Is hij wel aan een relatie toe!

07-12-2018 17:56 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag jullie visie horen over deze situatie??

Sinds eind vorig jaar stond ik weer open voor een relatie, na heel lang alleen geweest te zijn met mijn dochter. Via een datingsite had ik al snel een aardige man gevonden. We zijn best verschillend maar hadden meteen een klik. Inmiddels zijn we een half jaar samen en hebben nog nooit ruzie gehad. Van de zomer zijn we ook al op vakantie geweest. De sex met hem is fijn, alleen dan kust hij mij. Verder buiten de slaapkamer niet. Hij knuffelt en kust mij niet dat vind ik een erg gemis. Daar verheugde ik mij zo om om weer een relatie te hebben om lekker te knuffelen en te zoenen. Van het kussen wil hij wel een actiepunt maken...maar daar heb ik dus onlangs niets van gemerkt.
Hij is pas gescheiden en ik vraag me eigenlijk vanaf het begin of hij wel klaar is voor een nieuwe relatie. Hij praat best wel melancholisch over het verleden. Laatst vroeg ik aan hem waarom hij eigenlijk gescheiden is. Het antwoord was, dat hij niet wist waarom." Een samenloop van factoren. Maar nu met mij was het ook "gezellig"!!! Het gesprek over zijn scheiding , wat maar een paar minuten duurde is in zijn hoofd blijven spoken. Ik was er ook een beetje depri door en ben over de relatie gaan twijfelen. Helemaal door het uitblijven van een knuffel of een kus.

Ik vraag mij nu af of hij wel over zijn huwelijk is en waarom hij mij niet kust?
Mijn God TO.

Je merkt toch duidelijk aan hem dat hij het niet fijn vind om te doen. Dat jij dat zo graag wil wil niet zeggen dat je het kan/mag afdwingen. Daar maak je het echt niet leuker mee voor hem hoor...

Er zijn mensen die niet kussen en knuffelen. Die houden daar niet van. Kan best zijn dat dat tijdens de seks anders is. Maar je kan het ook gewoon vragen.

Ik vind het persoonlijk niet raar dat je niet van kussen en knuffelen houdt, en dat je als je net bent gescheiden je een nieuwe vlam 'gezellig' noemt want dat is iets heel anders dan een diepe intieme relatie waar je uit bent gekomen.

Als iemand bij mij mijn hoofd vastklemt om me agressief een kus op de mond te duwen terwijl ik altijd duidelijk laat merken dat ik dat niet fijn vind door mijn hoofd weg te draaien... dat zou ik dus echt niet pikken.
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:59
Misschien is hij wel onzeker over zijn adem en kust hij daarom niet?
Mijn broer en zijn vrouw (tong)kussen ook niet. Ook niet tijdens de sex. Dat lijkt mij persoonlijk echt niet fijn. Gelukkig doen wij dat wel. Daar kan ik dan heel lang op teren;-)
Alle reacties Link kopieren
LoVaKo schreef:
07-12-2018 19:03
Mijn God TO.

Je merkt toch duidelijk aan hem dat hij het niet fijn vind om te doen. Dat jij dat zo graag wil wil niet zeggen dat je het kan/mag afdwingen. Daar maak je het echt niet leuker mee voor hem hoor...

Er zijn mensen die niet kussen en knuffelen. Die houden daar niet van. Kan best zijn dat dat tijdens de seks anders is. Maar je kan het ook gewoon vragen.

Ik vind het persoonlijk niet raar dat je niet van kussen en knuffelen houdt, en dat je als je net bent gescheiden je een nieuwe vlam 'gezellig' noemt want dat is iets heel anders dan een diepe intieme relatie waar je uit bent gekomen.

Als iemand bij mij mijn hoofd vastklemt om me agressief een kus op de mond te duwen terwijl ik altijd duidelijk laat merken dat ik dat niet fijn vind door mijn hoofd weg te draaien... dat zou ik dus echt niet pikken.
Ik vind dat je hier helemaal gelijk in hebt. Ik ga het ook niet meer doen. Voor mij is zoenen wel een bevestiging van de liefde / intimiteit/ passie, daarom mis ik het zo en verlang ik er naar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom de hele tijd die #?
Je bent een volwassen vrouw met kind toch?

Het lijkt mij dat hij gewoon niet zo dolverliefd op je is. Hij vindt het wel gezellig om samen wat leuks te ondernemen maar meer niet.
En hoe lang is hij al gescheiden?
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 18:57
Ik wil hem zo graag kussen en omhelzen. Dat ik dit maar ben gaan doen, best desperate- I know! Maar we kennen elkaar net -dan moeten de vlammen er toch afspatten.
Niet alleen desperate, gewoon echt ongepast. Hij wil je niet zoenen. Jij dwingt hem om je te zoenen. Echt niet oke wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 19:08
Ik vind dat je hier helemaal gelijk in hebt. Ik ga het ook niet meer doen. Voor mij is zoenen wel een bevestiging van de liefde / intimiteit/ passie, daarom mis ik het zo en verlang ik er naar.
... voor jou een bevestiging en dus dwing je het maar af?! :nope:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-12-2018 19:08
Waarom de hele tijd die #?
Je bent een volwassen vrouw met kind toch?

Het lijkt mij dat hij gewoon niet zo dolverliefd op je is. Hij vindt het wel gezellig om samen wat leuks te ondernemen maar meer niet.
En hoe lang is hij al gescheiden?
Zijn scheiding heeft heel lang geduurd. Ze sliepen al 2 jaar apart en hij heeft ook een tijdje op zolder gewoond. Maar hij is sinds een jaar gescheiden. Dat vond ik niet zo lang, maar hij zei dat hij verder wilde met zijn leven. Dat vond ik toen wel een positieve houding. Hij heeft me al snel aan zijn ouders en kinderen voorgesteld
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
07-12-2018 19:10
... voor jou een bevestiging en dus dwing je het maar af?! :nope:
Dat heb ik in ieder geval opgestoken van deze post. :flag: En zal mezelf niet meer zo opdringen.
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 19:16
Zijn scheiding heeft heel lang geduurd. Ze sliepen al 2 jaar apart en hij heeft ook een tijdje op zolder gewoond. Maar hij is sinds een jaar gescheiden. Dat vond ik niet zo lang, maar hij zei dat hij verder wilde met zijn leven. Dat vond ik toen wel een positieve houding. Hij heeft me al snel aan zijn ouders en kinderen voorgesteld
En dat vond je een goed plan?
Alle reacties Link kopieren
Een relatie zonder knuffelen en zoenen kan ik me niet voorstellen. En bij dates werd er ook nooit geneukt als er niet eerst geknuffeld en gezoend was.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-12-2018 19:26
En dat vond je een goed plan?
Ik zie niet wat daar mis mee is... We hebben allebei regelmatig contact met onze ouders. We deden al snel veel dingen samen..
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
07-12-2018 19:27
Een relatie zonder knuffelen en zoenen kan ik me niet voorstellen. En bij dates werd er ook nooit geneukt als er niet eerst geknuffeld en gezoend was.
Ik heb dit al eerder meegemaakt en heb toen de relatie best snel verbroken omdat het verder ook niet goed klikte. Maar een goede relatie
zonder zoenen en knuffelen kan ik mij eigenlijk ook niet echt voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je dan maar je conclusies trekken, want als hij dat niet wil en jij wel, zie ik dat niet gebeuren.
Wij kennen elkaar al 11 jaar en knuffelen en zoenen meerdere keren per week, vaker dan in het begin. Het is gewoon een heerlijke intimiteit.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
07-12-2018 19:53
Misschien moet je dan maar je conclusies trekken, want als hij dat niet wil en jij wel, zie ik dat niet gebeuren.
Wij kennen elkaar al 11 jaar en knuffelen en zoenen meerdere keren per week, vaker dan in het begin. Het is gewoon een heerlijke intimiteit.
Achteraf vind ik het ook raar dat ik niet meteen gemerkt heb dan hij niet kust. Niet kussen is namelijk voor mij wel een dealbreaker. Onze eerste kus was heel erg onhandig, maar toch ook fijn! We werden al snel closer en intiem. De relatie verbreken omdat hij niet knuffelt en kust vind ik best moeilijk. Ik kan hem inderdaad niet dwingen of verplichten mij hartstochtelijk te kussen. Zeker wanneer de ware passie bij hem ontbreekt.
Ik kan echt jaloers worden wanneer lees dat jullie na 11 jaar nog meerdere keren per week knuffelen en zoenen.
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 20:02
Achteraf vind ik het ook raar dat ik niet meteen gemerkt heb dan hij niet kust. Niet kussen is namelijk voor mij wel een dealbreaker. Onze eerste kus was heel erg onhandig, maar toch ook fijn! We werden al snel closer en intiem. De relatie verbreken omdat hij niet knuffelt en kust vind ik best moeilijk. Ik kan hem inderdaad niet dwingen of verplichten mij hartstochtelijk te kussen. Zeker wanneer de ware passie bij hem ontbreekt.
Ik kan echt jaloers worden wanneer lees dat jullie na 11 jaar nog meerdere keren per week knuffelen en zoenen.
Man en ik knuffelen en zoenen dagelijks, na 13 jaar ook nog.
beetjegek schreef:
07-12-2018 21:08
Man en ik knuffelen en zoenen dagelijks, na 13 jaar ook nog.
Ja hier ook, we zijn meer dan 15 jaar samen, en zijn alleen maar kleffer geworden in de loop der jaren.
M'n ouders leken na 40 jaar zelfs nog steeds een stel verliefde pubers.
Alle reacties Link kopieren
Komt op mij over of je voor hem met name zijn rebound bent.

Dan heb ik het zowel over de OP als je latere posts. Weinig intimiteit tonen, tenzij hij geil is. Zijn reactie dat het met jou "ook gezellig is". Ik zou opzoek gaan naar een expemplaar dat wel helemaal voor jou gaat.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
07-12-2018 21:12
Komt op mij over of je voor hem met name zijn rebound bent.
Je kent dat wel "dat stemmetje" Iets zegt dat het niet helemaal snor zit. Dat is voor mij o.a. het " niet zoenen of niet knuffelen". Verder is hij totaal toegewijd. Maar dat maakt dat ik me een soort 2e keus of, secondbest voel of zoals jij het noemt; een rebound. Het gesprek over zijn scheiding heeft de twijfel eerder vergroot dan weggenomen. Wanneer je zoals ik, dicht op de situatie zit, kan je de relatief niet meer echt objectief beoordelen. Ik kijk een beetje door een te rose bril naar de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
07-12-2018 21:12
Komt op mij over of je voor hem met name zijn rebound bent.

Dan heb ik het zowel over de OP als je latere posts. Weinig intimiteit tonen, tenzij hij geil is. Zijn reactie dat het met jou "ook gezellig is". Ik zou opzoek gaan naar een expemplaar dat wel helemaal voor jou gaat.
Dat het met mij "ook gezellig is" of "ook leuk is" heeft bij mij wel een alarm bel laten af gaan. Hij schrok er trouwens zelf ook van toen hij het zei.
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 21:44
Dat het met mij "ook gezellig is" of "ook leuk is" heeft bij mij wel een alarm bel laten af gaan. Hij schrok er trouwens zelf ook van toen hij het zei.
Lijkt me terecht.
'ook leuk' klinkt alsof het hem niet zoveel uitmaakt met wie hij een relatie heeft, zolang het maar gezellig en hij dingen samen kan ondernemen. Hij klinkt niet dolverliefd.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-12-2018 22:57
Lijkt me terecht.
'ook leuk' klinkt alsof het hem niet zoveel uitmaakt met wie hij een relatie heeft, zolang het maar gezellig en hij dingen samen kan ondernemen. Hij klinkt niet dolverliefd.
Hij heeft dit eerder gezegd, tijdens een wandeling. "Nu hij het hier leuk heeft wil hij niet naar het buitenland voor werk. Tenzij het heel erg goed verdiend natuurlijk. Niet, nu ik jou heb leren kennen, wil ik niet naar het buitenland voor werk.
Hij heeft wel een keer gezegd dat hij een leuke vriendin heeft, dat ging over mij.
Alle reacties Link kopieren
In het begin vroeg ik me af of hij na zijn scheiding wel toe is aan een nieuwe relatie. Ik denk het wel, maar de vraag is of hij dat met mij echt wil. Met mij is het leuk, maar het is geen echte liefde. Ik dacht dat het wel mee viel, maar ik moet mezelf fysiek niet meer zo opdringen, graag of niet. Dan maar niet zoenen ( en waarschijnlijk geen relatie)
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 23:04
Hij heeft dit eerder gezegd, tijdens een wandeling. "Nu hij het hier leuk heeft wil hij niet naar het buitenland voor werk. Tenzij het heel erg goed verdiend natuurlijk. Niet, nu ik jou heb leren kennen, wil ik niet naar het buitenland voor werk.
Hij heeft wel een keer gezegd dat hij een leuke vriendin heeft, dat ging over mij.

Dit zegt mijn vriend nou nooit over mij. Wel dat hij de leukste, liefste en/of mooiste vriendin heeft.
Ik denk dat de manier waarop hij over zoenen denkt en de manier waarop jij er over denkt een probleem gaat worden op den duur, want je loopt er nu al tegen aan. Het is wel één van de basisdingen die moet kloppen in een relatie vind ik.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
LouisedeVries schreef:
07-12-2018 23:11
In het begin vroeg ik me af of hij na zijn scheiding wel toe is aan een nieuwe relatie. Ik denk het wel, maar de vraag is of hij dat met mij echt wil. Met mij is het leuk, maar het is geen echte liefde. Ik dacht dat het wel mee viel, maar ik moet mezelf fysiek niet meer zo opdringen, graag of niet. Dan maar niet zoenen ( en waarschijnlijk geen relatie)
Dat gaat het zeker ook niet worden. Zoals anderen zeggen, kussen en knuffelen horen gewoon bij een liefdesrelatie. Er zijn zat andere mannen die daar wel van houden.
Zonder knuffelen en zoenen heb ik gewoon niet de idee dat ik een relatie heb.
Denk hier toch maar eens over na of je dit voor de komende jaren wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven