Ik mag niet stoppen met de sportschool

20-08-2019 22:08 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend sport graag, al zo lang als ik hem ken. Zo lang als ik hem ken wil hij ook al graag dat ik meesport. Bij vlagen doe ik dit ook, maar ik geef ook wel eens aan dat ik eigenlijk niet wil. Hij raakt dan geïrriteerd en zegt dat ik hem laat zitten. Ook vindt hij me mooier als ik meer getraind ben en hij is bang dat ik afval als ik stop of een andere sport ga doen. Zo opper ik nu om te gaan volleyballen - dat kan hij echt niet hebben. Ik weet niet wat ik hiermee moet.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-08-2019 22:42
Ik zou zeggen: hè Piet! Ik dump je, lulhannes

Dat gaat ze niet doen, anders had ze dat na haar vorige topic echt al wel gedaan.

Tsja to, wat je er mee moet is heel wat anders dan wat je ermee gaat doen. Blijf maar lekker fitnissen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-08-2019 22:21
In combinatie met je vorige topic, zeg ik: dumpen zo'n vent die je alleen wil controleren, je in zijn macht wil hebben, angst aanjagen en daarmee verhindert dat je je eigen keuzes nog kunt maken en je eigen leven leiden.
Dit ja.
Het wordt er echt niet beter op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo’n vriend gehad. Die zei: “je bent veel knapper als je sport” en allemaal dat soort denigrerende opmerkingen. Ik trok me er niks van aan maar hield hem ook niet tegen. Zijn opmerkingen werden alleen maar erger “ik wil dat je meer je haar gaat opsteken want dan ben je mooier”. Uiteindelijk heb k die lul gedumpt, niemand mag zo behandeld worden. Achteraf had k veel grotere bek tegen hem moeten hebben, daar had ik wel van geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat jij het ongezellig vindt, dat hij niet mee gaat volleyballen. Waarom moet jij je aanpassen aan hem?

(en alles wat iedereen hiervoor zegt, natuurlijk)
Later is nu
Daar zou ik ook kortsluiting van krijgen.
Gebruikt hij iets voor het sporten gezien je vorige topic?
Alle reacties Link kopieren
Waarom gehoorzaam je hem niet gewoon?
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig ettertje is je vriend.

Als ie nou zegt dat hij het fijn vindt als je regelmatig sport omdat het goed voor je is, prima. En dat hij vindt dat je er dan beter uitziet, waarschijnlijk klopt dat, al was het maar omdat je doorbloeding je er beter uit laat zien.
Maar je moet sporten om er goed genoeg uit te zien? En dan wel perse dat ene doen?

Mijn man stimuleert me om te sporten, wegens goed voor me. Maar of dat nou sportschool of zwemmen is laat hij aan mij over. En nee hij gaat niet mee.

Bij mij zou dit prachtexemplaar maar beter vlot inbinden en normaal gaan doen. Anders ga ik niet alleen niet mee sporten maar ga ik het lekker weer alleen doen.

Wat beslist hij nog meer? Of je een glas melk bij je boterhammen mag? Of je je koffie zwart drinkt? Of je alleen over straat naar je werk mag? Dat je alleen nog een lange rok zonder split aan mag?
Dat je elke maandag en donderdag de ramen moet lappen?

Nu is het nog tegelijk zijn sport doen. Straks wie er wel of niet je vriendin mag zijn en wil hij dat je je baan opzegt..
Je kan natuurlijk ook zwanger raken van dit pracht-exemplaar.

Mag je na een tijdje niet meer sporten door je zwangerschap en nadien met een kind of 2 heb je gewoon geen tijd meer.
petra123456 schreef:
20-08-2019 23:12
Wat een prachtig ettertje is je vriend.

Als ie nou zegt dat hij het fijn vindt als je regelmatig sport omdat het goed voor je is, prima. En dat hij vindt dat je er dan beter uitziet, waarschijnlijk klopt dat, al was het maar omdat je doorbloeding je er beter uit laat zien.
Maar je moet sporten om er goed genoeg uit te zien? En dan wel perse dat ene doen?

Mijn man stimuleert me om te sporten, wegens goed voor me. Maar of dat nou sportschool of zwemmen is laat hij aan mij over. En nee hij gaat niet mee.

Bij mij zou dit prachtexemplaar maar beter vlot inbinden en normaal gaan doen. Anders ga ik niet alleen niet mee sporten maar ga ik het lekker weer alleen doen.

Wat beslist hij nog meer? Of je een glas melk bij je boterhammen mag? Of je je koffie zwart drinkt? Of je alleen over straat naar je werk mag? Dat je alleen nog een lange rok zonder split aan mag?
Dat je elke maandag en donderdag de ramen moet lappen?

Nu is het nog tegelijk zijn sport doen. Straks wie er wel of niet je vriendin mag zijn en wil hij dat je je baan opzegt..
En moet je steeds meer afstand nemen van je familie. Seks alleen als hij het wil. Alleen eten wat hij lust. De films kijken, de muziek luisteren, de uitstapjes doen die hij bepaalt. Omdat hij vindt dat het goed is. Wat jij vindt, doet er niet toe.
Marnamai schreef:
20-08-2019 23:13
Je kan natuurlijk ook zwanger raken van dit pracht-exemplaar.

Mag je na een tijdje niet meer sporten door je zwangerschap en nadien met een kind of 2 heb je gewoon geen tijd meer.
Nee, want dan sta je er alleen voor. Omdat hij verder is gefladderd of omdat jij het licht hebt gezien en hem de deur hebt gewezen.
Alle reacties Link kopieren
TO, neemt hij 'supplementen'? Mss zit ik totaal verkeerd hoor, maar in combinatie met jouw andere topic...
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ga volleyballen en dump je vriend
Alle reacties Link kopieren
Sorry, je "mag niet"?

Mens, doe normaal.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Wat je ermee moet? Niks. Ga op de bank zitten. neem een wijntje en trek een zak chips open.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
20-08-2019 22:42
Wat is dat steeds met Noorwegen?
Daar wonen trollen, in de fjorden ;-)
Marnamai schreef:
20-08-2019 22:11
Andere kerel versieren in de sportschool.

Recht onder zijn neus.
Dit. Goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lot uit de loterij zeg, die vriend.

Wel een lot waar geen prijs op gevallen is.

Wat is er leuk aan deze man?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mag niet? Moet sporten? Ik leer mijn kinderen dat niets moet, behalve poepen.

Maar goed. Wat gebeurt er als je niet gaat, of iets anders gaat doen wat jij leuk vindt? Wat is het allerergste wat er dan kan plaatsvinden en wat is realistisch wat er gaat gebeuren?
En als je dat bedacht hebt, bedenk dan of dat is wat je wil van een relatie. Wil je samenzijn met iemand die je blijkbaar angst inboezemt. Vind jij een relatie leuk als je vriend je bedreigt of kwaad op je wordt omdat je iets doet wat je zelf leuk vindt.

Zijn die antwoorden nee, dan is het tijd om je hoop op een Disney relatie (waar hij spontaan verandert in een lieve prins) op te zeggen en deze man te zien als wat hij is; een agressieve, nare, dwingeland. Dan kun je daaruit je conclusie trekken, of je daarmee wil samen zijn en hopelijk ook de kracht hebben om de actie te nemen die daarbij hoort.
Alle reacties Link kopieren
Het is jouw leven....niet dat van je vriend. Het is veel belangrijker om mbt bewegen iets te doen wat je leuk vindt en niet alleen iets wat draait om je uiterlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je je vriend dumpt verlies je direct een kilo of 80 aan bagage....beste dieet ooit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Uit je vorige topic:

'Dan blijven we praten tot ik wel toegeef (en sorry zeg). Blijf ik dan nog steeds bij mijn standpunt, dan zegt hij vaak dat hij niet weet of de relatie zo wel gaat werken en dat het misschien maar beter is dat ik thuis slaap.'

Ga inderdaad weer thuis slapen. Deze man is no good. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
20-08-2019 22:11
Andere kerel versieren in de sportschool.

Recht onder zijn neus.
Paalzitten is ook een sport.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Klinkt als geweldige vent. Meteen trouwen en kinderen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nog steeds dezelfde vriend als in je vorige topic?

Volgens mij iemand die niet van de compromis is, en waarbij jij niet elf je eigen keuzes mag maken.

Wil jij oud worden in deze relatie? Dit heeft niets te maken met de sportschool, maar met controle en dat alles gaat zoals hij het wil.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven