is dit een serieus probleem?

26-01-2020 22:28 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden deed mijn vriend zich voor mij op 18+ chat sites. Toen ik daar achter kwam ontkende hij. Maar mijn naam stond als inlog naam dus kon niet anders.
Nadat dit gebeurd was, was het lang gewoon rustig. Geen rare dingen.
Tot we een mail kregen met zijn tellefoonnummer en een foto van mij onder de douche (ik wist niet eens dat die gemaakt was) . Deze mail was van een moeder die deze foto en telnummer van haar puber zoon had en zij was niet gedient van deze acties. Telnummer nam nooit op en toen ze ging googlen kwam ze op ons mailadres schreef ze.
Ik was enorm geschrokken en behoorlijk verdrietig. Schaamde me enorm dat mensen dus dachten dat ze met mij chatte op 18+ sites en wie had nog meer deze foto van mij gezien. Durfde niet meer naar de stad want wie zei mij dat die mensen mij niet gezien hadden of gechat hadden met "mij".
Hij ontkende natuurlijk weer.
Jaren rustig geweest. En naarmate de tijd heb ik het vergeven. Maar vergeten nooit.

En weer kreeg ik mails van iemand met 18+ afb en de tekst wanneer mag ik dit bij jou doen? En je hebt altijd een strakke legging aan als ik je zie.
Krijg er gewoon kippenvel van en walg van dat soort mails.
Ik zag het omdat ik een melding had dat er door iemand op mijn gmail was ingelogt. In onze woonplaats op het tijdstip dat hij thuis was. En in mijn gmail stonden die mails. En ook dat er op mijn fb was ingelogt. Ook in onze woonplaats, op dat tijdstip.
Dus ik was heel boos. En hem gevraagd waar hij mee bezig was en dit verteld. Hij was het weer niet zei hij. Nee natuurlijk niet. Ik ben dan nog bozer als hij ontkent.
Ik zei savonds geef jouw ww van jouw gmail maar. Hij was werken. Antwoordde daarvoor steeds snel maar nu niet. Natuurlijk.
Nadat hij het stom vond en nergens op vond slaan heb ik het ww vergeten gedaan en zo kunnen veranderen. Er stonden bijna geen rare of vreemde mails in.
Hij had dat gewist dacht ik meteen. Ook verwijdert was leeg. Tot ik een aanmelding zag van een site van welkom *mijn naam. Ik werd witheet en voelde nog meer walging. Toen zag ik nog een aanmelding van twoo, zowaar kon ik inloggen en was het gewoon een account van hemzelf. Hij had die ochtend ervoor een berichtje gestuurd naar een vrouw, voor spanning naast mijn relatie.
Ook dit alles ontkende hij en was hij niet. Was niet waar en van vroeger. Zelfs nadat ik screenshots had gestuurd. Nee kon hij niet zijn. Niks was van hem of nu.
Vanochtend kwam daar de vraag die bij mij de emmer weer liet over lopen. Wat heb je nu dan voor een legging aan?
Maar hoe durf ik nu de hele dag chagerijnig te doen en zelfs een tijd op bed te liggen en videoland te kijken
Nu is hij boos. Net ging hij de auto wassen nadat hij mij verweet chagerijnig te zijn. Ik heb hem ziek genoemd en gezegd dat hij denkt dat ik dom en achterlijk ben maar heus wel weet dat hij er wel achter zit.
Ergens ben ik zo boos en gekwetst dat ik bijna wil dat hij weg blijft, voorgoed.

Ik vind dit echt een ziekelijk probleem, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het verhaal niet helemaal, maar ik vind jou vooral ziek dat je dit allemaal laat gebeuren.

Relatie moet gewoon nu over zijn, deze vent is fouter dan fout. En waarom heeft hij al jouw wachtwoorden? Direct alles wijzigen naar ingewikkelde wachtwoorden die hij niet kan raden, code op je telefoon, en aangifte doen bij de politie. Heb je echt nul zelfrespect?
Ik vraag me vooral af wat je nog bij hem doet nadat hij de eerste keer zich voordeed als jij, is hij de laatste man op aarde ofzo dat je dat kan en wil vergeven
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet chagrijnig, maar kwaad. En terecht. En nog lang niet kwaad genoeg, want je had hem er direct uit moeten zetten.

Hij maakt foto's van jou waar jij niet van weet en post die online om andere mannen op te geilen. Ik zou compleet uit mijn plaat gegaan zijn.
lariba wijzigde dit bericht op 26-01-2020 23:29
36.57% gewijzigd
Jaren geleden deed mijn vriend zich voor mij op 18+ chat sites. Toen ik daar achter kwam ontkende hij. Maar mijn naam stond als inlog naam dus kon niet anders.

En toen had iemand met een normaal iq en eq hem meteen gedumpt. De rest heb ik niet gelezen.

Jij hebt serieus problemen ja.

Hij ook, maar jij nog meer.
Is dit echt?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2020 09:49
Reden: ongepast/trollhunten
98.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk precies te begrijpen dit, maar heeft hij foto's van jou gemaakt zonder dat jij dat wist en op het internet gegooid? Aangifte doen, lijkt me. En oh ja, gooi die vent eruit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2020 20:55
Reden: trollhinten
97.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit is een serieus probleem.
Ja, dit is een ziekelijk probleem.
En ja, jij hebt ook een probleem.
Waarom zou je in vredesnaam bij zo iemand willen blijven? Onbegrijpelijk dat je niet na die eerste keer al bent weggegaan.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Wow, dit klinkt fout allemaal.

Ten eerste heeft hij stiekem een foto gemaakt van jou onder de douche en het ook nog eens op internet geplempt. Alles zonder jouw medeweten én om jongens van 18+ te lokken?

Dat is een te grote rode vlag om door de vingers te zien o_o
.
Alle reacties Link kopieren
waarom ben jij in godsnaam nog met hem!
Alle reacties Link kopieren
Je wilt bijna dat hij voorgoed wegblijft. Bijna.
Ik heb toch maar doorgelezen. Pubers foto's sturen die hij stiekem van jou maakte.

Dat was 2e dingetje. Dat was al niet genoeg?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2020 20:52
Reden: trollhinten
15.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dit accepteren? Hij zal blijven ontkennen, maar je weet dondersgoed dat hij liegt. Als het nou ging om de vraag of hij op woensdagavond wel/geen bier had gedronken en erover liegt is tot daar aan toe, maar dit is een heel zwaar iets. Hij verspreid jouw foto's (waarvan je niet eens wist dat ze bestonden) zonder jouw medeweten en wildvreemden komen je in de stad of waar dan ook tegen en denken "Hee da's dat g**le w**f van die en die site".

Is dit niet strafbaar?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zie geen serieus probleem.
Je laat het al jaren gebeuren dus waarom nu moeilijk doen?
Dus lekker je geile legging weer aantrekken en weer door!
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: echt hoor....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Whut!?!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij steelt je identiteit en buit je uit met stiekem gemaakte foto's....bij de gemiddelde pooier krijg je er tenminste nog geld voor. Jouw vriend is je grootste vijand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
26-01-2020 23:29
Pffff, je spoort zelf niet dat je deze relatie niet al honderd jaar geleden hebt beeindigd. Of je bent een enorme troll (waarschijnlijk) of je hebt het IQ van een schaaldier. Dan moet je ook niet zeuren en lekker genieten van de gratis aandacht die je dankzij je vriendje krijgt....

sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen :popcorn:

Lekker vriendelijk voor iemand die zelf haar ziel en zaligheid blootlegde op het forum. In de eerste zin zeggen dat de TO niet spoort, hem/haar in de tweede als troll bestempelen (mag hier niet) danwel een oordeel vellen over het IQ (schaaldier). Gevolgd door (nog een) hedonistische wijsheid én de popcorneter. Is dat ding hier nu nog niet verboden?

Het maakt niet uit of de OP wel of niet 'waar' is.

Maar doe jij eens normaal joh..
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Hij steelt jouw identiteit en gebruikt het voor sekssites?

Als dit mijn vriendje was, oh oh oh. Ik had het niet alleen uitgemaakt, maar die kerel had dan ook een dikke rechtszaak aan zijn broek gehad.

Ik zou zeggen bewijs verzamelen als een malle en dan wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft hij in hemelsnaam al jouw wachtwoorden??
En verder eens met de rest.
Deze man is niet te vertrouwen. Daar wil je toch niet oud mee worden?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Loekie12345 schreef:
27-01-2020 04:14
Hij steelt jouw identiteit en gebruikt het voor sekssites?

Als dit mijn vriendje was, oh oh oh. Ik had het niet alleen uitgemaakt, maar die kerel had dan ook een dikke rechtszaak aan zijn broek gehad.

Ik zou zeggen bewijs verzamelen als een malle en dan wegwezen.
Precies dit! Wat een pannekoek is hij! Die foto van onder de douche ook! Omg!
Aangifte doen, echt!
Wat hij doet is strafbaar,
Hem gewoon vragen om ermee te stoppen heeft geen zin bij dit soort figuren, die kicken hier juist op, het geeft ze een gevoel van macht.
Probeer te achterhalen waar hij die foto's bewaart, en heeft geupload, en schakel zo snel mogelijk hulp in, zodat je foto's van het internet worden verwijderd.
Wat een klootzak zeg, daar wil je toch geen relatie mee?
Als je nog twijfelt of DIT een serieus probleem is zou ik wel eens willen weten wat je dan zelf wel een serieus probleem vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven