Ik voel me niet geaccepteerd [Geen OP]

02-06-2020 19:15 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezers,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-06-2020 09:24
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-06-2020 22:46
Mis ik iets? Is TO nog heel jong en net het huis uit? Als ik naar mijn moeder ga ga ik op bezoek en als ik langer blijf logeer ik daar. Net als vroeger bij mijn opa en oma.

TO heeft het nota bene zelf over logeren! Als ze daar ook zou wonen zou het natuurlijk anders zijn.
anoniem_398565 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 07:11
1.56% gewijzigd
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 22:58
Mijn broers kwamen in die tijd regelmatig over de vloer en bleven ook eten.
En hier zit het 'm juist.
Ik mag dat niet van haar omdat ze dan wel ineens bang is voor corona.
En dan zeg jij 'ik kom 3 nachten logeren'? Jouw vader zit tussen twee vuren in.
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 22:58
Mijn broers kwamen in die tijd regelmatig over de vloer en bleven ook eten.
En hier zit het 'm juist.
Ik mag dat niet van haar omdat ze dan wel ineens bang is voor corona.
Hou je je wel aan social distancing regel? En waarom moest je daar gaan logeren??
Alle reacties Link kopieren
spinnetje_ schreef:
02-06-2020 22:43
Btw TO, ik ben ‘stiefmoeder’ en geen haar op m’n hoofd die moeilijk zou doen over contact tussen mijn man en zijn kind. Ook niet in tijden van corona, gewoon nooit. De vriendin van je vader is echt niet ok en haar gedrag is totaal niet goed te praten, wat de reden ook mag zijn. Als ze op één of andere manier moeite heeft met je, dan hoort ze zich zo netjes mogelijk te gedragen en ervoor te zorgen dat ze je hoe dan ook een welkom gevoel heeft. Dat is haar verantwoordelijkheid.
Ook als je stiefkind je al jaren links laat liggen?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-06-2020 21:57
Het is natuurlijk een feeks, dat voorop, maar als het huis van hen allebei is vind ik het ook apart van je vader dat hij tegen haar wil een kind laat logeren.
Het is zijn dochter... Als je kiest voor een relatie met een partner die reeds kinderen heeft zul je ook moeten accepteren dat die kinderen over de vloer komen/blijven logeren. Als je daar geen behoefte aan hebt lijkt mij dat je beter niet aan zo'n relatie kan beginnen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
02-06-2020 23:06
Ook als je stiefkind je al jaren links laat liggen?
Ja zelfs dan. Maar vanwaar deze vraag? Want daar is toch helemaal geen sprake van?
m-april schreef:
02-06-2020 23:11
Ja zelfs dan. Maar vanwaar deze vraag? Want daar is toch helemaal geen sprake van?
Ik denk dat het verhaal er van de andere kant heel anders uit ziet, en dat je automatisch aan sprookjes denkt bij 'lieve vader' en 'stiefmoeder'. Misschien voelt zij zich gemanipuleerd en getreiterd dat ze net nu ze haar kinderen een tijd niet kon zien voor drie nachten een volwassen dochter over de vloer krijgt tegen haar zin. Vermoedelijk om een bepaalde reden die pa niet kon weigeren. En we weten ook niet wat er gezegd is toen ze opeens die dochter de deur uit zette. En waarom pa en broers haar kant kiezen.
Ik bedoel, een black lives matters demonstratie vinden velen niet eens een goeie reden om een risico te nemen, waarom moet er met alle geweld drie nachten gelogeerd nu?
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
02-06-2020 23:04
Hou je je wel aan social distancing regel? En waarom moest je daar gaan logeren??
Ja dit doen we zeker! Het huis is groot genoeg om 1,5 m afstand te houden.
Ik was daar om mijn vader en broers weer te zien na 5 maanden. Van het RIVM mocht je weer bezoek ontvangen dus het was veilig.
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
02-06-2020 23:11
Ja zelfs dan. Maar vanwaar deze vraag? Want daar is toch helemaal geen sprake van?
Dat schreef ze zelf op de vorige pagina, geen zin om te quoten
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 23:21
Ja dit doen we zeker! Het huis is groot genoeg om 1,5 m afstand te houden.
Ik was daar om mijn vader en broers weer te zien na 5 maanden. Van het RIVM mocht je weer bezoek ontvangen dus het was veilig.
Maar als zij dat niet wil moet je daar toch rekening mee houden lijkt me, waarom moest dat perse nu? Aangezien je ze toch al niet hebt gezien sinds januari
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-06-2020 23:14
Ik denk dat het verhaal er van de andere kant heel anders uit ziet, en dat je automatisch aan sprookjes denkt bij 'lieve vader' en 'stiefmoeder'. Misschien voelt zij zich gemanipuleerd en getreiterd dat ze net nu ze haar kinderen een tijd niet kon zien voor drie nachten een volwassen dochter over de vloer krijgt tegen haar zin. Vermoedelijk om een bepaalde reden die pa niet kon weigeren. En we weten ook niet wat er gezegd is toen ze opeens die dochter de deur uit zette. En waarom pa en broers haar kant kiezen.
anoniem_398565 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 07:11
34.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom dan meteen logeren? Waarom niet gewoon op bezoek en mee eten net als je broers?
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
02-06-2020 23:24
Maar als zij dat niet wil moet je daar toch rekening mee houden lijkt me, waarom moest dat perse nu? Aangezien je ze toch al niet hebt gezien sinds januari
anoniem_398565 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 07:12
41.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 23:27
Ja het kan best dat zij zich getreiterd voelde, maar alsnog hoort ze zich aan te passen. Ik ben de dochter van de man met wie zij een relatie heeft. Ik toon altijd respect voor haar, overdag was ik de hele dag weg, ik kookte en ruimde op. Ik liet alles schoon en netjes achter. Ik ben bewust dat ik ook in haar habitat kom. Ik toon altijd respect en zij al jaren niet naar mij. Dit was voor mij de druppel.

Mijn vader en broers kiezen haar kant omdat ik vraag om gerespecteerd te worden en zij vinden dat een te hoge eis van mij op dit moment. Dit omdat zij verdriet heeft omdat ze haar eigen kinderen niet kan zien.
Ze hoort zich helemaal niet aan te passen, zij woont daar, jij had jezelf aan moeten passen en begrijpen dat ze geen zin heeft in een loge uit een andere stad als ze zelf haar kinderen al weken niet heeft kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 23:32
Mijn vader is op leeftijd en ik wil hem kunnen zien wanneer dat kan.
Ik was die week een aantal dagen vrij en ik wil mijn familie kunnen zien.
Bovendien hoorde ik pas bij binnenkomst dat ik niet welkom was.

Achteraf had ik beter kunnen vragen of zij daar ook okay mee was.
Maar voor mij zijn mijn vader en broers veel belangrijker!
Zo belangrijk dat je ze al 5 maanden niet gezien had bedoel je? En er was geen mogelijkheid tot contact?
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 23:27
Ja het kan best dat zij zich getreiterd voelde, maar alsnog hoort ze zich aan te passen. Ik ben de dochter van de man met wie zij een relatie heeft. Ik toon altijd respect voor haar, overdag was ik de hele dag weg, ik kookte en ruimde op. Ik liet alles schoon en netjes achter. Ik ben bewust dat ik ook in haar habitat kom. Ik toon altijd respect en zij al jaren niet naar mij. Dit was voor mij de druppel.

Mijn vader en broers kiezen haar kant omdat ik vraag om gerespecteerd te worden en zij vinden dat een te hoge eis van mij op dit moment. Dit omdat zij verdriet heeft omdat ze haar eigen kinderen niet kan zien.
Ik lees hier alleen dat jij vindt dat jouw gedrag voorbeeldig is (geweest) en zij fout is. Hoe het ook zit: uiteindelijk zul je gewoon rekening met elkaar moeten houden. Jij hebt te respecteren dat jouw vader gelukkig is met zijn nieuwe partner en zij heeft gekozen voor een relatie met jouw vader die reeds kinderen heeft. Misschien dat je t.z.t. een keer met haar kunt praten om de lucht te klaren (niet nu, want daar ben jij veel te boos en verwijtend voor op dit moment).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Groenecomputermuis schreef:
02-06-2020 23:30
Maar waarom dan meteen logeren? Waarom niet gewoon op bezoek en mee eten net als je broers?
anoniem_398565 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 07:12
30.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Manda-rijn schreef:
02-06-2020 23:35
Snap ik helemaal.
Ik woon aan de andere kant van het land dan mijn vader en broers.
Om diezelfde dag terug naar huis te gaan is een treinreis van 3,5 uur.
Ja maar als je ze zo graag wil zien is het misschien gewoon een kwestie van het ervoor over hebben?
Ik denk dat je rekening met elkaar moet houden, wanneer zij dusdanig zorgen met betrekking tot corona heeft dat ze haar eigen kinderen ook niet ziet.
Was het anders geen optie om bij een van je broers te slapen?
Ik denk echt dat het van beide kanten water bij de wijn is, ook vanuit jou.
Je schrijft dat je al ruimschoots volwassen bent en je vader al meerdere jaren een relatie heeft met die vrouw, dan hoort er ook een stukje acceptatie en aanpassingsvermogen van jou bij.
Wonen je broers bij je vader?
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
02-06-2020 23:35
Ik lees hier alleen dat jij vindt dat jouw gedrag voorbeeldig is (geweest) en zij fout is. Hoe het ook zit: uiteindelijk zul je gewoon rekening met elkaar moeten houden. Jij hebt te respecteren dat jouw vader gelukkig is met zijn nieuwe partner en zij heeft gekozen voor een relatie met jouw vader die reeds kinderen heeft. Misschien dat je t.z.t. een keer met haar kunt praten om de lucht te klaren (niet nu, want daar ben jij veel te boos en verwijtend voor op dit moment).
anoniem_398565 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 07:12
33.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-06-2020 23:41
Wonen je broers bij je vader?
Nee zij wonen op zichzelf, in dezelfde stad waar mijn vader woont.
Alle reacties Link kopieren
Groenecomputermuis schreef:
02-06-2020 23:39
Ja maar als je ze zo graag wil zien is het misschien gewoon een kwestie van het ervoor over hebben?
Ik denk dat je rekening met elkaar moet houden, wanneer zij dusdanig zorgen met betrekking tot corona heeft dat ze haar eigen kinderen ook niet ziet.
Was het anders geen optie om bij een van je broers te slapen?
Ik denk echt dat het van beide kanten water bij de wijn is, ook vanuit jou.
Je schrijft dat je al ruimschoots volwassen bent en je vader al meerdere jaren een relatie heeft met die vrouw, dan hoort er ook een stukje acceptatie en aanpassingsvermogen van jou bij.
Huh ik toon altijd acceptatie en aanpassingsvermogen?
Dit is iets wat je zelf invult. Sorry klopt niet. Ben altijd medelevend met haar.
Nee mijn broers wonen op kamers en konden geen loge hebben.
Wat minder wauwelen over respect, wat meer volwassen gedrag vertonen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
02-06-2020 23:46
Wat minder wauwelen over respect, wat meer volwassen gedrag vertonen. Succes!
Jup, dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven