Is deze man gierig of ligt het aan mij?

23-04-2018 20:47 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Vinden jullie deze man gierig, of ligt het aan mij?

Date 1. Drankje gedronken en klein snackje besteld. Hij heeft betaald, ik had aangeboden voor eigen drankje te betalen maar dit weigerde hij.

Date 2. Koffie gedronken. Wederom aangeboden maar dit wilde hij betalen.

Date 3. Bij mij thuis afgesproken. Kwam met lege handen aan en ik had 2 flessen wijn gekocht.

Date 4. Drankje in een bar gedaan. Hij heeft niet betaald, want kon niemand vinden en duurde te kang allemaal ??

Date 5. Drankje bij hem thuis. Hij liet weten niks in huis te hebben. Dus moesten we eerst iets bij mij halen???

Normaal gesproken let ik hier niet op, ik ben zelf heel vrijgevig en het boeit me niet veel maar merk dat het echt heel erg op begint te vallen.

Iets over zeggen of?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zo hard dat jij niet echt bent.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Met de man van mn dromen zou ik naar het strand gaan, zelf boterhammen mee. Hij zou niks voor me hoeven te betalen, ik zou verdrinken in zn ogen en leven van de liefde :flirting:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Saaie dates lijken het mij. Alleen maar drinken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ga je overigens over elk van de 25 mannen waar je mee date een topic openen?
Tornacense schreef:
24-04-2018 04:20
Ga je overigens over elk van de 25 mannen waar je mee date een topic openen?
:HA:

En ja, het ligt aan jou. Durf ik zonder met mijn ogen te knipperen te zeggen.

Je moet gewoon meteen zeggen luister vriend, er wordt gedineerd op niveau, min 2 Michelinsterren.
Geef een lijstje met wat hij mee moet nemen als hij naar jou komt én wat hij in huis moet hebben mocht jij langskomen.
Verder is het wel fijn als hij weet wat je favo-chocolade is, je lievelingsbloemen, goud, zilver, parfum, alles!

Communiceren moet je leren zal ik maar zeggen.. daar moet je echt aan werken hoor, zo krijg je nooit een vriendje.

Zet m op, volgende keer beter. Ik weet wel een paar zaken waar veel rijke mensen komen koffiedrinken/broodje eten.
Niet waar mensen het verwachten, zou je daar wat aan hebben? Dan weet je: ok, hij heeft mss een spijkerbroek aan maar dikke kans dat het toch gewoon iemand is die miljoenen bezit :flirting:

Ik kan hier de namen van die zaken niet noemen want dan verkassen ze meteen en zijn ze nog boos op me ook, sorry... mensen met geld hebben ook gevoel. Bij jou zou hun gevoel voor humor bovenkomen en zouden ze je tracteren op een lekkere kroket uit de muur met een softijsje.
Echt, het ligt aan jou. Je moet ze 'het gevoel van' geven snap je? ;) Je weet wat ik bedoel toch wink wink en jwt... :lol:
c-la-talpa schreef:
23-04-2018 21:44
TO is een "kritische" GoldDigger die publiekelijk en herhalend steun zoekt voor haar dating-gedrag.
Dit ja. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071,
Ik ben naar de huishoudbeurs geweest. Ik denk wel 15 kilo aan lekkere hapjes drankjes. Kost dus geen drol. Zit van alles bij voor de brunch.
Ideetje??
Sorry alleen vandaag niet. Ik heb een probleem met muggen en olifanten. Ik moet dit even opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind elke euro die hij in jou heeft gestoken al 1 teveel. Komt ie toch lekker goedkoop van je af.

Echt serieus to? Ipv te genieten van de dates ga je hierover mekkeren.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Vooral mannen uit het oosten zoals Rusland en omgeving schijnen graag hun vrouw te willen feteren en vinden het onmannelijk om een vrouw bij zich te hebben die zelf wil betalen. Daar knappen ze zelfs op af. Sommige rijkere mannen kopen ook graag een aantrekkelijke vrouw en krijgen daar een kick van.

Zelf vind ik het best aantrekkelijk als een man bereid is om zeker in het begin van de relatie vanzelfsprekend zijn portemonnee te willen trekken, maar als de vrouw zelf wil betalen dan moet hij daar niet al teveel moeite mee hebben. Het moet geen strijd in een restaurant worden. Hij moet zich ook bewust zijn dat het voor de vrouw een gevoel van verplichting kan scheppen om voortdurend cadeaus aan te nemen.

De kans dat beiden gewoon een modaal salaris hebben is tegenwoordig groot. Zodra ze een setje vormen betalen ze allebei naar draagkracht en dan zal je zien: de uitjes worden dan steeds minder luxueus en een mooi ingericht huis wordt dan veel belangrijker.

Echt gierige mannen die vooral zelf gefêteerd willen worden vind ik toch uiterst onaantrekkelijk. Ik vind toch dat een man eerst alles uit de kast moet trekken om een vrouw te behagen, net zoals vaak in het dierenrijk. Al is het alleen maar symbolisch. Je moet het gevoel hebben dat hij iets voor je overheeft.

Ik heb het hier overigens over de klassieke hofmakerij, en niet over iets wat als een vriendschap begint en later een relatie wordt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
doornroosje9 schreef:
24-04-2018 00:48
Ik hoop zo hard dat jij niet echt bent.
Dit is echt hoor. Ik ben bevriend geweest met een vrouw die nog veel erger was. Hopte van de ene rijke vent naar de andere. Opscheppen dat ze seks hadden gehad in zijn Tesla, dure restaurants etc. En ze begreep niet waarom ik dat niet eiste van mijn dates, want ik wilde toch ook wel sjiek mee uit worden genomen? Vriendschap duurde niet heel lang overigens :proud:
Dicca schreef:
23-04-2018 21:31
Lekker :mrgreen: wat had jezelf aan?
Ik gok dat hij naakt slaapt :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet gierig. Jij bent wel heel nuffig en zeurderig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
viva-amber schreef:
24-04-2018 02:56
Saaie dates lijken het mij. Alleen maar drinken.
Jezus ja, wanneer wordt er eindelijk eens geneukt, ga je haast denken? Hee, misschien was dat ook een stille hint van die kerel. Niks in huis halen zodat ze het drankje kunnen overslaan.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
23-04-2018 21:46
Jij wisselt sneller van vent dan ik van ondergoed. Mozes kriebel zeg.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
24-04-2018 07:29
Ik vind toch dat een man eerst alles uit de kast moet trekken om een vrouw te behagen, net zoals vaak in het dierenrijk. Al is het alleen maar symbolisch. Je moet het gevoel hebben dat hij iets voor je overheeft.

Ik heb het hier overigens over de klassieke hofmakerij, en niet over iets wat als een vriendschap begint en later een relatie wordt.
Mooi omschreven en helemaal met jou eens. Ik houd wel van een beetje 'ongelijkheid' (niet te verwarren met ongelijkwaardigheid). Spannender en leuker dan zo'n unisex situatie, waarin alles gelijk op moet gaan.
Hij zal ook wel balen. Al vijf dates lang samen steeds wat drinken, maar neuken ho-maar.

Dan zou ik ook een beetje pissig worden. Zeker als ze alleen maar zeurt over wanneer ik haar mee ga nemen op dure etentjes.....
anoniem_6513ea6284a07 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 11:05
2.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij gierig zijn? Of denk je aan z'n miljoenenomzet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de Date van TO haar aan het uittesten is om te zien of zij misschien niet een Golddigger is. Waarschijnlijk wordt TO overspoeld met vrouwen die hem alleen maar willen daten omdat hij Geld zou hebben. Dus houdt hij zijn dates zo zuinig mogelijk want hij wil een vrouw die voor hem gaat en niet een die voor zijn geld komt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 20:54
Hij ging naar binnen om te betalen. Toen kwam hij terug en liet weten dat hij niemand kon vinden?? De bediening duurde ook bizar lang en hij zei dat het wel mooi was. Dus niet betaald
Heb niet alles gelezen, dus wellicht dubbel maar dit zou voor mij echt de limiet zijn. Genant zeg. Laat gaan, laat gaan.
Ja maar een omzet zegt toch niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
23-04-2018 21:11
In welke wereld zit jij met geld op tafel leggen? we zijn 2018 hoor
In dezelfde wereld als ik. Als ik het te lang vind duren, leg ik geld incl. fooi neer. Of ik leg het met bon/schoteltje op de bar/bij de kassa neer,
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
23-04-2018 22:09
Maar wie heeft nu eigenlijk date 5 betaald voor jullie naar hem thuis gingen?

Dat was hij natuurlijk. Als zij het had betaald had ze dat er wel luid en duidelijk bijgezet :calimero: .
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 10:04
Hij zal ook wel balen. Al vijf dates lang samen steeds wat drinken, maar neuken ho-maar.

Dan zou ik ook een beetje pissig worden. Zeker als het mokkel alleen maar zeurt over wanneer ik haar mee ga nemen op dure etentjes.....
Andere topic is volgens mij leeggehaald, maar ik meen me te herinneren dat er allang seks is geweest en dat die goed was.
Verder beetje denigrerend om over een mokkel te praten.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
24-04-2018 11:02
Dat was hij natuurlijk. Als zij het had betaald had ze dat er wel luid en duidelijk bijgezet :calimero: .
Ik begin het ook al te denken :-P)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zoek een rijke man als als die luxe dingen zo belangrijk zijn.
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan hem? De zooi in zn huis? De magere inrichting? Hij doet niks goed in je ogen en toch blijf je met hem daten? En for god sake wat vind hij leuk aan jou als je zo denigrerend over hem doet.


Doe hem en jezelf een plezier en hop naar de volgende. Niet betalen zou voor mij een no go zijn trouwens. Dan was ik echt naar binnen gegaan en had het geld bij iemand vd bediening in de handen gedrukt. Vind het zo asociaal om gewoon maar weg te lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven