is dit een serieus probleem?

26-01-2020 22:28 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden deed mijn vriend zich voor mij op 18+ chat sites. Toen ik daar achter kwam ontkende hij. Maar mijn naam stond als inlog naam dus kon niet anders.
Nadat dit gebeurd was, was het lang gewoon rustig. Geen rare dingen.
Tot we een mail kregen met zijn tellefoonnummer en een foto van mij onder de douche (ik wist niet eens dat die gemaakt was) . Deze mail was van een moeder die deze foto en telnummer van haar puber zoon had en zij was niet gedient van deze acties. Telnummer nam nooit op en toen ze ging googlen kwam ze op ons mailadres schreef ze.
Ik was enorm geschrokken en behoorlijk verdrietig. Schaamde me enorm dat mensen dus dachten dat ze met mij chatte op 18+ sites en wie had nog meer deze foto van mij gezien. Durfde niet meer naar de stad want wie zei mij dat die mensen mij niet gezien hadden of gechat hadden met "mij".
Hij ontkende natuurlijk weer.
Jaren rustig geweest. En naarmate de tijd heb ik het vergeven. Maar vergeten nooit.

En weer kreeg ik mails van iemand met 18+ afb en de tekst wanneer mag ik dit bij jou doen? En je hebt altijd een strakke legging aan als ik je zie.
Krijg er gewoon kippenvel van en walg van dat soort mails.
Ik zag het omdat ik een melding had dat er door iemand op mijn gmail was ingelogt. In onze woonplaats op het tijdstip dat hij thuis was. En in mijn gmail stonden die mails. En ook dat er op mijn fb was ingelogt. Ook in onze woonplaats, op dat tijdstip.
Dus ik was heel boos. En hem gevraagd waar hij mee bezig was en dit verteld. Hij was het weer niet zei hij. Nee natuurlijk niet. Ik ben dan nog bozer als hij ontkent.
Ik zei savonds geef jouw ww van jouw gmail maar. Hij was werken. Antwoordde daarvoor steeds snel maar nu niet. Natuurlijk.
Nadat hij het stom vond en nergens op vond slaan heb ik het ww vergeten gedaan en zo kunnen veranderen. Er stonden bijna geen rare of vreemde mails in.
Hij had dat gewist dacht ik meteen. Ook verwijdert was leeg. Tot ik een aanmelding zag van een site van welkom *mijn naam. Ik werd witheet en voelde nog meer walging. Toen zag ik nog een aanmelding van twoo, zowaar kon ik inloggen en was het gewoon een account van hemzelf. Hij had die ochtend ervoor een berichtje gestuurd naar een vrouw, voor spanning naast mijn relatie.
Ook dit alles ontkende hij en was hij niet. Was niet waar en van vroeger. Zelfs nadat ik screenshots had gestuurd. Nee kon hij niet zijn. Niks was van hem of nu.
Vanochtend kwam daar de vraag die bij mij de emmer weer liet over lopen. Wat heb je nu dan voor een legging aan?
Maar hoe durf ik nu de hele dag chagerijnig te doen en zelfs een tijd op bed te liggen en videoland te kijken
Nu is hij boos. Net ging hij de auto wassen nadat hij mij verweet chagerijnig te zijn. Ik heb hem ziek genoemd en gezegd dat hij denkt dat ik dom en achterlijk ben maar heus wel weet dat hij er wel achter zit.
Ergens ben ik zo boos en gekwetst dat ik bijna wil dat hij weg blijft, voorgoed.

Ik vind dit echt een ziekelijk probleem, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-01-2020 08:18
Maar wat had je dan voor legging aan?
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet verwacht dat er zulke harde dingen gezegd zouden worden tegen mij. Dom, laag iq, ziek.
Ik vind dat sommige wel iets taktischer hadden kunnen zijn.
Dat jullie mijn ogen willen laten openen, prima.
Maar dat ook zonder mij helemaal met de grond gelijk te maken.
Ik ben juist bang voor aangifte doen. Hij is wel de vader van mijn tiener kinderen. Ik heb hier al vaak zat mee gedreigt, maar ik denk dan aan mijn kinderen. Wat doe ik hun aan om hun vader aan te geven?
Dat ik bij hem weg moet, zie ik zelf ook goed in.
Maar jullie zijn wel heel erg hard zo achter een scherm. Iets aardiger kan best. Want ik heb echt een f*ckup leven en dat weet ik heel goed.
Maar om mij zo met de grond gelijk te maken, vind ik erg ver gaan.
Makkelijk om dat zo anoniem achter een scherm te typen.
Bedankt voor deze fijne plek om je hart te kunnen luchten en dan zo behandelt te worden.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
26-01-2020 23:30
Nee, natuurlijk niet. Als dit echt is, heet ik Doutzen Kroes
Doutzen jij ook hier? :flirting:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
260903 schreef:
27-01-2020 18:54
Ik had niet verwacht dat er zulke harde dingen gezegd zouden worden tegen mij. Dom, laag iq, ziek.
Ik vind dat sommige wel iets taktischer hadden kunnen zijn.
Dat jullie mijn ogen willen laten openen, prima.
Maar dat ook zonder mij helemaal met de grond gelijk te maken.
Ik ben juist bang voor aangifte doen. Hij is wel de vader van mijn tiener kinderen. Ik heb hier al vaak zat mee gedreigt, maar ik denk dan aan mijn kinderen. Wat doe ik hun aan om hun vader aan te geven?
Dat ik bij hem weg moet, zie ik zelf ook goed in.
Maar jullie zijn wel heel erg hard zo achter een scherm. Iets aardiger kan best. Want ik heb echt een f*ckup leven en dat weet ik heel goed.
Maar om mij zo met de grond gelijk te maken, vind ik erg ver gaan.
Makkelijk om dat zo anoniem achter een scherm te typen.
Bedankt voor deze fijne plek om je hart te kunnen luchten en dan zo behandelt te worden.
Je hebt zelf tieners ???? En hij chat - als vrouw - met tieners ???? En dan moeten wij jou heel omslachtig gaan vertellen dat dat niet oke is ? Kom op, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[quote=260903 post_id=30903158 time=1580144825 user_id=394878]
Jeetje wat een enorm lullige reacties. Ik hou wel van deze man. We hebben 2 kinderen samen en ik hoop steeds dat hij echt verandert is.
Ik had op fijne meelevende reacties gehoopt. Of iets wat mij een hart onder de riem zou steken. Maar in plaats van mij helpen en iets positiefs of liefs krijg ik te horen dat ik dom en ziek ben laag iq heb en zelf hulp nodig heb.
Wat denken jullie dat dit alles al met mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld heeft gedaan?
Jullie gooien daar even een flinke schep bovenop. Heel erg bedankt daarvoor :(
Ik dacht dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en iets van steun kon krijgen.
Het gezegde luid als je niks liefs kan zeggen, hou dan je mond.
Dat kent bijne niemand hier blijkbaar
Dankjulliewel voor deze extra deuk op mijn zelfbeeld/]

Kom eens uit die slachtofferrol. Wees blij dat er hier mensen zijn die je niet naar de mond praten. Iemand wijzen op de pijnpunten is ook helpen.

Je kan je beter vandaag dan morgen realiseren dat de man waar je mee samen bent en kinderen mee hebt niet deugt.

Hij heeft al 2 kansen meer gekregen dan hij verdient. Dan zal hij nu echt niet zomaar veranderen.

Je man zal vast leuke kanten hebben, maar geen enkele leuke kant kan goedpraten wat hij je aandoet.
Verder kan het je nog wel eens duur komen te staan wanneer jouw identiteit gekoppeld wordt aan seksuele gesprekken/handelingen bij minderjarigen.

Hier moet je echt iets mee doen hoor. En als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
"Is dit een serieus probleem?"

TO je bent bang om over straat te lopen.

Wees sterk en ga bij hem weg :hug:
blijfgewoonbianca schreef:
27-01-2020 18:52
Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl:
Magoe is het nou een serieus probleem of niet, plus ik heb nog steeds geen antwoord op mijn leggingvraag
Alle reacties Link kopieren
oh ja uw kinderen zijn superveilig bij zo'n eikel van een vader, bijna op rand van pedofiel!
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je je kinderen aan als je hun vader aangeeft vraag je je af. Ik snap het best, maar wat doe je je kinderen aan als hun vader al zo met hun moeder omgaat. Mij lijkt de kans heel groot dat hij ook dingen van je kinderen deelt op internet, deze man is zo vreselijk fout!!

Kan je de reacties niet aardig vinden, maar JIJ bent de enige die nu iets aan de situatie kan veranderen, voor jezelf maar zeker ook voor je kinderen! Hoe kun je je kinderen zo’n vader aandoen?
Als een vreemde man dit bij je zou flikken zou je het dan ook normaal vinden TO?Zou je er dan ook geen aangifte van doen? Of als iemand dit bij je kinderen had gedaan, had je er dan ook zo luchtig over gedaan? Ik denk het niet. Waarom pik je dit dan wel van je eigen man? Je eigen man notabene waarbij je jezelf veilig en geborgen zou moeten voelen, serieus je eigen man die dit gedaan heeft!! Denk echt eens na! Is het niet voor jezelf dan voor je kinderen!
Alle reacties Link kopieren
260903 schreef:
27-01-2020 18:54
Ik had niet verwacht dat er zulke harde dingen gezegd zouden worden tegen mij. Dom, laag iq, ziek.
Ik vind dat sommige wel iets taktischer hadden kunnen zijn.
Dat jullie mijn ogen willen laten openen, prima.
Maar dat ook zonder mij helemaal met de grond gelijk te maken.
Ik ben juist bang voor aangifte doen. Hij is wel de vader van mijn tiener kinderen. Ik heb hier al vaak zat mee gedreigt, maar ik denk dan aan mijn kinderen. Wat doe ik hun aan om hun vader aan te geven?
Dat ik bij hem weg moet, zie ik zelf ook goed in.
Maar jullie zijn wel heel erg hard zo achter een scherm. Iets aardiger kan best. Want ik heb echt een f*ckup leven en dat weet ik heel goed.
Maar om mij zo met de grond gelijk te maken, vind ik erg ver gaan.
Makkelijk om dat zo anoniem achter een scherm te typen.
Bedankt voor deze fijne plek om je hart te kunnen luchten en dan zo behandelt te worden.
Oké. Maar nu is het tijd om uit de slachtofferrol te stappen. Je kunt je wel gaan focussen op hoe hier gereageerd wordt, maar het is constructiever om te kijken naar de goedbedoelde adviezen die er oók tussen staan.
Aangifte zou wel op zijn plaats zijn, maar als je dat niet wilt dan is weggaan bij hem in ieder geval het minste wat je kunt doen.
Je kinderen hebben op deze manier echt een heel slecht voorbeeld wat ouders betreft.
Het houdt een keer op hè.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen ?? Meteen die viespeuk eruit gooien !!! En nooit meer omkijken. Dit is te ranzig voor woorden. Dan zoekt ie zelf maar een hoertje die zich daarvoor leent.
Alle reacties Link kopieren
TO welke reacties hoopte je te krijgen?

Wat zou jezelf adviseren als je zo’n verhaal hoort?

Als de afgelopen 15 jaar op dezelfde manier gaat, dan moet je toch een keer tot de conclusie komen dat dit gedrag van jou man NOOIT veranderd?

Denk je dat jij hem ooit nog kan vertrouwen?

Hoe zie jij de toekomst voor je?
Als je geen aangifte wil doen, of niet bij hem weg gaat, blijft er schadebeperking en puinruimen over.
probeer dan in ieder geval de foto's eraf te krijgen, en wat hij van jou (waar dan ook) heeft bewaard te wissen, maar dan blijf je wellicht altijd over je schouder kijken, of hij weer in herhaling valt.
Voor de rest sterkte.
Alle reacties Link kopieren
En wat nou als jouw pubers op zo'n site zitten en jouw foto zien? Of het van vriendjes horen?
Het is heel naar voor je, maar dus ook zo onwijs ziek van je partner.
En als hij alleen maar liegt en er niet mee te praten valt, wat kan je anders nog doen dan aangifte en wegwezen?
Wat had je van dit topic verwacht? Dat jij gelijkt krijgt en tegen je man kan zeggen "dit is niet normaal" en dat hij zegt "oké ik zal het nooit meer doen"?

Want wil jij als je eerlijk bent echt iets doen aan deze situatie? Zoals aangifte, therapie, apart wonen, scheiden?
Alle reacties Link kopieren
To wil horen dat het mee valt en dat ze hem wel weer kan vergeven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je dit pikt als vrouw dan heb je geen eigenwaarde, ben je ongelofelijk naïef en moet je een schop onder je kont hebben. Je vent in strafbaar, zet jou voor lul, maar ach, we vergeven en vergeten en gaan weer door, want ik hou zo veel van hem?? Dan ben je echt wel rijp voor de psychiatrie.
Ik zou van deze "vriend" snel een ex maken en gauw wegwezen daar.
Als hij zulke dingen doet, houdt hij niet van je. Hij misbruikt je.
viva-amber schreef:
27-01-2020 21:05
To wil horen dat het mee valt en dat ze hem wel weer kan vergeven.
Dan hoeft er niks te veranderen en kan ze blijven zitten waar ze zit.

Dit soort topics zijn vooral om even wat frustratie te uiten en verder niks te doen.

Je leest vaker dat weg gaan zogenaamd makkelijk is, maar blijven is het makkelijkst wat je kan doen. Zeker als je al jaren zo bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je nu alleen focust op de harde reacties. Besef je wel dat iedereen die de moeite neemt jou in te laten zien dat je dit echt niet moet pikken, het beter met je voor heeft dan je eigen man?
yette schreef:
28-01-2020 08:32
Jammer dat je nu alleen focust op de harde reacties. Besef je wel dat iedereen die de moeite neemt jou in te laten zien dat je dit echt niet moet pikken, het beter met je voor heeft dan je eigen man?
Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, met ferme reacties hier heb je een probleem?!.. en ondertussen nog wel met je tienerkinderen onder 1 dak leven met een leugenachtig, geil en pervers mannetje?! want "Gut, wat ben je liefelijk naief en wat hou je veel van hem!"
Nou sorry hoor! dat je geen zalvende woorden krijgt.
Gewoon in 1 woord: 'bah!'
blijfgewoonbianca schreef:
27-01-2020 18:52
Afbeelding
Because she can wear what ever the fuck she wants.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven