is dit een serieus probleem?

26-01-2020 22:28 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden deed mijn vriend zich voor mij op 18+ chat sites. Toen ik daar achter kwam ontkende hij. Maar mijn naam stond als inlog naam dus kon niet anders.
Nadat dit gebeurd was, was het lang gewoon rustig. Geen rare dingen.
Tot we een mail kregen met zijn tellefoonnummer en een foto van mij onder de douche (ik wist niet eens dat die gemaakt was) . Deze mail was van een moeder die deze foto en telnummer van haar puber zoon had en zij was niet gedient van deze acties. Telnummer nam nooit op en toen ze ging googlen kwam ze op ons mailadres schreef ze.
Ik was enorm geschrokken en behoorlijk verdrietig. Schaamde me enorm dat mensen dus dachten dat ze met mij chatte op 18+ sites en wie had nog meer deze foto van mij gezien. Durfde niet meer naar de stad want wie zei mij dat die mensen mij niet gezien hadden of gechat hadden met "mij".
Hij ontkende natuurlijk weer.
Jaren rustig geweest. En naarmate de tijd heb ik het vergeven. Maar vergeten nooit.

En weer kreeg ik mails van iemand met 18+ afb en de tekst wanneer mag ik dit bij jou doen? En je hebt altijd een strakke legging aan als ik je zie.
Krijg er gewoon kippenvel van en walg van dat soort mails.
Ik zag het omdat ik een melding had dat er door iemand op mijn gmail was ingelogt. In onze woonplaats op het tijdstip dat hij thuis was. En in mijn gmail stonden die mails. En ook dat er op mijn fb was ingelogt. Ook in onze woonplaats, op dat tijdstip.
Dus ik was heel boos. En hem gevraagd waar hij mee bezig was en dit verteld. Hij was het weer niet zei hij. Nee natuurlijk niet. Ik ben dan nog bozer als hij ontkent.
Ik zei savonds geef jouw ww van jouw gmail maar. Hij was werken. Antwoordde daarvoor steeds snel maar nu niet. Natuurlijk.
Nadat hij het stom vond en nergens op vond slaan heb ik het ww vergeten gedaan en zo kunnen veranderen. Er stonden bijna geen rare of vreemde mails in.
Hij had dat gewist dacht ik meteen. Ook verwijdert was leeg. Tot ik een aanmelding zag van een site van welkom *mijn naam. Ik werd witheet en voelde nog meer walging. Toen zag ik nog een aanmelding van twoo, zowaar kon ik inloggen en was het gewoon een account van hemzelf. Hij had die ochtend ervoor een berichtje gestuurd naar een vrouw, voor spanning naast mijn relatie.
Ook dit alles ontkende hij en was hij niet. Was niet waar en van vroeger. Zelfs nadat ik screenshots had gestuurd. Nee kon hij niet zijn. Niks was van hem of nu.
Vanochtend kwam daar de vraag die bij mij de emmer weer liet over lopen. Wat heb je nu dan voor een legging aan?
Maar hoe durf ik nu de hele dag chagerijnig te doen en zelfs een tijd op bed te liggen en videoland te kijken
Nu is hij boos. Net ging hij de auto wassen nadat hij mij verweet chagerijnig te zijn. Ik heb hem ziek genoemd en gezegd dat hij denkt dat ik dom en achterlijk ben maar heus wel weet dat hij er wel achter zit.
Ergens ben ik zo boos en gekwetst dat ik bijna wil dat hij weg blijft, voorgoed.

Ik vind dit echt een ziekelijk probleem, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Je richt je boosheid op de verkeerde. Zo verontwaardigd als je hier bent, zo zou je thuis moeten zijn, maar dan x10000.

Je vraagt je af wat je je kinderen aandoet als je aangifte doet? Ik zou me eerder afvragen wat je ze aandoet als je niks doet. Als je kinderen foto's doorgestuurd krijgen waar jij in je blootje opstaat. Als ze te horen krijgen dat er op school tieners zijn die seksueel met "jou" chatten. Als jij straks wordt opgepakt voor seksuele contacten met minderjarigen, aangezien hij er niet voor terugdeinst om jouw identiteit en jouw foto's hiervoor te gebruiken, en bewijs dan maar eens dat je het niet was, of denk je dat hij dan zo lief is om te bekennen dat hij erachter zit? Hij gaat dan echt wel voor zijn eigen hachje, sterker nog, dat doet hij allang.

Het is al erg dat ze een vader hebben die dat soort chatcontacten heeft, maar hij doet het ook nog eens uit jouw naam, het interesseert hem klaarblijkelijk geen r**t wat dat met jou doet, maar jij blijft hem maar de hand boven het hoofd houden.

Dit is toch gewoon aan alle kanten ongezond? Hoe kan je met die man leuk gezinnetje blijven spelen terwijl je weet wat er bij hem onder de oppervlakte zit? In welk opzicht zou dit beter zijn voor je kinderen? Omdat het van de buitenkant zo leuk lijkt? Omdat zij zo fijn van niks weten?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Geen aangifte doen vanwege je tiener-kinderen? Ik zou juist daarom wél aangifte doen. Wie zegt dat zij ook niet al met naakte douchefoto's (en naam en toenaam) online staan? Als je gek genoeg bent om dat bij je vrouw te flikken en zelfs na confrontatie van geen ophouden weet, dan zou het me niets verbazen als dat ook gaat gebeuren. Straks ben jij te oud en te uitgezakt en wordt het tijd voor nieuw materiaal. Hij chat nu blijkbaar ook al met tieners. En dan denk je misschien 'nee, dat zou hij nooooit doen'... Dacht je dat ook niet van al dat andere? De stap van jou naar een ander fotosubject is (flink) kleiner dan van een gewone, normale man naar zedencrimineel die de identiteit van zijn vrouw steelt én stiekem naaktfoto's maakt én ze ook nog online plaatst.

JUIST om je kinderen te beschermen, zou ik als de wiedeweerga naar de politie stappen. Als je zo'n iemand (al is het de vader) bij je kinderen laat, terwijl je dit weet en je doet niets, wordt jij ook ongeschikt geacht als moeder als instanties als Veilig Thuis er lucht van krijgen.
anoniem_642d99d61de7f wijzigde dit bericht op 28-01-2020 10:09
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
miep_miep schreef:
28-01-2020 10:08
Geen aangifte doen vanwege je tiener-kinderen? Ik zou juist daarom wél aangifte doen. Wie zegt dat zij ook niet al met naakte douchefoto's (en naam en toenaam) online staan? Als je gek genoeg bent om dat bij je vrouw te flikken en zelfs na confrontatie van geen ophouden weet, dan zou het me niets verbazen als dat ook gaat gebeuren. Straks ben jij te oud en te uitgezakt en wordt het tijd voor nieuw materiaal. Hij chat nu blijkbaar ook al met tieners. En dan denk je misschien 'nee, dat zou hij nooooit doen'... Dacht je dat ook niet van al dat andere? De stap van jou naar een ander fotosubject is (flink) kleiner dan van een gewone, normale man naar zedencrimineel die de identiteit van zijn vrouw steelt én stiekem naaktfoto's maakt én ze ook nog online plaatst.

JUIST om je kinderen te beschermen, zou ik als de wiedeweerga naar de politie stappen. Als zo'n iemand (al is het de vader) bij je kinderen laat, terwijl je dit weet en je doet niets, wordt jij ook ongeschikt geacht als moeder als instanties als Veilig Thuis er lucht van krijgen.
Heel goed punt ja!!
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je moet je serieus nog afvragen of dit een serieus probleem is? Dit is een strafbaar probleem. En als jij geen aangifte tegen hem doet, is het een tikkende tijdbom totdat iemand aangifte tegen JOU doet vanwege sekschatten met minderjarigen.... Dan heb je pas een serieus probleem.
Alle reacties Link kopieren
Kikkertje79 schreef:
28-01-2020 13:03
Je moet je serieus nog afvragen of dit een serieus probleem is? Dit is een strafbaar probleem. En als jij geen aangifte tegen hem doet, is het een tikkende tijdbom totdat iemand aangifte tegen JOU doet vanwege sekschatten met minderjarigen.... Dan heb je pas een serieus probleem.
Ik denk dat de politie idd wel in staat is om dan dit topic naar boven te toveren om zo aan te tonen dat TO medeplichtig is.
Alle reacties Link kopieren
ja dit is een serieus probleem

Kom op dit pik je toch gewoon niet.
Hij "verkoopt" je als het ware op internet.

De deur uit met hem zou ik zeggen er is geen enkele reden om een man in je leven te moeten houden die je zo behandelt.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Het lastige is dat hij op hetzelfde adres woont als TO waardoor het heel simpel is voor hem om de schuld bij TO neer te leggen. Zelfde internetaansluiting.

Maar verder is dit echt geen serieus probleem hoor TO.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
miep_miep schreef:
28-01-2020 10:08
Geen aangifte doen vanwege je tiener-kinderen? Ik zou juist daarom wél aangifte doen.
Wie zegt dat zij ook niet al met naakte douchefoto's (en naam en toenaam) online staan?
Als je gek genoeg bent om dat bij je vrouw te flikken en zelfs na confrontatie van geen ophouden weet, dan zou het me niets verbazen als dat ook gaat gebeuren.
Straks ben jij te oud en te uitgezakt en wordt het tijd voor nieuw materiaal.
Hij chat nu blijkbaar ook al met tieners.
En dan denk je misschien 'nee, dat zou hij nooooit doen'...
Dacht je dat ook niet van al dat andere?
De stap van jou naar een ander fotosubject is (flink) kleiner dan van een gewone, normale man naar zedencrimineel die de identiteit van zijn vrouw steelt én stiekem naaktfoto's maakt én ze ook nog online plaatst.

JUIST om je kinderen te beschermen, zou ik als de wiedeweerga naar de politie stappen.
Als je zo'n iemand (al is het de vader) bij je kinderen laat, terwijl je dit weet en je doet niets, wordt jij ook ongeschikt geacht als moeder als instanties als Veilig Thuis er lucht van krijgen.
Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
28-01-2020 13:57
Het lastige is dat hij op hetzelfde adres woont als TO waardoor het heel simpel is voor hem om de schuld bij TO neer te leggen. Zelfde internetaansluiting.

Maar verder is dit echt geen serieus probleem hoor TO.
Inderdaad, en ik acht de kans vrij groot dat hij jou er lekker voor op laat draaien, mocht er ooit een aangifte komen. Hij komt tamelijk gewetenloos over. Zie het dan nog maar eens te bewijzen, als alles jouw richting op wijst en je man doet alsof hij van niks weet.

En daarnaast ben je nu ook gewoon medeplichtig als hij nog steeds met minderjarigen chat en je doet er niets tegen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat het een van jouw tieners was die benaderd was door iemand van middelbare leeftijd voor seksuele contacten en zijn vrouw blijkt op de hoogte te zijn geweest maar heeft bewust de andere kant op gekeken omdat het zo zielig was voor haar éígen tieners als er aangifte zou worden gedaan en het was wel de man waar ze van hield et cetera et cetera, hoe zou je dat vinden?

Je dupeert nu werkelijk iedereen behalve je man, terwijl hij hier de dader is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
TO?
Jij had toch contact tot die PC, en tot die accounts.
Waarom heb je die account dan niet verwijderd, of daarvan het password veranderd. En waarom heb je die PC niet doorzocht naar eventuele foto's en deze van die PC verwijderd en tevens de back-up+prullenbak schoongemaakt?

Dan ben je in iedergeval af van zijn gebruik van jouw gegevens. Daarna kan je hem altijd nog het huis uit gooien.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Trien30 schreef:
28-01-2020 13:35
Ik denk dat de politie idd wel in staat is om dan dit topic naar boven te toveren om zo aan te tonen dat TO medeplichtig is.
Het gaat er vooral om dat hij onder haar naam schijnbaar al naaktfoto’s van haar met minderjarigen heeft gedeeld. Dan richt de politie zich in eerste instantie echt wel op haar en leg dan maar eens e.e.a. uit als manlief op hetzelfde adres woont.

Die ene moeder had haar het leven echt een stuk zuurder kunnen maken dan een boze mail...
Alle reacties Link kopieren
Zie hier, wat handige tips!

https://www.vraaghetdepolitie.nl/dwang- ... id-is.html
Hoe komt het dat je bij zin 1 van je OP de relatie al niet verbrak? (Jaren geleden deed mijn vriend zich voor als mij op 18+ chatsites.)
Je vindt het niet leuk dat hier dom, laag IQ en ziek gezegd wordt, maar hoe kan het dan, dat je de relatie hebt voortgezet? Zijn zulke dingen normaal in de omgeving waarin jij bent opgegroeid? En zegt je vriend van je te houden? En wat doet hij dan met mensen waar hij een hekel aan heeft?
Alle reacties Link kopieren
Kikkertje79 schreef:
28-01-2020 15:13
Het gaat er vooral om dat hij onder haar naam schijnbaar al naaktfoto’s van haar met minderjarigen heeft gedeeld. Dan richt de politie zich in eerste instantie echt wel op haar en leg dan maar eens e.e.a. uit als manlief op hetzelfde adres woont.

Die ene moeder had haar het leven echt een stuk zuurder kunnen maken dan een boze mail...
Ja dat snap ik maar als ze dan nog duidelijk weet te krijgen dat haar man het was en niet zij, geeft ze er alsnog een behoorlijke kluif aan om ge ontkennen dat ze ergens van wist.
Trien30 schreef:
28-01-2020 21:27
Ja dat snap ik maar als ze dan nog duidelijk weet te krijgen dat haar man het was en niet zij, geeft ze er alsnog een behoorlijke kluif aan om ge ontkennen dat ze ergens van wist.
Inderdaad. Sorry, ik had je in eerste instantie verkeerd begrepen, maar helemaal eens!
anoniem_386595 wijzigde dit bericht op 28-01-2020 22:10
0.73% gewijzigd
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Als forumfossiel zijnde is er tegenwoordig weinig wat mij de wenkbrauwen nog doet fronsen.

Vanavond is een van de zeldzame keren.

Even resumerend:

Jij en je man vormen een gezin met twee puberkinderen. Jullie zijn dus beide rond de veertig en al jaren bij elkaar.

Je man zoekt herhaaldelijk aandacht van zeer jonge mannen en gebruikt daarvoor gegevens van jou, waaronder stiekem gemaakte naaktfoto’s. Met alle vervelende gevolgen van dien.

Je hebt hem daar nu, en in het verleden al meerdere keren mee geconfronteerd maar man reageert ontwijkend of zelfs (passief) agressief.

Jij hebt als ruim volwassen vrouw en moeder van twee kinderen de bevestiging van tig onbekenden nodig om na te gaan of dit gedrag van je man door de beugel kan.

Je bent niet in staat objectief naar je eigen positie en handelen te kijken (onderneemt geen concrete actie) en schiet direct in de slachtofferrol.

Dat laatste is wel tekenend overigens. Een beetje vrouw/moeder had het zover nooit laten komen.

De reacties hier zijn hard en ongezouten. Welkom op een openbaar forum!

Maar als je dan zo goed kunt lezen dat je alle ‘ beledigingen’ er uit filtert. Wees dan ook zo moedig om de rest ter harte te nemen.
Neem contact op met de wijkagent, huisarts of sociaal werker van het gebiedsteam.

Je man is eng en potentieel gevaarlijk. Stel jezelf en je kinderen daaraan niet langer bloot.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Het was jaren geleden al ziekelijk, maar dat kon je zelf niet bedenken?
Alle reacties Link kopieren
En nee TO, ik wil je niet de grond in trappen maar ik verbaas me oprecht over zoveel naïviteit en kokervisie.

Dan gaan bij mij de raderen draaien. Hoe wordt iemand zo?, Hoe ben je als vrouw opgevoed dat je dit allemaal maar laat gebeuren. Hoe functioneer je op andere vlakken als je radar over goed of fout zo slecht staat afgesteld.

Ik wil niet zeggen dat je dom bent, maar dit is toch wel bijzonder gedrag.

Voor hetgeen je man mankeert is vast een psychologische benaming, als zijnde een stoornis of ziekte.

Maar ik vind jouw rol hierin toch ook wel bizar. Trolhinten mag niet maar ik kan me best voorstellen dat menig gedachte die kant wel uit gaat. Ik verbaas me in hoge mate hier.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven