Is hij wel aan een relatie toe!

07-12-2018 17:56 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag jullie visie horen over deze situatie??

Sinds eind vorig jaar stond ik weer open voor een relatie, na heel lang alleen geweest te zijn met mijn dochter. Via een datingsite had ik al snel een aardige man gevonden. We zijn best verschillend maar hadden meteen een klik. Inmiddels zijn we een half jaar samen en hebben nog nooit ruzie gehad. Van de zomer zijn we ook al op vakantie geweest. De sex met hem is fijn, alleen dan kust hij mij. Verder buiten de slaapkamer niet. Hij knuffelt en kust mij niet dat vind ik een erg gemis. Daar verheugde ik mij zo om om weer een relatie te hebben om lekker te knuffelen en te zoenen. Van het kussen wil hij wel een actiepunt maken...maar daar heb ik dus onlangs niets van gemerkt.
Hij is pas gescheiden en ik vraag me eigenlijk vanaf het begin of hij wel klaar is voor een nieuwe relatie. Hij praat best wel melancholisch over het verleden. Laatst vroeg ik aan hem waarom hij eigenlijk gescheiden is. Het antwoord was, dat hij niet wist waarom." Een samenloop van factoren. Maar nu met mij was het ook "gezellig"!!! Het gesprek over zijn scheiding , wat maar een paar minuten duurde is in zijn hoofd blijven spoken. Ik was er ook een beetje depri door en ben over de relatie gaan twijfelen. Helemaal door het uitblijven van een knuffel of een kus.

Ik vraag mij nu af of hij wel over zijn huwelijk is en waarom hij mij niet kust?
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem toch zelf een knuffel of een kus geven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er zijn mensen die houden gewoon niet zo van de hele dag aan elkaar plukken en veel gezoen en gekleef.

Dat heeft meestal niks te maken of ze wel of niet klaar zijn voor een relatie.

Misschien wel of ze de juiste partner hebben. Als de ander daar wel van houdt kan die er over gaan zeuren en onzeker doen terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn.

Misschien passen jullie niet bij elkaar? Of is hij gewoon niet heel verliefd.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 18:09
30.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem! Vrij zinloon om hier over te gaan speculeren. Je kent hem al een half jaar, dan kan je echt je zorgen wel bij hem kwijt, neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
"Ik kan toch niet zomaar mijn tong in jouw mond stoppen" was zijn reactie toen ik vroeg waarom hij niet kuste. Wanneer ik hem kus, draait hij zijn hoofd weg. Ik houd nu zijn hoofd vast om hem op de mond te kussen. Niet echt prettig.
Toen ik er weer over begon, stelde hij voor om er een actiepunt voor het komende halfjaar van te maken....
Klinkt als een topper. Doet hij altijd zijn hoofd afwenden? En met de sex dan ineens niet?

Of je stinkt vreselijk uit je mond of hij houdt echt niet van zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018
Ik heb inderdaad gehoord van mensen die er niet van houden. Eerder heb ik ook een vriend gehad die ook niet kuste of knuffelde. Onder andere om die reden heb ik toen de relatie verbroken. Nu met deze vriend vind ik het geen reden om de relatie te verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Bizar dit zeg! er een actieput van te maken komen half jaar!? Dat klinkt alsof het een punt uit een businessvergadering is. Hmmm, klinkt wel echt als intimiteit issues.

Hoe deed hij dat met een ex vroeger?
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:09
Lucifer2018
Ik heb inderdaad gehoord van mensen die er niet van houden. Eerder heb ik ook een vriend gehad die ook niet kuste of knuffelde. Onder andere om die reden heb ik toen de relatie verbroken. Nu met deze vriend vind ik het geen reden om de relatie te verbreken.
Ik hou niet van zoenen en plukken aan elkaar de hele tijd.

Knuffelen ook vaker niet dan wel. Maar ik zoen wel af en aan en bij gedag zeggen en zal nooit mijn hoofd omdraaien bij een lief kusje. Dat is raar.

Waarom is het geen reden? Je weet niet eens waarom hij zo raar doet? Ik zou daar eens achter proberen te komen. Als je daar uberhaupt zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
En een betere vraag is: hoe ervaar je de intimiteit verder in je relatie?
En dan heb ik het dus niet over seks. maar voel je je geborgen en gewaardeerd, is hij open over zijn gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik mij ook al afgevraagd -Of ik vreselijk uit mijn mond stink?? In heb in het verleden nooit klachten gehad en er flink oplos gezoend. Deze vriend kust mij echter wel als we sex hebben..
Alle reacties Link kopieren
Huh? Hoofd vasthouden en er een actiepunt van maken? Wat al eerder geschreven is: sommige mensen hoeven niet zo nodig de hele tijd te knuffelen. Ik ben daar ook zo een van maar dat betekent niet dat ik geen waardevolle relatie kan hebben. In relaties neem je elkaar zoals je bent en als je hier niet mee kan leven en er iets geforceerds van gaat maken, zou ik als ik jou was er nog eens goed nadenken of je hier wel toekomst in ziet.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik dus ook best wel nieuwsgierig, hoe hij dat vroeger met zijn ex deed. Daarom vroeg ik waarom hij nu eigenlijk gescheiden was. Hij reageerde melancholisch, maar wist geen reden aan te geven. En sloot af met dat het mij nu ook gezellig was...Echt een antwoord heb ik nu niet, maar wil niet onmiddellijk weer over zijn scheiding en kussen beginnen. #altijdwat
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-12-2018 18:11
Ik hou niet van zoenen en plukken aan elkaar de hele tijd.

Knuffelen ook vaker niet dan wel. Maar ik zoen wel af en aan en bij gedag zeggen en zal nooit mijn hoofd omdraaien bij een lief kusje. Dat is raar.

Waarom is het geen reden? Je weet niet eens waarom hij zo raar doet? Ik zou daar eens achter proberen te komen. Als je daar uberhaupt zin in hebt.
Je bedoelt waarom hij zijn hoofd wegdraait?
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:18
Daar ben ik dus ook best wel nieuwsgierig, hoe hij dat vroeger met zijn ex deed. Daarom vroeg ik waarom hij nu eigenlijk gescheiden was. Hij reageerde melancholisch, maar wist geen reden aan te geven. En sloot af met dat het mij nu ook gezellig was...Echt een antwoord heb ik nu niet, maar wil niet onmiddellijk weer over zijn scheiding en kussen beginnen. #altijdwat
Haha, vragen waarom iemand gescheiden is is natuurlijk iets heel anders dan vragen of hij ook moeite had om zijn ex te zoenen!
Als het en zware scheiding was is het natuurlijk logisch dat hij dan niet vrolijk reageert.

Maar hoe ervaar je de intimiteit verder in je relatie? Voel je je wel verbonden en geborgen?
winkje87 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 18:22
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
07-12-2018 18:12
En een betere vraag is: hoe ervaar je de intimiteit verder in je relatie?
En dan heb ik het dus niet over seks. maar voel je je geborgen en gewaardeerd, is hij open over zijn gevoelens?
We lopen wel altijd hand in hand. We wandelen veel. Maar even een hug om omhelsen, laat staan even zoenen is er niet bij. Ik voel me wel veilig bij hem. Maar ook wel afgewezen omdat we niet kussen.
Alle reacties Link kopieren
Oleander20 schreef:
07-12-2018 18:16
Huh? Hoofd vasthouden en er een actiepunt van maken? Wat al eerder geschreven is: sommige mensen hoeven niet zo nodig de hele tijd te knuffelen. Ik ben daar ook zo een van maar dat betekent niet dat ik geen waardevolle relatie kan hebben. In relaties neem je elkaar zoals je bent en als je hier niet mee kan leven en er iets geforceerds van gaat maken, zou ik als ik jou was er nog eens goed nadenken of je hier wel toekomst in ziet.
Dat is wel wat ik mij begin af te vragen? Ik denk dat we een goede relatie kunnen opbouwen, we hebben verder een leuke relatie, maar een relatie zonder kussen. Dat kan ik mij moeilijk voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
07-12-2018 18:20
Haha, vragen waarom iemand gescheiden is is natuurlijk iets heel anders dan vragen of hij ook moeite had om zijn ex te zoenen!
Als het en zware scheiding was is het natuurlijk logisch dat hij dan niet vrolijk reageert.

Maar hoe ervaar je de intimiteit verder in je relatie? Voel je je wel verbonden en geborgen?
Klopt, maar wanneer je een scheiding hebt verwerk, kan je daar best met je nieuwe liefde over praten, vind ik. Het was voor hem een moeilijk onderwerp, zag ik. Ik wilde gewoon wat dingen weten over zijn vorige relatie, maar eigenlijk kapte hij het af met dat het -met mij ook gezellig is.
#gezellig
Alle reacties Link kopieren
Of hij klaar is voor een relatie weet ik niet. Maar hij komt niet over alsof hij dolverliefd op je is. Gezellig? ? Rare woordkeuze.
Inderdaad houdt niet iedereen van veel kussen en knuffelen. Maar ik zou het eens aan hem vragen. Gewoon simpel, of hij verliefd op je is.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
07-12-2018 18:39
Of hij klaar is voor een relatie weet ik niet. Maar hij komt niet over alsof hij dolverliefd op je is. Gezellig? ? Rare woordkeuze.
Inderdaad houdt niet iedereen van veel kussen en knuffelen. Maar ik zou het eens aan hem vragen. Gewoon simpel, of hij verliefd op je is.
We waren beide lichtelijk verbaasd toen hij die woorden #gezellig uitsprak. Hij corrigeerde het snel, maar het was al gezegd. Het zat mij de volgende dag erg dwars. Het gesprekje over zijn scheiding zat hem de volgende dag ook niet lekker.

Is hij wel gek op mij? Daar twijfelde ik eerst niet aan.
Is hij over de scheiding heen? Daar twijfelde ik al langer over...
Waarom kust hij mij niet. Allemaal vragen die alleen hij kan beantwoorden. Maar ik wilde deze casus met jullie delen, bespreken. Ik wil ook geen toestanden maken om niets...
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch niemand iemand hoofd VASTHOUDEN als jij iemand een zoen wil geven? Doe niet zo mal zeg. Mijn man is niet zo van dat gepluk na een lange dag werken, ik wil ‘m graag begroeten. Resultaat; ik geef ‘m een dikke smakkert op zijn wang. Geen háár op mijn hoofd die er aan denkt zijn hoofd gaat vasthouden. Kom nou zeg!
pergamon wijzigde dit bericht op 07-12-2018 18:50
2.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:13
Dat heb ik mij ook al afgevraagd -Of ik vreselijk uit mijn mond stink?? In heb in het verleden nooit klachten gehad en er flink oplos gezoend. Deze vriend kust mij echter wel als we sex hebben..
Soms ben ik blij dat hij me niet kust omdat hij soms niet lekker uit zijn mond ruikt. Hij poetst heel vaak zijn tanden en is veel met kauwgum in de weer.
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:49
Soms ben ik blij dat hij me niet kust omdat hij soms niet lekker uit zijn mond ruikt. Hij poetst heel vaak zijn tanden en is veel met kauwgum in de weer.
Je draaft nu te ver door, TO. Volstrekt ongeloofwaardig nu.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
07-12-2018 18:48
Je gaat toch niemand iemand hoofd VASTHOUDEN als jij iemand een zoen wil geven? Doe niet zo mal zeg. Mijn man is niet zo van dat gepluk na een lange dag werken, ik wil ‘m graag begroeten. Resultaat; ik geef ‘m een dikke smakkert op zijn wang. Geen háár op mijn hoofd die er aan denkt zijn hoofd gaat vasthouden. Kom nou zeg!
Ik wil hem zo graag kussen en omhelzen. Dat ik dit maar ben gaan doen, best desperate- I know! Maar we kennen elkaar net -dan moeten de vlammen er toch afspatten.
Alle reacties Link kopieren
AnnBritt79 schreef:
07-12-2018 18:57
Je draaft nu te ver door, TO. Volstrekt ongeloofwaardig nu.
Misschien is hij wel onzeker over zijn adem en kust hij daarom niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven