In de hut van BabaYaga: lucht hier je hart en steun elkaar

12-07-2020 19:07 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude topic was bijna vol. Ik heb het laten verwijderen omdat iemand dacht mij herkend te hebben.

Maar ik ben er nog, onder een andere naam.

Had je man een midlife crisis en een zoolmeet? Of "alleen maar" een midlife crisis? Wil je gewoon even anoniem je hart luchten zonder je omgeving daarmee te belasten? Zoek je steun van lotgenoten?

Schrijf het hier van je af. Of niet, maar dan verdwijnt dit topic vanzelf naar onderen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Lila2588 schreef:
16-04-2021 08:25
Jeetje dames wat een verhalen lees ik en wat hebben sommige van jullie echt l*llen voor exen (nogalzacht uitgedrukt).

Ik snap niet hoe je zo kan handelen ipv in het belang van je kinderen. Ik hoop dat mijn ex zich niet zo zal gedragen.

Ik heb zelf weinig adviezen voor jullie, aangezien ik er zelf nog maar net in zit.
Ik zie wel dat jullie elkaar enorm steunen en daar kan ik gelukkig wel mijn steentje aan bijdragen.

Ik heb zelf momenten gehad dat ik dot wilde weten voordat ik zwanger werd. Klinkt heel naar, omdat dit kindje zo gewild is nu. Maar had ik het toen al geweten, dan was de baby er nooit geweest. Maakt mij best verdrietig zo te denken.
Je mag hier ook gewoon komen halen, hoor, als je even niks te geven hebt. We zijn allemaal heel verschillend en in verschillende stadia (van er middenin tot weer gelukkig met een ander, en alles daar tussenin). Ik heb hier destijds erg veel steun gekregen, en af en toe een welgemikte terechte schop onder mijn kont, en daar heb ik veel aan gehad.

En nee, als je dit had geweten had je dit tweede kindje misschien nooit gekregen. Maar het is nu onderweg, en je gaat er superveel van houden. Dat neemt niet weg dat je best mag constateren dat je dit allemaal liever eerder had geweten.

Ik hoop (en denk zeker) dat er een moment komt waarop je gaat vinden dat je het gelukkig niet wist, omdat anders dit tweede superlieve kind er nooit zou zijn geweest. Maar daarvoor is het nog te vroeg.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Wat Hex zegt, Lila, wees lief voor jezelf. Dat je zulke dingen denkt is begrijpelijk. Ik heb die gedachten ook gehad. Was ik helderziend geweest, had ik allebei mijn kinderen waarschijnlijk niet gehad. Maar ze zijn de liefste en leukste kinderen die er zijn dus soms is het maar goed dat je niet alles van tevoren weet.

Ik lees heel veel sterke vrouwen hier. Ik ben verder dan de meesten van jullie en de mooiste les is hoe goed ik me uiteindelijk alleen heb gered en hoeveel ik kon.

RedCurl, ik las dat jouw man je alleen liet vlak na de bevalling, die van mij 'twijfelde of dit leven wel was wat hij wilde' toen ik een paar maanden zwanger was. En ging tot ver na de bevalling daar over nadenken. En toen volgde nog veel meer ellende dat ik jullie zal besparen.

Omwille van mijn kinderen is het contact ok. Niet diepgaand, we zijn geen vrienden, maar we gaan wel samen naar voorstellingen, wedstrijden of oudergesprekken. Ik heb ook altijd mijn best gedaan om redelijk te blijven, ook al loog hij over inkomsten om de kinderalimentatie te drukken of gaf hij regelmatig niet thuis als er iets met de kinderen was.

Inmiddels heeft ex ook een vriendin. Ik ben, net als RedCurl, ook wel bezorgd geweest dat de andere vrouw die in beeld was bij hem mijn baby zou gaan verzorgen en knuffelen, brrrr. Oudste was nog geen twee en de jongste een paar maanden dus ik snap je gevoel helemaal. Ik ging kokhalzen bij de gedachte.
Uiteindelijk kwam er -gelukkig- pas een serieus iemand in zijn leven toen de jongste 8 was en ik ben wel blij met haar nu. Maar wat ik al zei, ik ben al wat verder.

Heel veel sterkte dames, ook met de rotdagen en de kleine tegenslagen die dan soms ineens heel groot lijken. Houd het vertrouwen dat het echt beter gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
Kloddertje schreef:
16-04-2021 15:23
Wat Hex zegt, Lila, wees lief voor jezelf. Dat je zulke dingen denkt is begrijpelijk. Ik heb die gedachten ook gehad. Was ik helderziend geweest, had ik allebei mijn kinderen waarschijnlijk niet gehad. Maar ze zijn de liefste en leukste kinderen die er zijn dus soms is het maar goed dat je niet alles van tevoren weet.

Ik lees heel veel sterke vrouwen hier. Ik ben verder dan de meesten van jullie en de mooiste les is hoe goed ik me uiteindelijk alleen heb gered en hoeveel ik kon.

RedCurl, ik las dat jouw man je alleen liet vlak na de bevalling, die van mij 'twijfelde of dit leven wel was wat hij wilde' toen ik een paar maanden zwanger was. En ging tot ver na de bevalling daar over nadenken. En toen volgde nog veel meer ellende dat ik jullie zal besparen.

Omwille van mijn kinderen is het contact ok. Niet diepgaand, we zijn geen vrienden, maar we gaan wel samen naar voorstellingen, wedstrijden of oudergesprekken. Ik heb ook altijd mijn best gedaan om redelijk te blijven, ook al loog hij over inkomsten om de kinderalimentatie te drukken

In die fase zit ik nu, hij blijkt zijn tijdens huwelijk opgebouwde spaargeld te moeten delen/jaarlijks verrekenen, en daaris ie nu boos over, Dacht mij met dat geld te kunnen uitlopen. Helaas .
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ontzettend veel van de kleine in mijn buik en zal dat altijd blijven doen.
Als ik mijn ex de kans had gegeven, had hij waarschijnlijk ook nog lang na de bevalling gewacht met een knoop doorhakken. Maar voor mijn gevoel duurt het al te lang, dus heb ik het maar gedaan. Liever alleen, dan met iemand zijn die niet weet of hij wel met mij wilt zijn. Hoe moeilijk het ook word.
Alle reacties Link kopieren
Lila2588 schreef:
16-04-2021 18:58
Ik hou ontzettend veel van de kleine in mijn buik en zal dat altijd blijven doen.

Natuurlijk houd je van je kindje. Daarom is het ook niet erg dat je denkt dat het er anders niet geweest was. Het is onderweg, het is gewenst, en je houdt ervan, dat is wat telt.

Als ik mijn ex de kans had gegeven, had hij waarschijnlijk ook nog lang na de bevalling gewacht met een knoop doorhakken. Maar voor mijn gevoel duurt het al te lang, dus heb ik het maar gedaan. Liever alleen, dan met iemand zijn die niet weet of hij wel met mij wilt zijn. Hoe moeilijk het ook word.
Vind ik heel knap en heel sterk, zeker nu.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
@Kloddertje, schreef jij indertijd ook niet op het forum over je scheiding? In het topic van Kunstje of zo? Ik las daar in stilte mee, en ik zag iedereen steeds sterker worden. Hier was er toen nog niks aan de hand.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een nieuwe baan. Het is best hard werken. Ik moet nog eea onder de knie krijgen wat ik nog nooit heb gedaan, maar ik breng ook heel veel kennis en ervaring in. Ik voel me er thuis en het is echt een kwestie van een mooi evenwicht tussen brengen en halen van kennis en ervaring.

En sinds een paar dagen voel ik me bevrijd. Bevrijd van een loodzwaar blok beton aan mijn voeten, dat uit alle macht probeerde om alles op dezelfde plek te houden.

Pas nu voel ik wat dat met mij deed en hoe ver ik er in meegegaan ben.

Ex presenteert zich nu op social media als een avonturier die zijn eigen weg heeft gevolgd. Daarbij toegejuicht door zijn volgelingen.

En ik? Ik genoot de afgelopen week in stilte van mijn herwonnen gevoel van vrijheid. Van het gezelschap van mijn kinderen, de liefste, van mijn beestenboel en van de heerlijke en harmonieuze les op mijn paard. Ik verheugde mij op het nieuwe huis dat we hebben gekocht. Het moet nog worden gebouwd, maar ik weet nu al: ik wil kippen en een moestuin.

Toen ik er middenin zat heb ik mij zo vaak afgevraagd of ik ooit weer onbezorgd gelukkig kon worden. Het heeft even geduurd maar nu kan ik zeggen: Ja! Geen idee wanneer en hoe snel, maar het kan.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Hex. Het is je zó gegund!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Oh wow hex hoe prachtig. Inderdaad je vraagt je zoiets zeker af, vind dat eenzame gevoel verschrikkelijk. Maar ook nu het gevoel ingeruild te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
17-04-2021 02:48
Oh wow hex hoe prachtig. Inderdaad je vraagt je zoiets zeker af, vind dat eenzame gevoel verschrikkelijk. Maar ook nu het gevoel ingeruild te zijn.
Ik voelde me zo gedumpt, zo "vervangen". Weggewuifd als een lastig vliegje. Alsof ik er na meer dan 23 jaar samen een twee kinderen helemaal niet toe deed.

Of ik hem niet wilde lastig vallen met mijn verdriet, of dat van de kinderen. Ik herken zoveel van wat hier geschreven wordt.

Ik heb een vriendin die mij heel erg gesteund heeft. Ik vond haar het voorbeeld van waardigheid, terwijl ze zelf ook keihard gedumpt is, nog harder dan ik.

Ook zij bleek zich zo ontzettend slecht gevoeld te hebben. Huilend en kotsend op de grond te hebben gelegen. Echt, je bent niet de enige en je bent zeker niet alleen.

Ik beloof je dat het beter wordt, alleen nu nog even niet meteen. Maar het wordt vanzelf steeds beter. :hug:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Lila2588 schreef:
16-04-2021 18:58
Ik hou ontzettend veel van de kleine in mijn buik en zal dat altijd blijven doen.
Als ik mijn ex de kans had gegeven, had hij waarschijnlijk ook nog lang na de bevalling gewacht met een knoop doorhakken. Maar voor mijn gevoel duurt het al te lang, dus heb ik het maar gedaan. Liever alleen, dan met iemand zijn die niet weet of hij wel met mij wilt zijn. Hoe moeilijk het ook word.
Hoe is het praktisch geregeld ?
Kan jij in jullie huis blijven wonen ?
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
17-04-2021 07:51
Hoe is het praktisch geregeld ?
Kan jij in jullie huis blijven wonen ?
Ik denk niet dat ze al zo ver is. De beslissing is pas net genomen volgens mij.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Ex en ik staan sinds afgelopen week op voet van oorlog, we hadden een mediator , die achteraf niet echt voor mijn belangen opkwam, ik heb eigen advocaat in arm genomen, en blijk er financieel goed voor te staan volgens de huwelijkse voorwaarden.
Ex is hier woedend over, en dreigt nu de kinderen nog langer bij hem te laten wonen ipv 50% bij mij in mijn nieuwe huis.
Volgens hem ben ik een labiele hysterisch moeder , dat was ik inderdaad toen hij me elke dag uitschold voor hoer .
Ik heb dus voorlopige voorzieningen aangevraagd.
Ik vind het vreselijk dat het zo moet na 20 jaar samen.
Bang dat we nooit meer normaal contact krijgen.
Voel me wel stuk sterker nu met advocaat naast me, ik ben uitgehuild, hij zat gisteren huilend bij maatschappelijk werk.
Lila laat je niet afschepen door ex, voor lieve vrede.
Sterkte, weekenden zijn vreselijk als je net alleen bent.
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig blijft hij in ons huis, vanwege de baby die nog geboren moet worden.. Hij blijft om te helpen met de nachten en ander kind die naar school gebracht moet worden. Hij kan gelukkig in een andere kamer slapen, dat scheelt. Mijn ouders en zus wonen niet ver, mocht ik het niet trekken met hem hier, kan ik nog op hen terugvallen voor hulp.

Door (relatie)therapie kunnen we tot nu toe goed communiceren en ik hoop dat dat zo blijft. Maar hoe ik sommige verhalen van jullie lees, houd ik mijn hart vast.
Alle reacties Link kopieren
Lila, het kan zomaar zijn dat jullie wel goed uit elkaar gaan. Enige ruis hoort er altijd bij. Mijn lief heeft een prima relatie met de moeder van zijn kinderen.

Mijn ex en ik hebben de zakelijke kant netjes geregeld en hij houdt zich keurig aan zijn afspraken. Het is alleen een nare, egocentrische man in de omgang.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad eens met Sandy: laat je niet afschepen om de lieve vrede.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Het gevoel om verlaten te zijn, ingeruild , bedrogen lijkt me zo pijnlijk. Echt afschuwelijk.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarover kan zeggen wat iets toevoegt. Heel veel sterkte.

Sandy, geweldig dat je advocaat het gunstiger heeft gemaakt voor jou! En triomf dat hij nu de huilende partij is.

Hex, fijn dat je je zo goed voelt. Heerlijk. Hoe lang ben je nu bij je ex weg?
Vanochtend moest ik weer even heel hard huilen. Ik was aan het afwassen en er kwam een liedje voorbij wat zo raak was.

Ex was mijn leven. Ik was zo ontzettend gek op hem. Alles draaide om hem. Ik vond het ook heel fijn om een gezinnetje te hebben, ergens bij te horen. Ook al was hij weinig thuis en deden we weinig samen, we waren wel een gezinnetje. We zaten elke avond samen op de bank en dat op zich vond ik heerlijk.
Dat je weet met wie je op vakantie gaat, dat er altijd iemand is met wie je kerst viert en oud en nieuw. Ik ben lang alleen geweest en heb niet een geweldige band met mijn familie dus dat soort dingen was dan soms een issue. Ik ben ook nooit bang geweest dat hij vreemd zou gaan, hij was iemand die zich focust op 1 ding en dat ding was zijn werk. En wij, kind en ik, waren zijn thuisbasis waar hij zich ook heel verantwoordelijk voor voelde.

Ik schreef laatst dat het eigenlijk helemaal niet leuk was geweest. Dat klopt ook weer niet. Het is altijd zwaar en moeilijk geweest, dat is zeker waar. Maar er waren ook dingen die ik heel fijn vond.
We hadden een rare start, ik kan dat niet vertellen. Maar we kwamen samen en 1 jaar na dato hadden we een kind. We zijn er allebei voor de volle 100% voor gegaan en we hebben allebei onze uiterste best gedaan om het te laten werken maar het is gewoon niet gelukt.
Ik blijk adhd te hebben. Ik vermoed dat hij in het autistische spectrum zit. Dat wist ik niet ten tijde van de relatie. Ik weet niet of het anders was gelopen als we dat wel hadden geweten. Een vriendin van me zei, nee hoor, dan had jij alleen maar nog harder gewerkt.
Ik zal er niet achter komen. Ik moet leren leven met dit verdriet. Ik voel me niet schuldig. Ik heb zoveel gegeven dat ik eruit kwam met een fikse overspannenheid en een schuld. Ik heb alles gedaan wat ik kon, en ben daarin ook over mijn eigen grenzen gegaan.
Maar hij ook. Hij heeft ook alles gegeven. Met wat hij wist en binnen zijn beperkingen. Dat heb ik ook altijd geweten en daarom ben ik zo lang gebleven. Daarom is het ook zo ontzettend verdrietig. Het is geen klootzak. Het is een zeer beschadigde man. Van een ander continent, zwaar mishandeld en verwaarloosd in zijn jeugd en al heel jong op eigen benen. Voor wat hij heeft meegemaakt heeft hij het goed gedaan.
Het is zo verdrietig. Ik moet het loslaten. Ik mag verder. Ik heb genoeg geprobeerd. Ik mag er ook zijn. Ik mag het ook leuk hebben.
Alle reacties Link kopieren
fifty schreef:
17-04-2021 11:57
Vanochtend moest ik weer even heel hard huilen. Ik was aan het afwassen en er kwam een liedje voorbij wat zo raak was.

Ex was mijn leven. Ik was zo ontzettend gek op hem. Alles draaide om hem. Ik vond het ook heel fijn om een gezinnetje te hebben, ergens bij te horen. Ook al was hij weinig thuis en deden we weinig samen, we waren wel een gezinnetje. We zaten elke avond samen op de bank en dat op zich vond ik heerlijk.
Dat je weet met wie je op vakantie gaat, dat er altijd iemand is met wie je kerst viert en oud en nieuw. Ik ben lang alleen geweest en heb niet een geweldige band met mijn familie dus dat soort dingen was dan soms een issue. Ik ben ook nooit bang geweest dat hij vreemd zou gaan, hij was iemand die zich focust op 1 ding en dat ding was zijn werk. En wij, kind en ik, waren zijn thuisbasis waar hij zich ook heel verantwoordelijk voor voelde.

Ik schreef laatst dat het eigenlijk helemaal niet leuk was geweest. Dat klopt ook weer niet. Het is altijd zwaar en moeilijk geweest, dat is zeker waar. Maar er waren ook dingen die ik heel fijn vond.
We hadden een rare start, ik kan dat niet vertellen. Maar we kwamen samen en 1 jaar na dato hadden we een kind. We zijn er allebei voor de volle 100% voor gegaan en we hebben allebei onze uiterste best gedaan om het te laten werken maar het is gewoon niet gelukt.
Ik blijk adhd te hebben. Ik vermoed dat hij in het autistische spectrum zit. Dat wist ik niet ten tijde van de relatie. Ik weet niet of het anders was gelopen als we dat wel hadden geweten. Een vriendin van me zei, nee hoor, dan had jij alleen maar nog harder gewerkt.
Ik zal er niet achter komen. Ik moet leren leven met dit verdriet. Ik voel me niet schuldig. Ik heb zoveel gegeven dat ik eruit kwam met een fikse overspannenheid en een schuld. Ik heb alles gedaan wat ik kon, en ben daarin ook over mijn eigen grenzen gegaan.
Maar hij ook. Hij heeft ook alles gegeven. Met wat hij wist en binnen zijn beperkingen. Dat heb ik ook altijd geweten en daarom ben ik zo lang gebleven. Daarom is het ook zo ontzettend verdrietig. Het is geen klootzak. Het is een zeer beschadigde man. Van een ander continent, zwaar mishandeld en verwaarloosd in zijn jeugd en al heel jong op eigen benen. Voor wat hij heeft meegemaakt heeft hij het goed gedaan.
Het is zo verdrietig. Ik moet het loslaten. Ik mag verder. Ik heb genoeg geprobeerd. Ik mag er ook zijn. Ik mag het ook leuk hebben.
Je verhaal lijkt op het mijne, er speelde zoveel psychisch leed bij beide, en daardoor konden we elkaar niet helpen, maar maakten we alles kapot met ruzie schelden respectloos doen.
DST can die liedjes zal wel altijd blijven.
Dat we geen gezin meer zijn vind ik ook vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Fifty, wij zijn nu drie jaar uit elkaar, de rust is al lang weergekeerd. Al moet ik wel zeggen dat ieder contact weer een drama is, dus ik mijd hem als de pest.

Echt heel lang heb ik me afgevraagd hoe en wat. Tijd verspild aan het uitkauwen en analyseren van mijn huwelijk. Doe vooral niet wat ik deed, zou ik zeggen. Het leverde me weinig op. Ex heb ik al sinds december vorig jaar niet meer gezien en gesproken. Ik zie hem alleen nog als er een kind jarig is of met een diploma uitreiking. Wel hoor ik dagelijks de verhalen van de kinderen, die toch veel behoefte hebben om te praten.

Ik schrijf hier nog steeds, omdat ik er zelf zo ontzettend veel aan gehad heb destijds. Ik hoop dat ik er iets van kan doorgeven aan anderen en er nu voor een ander kan zijn zoals mijn voorgangsters er voor mij waren. En als ik heel eerlijk ben vind ik even spuien wat die pipo nu weer heeft gedaan ook wel lekker. Ik ben ook niet altijd aardig he.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
fifty schreef:
17-04-2021 11:57
Vanochtend moest ik weer even heel hard huilen.
...
Ik mag het ook leuk hebben.
Even heel opvallend dit, hoe je begint en hoe je eindigt!

Je komt er wel en onderweg mag je soms even goed stilstaan bij wat je voelt. Ik vind het mooi dat je ziet dat hij ook zijn beperkingen heeft en zijn best heeft gedaan. Dat klinkt heerlijk nuchter en niet als iemand die niet weet wat ze zelf mag verwachten in een relatie.

Maar goed, die gevoelens soms hè. Heel gezond, maar niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
16-04-2021 21:35
Sinds kort heb ik een nieuwe baan. Het is best hard werken. Ik moet nog eea onder de knie krijgen wat ik nog nooit heb gedaan, maar ik breng ook heel veel kennis en ervaring in. Ik voel me er thuis en het is echt een kwestie van een mooi evenwicht tussen brengen en halen van kennis en ervaring.

En sinds een paar dagen voel ik me bevrijd. Bevrijd van een loodzwaar blok beton aan mijn voeten, dat uit alle macht probeerde om alles op dezelfde plek te houden.

Pas nu voel ik wat dat met mij deed en hoe ver ik er in meegegaan ben.

Ex presenteert zich nu op social media als een avonturier die zijn eigen weg heeft gevolgd. Daarbij toegejuicht door zijn volgelingen.

En ik? Ik genoot de afgelopen week in stilte van mijn herwonnen gevoel van vrijheid. Van het gezelschap van mijn kinderen, de liefste, van mijn beestenboel en van de heerlijke en harmonieuze les op mijn paard. Ik verheugde mij op het nieuwe huis dat we hebben gekocht. Het moet nog worden gebouwd, maar ik weet nu al: ik wil kippen en een moestuin.

Toen ik er middenin zat heb ik mij zo vaak afgevraagd of ik ooit weer onbezorgd gelukkig kon worden. Het heeft even geduurd maar nu kan ik zeggen: Ja! Geen idee wanneer en hoe snel, maar het kan.
Wat fijn! Het klinkt echt alsof je weer kunt gaan bouwen. Geniet ervan en bouw een mooi thuis!
Alle reacties Link kopieren
Lila2588 schreef:
16-04-2021 18:58
Ik hou ontzettend veel van de kleine in mijn buik en zal dat altijd blijven doen.
Als ik mijn ex de kans had gegeven, had hij waarschijnlijk ook nog lang na de bevalling gewacht met een knoop doorhakken. Maar voor mijn gevoel duurt het al te lang, dus heb ik het maar gedaan. Liever alleen, dan met iemand zijn die niet weet of hij wel met mij wilt zijn. Hoe moeilijk het ook word.
Wat kom jij over als een sterke vrouw. Ik ben er zo zeker van dat je er komt. En wat krachtig van je dat je kan zeggen dat je liever alleen bent dan met iemand die miet met jou wil zijn.

Fifty, je mag het zeker leuk hebben. Sterker nog, je verdient het om het leuk te hebben zonder de pijn van een relatie die niet ok zit.

Hexopbezemsteel, Leuk om te horen dat je zo goed in je vel zit., Veel succes met de bouw. Hoe heb je eigenlijk de knop kunnen omdraaien om geen tijd meer te verspillen aan analyseren en nadenken?
Ik merk dat ik hier een beetje in vast blijf hangen. Het gemis van wat er had kúnnen zijn denk ik en niet zozeer van wat er was. Want objectief gezien was de relatie met mijn ex eigenlijk helemaal niet zo leuk. Het draaide eigenlijk vooral om hem en zijn noden. En ik hing er maar een beetje bij, als iemand die toch wel heel wat minder waard is/was in zijn ogen dan.


De ex man van de zoolmeet van mijn ex reageerde trouwens wel positief op het contact. Ik voelde aan de aapjes dat hij nog heel veel verdriet had om hoe het gegaan is en ik vond dat best wel confronterend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de knop niet omgezet, dat kan ik niet. Op een dag was ik er klaar mee. Soms komt het weer voorbij, maar de afstand groeit vanzelf.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
17-04-2021 13:58
Even heel opvallend dit, hoe je begint en hoe je eindigt!

Je komt er wel en onderweg mag je soms even goed stilstaan bij wat je voelt. Ik vind het mooi dat je ziet dat hij ook zijn beperkingen heeft en zijn best heeft gedaan. Dat klinkt heerlijk nuchter en niet als iemand die niet weet wat ze zelf mag verwachten in een relatie.

Maar goed, die gevoelens soms hè. Heel gezond, maar niet leuk.
Wat mij heel erg heeft geholpen is me niet meer verzetten maar mijn verdriet en boosheid erkennen en laten bestaan.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven