Ik voel me in de zeik genomen..

23-10-2019 19:32 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
OK mijn laatste topic hierover.

Een tijd geleden heb ik een topic gemaakt over mijn ex die contact zocht. De desbetreffende ex en ik hadden elkaar 2,5 jaar niet gesproken. en 3 jaar niet gezien (real life)
Ik heb deze jongen nooit vergeten. En altijd nog een soort van in de gaten gehouden. (zover dat ging)

Hij had een psychose gehad zat in opname toen hij contact zocht 6 maanden geleden.
We hebben de afgelopen maanden veel gebeld. Ik wachtte steeds tot hij belde zodat ik mezelf niet kon verliezen en door kon slaan. Op zich hielp dat wel aangezien hij meestal wel frequent belde en volgens een bepaald patroon. soms week het iets af dan merkte ik wel wat paniek aan mezelf. Aangezien hij zich zwak voelde en weinig te doen had tijdens herstel denk ik dat dat een van de redenen is hij mij wel een leuke bezigheid vond.


In die maanden heeft hij veel verschillende dingen gezegd over wat ie wilde met zijn leven trouwen/kinderen blabla. (schijnt bij zon psychose te horen je van hak naar tak gaat tijdens herstel ) Voor mij was dit emotioneel wel zwaar omdat ik elk woord wat hij zei serieus nam. Maar goed hij was redelijk afhankelijk naar me dus ik heb me er doorheen weten te slepen.

Alleen sinds vorige maand is er een ommekeer. Hij belt minder. Nu blijkt dat hij verslaafd is aan FIFA20 spelen. op eind is met het herstel (hij mag er weg is even wachten op het vinden van een woning), en wellicht meer prikkels nodig heeft. Nou prima maar toch vind ik het jammer dat het van paar keer per week bellen tot bijna elke dag. naar amper bellen gaat. (1 keer per week) echter kan ik ook zijn FB zien en zie hem dan bijv wel actief meiden hun profielfoto liken die ze net uploaden. Waardoor ik helaas een keer uit mijn slof ben gegaan en hem uitgescholden heb. Helaas is de machtsverhouding toen een soort van omgedraaid en voel ik me nu meer de gene die contact zoekt.

Nu is hij op vakantie, en ipv dat hij mij belt of een bericht stuurt hoor ik niets van ''hey ben aangekomen tis leuk hier'' nee helemaal niets..... wel zie ik hem meiden liken op fb op vakantie dus dan denk ik als je dat meer prioriteit vind hebben dan de meid die jou maanden lang gesteund heeft tijdens je opname tijd ff iets te laten weten van hoe et is. Dat vind ik zeer teleurstellend.

BTW ik weet dat dat stalken heel slecht is wat ik doe en de manier van afmeten.

Vervolgens heb ik hem zelf wat gestuurd en hier reageerde hier op met normale antwoorden. helaas kon ik het niet laten om sneer te zetten en ik zei ''je laat weinig horen wel''
dit las hij en negeerde hij waarop ik expres zei ''je wil geen contact meer?''

Waarop hij chaggerijnig zei: Ik ben op vakantie

Vervolgens zei ik ''ja niet per se nu maar de afgelopen tijd. je zegt nooit wat liefs''
Dat negeert hij ook.

Kijk ik weet dat het kansloos is dat ik zoveel waarde hecht aan contact terwijl ik hem jaren niet gezien heb en gedraag ik me of het 2 maanden geleden is. Maar ik voel me toch van soort bedonderd. Alsof ik alleen goed was om hem te laten herstellen en nu hij bijna uit opname is en nog even een vakantietje pakt etc. Ik ineens naar de achtergrond gesmeten wordt. Dat vind ik gewoon tegenvallen. Anderzijds was ik de gene die niet wilde afspreken. ( angststoornis etc) Dus kan ik ook niet hem gaan claimen.

Enerzijds zou ik het contact zo graag platonisch houden en af en toe elkaar wat laten horen. Anderzijds ga ik er weer zoveel harder in dan hij en is hij een egoïstische klootzak.
Wellicht wordt dit gedrag van hem alleen maar ergens als hij volledig stopt met medicijnen.

Ik vind het zoo jammer dat het nu toch weer zo eindigd ik denk dat ik hoop had dat hij zich altijd afhankelijk (qua frequent contact) naar me op zou stellen. Maar nu blijkt het dus alweer zo klote te gaan dat ik me gebruikt voel voor zijn zwakke periode.

Ik vind dit ook onjuiste moment om contact af te breken aangezien ik hem nu gesteund heb en nu gaat het beter met hem en slechter met mij en nu moet ik dan afstand doen... Qua ego voel ik me dus ook slecht.

En ik heb me ook echt ontzettend laten kennen want sta weer als een puppy te kwispelen voor zijn aandacht terwijl hij me afwijst. Andersom stond ik afgelopen maanden altijd voor hem klaar. (online gezien dan wel afspraakje durfde ik nog niet aan )

Verder spelen er nog andere dingen die me stress opleveren in mijn leven waardoor ik extra vatbaar ben voor zijn gedrag.

Ik weet dat ik het hem ook moet gunnen om zijn leven op te bouwen. Maar toch voel ik me weer zo verdomd triest en heb ik het idee ik me laten kennen heb. Ook ben ik idd nog jaloers. Vandaar ik die facebook acties ''afmeet''

Sorry ik klink misschien wat verward maar voel me ontzettend uitgebrand qua emoties door de hele situatie. Wat kan ik nu het beste doen? En snappen jullie mijn gevoel of loop ik te dramatiseren.

Het heeft ook zon openeind, waarin hij weer de macht heeft en ik de kansloze ben. Terwijl ik hem door deze tijd heb proberen heen te slepen. Nu zit ik weer in de afwachtende positie terwijl hij verder leeft...…..
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 01:12
Jawel dat is waarschijnlijk zo. En de meeste vrouwen weten wel hoe laat het is als een man je negeert of blokt is er meestal gewoon IETS of IEMAND anders. Dat is niet zelf dingen in hoofd halen helaas maar gewoon realistisch gedacht. Lag niet aan die paar dagen flippen van mij. Waarschijnlijk wel een mooi excuus om mij op de blok te gooien. Maar hij had gewoon nieuwe prikkels/ingevingen. Ps. je kan niet 2 maanden geleden nog in paniek raken omdat ik per ongeluk op skype was uitgelogd had meerdere gemiste oproepen van hem en vervolgens 2 maanden later die zelfde persoon op de blok gooien zonder een boe of ha. Dan is de interesse dus vervlogen en heeft een man een vervanger. Of een doel bij andere vrouwen en het idee dat hij bij jou niets meer kan halen aangezien ik dus lastig afsprak.

Heb vandaag even met zijn neef gesproken via de app en hij had hem nog niet gesproken. Wel had hij tijdens zijn vakantie een meid haar foto gedropt in de groepsapp en gevraagd wat hun ervan vonden vertelde de neef. Die meid kwam precies uit het land waar mijn ex op vakantie was >> 1+1 =2

Die vrouwen willen tevens allemaal naar NL dus een vrouw strikken daar is vrij simpel. NL paspoort en je bent binnen. Ze willen trouwen.
En je hebt serieus niet door dat jouw gestoorde gedrag mensen wegjaagt? Letterlijk niemand heeft zin in iemand met psychopatische karaktertrekken in zijn of haar leven, ook je ex niet ongeacht de problemen die hij heeft. Stop toch eens met alles buiten jezelf neer te leggen.
Alle reacties Link kopieren
pennydreadful schreef:
05-11-2019 02:21
En je hebt serieus niet door dat jouw gestoorde gedrag mensen wegjaagt? Letterlijk niemand heeft zin in iemand met psychopatische karaktertrekken in zijn of haar leven, ook je ex niet ongeacht de problemen die hij heeft. Stop toch eens met alles buiten jezelf neer te leggen.
Natuurlijk heb ik hem misschien laten afknappen ermee. Maar hij was toch al gemeen bezig. Nu heb ik wel het blokje waarom ik vroeg.

En blijkbaar voelde ik het aan aangezien hij al andere meiden zat te delen in de mannen groepsapp en vragen wat ze ervan vonden.

Het was natuurlijk eervoller geweest om hem gewoon te blokkeren. Maar dat is die innerlijke strijd van verstand en gevoel. te veel frustraties. en onbegrip.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en niet te vergeten dat hij dat gedrag in verleden ook accepteerde. Dus of hij is veranderd of hij heeft een ander. Laatste lijkt me meer gangbaarder aangezien zijn karakter qua een lul zijn ook nog klopt. :P

Praat mijn gedrag zeker niet goed. Maar actie reactie, Hij heeft me natuurlijk ook weer een stomp gegeven. Aantrekken> en afstoten.

Buiten dat ik er veel te veel van maakte in mijn hoofd dat snap ik ook. Ik veel te veel dingen romantiseerde en als ik echt geluisterd had naar wat hij zei had ik daar uit kunnen aflezen hij me niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
Andere kant heb ik me wel laten kennen en laten zien ik ook geen haar veranderd ben. Begrijp ik.

Maar ik was maanden lief en geduldig. Toen hij ineens me liet vallen werd ik gek.

Natuurlijk ontkracht ik daar tevens mijn lieve maanden mee.
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 00:57
Ik heb niets meer laten horen hoor terwijl ik gewoon een 2e messenger heb. Ik ga mezelf niet kwellen.
Door ongesteldheid komt het eruit. Ik voel me ook slecht zonder ongesteldheid. Maar als je ongesteld bent voel je vaak echt waar je ongeluk vandaan komt en dat maakt dan angstig en soms hysterisch. Het ware soort van tijdelijke extra gevoel die dan ziet hoe ernstig alles is. Wake up call. Helaas wel idd op een dramatische manier. Het was machteloosheid ik wilde hem van me afstoten maar wist niet hoe omdat ik niet kan loslaten en geen emoties kan reguleren.

Je doet nu of ik de geobsedeerde psycho ex ben die blind op zijn doel af gaat. Nogmaals hij zocht ZELF contact in maart. En kwam meteen de volgende dag weer op skype. Vroeg mijn nummer maar die wilde ik niet geven. Ik deed super bangig en afstandelijk. Durfde pas te bellen na een paar weken. Hij excuseerde zich voor zijn gedrag soort van en zei dat als hij dat niet gedaan had we nu al kinderen hadden etc. Hij heeft me ook lieve dingen gezegd. Uiteindelijk had ik veel te veel gevoel om te zien dat hij mij alleen gebruikte voor door zijn opname tijd heen te komen . Achteraf gezien gedroeg hij zich ook vaker als een respectloze lul aan de telefoon. Maar ik was al weer zover mentaal getriggerd. Leek weer 3 dagen geleden de relatie. terwijl dit jarenn geleden is. Komt weer aan op LOSLATEN wat ik blijkbaar niet gedaan heb.
Die ‘geobsedeerde psycho ex’ ben jij toch ook? Je kan moeilijk beweren dat hoe jij je gedraagt normaal is. Het is ook ziekelijk hoe jij doet.
Het doet er niet toe dat hij contact zocht. Het gaat erom dat jij daarop reageert. Terwijl je beweert slecht behandeld te zijn door hem. Je moet niet zo klagen over zijn slechte gedrag, terwijl je gewoon doorgaat met contact hebben. Geen enkele psychisch stabiele vrouw heeft vrijwillig en voor de lol contact met de man die haar slecht heeft behandeld.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi :worship:

Desperatewoman,
Wanneer kun je nou terecht voor hulp?

Je bent met je 30 nog lang niet oud, verrot of hoe je het noemt.
Als je voor jezelf kiest en serieus aan je problemen gaat werken, liggen er nog heel veel mooie jaren voor je.
Je blijft nu zo obsessief hangen in negatieve dingen uit het verleden en hij is daar 1 hele grote negatieve ervaring van!
Je bent meer waard dan dat!!
Ik hoop echt dat je hieruit komt en gaat genieten van je leven. Zet hem op :daisy:
Alle reacties Link kopieren
En ondertussen tikt je leven door en bij jij de enige verliezer van je obsessie, nou blijf er maar in wentelen dan, wel zonde he..
Ben benieuwd of je over jezelf kan schrijven zonder het over hem of "maar hij..." te gebruiken.
zimi schreef:
05-11-2019 07:19
Ben benieuwd of je over jezelf kan schrijven zonder het over hem of "maar hij..." te gebruiken.
nee
Alle reacties Link kopieren
Daarom---->>>> hulp nodig
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 01:12
Jawel dat is waarschijnlijk zo. En de meeste vrouwen weten wel hoe laat het is als een man je negeert of blokt is er meestal gewoon IETS of IEMAND anders. Dat is niet zelf dingen in hoofd halen helaas maar gewoon realistisch gedacht. Lag niet aan die paar dagen flippen van mij. Waarschijnlijk wel een mooi excuus om mij op de blok te gooien. Maar hij had gewoon nieuwe prikkels/ingevingen. Ps. je kan niet 2 maanden geleden nog in paniek raken omdat ik per ongeluk op skype was uitgelogd had meerdere gemiste oproepen van hem en vervolgens 2 maanden later die zelfde persoon op de blok gooien zonder een boe of ha. Dan is de interesse dus vervlogen en heeft een man een vervanger. Of een doel bij andere vrouwen en het idee dat hij bij jou niets meer kan halen aangezien ik dus lastig afsprak.

Heb vandaag even met zijn neef gesproken via de app en hij had hem nog niet gesproken. Wel had hij tijdens zijn vakantie een meid haar foto gedropt in de groepsapp en gevraagd wat hun ervan vonden vertelde de neef. Die meid kwam precies uit het land waar mijn ex op vakantie was >> 1+1 =2

Die vrouwen willen tevens allemaal naar NL dus een vrouw strikken daar is vrij simpel. NL paspoort en je bent binnen. Ze willen trouwen.
Dat kan wel. Alleen jij denkt dat het niet kan. Maar jij hebt een heel raar beeld. Hij kan ook gewoon op je uitgekeken zijn, of je hysterische gedrag zat zijn. Of hij heeft wat hij wilde... jouw aandacht weer en voor de rest niks. Jij hebt in je hoofd dat hij een ander heeft. Maar wie wilt er nou een psychotische aggressieveling? Denk niet dat ze voor hem in de rij staan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 03:08
Natuurlijk heb ik hem misschien laten afknappen ermee. Maar hij was toch al gemeen bezig. Nu heb ik wel het blokje waarom ik vroeg.

En blijkbaar voelde ik het aan aangezien hij al andere meiden zat te delen in de mannen groepsapp en vragen wat ze ervan vonden.

Het was natuurlijk eervoller geweest om hem gewoon te blokkeren. Maar dat is die innerlijke strijd van verstand en gevoel. te veel frustraties. en onbegrip.
Er bestaat niet zoiets als aanvoelen. Je bent niet paranormaal begaafd ofzo... en je moet je niet druk maken om waarom...

Waarom wil je in godsnaam geblokkeerd worden... stop gewoon met appen en blok hem.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
05-11-2019 04:59
Die ‘geobsedeerde psycho ex’ ben jij toch ook? Je kan moeilijk beweren dat hoe jij je gedraagt normaal is. Het is ook ziekelijk hoe jij doet.
Het doet er niet toe dat hij contact zocht. Het gaat erom dat jij daarop reageert. Terwijl je beweert slecht behandeld te zijn door hem. Je moet niet zo klagen over zijn slechte gedrag, terwijl je gewoon doorgaat met contact hebben. Geen enkele psychisch stabiele vrouw heeft vrijwillig en voor de lol contact met de man die haar slecht heeft behandeld.
Dat klopt zeker wel ja. Dat is die innerlijke zwakte, het riedeltje wat zich steeds weer herhaalt in mijn hoofd. Angst om los te laten. Bang voor controle verlies. Soort overlevingsmechanisme. Drammen, om bevestiging vragen en alles herhalen. Ik krijg dat cirkeltje al jaren niet doorbroken. Daarom nu wel tijd voor therapie. Ik blijf rondjes lopen in mijn obsessieve brein. Het lijkt gewoon of ik geen diepgang heb.
Ik kan alleen dingen een plekje geven door ze te herhalen,herhalen en herhalen of zo. Iets met prikkelverwerking of emotieregulering. Dat voelt het veiligst voor mij. De rest (waaronder loslaten) voelt aan als chaotisch, onrust en verlies van overzicht.

Dat dwangmaftige had ik altijd al redelijk sterk. en herhalen en drammen ook. Dan ging ik duizend keer tegen mijn moeder zeggen ''is dat erg??'' en dan moest ze me steeds weer geruststellen. Want ik kreeg het niet los in mijn hoofd. Het blijft me dan pushen. Raar genoeg heb ik dat niet met smetvrees of zo. het heeft vooral te maken met gebeurtenissen die ik niet kan plaatsen. Die onveilig voelen. Die komen in mijn herhaal-motertje. waardoor ik me een robot voel.
Was allemaal niet zon probleem tot dat ik slechte relaties kreeg. en veel verantwoordelijkheid. ''volwassen''
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
05-11-2019 06:23
Hatchi :worship:

Desperatewoman,
Wanneer kun je nou terecht voor hulp?

Je bent met je 30 nog lang niet oud, verrot of hoe je het noemt.
Als je voor jezelf kiest en serieus aan je problemen gaat werken, liggen er nog heel veel mooie jaren voor je.
Je blijft nu zo obsessief hangen in negatieve dingen uit het verleden en hij is daar 1 hele grote negatieve ervaring van!
Je bent meer waard dan dat!!
Ik hoop echt dat je hieruit komt en gaat genieten van je leven. Zet hem op :daisy:
Dankjewel. December dus duurt nog effe.

Ja klopt. Het is jammer dat ik me oud voel. Waarschijnlijk heb ik het daar zelf naar gemaakt door me geestelijk uit te putten. Tevens verder mijn hele leven jaren op pauze gezet. Want die overheersende dwanggedachtes had ik vaak gewoon 1 dag taak aan. Maar ja de jaren tikken door en ook ik word ouder. Dan krijg je die klap die dan weer traumatisch aan voelt.

Mezelf slecht verzorgd. lelijker geworden, onzekerder, meer geïsoleerd etc. Van een komt het ander.

Hoop dat ik die negatieve patronen kan ga doorbreken. Weet ook niet of lukt zonder medicijnen aangezien ze wel heftig zijn.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
05-11-2019 16:03
Dat kan wel. Alleen jij denkt dat het niet kan. Maar jij hebt een heel raar beeld. Hij kan ook gewoon op je uitgekeken zijn, of je hysterische gedrag zat zijn. Of hij heeft wat hij wilde... jouw aandacht weer en voor de rest niks. Jij hebt in je hoofd dat hij een ander heeft. Maar wie wilt er nou een psychotische aggressieveling? Denk niet dat ze voor hem in de rij staan hoor.
Natuurlijk kan dat maar ik ken hem natuurlijk ook. Hij zou daardoor waarschijnlijk wel meer zijn afgeknapt. Maar de reden voor die blokkade is gewoon andere meiden. Hij wilde in begin de hele tijd afspreken. Dat deed ik niet daar werd hij sowieso ook moe van. Maar omdat hij in een wanhopige positie zat accepteerde hij mij zoals ik ben met mijn angsten etc. Vervolgens kwam hij verder in zijn herstel en wilde hij meer dingen vastgrijpen om zich aan op te trekken en was ik niet meer voldoende. Zijn ego werd groter en ik werd nuttelozer. Toen die gekke scheldpartij van me nog tegenover zijn oh zoooo mooie vakantie met nieuwe inzichten en nieuwe vrouwen toen dacht hij eruit ermee. Blokje erop. Nu lekker een onderdanige vrouw uit een vreemd land. Dat brengt meer op.

Je kan je zo voor doen in dit leven zoals je zelf wil het is niet dat hij ermee te koop loopt zijn psychotische en agressieve gedrag. Het is dat zijn neef mij het vertelt had omdat hij me waarschijnlijk duidelijkheid gunde anders had ik het nooit geweten. Dus ook hij kan vrouwen krijgen en zeker op de manier waarop hij het nu probeert. ''blind'' trouwen met een wat minder kansrijke vrouw uit een ander land zonder veel moeite erin te steken en te laten zien dat je een prins bent. Eenmaal getrouwd is niet zo snel meer scheiden als je hier de taal niet kunt een geen familie hebt als buitenlandse vrouw zijnde.

Er staat geen labeltje op zijn hoofd met ''kijk uit ik ben psychotisch en agressief''
Alle reacties Link kopieren
Maar vrouwke, wat kun je ongelofelijk goed voor hem invullen. Je hebt geen enkel bewijs dat wat je beweert ook maar in de buurt van een feit komt.
Je bent zo bezig met wat hij gedacht of gedaan heeft, maar je kunt gewoon niet in zijn hoofd kijken en op je omschrijving afgaande moet je dat ook helemaal niet willen.

Echt, probeer voor jezelf te gaan zorgen en zorg dat je die dwanggedachten kwijtraakt. Ik word er al moe van als ik het lees.
Met je gecontroleerd en aannames denk je controle over de werkelijkheid te houden, maar het glipt alleen maar meer weg.

Je zoekt naar bevestiging en zekerheid die anderen je niet willen en kunnen geven.
Je hebt het over ‘minder kansrijke’ en ‘onderdanige’ vrouwen. Wat gek dat het net lijkt alsof jij jezelf daarboven vindt staan. Die vrouwen die jij zo noemt hebben het hoogstwaarschijnlijk beter voor elkaar dan jij. Wat valt er succesvol te noemen in jouw leven?
zimi schreef:
05-11-2019 18:30
Met je gecontroleerd en aannames denk je controle over de werkelijkheid te houden, maar het glipt alleen maar meer weg.

Je zoekt naar bevestiging en zekerheid die anderen je niet willen en kunnen geven.
dat niet alleen, ze denkt ook dat die man constant met haar bezig is of bezig met haar zou moeten zijn. is ook wel een ego-ding
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
05-11-2019 19:00
Je hebt het over ‘minder kansrijke’ en ‘onderdanige’ vrouwen. Wat gek dat het net lijkt alsof jij jezelf daarboven vindt staan. Die vrouwen die jij zo noemt hebben hoogstwaarschijnlijk beter voor elkaar dan jij. Wat valt er succesvol te noemen in jouw leven?
Dat gaat me niet om de vrouwen he. Is niet neerkijkend bedoeld Het zijn derde wereld landen. plus cultuur is anders. Gewoon de plek waar je geboren bent bedoel ik met minder kansrijk/ en soms onderdanig.


We hebben het natuurlijk relatief goed in NL. Ook als vrouw zijnde.
Alle reacties Link kopieren
Littledoll schreef:
05-11-2019 18:02
Maar vrouwke, wat kun je ongelofelijk goed voor hem invullen. Je hebt geen enkel bewijs dat wat je beweert ook maar in de buurt van een feit komt.
Je bent zo bezig met wat hij gedacht of gedaan heeft, maar je kunt gewoon niet in zijn hoofd kijken en op je omschrijving afgaande moet je dat ook helemaal niet willen.

Echt, probeer voor jezelf te gaan zorgen en zorg dat je die dwanggedachten kwijtraakt. Ik word er al moe van als ik het lees.
Dat klopt idd. Het zou er iig niet ver van afziften wat ik denk. Meestal als je ergens een obsessie over hebt weet je er veel vanaf.

Maar ja het zou me vooral een rot zorg moeten zijn. :P
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 19:40
Dat gaat me niet om de vrouwen he. Is niet neerkijkend bedoeld Het zijn derde wereld landen. plus cultuur is anders. Gewoon de plek waar je geboren bent bedoel ik met minder kansrijk/ en soms onderdanig.


We hebben het natuurlijk relatief goed in NL. Ook als vrouw zijnde.
Over welk land gaat het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-11-2019 19:04
dat niet alleen, ze denkt ook dat die man constant met haar bezig is of bezig met haar zou moeten zijn. is ook wel een ego-ding
Nee weet dat hij niet meer met mij bezig is.
Hij heeft het verleden losgelaten. Dat merk ik ook wel aan zijn gedrag.

Hij is uit op wat ie kan gebruiken. Zonder mij het idee te geven dat hij me wil, want dat wil hij niet. maar gebruiken wel. En dat het inderdaad elk willekeurig persoon kunnen zijn is niets persoonlijks. Gaat niet eens om mij (hoe graag ik het ook zou willen :P )

En ik ben uit op bevestiging, aandacht , maar dat wil hij me niet geven zolang hij me niet kan gebruiken. Plus ik wil hem claimen terwijl ik niet doe afspreken. Dat klopt natuurlijk ook niet. Dus denk dat hij gewoon mijn nutteloosheid heeft ingezien niet willen afspreken maar wel willen claimen. byebye. useless.

Afspreken zou me ook niets brengen hoor want dan zou hij me gebruiken en tot andere uitersten stellen. Zit gewoon geen liefde in en dat hoop en denk ik er steeds wel te kunnen uithalen.

Allebei andere doeleinden.

Ondanks er een groot ego investering inzit van mijn kant idd, denk ik (zonder verwarring van ego) dat ik wel ook echt een bepaald hart voor hem had. Ik wil me zelf niet voor de gek houden door dat obsessie/ego dingetje. maar denk wel dat ik meer liefde kan geven dan hij mij zou willen geven. Ik fantaseerde wel ook over iets liefdevols. niet allen in vorm van ego. Maar kan natuurlijk nog steeds een illusie zijn door die obsessie. Maar toch denk ik wel zeker te weten er ook een stukje ''liefdesverdriet'' bij zit en dat is natuurlijk weer wat oprechter dan een obsessie of ego dingetje.
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
05-11-2019 19:46
Over welk land gaat het eigenlijk?
Wil land wel noemen. Maar ik ben bang ik teveel tags gebruik die tot mij kunnen leiden. lol. Google is a bitch :D.

Maar goed zal het wel gewoon zeggen heb toch niet echt meer wat te verliezen hehe.

het gaat om; Marokko. Heb gehoord dat die vrouwen graag naar NL willen daar. En trouwen niet per se hoeft te zijn dat je elkaar door en door kent.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
05-11-2019 19:53
Nee weet dat hij niet meer met mij bezig is.
Hij heeft het verleden losgelaten. Dat merk ik ook wel aan zijn gedrag.

Hij is uit op wat ie kan gebruiken. Zonder mij het idee te geven dat hij me wil, want dat wil hij niet. maar gebruiken wel. En dat het inderdaad elk willekeurig persoon kunnen zijn is niets persoonlijks. Gaat niet eens om mij (hoe graag ik het ook zou willen :P )

En ik ben uit op bevestiging, aandacht , maar dat wil hij me niet geven zolang hij me niet kan gebruiken. Plus ik wil hem claimen terwijl ik niet doe afspreken. Dat klopt natuurlijk ook niet. Dus denk dat hij gewoon mijn nutteloosheid heeft ingezien niet willen afspreken maar wel willen claimen. byebye. useless.

Afspreken zou me ook niets brengen hoor want dan zou hij me gebruiken en tot andere uitersten stellen. Zit gewoon geen liefde in en dat hoop en denk ik er steeds wel te kunnen uithalen.

Allebei andere doeleinden.

Ondanks er een groot ego investering inzit van mijn kant idd, denk ik (zonder verwarring van ego) dat ik wel ook echt een bepaald hart voor hem had. Ik wil me zelf niet voor de gek houden door dat obsessie/ego dingetje. maar denk wel dat ik meer liefde kan geven dan hij mij zou willen geven. Ik fantaseerde wel ook over iets liefdevols. niet allen in vorm van ego. Maar kan natuurlijk nog steeds een illusie zijn door die obsessie. Maar toch denk ik wel zeker te weten er ook een stukje ''liefdesverdriet'' bij zit en dat is natuurlijk weer wat oprechter dan een obsessie of ego dingetje.
Wat heb jij waar hij bevestiging om.zou moeten geven? Wat maakt jou echt leuk? Leuker dan die andere meiden die jij denkt dat hij heeft? Waarom zou hij voor jou moeten kiezen?

Als je dat gewoon bekijkt is t toch gewoon logisch dat ie je blokkeert? Aan de ene kant een hysterische vrouw die gaat lopen schelden als ze even geen aandacht krijgt en aan de andere kant misschien wel een leuke vrouw die psychisch wat steviger in dr schoenen staat. Waarom zou hij zo gek zijn om voor jou te kiezen? Of niet alleen hij maar welke andere man dan ook? En helemaal een stabiele man? Die zit daar toch niet op te wachten joh... jij bent absoluut geen relatiemateriaal nu en een prins op het witte paard dat jou komt redden en overal begrip voor heeft... die bestaat niet...

Je prioriteit zou nu bij beter worden moeten liggen... En geen seconde meer bij deze man of welke andere man dan ook...

Sluit het af... schrijf hem desnoods een afscheidsvrief die je verscheurt en laat hem dan los... want je houdt nog steeds vast... En dat vast houden houdt jou tegen om beter te worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven