Is het al aan?

30-03-2020 18:37 89 berichten
Daag!

Ja, zelfs in deze tijden is het mogelijk om een liefde blijkbaar te vinden. Sinds januari met een leuke man aan het appen (tinder), sinds februari op date. Nu, ondertussen eind maart heeft de beste man een aantal keer hier geslapen. Het daten buiten de deur staat natuurlijk op onhold ivm quarantaine maar voor de rest is het gezellig,

Ik ben een een vrouw van net 30 en heb nog nooit een relatie gehad, dus dit is eigenlijk allemaal wat nieuw voor mij. En niet alleen voor mij, blijkbaar is mijn omgeving super nieuwsgierig en wil graag weten hoe het zit. "Is het al aan"? of "heb je eindelijk een relatie"? Zijn de vele vragen die ik krijg.

Ikzelf weet het eigenlijk niet zo goed. Want... wanneer is het aan?

Zijn jullie gevraagd door je kerel (of vrouw) of het aan is? Hoe lang duurde het uberhaubt voordat het "aan" was?

(Even een kleine aanvulling ivm reacties "waarom vraag je het hem niet gewoon? Als ik dat wil, doe ik dat ;). Mijn vraag gaat over jouw realtie(s), wanneer het "aan" was)

Gewoon even nieuwsgierig ;-)
anoniem_63bbf8624fbc6 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 09:52
9.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hangt er vanaf wat jullie afgesproken hebben.
Voor velen is de regel "als we gezoend hebben en we willen een relatie (dus geen scharrel)" dan is het "aan". Maar voor je van een echte relatie kunt spreken kan het nog maanden duren, afhankelijk van jullie intenties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem en hij heeft mij nooit gevraagd of het aan is.. Eigenlijk niet goed nu ik er goed over na denk.. :ugeek:
het is lastig, want als wij zeggen dat het aan is en hij denkt daar anders over dan heb je een probleem. Even denken
Alle reacties Link kopieren
Als het "liefde" is zoals je schrijft, zal het wel aan zijn toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Is in deze tijd ook lastig maar als hij je voorstelt aan vrienden en familie met dit is mijn vriendin Mai in plaats cab dir us Mai dan is het denk ik wel aan.

Maar wil je echt zekerheid dan moet je het hem gewoon vragen.

Zeg x ik vind dat we een relatie hebben vindt jij dat ook.
Wat zegt hij?

Of vindt hij het normaal verschillende keren bij jou te slapen en tegelijk nog met anderen in bed te liggen / te appen / ...?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met mannen is helaas dat ik uit hun daden in de datefase geen conclusie kan trekken. Ik vraag het dan ook op de man af als ik wil weten hoe het zit.
sugarmiss schreef:
30-03-2020 18:46
Is in deze tijd ook lastig maar als hij je voorstelt aan vrienden en familie met dit is mijn vriendin Mai in plaats cab dir us Mai dan is het denk ik wel aan.
Als hij dat laatste zegt wat is het dan?
creativeguy schreef:
30-03-2020 18:40
Voor velen is de regel "als we gezoend hebben en we willen een relatie (dus geen scharrel)" dan is het "aan".
Niet
Alle reacties Link kopieren
Uhm nee. Het is niet eens aan omdat je hebt gezoend of seks hebt gehad. Daten jullie alleen met elkaar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou t gewoon vragen aan hem. Nee heb je ja kun je krijgen. Niemand weet hoe het voor hem is.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-03-2020 18:51
Als hij dat laatste zegt wat is het dan?
In ieder geval niet zijn vriendin.
Als je hem nu zou voorstellen aan je moeder wat zou je dan zeggen?

Als hij je nu zou voorstellen aan zijn ouders wat zou hij dan zeggen over jou tegen hen?
Jezus wat een moeilijk gedoe. Vraag het hem gewoon!
Alle reacties Link kopieren
In mijn relatie was het in het begin ook erg onduidelijk. We hadden al vrienden en familie van elkaar ontmoet, maar het nog niet 'officieel' gemaakt. Op een avond vroeg hij met een babystemmetje of ik nou officieel z'n vriendin was. Het voelde voor hem daarvoor ook al als 'aan', maar we hadden het nooit uitgesproken en schijnbaar wist hij ook niet of het nou 'aan' was of niet, dus vroeg hij het maar zo. Hebben er samen om kunnen lachen, vooral door z'n babystemmetje, maar dat haalde wel de druk er af voor hem denk ik :) Ik zou het dus gewoon gewoon op een lekker luchtige manier vragen, niet helemaal een gigantisch groot ding van maken.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem gewoon, joh. Willen jullie het beiden, dan is aan. Zo simpel is het.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
30-03-2020 19:02
Jezus wat een moeilijk gedoe. Vraag het hem gewoon!
Hoe simpel kan het zijn? :@@:
Skawa schreef:
30-03-2020 18:56
Ik zou t gewoon vragen aan hem. Nee heb je ja kun je krijgen. Niemand weet hoe het voor hem is.
dit is echt een briljant idee. Hoe kom je er op!
Echt ontzettend goed.
Alle reacties Link kopieren
Zo moet dat.
S-Meds schreef:
30-03-2020 19:16
dit is echt een briljant idee. Hoe kom je er op!
Echt ontzettend goed.
Kwestie van out of the box denken.
Oriander schreef:
30-03-2020 19:21
Kwestie van out of the box denken.
ik vind het knap
Alle reacties Link kopieren
Lastige vraag. Ik zou zeggen wanneer je niet meer met anderen date, er sprake is van liefde, je steeds vaker met elkaar bent. En ikzelf zou dat gewoon vragen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nu man, heeft me semi grappig verkering gevraagd :)
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 02-01-2021 21:05
99.72% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven