemaal in combinatie met z'n bloemen sturen..
Toch niet per ongeluk mannelijke lompheid?🙈
In combinatie met chaotisch? :-)
Nou, het is helemaal goed gekomen, eigenlijk. Uiteindelijk echt een topweekend gehad. Voor iemand die echt consequent de liefde of verliefdheid afwees is het wel raar om het zelfs leuk te vinden als iemand een broodje maakt. Dus ik ben wel heul erg verliefd.

Het bleek uiteindelijk gewoon een "oeps, te druk en te impulsief ja gezegd-situatie" waar we normaal over hebben gepraat en ook elkaars verwachtingen konden uitspreken. Niet te zwaar, wel duidelijk. Sindsdien is het wel een beetje "aan" enzo.
Gelukkig maar
Alle reacties Link kopieren
Ah yeaaah, dus toch..
Wat een sukkels zijn het ook.. 😂
En wij vrouwen gelijk vd leg..
Goed dat jullie het normaal konden uitpraten.

Fijn nieuws! Het bestaat dus nog 😍 Geniet van de vlinders.
Spreek gewoon af. 1,5 meter afstand behouden als je dat prettig vind gaat prima in een park of bos of weet ik veel waar.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor jullie, geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
27-05-2020 01:03
Spreek gewoon af. 1,5 meter afstand behouden als je dat prettig vind gaat prima in een park of bos of weet ik veel waar.
Hier niet van toepassing denk ik aangezien er gesproken wordt over een top'weekend' en broodjes maken :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven