Ik mis mijn gelovige ex

16-06-2019 13:03 61 berichten
/
anoniem_63ba6c4a714d8 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 11:36
Reden: niet meer van toepassing
99.93% gewijzigd
Zie jij wel een toekomst samen? Zie je jezelf ooit naar Spanje emigreren? Ik zou voor nu het contact verbreken want je doet jezelf alleen maar meer pijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij ziet een leven samen niet voor zich, daar is dan toch alles al mee gezegd?

Dus accepteren, uithuilen en verder gaan met je leven zonder hem daarin.
Dit vind ik heel lastig te begrijpen omdat ik uiteindelijk altijd voor mijn eigen idealen en wensen zal gaan, niet die van mijn familie.
Jouw eigen westerse ideaal past toch ook niet in zijn plaatje als moslim?

Zet je er overheen en kies de volgende keer iets minder onbereikbaars.
Alle reacties Link kopieren
Iemand anders mag het uitmaken als daar voor hem redenen voor zijn.
Dat is kut voor jou, wees verdrietig, huil uit, maar ik zou hem toch proberen te vergeten. Ik denk dat er weinig anders op zit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit wordt niks, laat het gaan.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
16-06-2019 13:36
Iemand anders mag het uitmaken als daar voor hem redenen voor zijn.
Dat is kut voor jou, wees verdrietig, huil uit, maar ik zou hem toch proberen te vergeten. Ik denk dat er weinig anders op zit.
Dit. Hij heeft het nu eenmaal uitgemaakt. Tenzij jij hebt gemerkt dat hij dat verschrikkelijk vond, maar zo klinkt het niet.
Ik zou er voor gaan. Je lijkt echt van hem te houden. Zonde van een gemiste kans, zelfs als dit niet de makkelijkste keus is...
Alle reacties Link kopieren
hij ziet geen toekomst voor jullie samen en daar kun je je alleen maar bij neerleggen. Dat doet verdriet, maar daar kom je weer overheen, geloof me.
Maar stel he, stel. Zou jij naar Spanje willen verhuizen, in zijn omgeving met zijn gelovige levensstijl waar je in mee zult moeten gaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marigold1986 schreef:
16-06-2019 13:38
Ik zou er voor gaan. Je lijkt echt van hem te houden. Zonde van een gemiste kans, zelfs als dit niet de makkelijkste keus is...
:facepalm:
Ik had over het deel heengelezen dat hij zelf van mening is dat jullie samen geen toekomst hebben. Dan valt er natuurlijk nergens voor te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Dit heeft alleen maar toekomst als jij jezelf volledig wegcijfert in de relatie. Jij zult je volledig, altijd in alles moeten aanpassen. Hij en zijn familie gaan zich niet aanpassen aan een vreemde meid met bizarre ideeën die notabene zélf vrijwillig naar ze toe is gekomen.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Het was maar 'n fling van 2,5 maand.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
16-06-2019 13:38
Ik zou er voor gaan. Je lijkt echt van hem te houden. Zonde van een gemiste kans, zelfs als dit niet de makkelijkste keus is...
Ik ook, maar alleen als je moslima wilt worden en gesluierd wilt rondlopen, anders gewoon vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Niks is zo aantrekkelijk als iets dat je nèt niet helemaal kunt krijgen.
Zeker in relaties werkt het zo.
Alle reacties Link kopieren
wil je dan moslima worden van zodra je getrouwd bent en telkens twee stappen achter uw vent lopen als hij zo gelovig is als hij beweert dan staat u dat te wachten...
Mijn man was ook streng gelovig toen ik hem ontmoette. Nu inmiddels al lang niet meer...
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
16-06-2019 14:00
Mijn man was ook streng gelovig toen ik hem ontmoette. Nu inmiddels al lang niet meer...
Nou en?
Dat heeft toch niets te maken met een vrijwillig streng gelovige die bij zijn familie in Spanje wil wonen? Waar hij dus al voor gekozen heeft. En niet voor een Nederlandse ongelovige vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie geen toekomst hebben omdat hij heel anders in het leven staat dan jij. Zijn geloof vormt daar onderdeel van, maar ook het verschillende belang dat jullie aan familie hechten. Als jij dat nu al niet begrijpt, dan zal dat echt niet beter worden als je een serieuzere relatie met elkaar zou krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
16-06-2019 14:00
Mijn man was ook streng gelovig toen ik hem ontmoette. Nu inmiddels al lang niet meer...
dat kan, maar de keuze die die jongen nu maakt, wekt de indruk dat hij iig niet van plan is om zijn geloof af te gooien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het heeft er niks mee te maken dat je niet genoeg bent voor zijn familie. Het gaat om hem. Hij heeft andere normen en waarden dan jij. Hij is realistisch genoeg om in te zien dat jullie geen match zijn. Je enige optie is dat te accepteren.
parbleumondieu schreef:
16-06-2019 14:05
Nou en?
Dat heeft toch niets te maken met een vrijwillig streng gelovige die bij zijn familie in Spanje wil wonen? Waar hij dus al voor gekozen heeft. En niet voor een Nederlandse ongelovige vrouw?
Waar staat dat hij strenggelovig is?
Alle reacties Link kopieren
Probeer eerst hier eens de hele zomer met alle lichaamsdelen bedekt en een hoofddoek op te lopen. En in Spanje is het nog veeeel warmer.
Als dat goed gaat, bekeer je je tot de islam.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
richt je op je studie, zoek afleiding. Met zo'n uitspraak dat jullie samen komen als God het wil kun je niks. Als hij een kans voor jullie had gezien had hij de relatie niet verbroken.
Je bent nu nog verliefd maar dat gaat ook weer over. Sterkte
Reageer je niet ietwat dramatisch en theatraal? Het was maar een fling van nog geen drie maanden, maar je zegt dat je niet zonder hem kunt leven.

Dat kan je wel. Je leeft namelijk al heel je leven zonder hem, op een paar maanden na.

Kom je bed uit, ga het zonnetje in en bedenk je hoe lekker het is om de zon op je blote benen en armen te voelen. En die wind die door je haren gaat is ook fijn. Drink een kop thee, eet een reep chocola en ga naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven