Ik weet niet wat me overkomt???

24-01-2020 21:13 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat al een tijdje met een hele leuke vent en we hebben een goede klik met elkaar. We praten eigenlijk iedere dag, de ene wat meer dan de ander, maar dat is normaal. Ik ben ook zeker niet de enige die moeite stopt in het gaande houden van het gesprek. Laatst heb ik voor het eerst bij hem geslapen en het was echt super fijn. Lang en leuk gepraat, etc etc. Aangezien we allebei “net” uit een relatie komen hebben we besproken dat we het voor nu even casual houden en we wel gewoon blijven afspreken en praten en kijken waar het heen gaat. Gewoon lekker rustig aan. Hij vertelde me overigens wel dat er iemand is waar hij al een tijde iets mee heeft ‘spelen’, maar hij haar verteld heeft dat hij niks serieus met haar wil dus dat zij ook duidelijk weet dat hij gewoon met andere mensen date. Ik ben hier oké mee gezien wat we besproken hebben. Deze week waren we allebei op hetzelfde feestje en hadden we afgesproken om samen te slapen. We deden echt niet klef, totaal niet, we spraken veel met anderen en dan af en toe even met elkaar. Alleen die andere dame was er ook ineens en die is toen compleet tegen hem geflipt. Ik ben toen naar mijn eigen huis gegaan en hij heeft de volgende dag wel zijn excuses aangeboden en een beetje verteld dat zij dus heel boos was geworden en ze nog lang hebben gepraat. Niet al te veel details, want daar had ik zelf ook niet perse ‘zin in’. Ik merkte wel aan hem dat hij het vervelend vond dus besloot hem te bellen en we hebben toen goed gepraat over wat er nou allemaal aan de hand is. Hij zei dat ik me echt geen zorgen moest maken dat hij mij niet meer zou willen zien want het is voor hem echt niet voor een keer tussen ons en dat hij me graag wil blijven zien en spreken. Hij vond het misschien voor nu even een goed idee om het op een laag vuurtje te houden aangezien zij erg veel drama maakt en hij zich daar aan irriteert wat het allemaal niet leuker maakt voor ons. Hij wil wel gewoon blijven praten maar even wachten met weer afspreken. Zij waren namelijk al wat ‘langer’ met elkaar aan het “aankloten” en hij had tot nu toe gewoon nog niemand ontmoet die hij leuk vond (ik) en dus mee wilde daten. Hij zou nog even met haar gaan praten waar dit allemaal vandaan kwam en aan haar nogmaals vertellen dat ze hier eigenlijk gewoon niet boos om kan worden. Weer zei hij dat ik me echt geen zorgen moest maken wat hem betreft en dat het wel goed zou komen en het zou laten weten als hij meer wist/het gekalmeerd was over dit drama. Hij deed de dag na ons gesprek wel een beetje afstandelijk, wel geïnteresseerd maar toch ook weer niet. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem morgen wel weer zou spreken en heb hem even ruimte gegeven omdat ik me ook kan voorstellen dat dit hele gezeik niet is waar hij voor getekend heeft. Hij bleef overigens wel aandacht van me zoeken op andere social media platformen, daar vragen stellen aan me etc. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik hem weer kan berichten of dat ik het nog even moet afhouden. Ik ben er prima oké mee dat hij met iemand anders bezig is, maar weet me gewoon eigenlijk even geen raad in deze situatie omdat ik hem wel graag wil blijven zien.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-01-2020 21:29
hij kiest dus voor haar en jij bent de sidechick, totdat ie weer een ander kippetje aan het spit rijgt
Ja misschien is dit inderdaad wel zo. Blegh
Jullie hebben een driehoeksverhouding. En zij is daar niet zo gelukkig mee .
Je bent wel heel goedgelovig he?
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:27
Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
Hij zet jou op en laag pitje om waarschijnlijk "zijn vriendin" weer voor zich te winnen.
Hij moet nu al zijn tijd aan haar indelen omdat hij haar vertrouwen terug moet winnen.

Kom op niet zo naïef
Blijf in jezelf geloven !
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:30
Ja ik vind het gewoon een hele aparte situatie aangezien wij elkaar nu ook al weer 1.5 maand spreken en zij wel van mij af wist (dit is niet iets wat hij heeft gezegd). Dus ik begrijp het allemaal niet zo.
hij heeft haar hetzelfde verteld natuurlijk, het is leuk, het is echt niet voor zo maar even, maar laten we het rustig aan doen. er is trouwens nog een meid waar ik wat mee gerommeld heb, die moet ik nog vertellen dat jij bestaat. Maar geen zorgen hoor, jij bent mijn nummer 1
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
24-01-2020 21:31
Hij praat urenlang met haar en dus niet met jou en jij moet je nu aanpassen en even wieberen maar hij kiest wel voor jou.. dat klopt toch niet, die woorden kloppen toch niet bij de daden, waarom laat je je voor de gek houden??
Nee je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:30
Ja ik vind het gewoon een hele aparte situatie aangezien wij elkaar nu ook al weer 1.5 maand spreken en zij wel van mij af wist (dit is niet iets wat hij heeft gezegd). Dus ik begrijp het allemaal niet zo.
Ik zou mezelf heel goed beschermen. Zowel tegen soa's als hartzeer. Deze meneer zal je niet exclusief hebben.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
24-01-2020 21:33
Ik zou mezelf heel goed beschermen. Zowel tegen soa's als hartzeer. Deze meneer zal je niet exclusief hebben.
nog los daarvan speelt hij gewoon een smerig spel met beide dames
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-01-2020 21:34
nog los daarvan speelt hij gewoon een smerig spel met beide dames
Zeker.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
je kan die andere meid natuurlijk even contacten hoe zij tegen de situatie aankijkt? hij heeft jullie immers ook samen op dat feestje gebracht
je weet dat talloze vreemdgangers een partner hebben met wie het zogenaamd al praktisch uit is?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-01-2020 21:34
je kan die andere meid natuurlijk even contacten hoe zij tegen de situatie aankijkt? hij heeft jullie immers ook samen op dat feestje gebracht
Ik had het wel gedaan. Zou wel eens willen weten wat zij te vertellen heeft.
Blijf in jezelf geloven !
Dit is geen zuivere koffie. Denk aan je eigenwaarde!
pffff, ik zou er geen zin in hebben.
hij bespeelt jullie beide, en jij en die andere meid trappen erin.
zoveel mannen op deze aarde, er zitten echt wel leukere mannen op deze planeet dan deze.
En je topictitel; het overkomt je niet want je laat dit toe. Als je dit niet wil verbreek je het contact. Je kent hem amper, ik zou echt voor jezelf kiezen.
05-2019 schreef:
24-01-2020 21:37
Ik had het wel gedaan. Zou wel eens willen weten wat zij te vertellen heeft.
Hij zal haar wel verteld hebben dat TO de aandachtzoeker is en dat TO hem leuk vindt terwijl hij al heeft gezegd met iemand te daten.
Als jij dit niet ziet dan is daten misschien nog niet voor jou.

Het overkomt je ook niet he?
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:30
Ja ik vind het gewoon een hele aparte situatie aangezien wij elkaar nu ook al weer 1.5 maand spreken en zij wel van mij af wist (dit is niet iets wat hij heeft gezegd). Dus ik begrijp het allemaal niet zo.
Snap je het nu nog niet ??
Zij is gewoon zijn vriendin en jij bent een bij neukertje als zij niet beschikbaar is. Snap dat dan, word wakker.
Fluithaas schreef:
24-01-2020 21:37
je weet dat talloze vreemdgangers een partner hebben met wie het zogenaamd al praktisch uit is?
Of enkel bij elkaar blijven voor de kinderen maar zekerste weten wel apart slapen. En dan is ineens vader worden van beeb 3.
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
24-01-2020 21:37
je weet dat talloze vreemdgangers een partner hebben met wie het zogenaamd al praktisch uit is?
Klopt ja..

Offtopic: wat een schattig beestje!! :love:
Alle reacties Link kopieren
Jammer, maar nee. Zijn daden komen zeker niet overeen met z’n woorden.

Lekker afscheid nemen van deze man.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
24-01-2020 21:42
Of enkel bij elkaar blijven voor de kinderen maar zekerste weten wel apart slapen. En dan is ineens vader worden van beeb 3.
Zo iemand ken ik!
Niet zelf mee gerommeld btw.
Wat is hier gaande?

a Die andere meid weet niet dat hij met andere meiden rommelt.
b Die andere meid is jaloers.
c Jouw vent houdt jullie beiden voor de gek.

In elk geval: éen van deze antwoorden is juist. TO, jij kan dat denk ik zelf het beste inschatten.
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:27
Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
maar als zij snapt dat jij er bent waarom moet hij jou dan op een “lager pitje” zetten? Hij heeft haar gewoon verteld dat er niks (meer) is tussen jullie en als zij hem weer vertrouwt dan kan hij het pitje weer hoger zetten. Zij is duidelijk zijn nummer 1.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je eraan om contact te blijven houden met deze man? Hoeveel andere vrouwen komen er straks nog tevoorschijn?
Je wordt als scharrel op de reservebank gezet vanwege een andere dame. Dan ben je toch gek als je er nog verder energie in gaat stoppen. Als je een scharrel zoekt dan zou ik er op z’n minst eentje kiezen die geen spelletjes speelt.
Ik hoop niet dat hij letterlijk gezegd heeft dat hij met die vrouw heeft lopen spelen? Het woord spelen klinkt zo goedkoop. Dan weet je meteen al dat je moet wegrennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven