Ik voel mij minder gewaardeerd

31-05-2020 14:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer een half jaar met mijn vriend en ik ben nog steeds zo gek op hem (en hij op mij!). Alleen merk ik nu dat hij mij minder aandacht geeft. We zijn ook wel veel met elkaar maar de meeste affectie komt vanuit mij, terwijl het in het begin het totaal tegenovergestelde was. Hier moet ik nu erg aan wennen en ik heb het ook aangegeven, maar nu is mijn vraag: is dit normaal en komt dit bij jullie ook voor? En wat doen jullie er aan?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
En hoe reageerde hij?
Geen ervaring mee, een relatie moet vanuit 2 kanten komen anders is het voor mij klaar, ik ga echt niet als een hondje achter hem aanlopen
Alle reacties Link kopieren
Hoe uit zich dat dan? Sprak hij eerst iedere vrije minuut met jou af en gaat hij nu ook weer naar vrienden en familie - of eigen hobby enzo weer oppakken? Dit zou wat mij betreft best normaal zijn :)

Of hoor je bijvoorbeeld ineens niets van hem en sta je qua prioriteit helmaal achteraan in de rij? Want dat zou ik ook niet leuk vinden..
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Moonchild99 schreef:
31-05-2020 14:52
de meeste affectie komt vanuit mij
Wat bedoel je exact? Ik kan me voorstellen dat hij -- na de eerste hevige verliefdheid -- zijn eigen leven (vrienden, familie, hobbies) weer wat meer aandacht gaat geven. Dat lijkt me ook normaal.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het handig als je wat voorbeelden geeft wanneer jij dat idee hebt. Als je eerst de hele dag aan elkaar geplakt zit en dan nu niet meer, Kan het logisch zijn dat je dit gevoel hebt. Maar dat is wel een logisch gevolg van langer een relatie hebben.
Als je dit gevoel houdt, moet je hier wel wat mee doen. En dat kan van alles zijn....
Find people who will make you better (M. Obama)
Het is niet zo belangrijk wat normaal is. Het is belangrijk dat jij jezelf minder gewaardeerd voelt. Dat heb je aangegeven bij jouw vriend begrijp ik, maar dat verandert zijn gedrag niet.

Dan is natuurlijk maar de vraag of jullie wel bij elkaar passen.

Zeker als dat na 6 maanden al zo’n gevoel oplevert.

Het is natuurlijk niet gezegd dat hij jou niet waardeert. Waarschijnlijk wel, maar doet hij dat weer uiten op een manier die voor jou niet als zodanig aanvoelt.
Kijk eens naar Bridget Jones, the edge of reason.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwigheid is er vanaf dan is het wat minder spannend.
Misschien zelf ook een tandje terug nemen ipv dat plakkerige
Alle reacties Link kopieren
Dat gevoel had ik ook in mijn vorige relatie. Uhm tja, we zijn niet meer bij elkaar, ik vind gewaardeerd worden en romantiek toch wel belangrijk eigenlijk, zeker in het prille stadium van een relatie. Hangt er dan ook vanaf wat je pril vindt, ik lees hier mensen die vinden dat na zes maanden de nieuwigheid er af is, bij mij zou dat pas na een jaar zijn oid.
leeg
En nu concreet. Watts er precies veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Je post klopt niet. Ofwel is hij gek op jou en is er geen reden om dit topic te openen ofwel... heb je’m?
Jullie zijn veel met elkaar (is dat hetzelfde als vaak samen?), neem dan wat afstand en kijk hoe hij daar op reageert. Het kan ook té veel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan niet bij hem blijven.

Natuurlijk zou ik hem dan wel weer een spannend gevoel kunnen geven als hij zomaar gaat aannemen dat ik hoe dan ook bij hem blijf, maar om telkens weer een truc uit de la te moeten trekken om me zichtbaar voor hem te maken zou ik wat vermoeiend vinden. Dus nee, liefde moet makkelijk gaan en anders haal ik er toch te weinig uit op den duur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zoiets? ;-D

You don't bring me flowers
You don't sing me love songs
You hardly talk to me anymore
When you come through the door
At the end of the day

I remember when
You couldn't wait to love me
Used to hate to leave me

Now after lovin' me late at night
When it's good for you
And you're feeling alright
Well, you just roll over
And you turn out the light

You don't bring me flowers anymore
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
It used to be so natural
To talk about forever
But 'used to be's' don't count anymore
They just lay on the floor
'Til we sweep them away

And baby, I remember
All the things you taught me
I learned how to laugh
And I learned how to cry
Well I learned how to love
Even learned how to lie

You'd think I could learn
How to tell you goodbye
'Cause you don't bring me flowers
Anymore

Well, you'd think I could learn
How to tell you goodbye
'Cause you don't bring me flowers
Anymore
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
FlowerBomb19 schreef:
31-05-2020 16:53
De nieuwigheid is er vanaf dan is het wat minder spannend.
Misschien zelf ook een tandje terug nemen ipv dat plakkerige
Beetje overdreven, niet? Niets mis met elkaar duidelijk laten merken dat je dol op elkaar bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven