Is deze man gierig of ligt het aan mij?

23-04-2018 20:47 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Vinden jullie deze man gierig, of ligt het aan mij?

Date 1. Drankje gedronken en klein snackje besteld. Hij heeft betaald, ik had aangeboden voor eigen drankje te betalen maar dit weigerde hij.

Date 2. Koffie gedronken. Wederom aangeboden maar dit wilde hij betalen.

Date 3. Bij mij thuis afgesproken. Kwam met lege handen aan en ik had 2 flessen wijn gekocht.

Date 4. Drankje in een bar gedaan. Hij heeft niet betaald, want kon niemand vinden en duurde te kang allemaal ??

Date 5. Drankje bij hem thuis. Hij liet weten niks in huis te hebben. Dus moesten we eerst iets bij mij halen???

Normaal gesproken let ik hier niet op, ik ben zelf heel vrijgevig en het boeit me niet veel maar merk dat het echt heel erg op begint te vallen.

Iets over zeggen of?
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
23-04-2018 20:56
Dit. En verder 'oh jij weer'. Ik kom niet eens zo vaak op het forum en toch weet ik na het lezen van de OP direct of een topic van jou is of niet To. Daar hoef ik niet voor te loepen.

Is dit diezelfde man waarvoor je je te goed voelde?


Och sjesus.. nu zie ik het ook :facepalm:

Ga je hier ook weer selectief reacties weghalen enzo?
eidde wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:01
7.47% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:57
loopt wel gelijk. Maar daar gaat het niet om. Ik heb een goede baan en genoeg te besteden.

Ik ga niet gierig op een menu kaart turen en een goedkoop snackje bestellen. We hadden nog niet eens gegeten. Ik wil best betalen maar hij doet zo gierig over alles.

Zal ik voorstellen eens naar een luxe restaurant iets te gaan eten, of is hij dan bang dat hij moet betalen? Ik wil ook eens iets leuks doen. Efteling, dagje weg, maar dat kost geld en wil hij blijkbaar niet
Wedden dat deze relatie, niet veel langer dan een paar weken duurt. Dat hij dan schijtziek van je is?
Je vindt hem nu al goerig en verzint spelletjes om hem uit te testen.
Dolle boel!
lilalinda wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:00
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:57
loopt wel gelijk. Maar daar gaat het niet om. Ik heb een goede baan en genoeg te besteden.

Ik ga niet gierig op een menu kaart turen en een goedkoop snackje bestellen. We hadden nog niet eens gegeten. Ik wil best betalen maar hij doet zo gierig over alles.

Zal ik voorstellen eens naar een luxe restaurant iets te gaan eten, of is hij dan bang dat hij moet betalen? Ik wil ook eens iets leuks doen. Efteling, dagje weg, maar dat kost geld en wil hij blijkbaar niet


Waaruit haal je dat?
Hij heeft vaker betaald dan jij hoor.

Waarom stel je niet eens voor om luxe uit eten te gaan en dat jij betaalt?
Was je er weer?/
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
23-04-2018 21:00
Waaruit haal je dat?
Hij heeft vaker betaald dan jij hoor.

Waarom stel je niet eens voor om luxe uit eten te gaan en dat jij betaalt?
Een kopje thee voor €2 en 2 glaasjes wijn.
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:02
Een kopje thee voor €2 en 2 glaasjes wijn.
Dus je zit ook al tot op de halve euro te berekenen wat hij uitgeeft aan jou?

Dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:57
loopt wel gelijk. Maar daar gaat het niet om. Ik heb een goede baan en genoeg te besteden.

Ik ga niet gierig op een menu kaart turen en een goedkoop snackje bestellen. We hadden nog niet eens gegeten. Ik wil best betalen maar hij doet zo gierig over alles.

Zal ik voorstellen eens naar een luxe restaurant iets te gaan eten, of is hij dan bang dat hij moet betalen? Ik wil ook eens iets leuks doen. Efteling, dagje weg, maar dat kost geld en wil hij blijkbaar niet
Dat blijkt toch allemaal niet uit de OP?
Volgens de OP heeft hij waarschijnlijk meer uitgegeven dan jij.
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:02
Een kopje thee voor €2 en 2 glaasjes wijn.
Je klaagt wel veel over je dates.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
23-04-2018 21:02
Dus je zit ook al tot op de halve euro te berekenen wat hij uitgeeft aan jou?

Dit wordt niks.
Nee. Het valt me heel erg op bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:57
loopt wel gelijk. Maar daar gaat het niet om. Ik heb een goede baan en genoeg te besteden.

Ik ga niet gierig op een menu kaart turen en een goedkoop snackje bestellen. We hadden nog niet eens gegeten. Ik wil best betalen maar hij doet zo gierig over alles.

Zal ik voorstellen eens naar een luxe restaurant iets te gaan eten, of is hij dan bang dat hij moet betalen? Ik wil ook eens iets leuks doen. Efteling, dagje weg, maar dat kost geld en wil hij blijkbaar niet

Doe de Nederlandse vrijgezelle man een lol en stop met daten. Arme mannen..
I wanna live my life with the volume full!
Bij mij valt wel wat op over jou.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:02
Een kopje thee voor €2 en 2 glaasjes wijn.
Maar wat verwacht jij dan?

Zo ziet een date er toch gemiddeld uit als je ergens wat gaat drinken?
Uiteindelijk draait het bij al die topics van je om geld. Om antwoord te geven op je vraag in de titel: ik denk dat het aan jou ligt.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:02
Een kopje thee voor €2 en 2 glaasjes wijn.
Ik vind het heel raar dat je zo denkt. Misschien maar lekker afkappen dit en die vent een leukere vrouw gunnen. Hij is uit dit verhaal totaal niet gierig, jij wel omdat je er zo bij stil staat. Wil je alles van hem hebben ofz..
Alle reacties Link kopieren
Jullie staan nu ongeveer quitte denk ik. Volgende keer hij weer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
23-04-2018 21:03
Dat blijkt toch allemaal niet uit de OP?
Volgens de OP heeft hij waarschijnlijk meer uitgegeven dan jij.
Klopt. Maar voornamelijk “ goedkope” dingen. Een kopje thee kost niks. Ik ga normaal gesproken uit eten met een man, of een man neemt een bosje rozen of flesje wijn mee. Gaat om het idee. Hij heeft misschien weinig te besteden, of wil niet veel besteden. Dat weet ik niet
Ik zou teruggaan naar je ex met wie je een kind had.

Blijkbaar heb je die relatie toch wel een tijdje volgehouden en was ie goed genoeg om een kind mee op de wereld te zetten.

Elke andere date-relatie zal toch mislukken omdat er geen enkele goed genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
Huh jij hebt meegewerkt aan diefstal. Als hij teruggekomen is met de boodschap dat hij niet betaald heeft dan is het normaal om zelf terug te gaan en alsnog te betalen. Sorry hoor beide zijn jullie hier echt heel fout.

Wat betreft snap ik je probleem niet. Jij zegt: Laten we wat gaan drinken bij jou. Hij zegt ow ik heb niks in huis wat is daar gierig aan?

En tja niks meenemen op een date ach daar zou ik niet over vallen. Je bent er krampachtig mee bezig en zoekt gewoon een reden om deze man te lozen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Fizzyhideous schreef:
23-04-2018 21:04
Uiteindelijk draait het bij al die topics van je om geld. Om antwoord te geven op je vraag in de titel: ik denk dat het aan jou ligt.
Ik weet het wel zeker.
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:54
Hij ging naar binnen om te betalen. Toen kwam hij terug en liet weten dat hij niemand kon vinden?? De bediening duurde ook bizar lang en hij zei dat het wel mooi was. Dus niet betaald
Dus jullie hebben gestolen en nu vraag je je af of hij gierig is
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:05
Klopt. Maar voornamelijk “ goedkope” dingen. Een kopje thee kost niks. Ik ga normaal gesproken uit eten met een man, of een man neemt een bosje rozen of flesje wijn mee. Gaat om het idee. Hij heeft misschien weinig te besteden, of wil niet veel besteden. Dat weet ik niet
Wat onaantrekkelijk dat je hier zo mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Ohja.. :sherlock:
Ga je hier ook de OP verwijderen ?
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:05
Klopt. Maar voornamelijk “ goedkope” dingen. Een kopje thee kost niks. Ik ga normaal gesproken uit eten met een man, of een man neemt een bosje rozen of flesje wijn mee. Gaat om het idee. Hij heeft misschien weinig te besteden, of wil niet veel besteden. Dat weet ik niet

Waarom betaal jij dan niet als je weer een date hebt?

Als je graag uit eten wilt, waarom bied je dat dan niet aan en betaal jij?
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:57
loopt wel gelijk. Maar daar gaat het niet om. Ik heb een goede baan en genoeg te besteden.

Ik ga niet gierig op een menu kaart turen en een goedkoop snackje bestellen. We hadden nog niet eens gegeten. Ik wil best betalen maar hij doet zo gierig over alles.

Zal ik voorstellen eens naar een luxe restaurant iets te gaan eten, of is hij dan bang dat hij moet betalen? Ik wil ook eens iets leuks doen. Efteling, dagje weg, maar dat kost geld en wil hij blijkbaar niet
Als het gelijk loopt ben je kennelijk net zo gierig.
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:05
Klopt. Maar voornamelijk “ goedkope” dingen. Een kopje thee kost niks. Ik ga normaal gesproken uit eten met een man, of een man neemt een bosje rozen of flesje wijn mee. Gaat om het idee. Hij heeft misschien weinig te besteden, of wil niet veel besteden. Dat weet ik niet
IK zou een bosje treurwilgen meenemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven