In telefoon partner kijken?

10-12-2019 20:58 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier vaak van alles maar wat ik heel veel lees is dat er met het grootste gemak in de telefoon van partner wordt gekeken... om te kijken of ie vreemd gaat of uit nieuwsgierigheid ofzo...

Mijn ex deed dat ook bij mij en werd dan heel kwaad om dingen die nergens op sloegen. Verdraaide mijn woorden naar vriendinnen en platonische vrienden alsof ik vreemd ging... Ik vond dat zo naar... mezelf de hele tijd moeten bewijzen... En ik deed niks verkeerd.

Mijn huidige partner doet dat niet... hij weet amper hoe een telefoon werkt. En ik ook niet bij hem. Ik mag natuurlijk wel gewoon muziek opzetten ofzo via zijn mobiel... Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt zijn berichten te gaan lezen... dat gaat mij toch niet aan? En als ik hem niet zou vertrouwen zou ik het uitmaken...
Ik ben ook niet nieuwsgierig ernaar... Ik vermoed veel saaie gesprekken over voetbal en ruzie met zijn ex enzo. En als ik ga zoeken ga ik vast iets verkeerd opvatten ofzo... bovendien vind ik het zo iets stiekems en gewoon een motie van wantrouwen...

Dus ik was eigelijk nieuwsgierig... wie doet dit wel of niet? En waarom? En als je het uit nieuwsgierigheid doet waarom dan niet gewoon vragen? En voelt het niet als liegen als je stiekem kijkt dan?

Verder wil ik niet echt iets met dit topic... gewoon nieuwsgierigheid en verbazing denk ik.

Heb je wel eens stiekem in de telefoon van je partner gekeken?

Totaal aantal stemmen: 260

Ja (33%)
Nee (67%)
Het is werkelijk waar nog nooit in me opgekomen om dat te doen.
Alle reacties Link kopieren
vertrouwen > stiekem in telefoon kijken.
Als ik echt het gevoel heb dat mijn partner vreemdgaat, zou ik in zijn telefoon kijken. Mocht ik dat ooit onterecht doen, dan zou ik er wel eerlijk over zijn tegen hem.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit gedaan.
Oh staat dit onderwerp nu alweer op het programma?
Alle reacties Link kopieren
Nee eigenlijk nooit. Ik heb zelf een telefoon, dus die van hem heb ik niet nodig. Ik vertrouw hem gewoon, dus geen reden om overal in te loeren.
Hallo?!
abracadabra schreef:
10-12-2019 20:58
hij weet amper hoe een telefoon werkt.
Dit zou ik ook weer zorgwekkend vinden
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
10-12-2019 21:02
Als ik echt het gevoel heb dat mijn partner vreemdgaat, zou ik in zijn telefoon kijken. Mocht ik dat ooit onterecht doen, dan zou ik er wel eerlijk over zijn tegen hem.
Gegeven zo'n bekentenis zou ik het heel waarschijnlijk uitmaken. Uitzondering is een goede reden dat te doen.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
10-12-2019 21:02
Oh staat dit onderwerp nu alweer op het programma?
Je hoeft niet te reageren als je het niks vindt toch?
abracadabra schreef:
10-12-2019 21:04
Je hoeft niet te reageren als je het niks vindt toch?

Maar het mag wel hé.
Ik kijk niet stiekem, maar ook niet met toestemming.

De dag dat ik de behoefte voel om te kijken is de dag dat er een einde is gekomen aan de relatie.

Op dat moment is mijn vertrouwen in hem weg en de basis onder ons huwelijk dus ook.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-12-2019 21:03
Dit zou ik ook weer zorgwekkend vinden
We zijn niet heel jong meer. En hij noemt zichzelf digibeet. Hij heeft er telefoon... weet hoe hij moet bellen en appen en dat is t. Doet niet aan social media en heeft zelfs geen bankieren app op zijn mobiel en zijn email kan ie alleen op de computer lezen en die is alleen voor rekeningen enzo.

Waarom zou dit zorgwekkend zijn? Ik vind al dat gedoe rondom social media zorgwekkender. Hij verder ook geen baan waarin hij dat nodig zou hebben ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger zeker gedaan, in mijn vorige relatie. Voelt kut om te doen ook. In deze relatie nooit willen doen en dat zal ik ook nooit kunnen doen gezien hij beroepsgeheim heeft en er cliënten in zijn telefoon staan.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
10-12-2019 21:04
Maar het mag wel hé.
Daar heb je best wel een goed punt. Oké jij wint.
Ja, niet omdat ik hem niet vetrouw maar was nieuwschierig naar de onzin die hij naar zijn vrienden stuurt haha. Nu al jaren niet meer gedaan want die gesprekken in groepsapps gaan nergens over en ik vind het niet netjes tegenover hem en zijn vrienden.

Hij zou zo in de mijne mogen kijken ook al deed hij het stiekem, ik heb niks te verbergen. Ik kan me die nieuwsgierigheid namelijk best voorstellen daar zijn we mensen voor. Sowieso is alles open tussen ons, we weten elkaars wachtwoorden, pincodes en kunnen we bij elkaars mail en Facebook. Al heb ik daar richting hem nooit de neiging naar om zijn mail te gaan lezen of in zijn Facebook te speuren omdat ik hem blindelings vertrouw. Stel hij zou stiekem in mijn mail hebben gekeken of op zijn Facebook hebben gespeurd zou ik dat niet erg vinden maar wel wat vreemd omdat ik geen aanleiding geef tot zorgen maken om en speuren in.
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedaan. Ik vind dat privé. Ik vond het al irritant als mijn ex niet even netjes wegkeek als ik mijn pincode intypte om mijn telefoon te ontgrendelen.

Ik heb alleen een keer de telefoon mogen lenen van een ex toen de mijne gejat was, toen kon ik op vakantie toch nog wat essentiële dingen op internet doen. Maar toen zag ik allerlei appjes binnenkomen die aan haar gericht waren en dat vond ik helemaal niet tof, dat voelde als neuzen in haar dagboeken ofzo.

Ik begrijp ook niet waarom anderen dat wel doen, tenzij je een oprecht vermoeden hebt van vreemdgaan én diegene liegt van niet... dat je het toch wilt checken. Maar nee, zelfs dan... ik zou al niet eens in zo'n relatie willen zitten waar je zo'n sterk vermoeden hebt en dat diegene het nog ontkent ook.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 10-12-2019 21:12
0.45% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-12-2019 21:07
Vroeger zeker gedaan, in mijn vorige relatie. Voelt kut om te doen ook. In deze relatie nooit willen doen en dat zal ik ook nooit kunnen doen gezien hij beroepsgeheim heeft en er cliënten in zijn telefoon staan.
In zijn privételefoon die je in *zou* kunnen kijken?
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
10-12-2019 21:04
Maar het mag wel hé.
Nee, trollen mag niet. Huisregels. Geef gewoon antwoord of houd je mond.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met je eens, to. Wij doen dit ook niet.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
10-12-2019 21:09
In zijn privételefoon die je in *zou* kunnen kijken?
Ik weet zijn codes niet. Hij heeft 2 telefoons ja.
patsy--stone schreef:
10-12-2019 21:10
Nee, trollen mag niet. Huisregels. Geef gewoon antwoord of houd je mond.
Sinds wanneer is dat trollen? :roll:
Alle reacties Link kopieren
ai, ik denk dat ht er bij ons thuis iets anders aan toe gaat.
Wij kunnen allebei in elkaars telefooncel mail, en....etc.
We gebruiken elkaars telefoon als dat nodig is en bekijken elkaars mail als dat zo uitkomt om praktisch redenen.
Ik begrijp eigenlijk nooit zo goed, dat een telefoon privé is. Maakt niet uit toch? Is toch gewoon praktisch als je elkaars telefoon kan gebruiken?
Zie weleens berichten voorbij komen die niet voor mij bestemd zijn. Mannenpraat enzo is niet aan mij besteed. Lees ik ook liever niet dan wel. omgekeerd wordt mij man dan weer niet zo blij van vrouwenpraat.leest hij ook lieverd nietwaar ziet soms wel iets voorbij vliegen.
abracadabra schreef:
10-12-2019 21:07
Waarom zou dit zorgwekkend zijn? Ik vind al dat gedoe rondom social media zorgwekkender. Hij verder ook geen baan waarin hij dat nodig zou hebben ofzo.
Je leek te impliceren dat hij niet eens zou weten hoe hij in een telefoon zou moeten kijken
Alle reacties Link kopieren
Partner heeft een telefoon van zijn werk, gaat open met zijn vingerafdruk. Hij belt liever dan dat gefrut met de toetsen. Met mazzel krijg ik ‘oké’ terug op een appje, en als ik echt héél veel mazzel heb staat er nog een smiley bij. :rofl:

We latten, als hij vreemd zou willen gaan dan heeft hij daar alle gelegenheid voor, daar hoeft hij zijn telefoon niet voor te gebruiken.
Maar hij vindt mij nog steeds de liefste, lekkerste en leukste, dus ik maak me geen zorgen.

Ook ik heb een code op mijn telefoon, die heb ik wel eens tegen hem gezegd maar ik heb niet het idee dat idee dat hij enige belangstelling heeft wat ik met mijn telefoon doe.

Ex was een leugenaar eerste klas, en toen wel zijn mail ‘gekraakt’ en de bevestiging gevonden dat ik hem de deur uit moest zetten. Zijn telefoon nam hij nog mee de badkamer in en naar het toilet, dus ook geen gelegenheid om maar aan 1 toets te kunnen komen als ik dat zou willen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven