Inspiratie voor een leuke date

11-11-2019 20:14 32 berichten
Een maand geleden heb ik een leuke jongen ontmoet. Nu hebben we 4 dates gehad: eerste date een drankje in de stad, tweede potje poolen en borrelen, derde en vierde date bij hem thuis gekookt en film gekeken. Nu ben ik opzoek naar inspiratie voor leuke dates! Wat doen jullie vaak op dates?
Inkoppertje: sex? En verder, hoe moeten wij nou weten wat jullie leuk vinden? Mij maakt je niet blij met sportieve activiteiten, maar wel met een museumbezoek. Waar een ander dan weer niet aan moet denken. Dus tja
...
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je hem al een beetje kent een bos of strandwandeling, uit eten, naar de bioscoop. Zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
een eind gaan lopen, is altijd leuk. Kun je lekker van je af kletsen (dat kan ook in een museum zijn)
ergens eten en een paar drankjes, kan ook weinig mee mis gaan
Alle reacties Link kopieren
Klonkje schreef:
11-11-2019 20:19
Inkoppertje: sex? En verder, hoe moeten wij nou weten wat jullie leuk vinden? Mij maakt je niet blij met sportieve activiteiten, maar wel met een museumbezoek. Waar een ander dan weer niet aan moet denken. Dus tja
...
Dit dus.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Een boswandeling en dan ergens appeltaart gaan eten? :D

Afbeelding
(Afbeelding van een herfstbos. © NU.nl/Ronald Strijbosch)
anoniem_390518 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 20:49
58.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Arcadehall
Karten
Bowlen
Zwemmen
Boswandeling of strandwandeling
Museum of tentoonstelling
Concert
Muzikaal of cultureel festival
Pretpark
Karaoke in een karaokebar
Kroegentocht
Shoppen
Ronddwalen in een onbekende stad
Fietsen
Naar een kerstmarkt
Samen sporten
Weekendje weg
Dartcafé (weet toevallig dat er één in Rotterdam ligt, voor de rest geen idee)
Uit eten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Escape room
Alle reacties Link kopieren
Dining in the dark.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-11-2019 20:28
Schaatsen.
dan was ik nooit aan de man gekomen
Een baan huren voor een potje Padel.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren naar een pretpark gegaan, op de 5e date geloof ik. De Efteling. Super melig waren we, het was heel gezellig. Ook gekust in de droomvlucht. Dat was de keer dat ik echt verliefd werd. We hadden zoveel plezier. Denk er ook even helemaal zwijmelend aan terug. Ik raad je bij deze dus de Efteling aan! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sauna!
Alle reacties Link kopieren
Potje paintball of lasergamen, ook leuk.
Rodelen of naar een klimpark
Dagje indoor skiën
Met slecht weer een hele dag thuis gamen, samen muziek luisteren, boeken lezen, een dans instuderen discussiëren pizza bestellen mens erger je nieten.

De mogelijkheden zijn eindeloos.
wij slapen nooit.
Ik vind gekaderde activiteiten (zoals karten ofzo) nooit echt leuk voor een date. Hou het lekker vrijblijvend. Ga naar buiten, loop een rondje, neem een drankje, blijf wat hanger hangen en bestel een hapje, blijf nog wat langer en pak het diner mee. Of ga naar huis, maak het daar gezellig. Of loop langs de bios, zie dat er een leuke film draait en loop daar naar binnen. Eindig aan de bar voor een paar laatste biertjes.

Maar ja, dat vind ik leuk. Dates moeten een beetje vanzelf gaan.
Over sex heb ik goeie dingen gehoord inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Naar de Ikea op een zondag
Voor als je hem wilt testen op stressgevoeligheid en je toevallig een Billy boekenkast nodig hebt. Die jullie daarna gezamenlijk in elkaar kunnen zetten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kerstmarkt Duitsland
Paar dagen Parijs net na de kerstdagen.
Samen koken.
Ikea, kinderkamers bekijken
Fotoshoot
Op bezoek bij wederzijdse ouders
Biertje drinken
Lunchen
Elkaar je meest irritante eigenschappen onthullen
Samen playlist maken (muziek welteverstaan)
Ehh.....
Ik heb met mijn lief voornamelijk biertjes en koffie gedronken, gepraat gepraat gepraat, film gekeken en geknuffeld en vrijen uiteraard. En dat doen wij 30 jaar later nog steeds graag allemaal samen. Zelfs een playlist maken al is man daarin op het irritante af fanatieker in dan ik.
Klonkje schreef:
11-11-2019 21:03
Ikea, kinderkamers bekijken
Fotoshoot
Op bezoek bij wederzijdse ouders
Biertje drinken
Lunchen
Elkaar je meest irritante eigenschappen onthullen
Samen playlist maken (muziek welteverstaan)
Ehh.....
Ik heb met mijn lief voornamelijk biertjes en koffie gedronken, gepraat gepraat gepraat, film gekeken en geknuffeld en vrijen uiteraard. En dat doen wij 30 jaar later nog steeds graag allemaal samen. Zelfs een playlist maken al is man daarin op het irritante af fanatieker in dan ik.
Die eerste en 3e zijn een grapje toch? Wie zit er op schoonouders te wachten op date 4. En kinderkamers kijken...? Voor de rest prima lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
11-11-2019 21:06
Die eerste en 3e zijn een grapje toch? Wie zit er op schoonouders te wachten op date 4. En kinderkamers kijken...? Voor de rest prima lijstje.
Ben ik helemaal met je eens, ook de foto's zouden van mij achterwege mogen blijven.
raccoon schreef:
11-11-2019 21:10
Ben ik helemaal met je eens, ook de foto's zouden van mij achterwege mogen blijven.
En die hele ikea
raccoon schreef:
11-11-2019 21:10
Ben ik helemaal met je eens, ook de foto's zouden van mij achterwege mogen blijven.
Ja ook. Maar een fotoshoot zou ik ook niet met een tig jarig huwelijk doen. Brr. Maak wel leuke selfies op vakantie.
Ehhhh... Nee, eerste drie niet serieus natuurlijk, jemig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven