is dit een serieus probleem?

26-01-2020 22:28 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden deed mijn vriend zich voor mij op 18+ chat sites. Toen ik daar achter kwam ontkende hij. Maar mijn naam stond als inlog naam dus kon niet anders.
Nadat dit gebeurd was, was het lang gewoon rustig. Geen rare dingen.
Tot we een mail kregen met zijn tellefoonnummer en een foto van mij onder de douche (ik wist niet eens dat die gemaakt was) . Deze mail was van een moeder die deze foto en telnummer van haar puber zoon had en zij was niet gedient van deze acties. Telnummer nam nooit op en toen ze ging googlen kwam ze op ons mailadres schreef ze.
Ik was enorm geschrokken en behoorlijk verdrietig. Schaamde me enorm dat mensen dus dachten dat ze met mij chatte op 18+ sites en wie had nog meer deze foto van mij gezien. Durfde niet meer naar de stad want wie zei mij dat die mensen mij niet gezien hadden of gechat hadden met "mij".
Hij ontkende natuurlijk weer.
Jaren rustig geweest. En naarmate de tijd heb ik het vergeven. Maar vergeten nooit.

En weer kreeg ik mails van iemand met 18+ afb en de tekst wanneer mag ik dit bij jou doen? En je hebt altijd een strakke legging aan als ik je zie.
Krijg er gewoon kippenvel van en walg van dat soort mails.
Ik zag het omdat ik een melding had dat er door iemand op mijn gmail was ingelogt. In onze woonplaats op het tijdstip dat hij thuis was. En in mijn gmail stonden die mails. En ook dat er op mijn fb was ingelogt. Ook in onze woonplaats, op dat tijdstip.
Dus ik was heel boos. En hem gevraagd waar hij mee bezig was en dit verteld. Hij was het weer niet zei hij. Nee natuurlijk niet. Ik ben dan nog bozer als hij ontkent.
Ik zei savonds geef jouw ww van jouw gmail maar. Hij was werken. Antwoordde daarvoor steeds snel maar nu niet. Natuurlijk.
Nadat hij het stom vond en nergens op vond slaan heb ik het ww vergeten gedaan en zo kunnen veranderen. Er stonden bijna geen rare of vreemde mails in.
Hij had dat gewist dacht ik meteen. Ook verwijdert was leeg. Tot ik een aanmelding zag van een site van welkom *mijn naam. Ik werd witheet en voelde nog meer walging. Toen zag ik nog een aanmelding van twoo, zowaar kon ik inloggen en was het gewoon een account van hemzelf. Hij had die ochtend ervoor een berichtje gestuurd naar een vrouw, voor spanning naast mijn relatie.
Ook dit alles ontkende hij en was hij niet. Was niet waar en van vroeger. Zelfs nadat ik screenshots had gestuurd. Nee kon hij niet zijn. Niks was van hem of nu.
Vanochtend kwam daar de vraag die bij mij de emmer weer liet over lopen. Wat heb je nu dan voor een legging aan?
Maar hoe durf ik nu de hele dag chagerijnig te doen en zelfs een tijd op bed te liggen en videoland te kijken
Nu is hij boos. Net ging hij de auto wassen nadat hij mij verweet chagerijnig te zijn. Ik heb hem ziek genoemd en gezegd dat hij denkt dat ik dom en achterlijk ben maar heus wel weet dat hij er wel achter zit.
Ergens ben ik zo boos en gekwetst dat ik bijna wil dat hij weg blijft, voorgoed.

Ik vind dit echt een ziekelijk probleem, wat vinden jullie?
Wat moet hij nog doen eer jij de relatie verbreekt?
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
26-01-2020 23:29
Pffff, je spoort zelf niet dat je deze relatie niet al honderd jaar geleden hebt beeindigd. Of je bent een enorme troll (waarschijnlijk) of je hebt het IQ van een schaaldier. Dan moet je ook niet zeuren en lekker genieten van de gratis aandacht die je dankzij je vriendje krijgt....

sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen :popcorn:
Eens, echt heel erg onwaarschijnlijk dat mensen zo dom zijn...
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je of wij dit een probleem vinden? De eerste vraag die je je in zo'n situatie zou moeten stellen is wat je ertegen kan doen!

En dan is het antwoord: bewijs verzamelen, aangifte doen, uitmaken.
Ja een serieus probleem. Ik zou er ook niet van opkijken als hij stiekem foto's en video's maakt als je minder aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, ik vindt het oprecht vreemd dat jij dit gepikt hebt al die jaren die gozer verziekt jou leven omdat hij mentaal.blijkbaar niet in orde is om.dit soort zieke geintjes uit te halen je had allang en breed weg moeten zijn bij hem en aub denk na of je zelf geen therapie nodig hebt.....
Ik mis iets in dit verhaal. Normaal staat er toch bij wat voor fijne relatie TO heeft met haar vriend en hoe goed ze het samen hebben?
Hij is verder heel leuk, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen gedachte meer aan hem verspillen en hem zeggen dat als hij foto's gaan verspreiden je naar de politie stapt.

Het is een perverse creep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Maar wat had je dan voor legging aan?
En je bent nog bij die vent omdat?
Alle reacties Link kopieren
Als dit echt is.........;

moet die kerel

a) Enorm rijk zijn
b) Een enorme grote lul hebben
c) kunnen likken als Lassie

Want andere kwaliteiten om bij hem te blijven heeft ie niet.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon heel erg strafbaar!
Doe aangifte. Neem de computer mee zodat de politie die (later) kan bekijken (wel kans dat je het niet terugkrijgt als het bewijsmateriaal bevat) en je vriend geen mogelijkheid heeft om dingen te verwijderen.
Hij hoereert jou gewoon op internet. Steelt je identiteit en zoekt ook nog eens contact met kinderen onder de 18.
Dat is gewoon heel erg ziek gedrag, heel erg.
Jouw vriend heeft hulp nodig en jij ook. Doe aangifte, dan kan hij die hulp krijgen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
27-01-2020 09:01
Als dit echt is.........;

moet die kerel

a) Enorm rijk zijn
b) Een enorme grote lul hebben
c) kunnen likken als Lassie

Want andere kwaliteiten om bij hem te blijven heeft ie niet.....
:rofl:



En on topic. Snel weg met die vent en aangifte doen.
RainyDays schreef:
26-01-2020 23:33
Ja, dit is een serieus probleem.
Ja, dit is een ziekelijk probleem.
En ja, jij hebt ook een probleem.
Waarom zou je in vredesnaam bij zo iemand willen blijven? Onbegrijpelijk dat je niet na die eerste keer al bent weggegaan.
+1
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen!
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Wow! Met zulke vriendjes heb je vijanden nodig.

Je hebt géén idee waar hij naaktfotos heeft geüpload en naar wie hij ze heeft gestuurd, en dat al jaren lang. En hij doet het ook nog eens via jouw e-mail adres (zie straks nog maar eens te ontkennen dat jij het was).
Ik kan me zomaar situaties voorstellen waardoor je enorm in de problemen komt hierdoor. En die mail van die moeder is een klein voorproefje want je bent blijkbaar nogal makkelijk te achterhalen.

Doe echt aangifte tegen hem. Ten eerste om jezelf te beschermen en ten tweede omdat hij hier niet steeds mee moet wegkomen. Hij moet weten dat er consequenties aan acties zitten.

Praat zsm met de politie en niet tegen hem zeggen natuurlijk anders verwijderd hij nog meer.

Oja en doorzoek je eigen verzonden items nog maar eens goed, google je naam en doe een image search met die foto. Oja en doorzoek ook zijn telefoon goed, foto's, apps, browser,..
menta wijzigde dit bericht op 27-01-2020 09:55
15.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
27-01-2020 09:09
Dit is gewoon heel erg strafbaar!
Doe aangifte. Neem de computer mee zodat de politie die (later) kan bekijken (wel kans dat je het niet terugkrijgt als het bewijsmateriaal bevat) en je vriend geen mogelijkheid heeft om dingen te verwijderen.
Hij hoereert jou gewoon op internet. Steelt je identiteit en zoekt ook nog eens contact met kinderen onder de 18.
Dat is gewoon heel erg ziek gedrag, heel erg.
Jouw vriend heeft hulp nodig en jij ook. Doe aangifte, dan kan hij die hulp krijgen.
Helemaal mee eens.

Zo snel mogelijk weg met al je spullen en aangifte doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een enorm lullige reacties. Ik hou wel van deze man. We hebben 2 kinderen samen en ik hoop steeds dat hij echt verandert is.
Ik had op fijne meelevende reacties gehoopt. Of iets wat mij een hart onder de riem zou steken. Maar in plaats van mij helpen en iets positiefs of liefs krijg ik te horen dat ik dom en ziek ben laag iq heb en zelf hulp nodig heb.
Wat denken jullie dat dit alles al met mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld heeft gedaan?
Jullie gooien daar even een flinke schep bovenop. Heel erg bedankt daarvoor :(
Ik dacht dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en iets van steun kon krijgen.
Het gezegde luid als je niks liefs kan zeggen, hou dan je mond.
Dat kent bijne niemand hier blijkbaar
Dankjulliewel voor deze extra deuk op mijn zelfbeeld
Alle reacties Link kopieren
260903 schreef:
27-01-2020 18:07
Jeetje wat een enorm lullige reacties. Ik hou wel van deze man. We hebben 2 kinderen samen en ik hoop steeds dat hij echt verandert is.
Ik had op fijne meelevende reacties gehoopt. Of iets wat mij een hart onder de riem zou steken. Maar in plaats van mij helpen en iets positiefs of liefs krijg ik te horen dat ik dom en ziek ben laag iq heb en zelf hulp nodig heb.
Wat denken jullie dat dit alles al met mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld heeft gedaan?
Jullie gooien daar even een flinke schep bovenop. Heel erg bedankt daarvoor :(
Ik dacht dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en iets van steun kon krijgen.
Het gezegde luid als je niks liefs kan zeggen, hou dan je mond.
Dat kent bijne niemand hier blijkbaar
Dankjulliewel voor deze extra deuk op mijn zelfbeeld
Als je uit alle reacties dit haalt en zelf zo reageert snap ik waarom je in de situatie zit waarin jij verkeert. Jij wilt geen werkelijkheid omdat je die niet kunt handelen, danzou je namelijk allang actie ondernemen.
En dan slachtoffer gaan spelen dat je niet genoeg steun krijgt hier...je vraagt in je post niet om steun, je toetst of het een serieus probleem is. Het antwoord van iedereen is JA, en jij klapt dasr overheen met verwijten naar forumleden...bizar dit
260903 schreef:
27-01-2020 18:07
Jeetje wat een enorm lullige reacties. Ik hou wel van deze man.

Jij houdt van hem en hij ook!
En dat maakt alles goed wat eigenlijk fout is. Dat maakt alles recht wat eigenlijk krom is.

Succes met dit pareltje!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je met deze man bent geëindigd dan viel er niet veel aan eigenwaarde te verliezen. Arme kinderen. Een liegende criminele profiteur als vader en niet adequaat handelende deurmat als moeder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ga naar een psycholoog
Als je de reacties hier afdoet als aanval en onzin kun je "veilig" in de situatie blijven waar je in zit.

Deze man is in al die jaren niet gestopt met catfishen met jouw identiteit. Hij speelt daarnaast ook met je veiligheid, want wie weet kom jij iemand tegen die hij met jouw foto's heeft zitten uitdagen.

Hij geeft het niet eens toe, laat staan dat hij er mee zal stoppen. Er valt namelijk niks te stoppen als hij het niet doet.
Alle reacties Link kopieren
Wat had je dan verwacht?! Jij bent zelf niet blij / tevreden met de situatie maar je hebt megadikke oogkleppen op. Ergens weet je wel dat het niet klopt, maar toch voel je de behoefte om op dit forum te vragen of het inderdaad een serieus probleem is en of dit inderdaad ziekelijk is.
En dan is er maar 1 ding dat wij als buitenstaanders kunnen doen: jou zoveel mogelijk proberen te laten inzien dat dit een waardeloze situatie / vent is. En als jij dat zelf gaat inzien, dan kun je ook stappen ondernemen om zelf weer blij en tevreden te worden met jouw leven. Maar dat gaat je niet lukken zolang je bij deze vent blijft.
Het is te bizar voor woorden wat hij doet en ook hoe lang hij dit al doet. Jij geeft hem alle ruimte. Hij liegt, ontkent, bedriegt, doet illegale dingen en gebruikt jou daarvoor. Dat is niet normaal. Daar moet je jezelf tegen beschermen, maar dat doe je niet want 'je houdt zoveel van hem'. Sorry, maar dat is gewoon zelfdestructief gedrag en op die manier gaat je situatie nooit veranderen.
Je kunt je beter afvragen: 'goh, iedereen hier reageert hetzelfde, misschien moet ik het allemaal nog eens extra goed lezen en in actie komen'.
Here am I in my little bubble
TO, ik zou maar wat minder van hem gaan houden, en meer van jezelf, hij bezoedelt jouw reputatie, bedriegt, en beliegt je ook nog eens, en waarvoor? voor de kick?
Niet alle reacties hier, waren om jou naar beneden te praten, maar ook om je te helpen.
Dit is een onhoudbare situatie, en je kop in het zand steken, omdat je van hem houdt, gaat jouw situatie niet verbeteren, actie ondernemen wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven