Is hij wel aan een relatie toe!

07-12-2018 17:56 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag jullie visie horen over deze situatie??

Sinds eind vorig jaar stond ik weer open voor een relatie, na heel lang alleen geweest te zijn met mijn dochter. Via een datingsite had ik al snel een aardige man gevonden. We zijn best verschillend maar hadden meteen een klik. Inmiddels zijn we een half jaar samen en hebben nog nooit ruzie gehad. Van de zomer zijn we ook al op vakantie geweest. De sex met hem is fijn, alleen dan kust hij mij. Verder buiten de slaapkamer niet. Hij knuffelt en kust mij niet dat vind ik een erg gemis. Daar verheugde ik mij zo om om weer een relatie te hebben om lekker te knuffelen en te zoenen. Van het kussen wil hij wel een actiepunt maken...maar daar heb ik dus onlangs niets van gemerkt.
Hij is pas gescheiden en ik vraag me eigenlijk vanaf het begin of hij wel klaar is voor een nieuwe relatie. Hij praat best wel melancholisch over het verleden. Laatst vroeg ik aan hem waarom hij eigenlijk gescheiden is. Het antwoord was, dat hij niet wist waarom." Een samenloop van factoren. Maar nu met mij was het ook "gezellig"!!! Het gesprek over zijn scheiding , wat maar een paar minuten duurde is in zijn hoofd blijven spoken. Ik was er ook een beetje depri door en ben over de relatie gaan twijfelen. Helemaal door het uitblijven van een knuffel of een kus.

Ik vraag mij nu af of hij wel over zijn huwelijk is en waarom hij mij niet kust?
Alle reacties Link kopieren
lineola schreef:
07-12-2018 21:11
Ja hier ook, we zijn meer dan 15 jaar samen, en zijn alleen maar kleffer geworden in de loop der jaren.
M'n ouders leken na 40 jaar zelfs nog steeds een stel verliefde pubers.
Mijn ouders zijn ook altijd heel klef. Ik kan me ook werkelijk niet voorstellen dat men niet van kussen en knuffelen houdt. Daarom voel ik mij iedere keer ook zo afgewezen. Zelfs mijn dochter en ik knuffelen dagelijks regelmatig.
Wat een apart verhaal. Niet knuffelen en kussen maar wel sex.
Mijn vriend en ik zijn niet bij elkaar weg te slaan. Langs elkaar lopen zonder even een kus op de mond of wang of in de nek zou niet eens lukken.
Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen hoe belangrijk dit punt voor je is. Dat verschilt per persoon. Ik zou zelf niet zonder die vorm van affectie kunnen, ik vind zoenen te lekker.
anoniem_180046 wijzigde dit bericht op 05-02-2019 10:55
4.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij gewoon zo en heeft dat hem ook zijn vorige relatie gekost.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-12-2018 12:55
Misschien is hij gewoon zo en heeft dat hem ook zijn vorige relatie gekost.
Dat zou kunnen maar zijn vorige relatie heeft wel 25 jaar geduurd. Nou moet ik wel zeggen dat ze lang aan de scheiding gewerkt hebben. Het hebben van kinderen maakte voor hem het huwelijk toch nog duurzaam. Hij vind het nu ook moeilijk dat zijn zoon (18) bij zijn ex is blijven wonen. Ik zie dat hij veel van die jongen houdt en alles voor hem doet..
Alle reacties Link kopieren
kapow schreef:
08-12-2018 12:54
Wat een apart verhaal. Niet knuffelen en kussen maar wel sex.
Mijn vriend en ik hebben pas kort een relatie en we zijn niet bij elkaar weg te slaan. Langs elkaar lopen zonder even een kus op de mond of wang of in de nek zou niet eens lukken.
Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen hoe belangrijk dit punt voor je is. Dat verschilt per persoon. Ik zou zelf niet zonder die vorm van affectie kunnen, ik vind zoenen te lekker.
Ik vind zoenen ook erg lekker. Vanaf week 1 denk ik eraan om de relatie daarom te beëindigen, maar ga toch door. Natuurlijk heb ik het onderwerp wel eens aangesneden. Dat dit al überhaupt een onderwerp is!!! Dat je in het begin veel zoent en knuffelt zegt overigens niets over de slagingskansen van de relatie. Maar dit is gewoon heel erg jammer...en een groot gemis. 'k ben wel een beetje jaloers op jou Kapow!
Alle reacties Link kopieren
kapow schreef:
08-12-2018 12:54
Wat een apart verhaal. Niet knuffelen en kussen maar wel sex.
Mijn vriend en ik hebben pas kort een relatie en we zijn niet bij elkaar weg te slaan. Langs elkaar lopen zonder even een kus op de mond of wang of in de nek zou niet eens lukken.
Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen hoe belangrijk dit punt voor je is. Dat verschilt per persoon. Ik zou zelf niet zonder die vorm van affectie kunnen, ik vind zoenen te lekker.
Sex daarentegen is wel bevredigend, dan tongzoent hij wel. Hij kust alleen als hij erg opgewonden is. Verder kan ik hem alleen maar een kusje op de wang geven hihihi, alsof ik mijn opoe kus...
Dan is het toch duidelijk? Dit is het dus niet voor je. Maar je blijft maar hangen in deze situatie, omdat je eindelijk iemand hebt ontmoet?
Als deze man net gescheiden is, dan vraag ik mij ook af of hij überhaupt wel al een relatie wil.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
08-12-2018 15:24
Dan is het toch duidelijk? Dit is het dus niet voor je. Maar je blijft maar hangen in deze situatie, omdat je eindelijk iemand hebt ontmoet?
Als deze man net gescheiden is, dan vraag ik mij ook af of hij überhaupt wel al een relatie wil.
Ik ken hem via Relatieplanet, dat is toch voor het vinden van een relatie? We wilden allebei een latrelatie. Dat betekent echter niet dat het voor mij geheel vrijblijvend is. Bij onze kennismaking maakte hij duidelijk dat hij verder wilde met zijn leven. Dat vond ik toen positief. Maar nu merk ik dit ik dit anders interpreteer dan hij. Wel logisch dat je na een tijdje een duidelijker beeld krijgt van de ander en de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap gewoon niet dat als je egt dat je hierdoor sinds week 1 daardoor al twijfelt aan de relatie, je het wel solide genoeg vindt om elkaars ouders te leren kennen.

Ik zou de frequentie van zoenen niet als graadmeter zien van hoe leuk hij vindt maar gewoon als onderdeel van persoonlijkheid.
Sommige koppels lopen t liefst hele dagen hand in hand, andere kotsen daarvan.

Ik zou gewoon een gesprek met hem aangaan. Ook over hoe verliefd hij is (en dan niet een paar minuten, maar een echt gesprek) en dan pas je conclusies trekken.
Alle reacties Link kopieren
Shine_bright101 schreef:
08-12-2018 16:08
Ik snap gewoon niet dat als je egt dat je hierdoor sinds week 1 daardoor al twijfelt aan de relatie, je het wel solide genoeg vindt om elkaars ouders te leren kennen.

Ik zou de frequentie van zoenen niet als graadmeter zien van hoe leuk hij vindt maar gewoon als onderdeel van persoonlijkheid.
Sommige koppels lopen t liefst hele dagen hand in hand, andere kotsen daarvan.

Ik zou gewoon een gesprek met hem aangaan. Ook over hoe verliefd hij is (en dan niet een paar minuten, maar een echt gesprek) en dan pas je conclusies trekken.
Ik ben het met je eens. Het gesprek over zijn scheiding duurde inderdaad erg kort omdat hij het min of meer afkapte. Dat zei mij ook al veel. Later kwam hij er in een appje op terug. " het gesprek bleef de hele dag om me heen hangen" en hij wilde mij niet in de scheiding betrekken. Terwijl ik in de veronderstelling was dat dit al een afgesloten hoofdstuk was. Hierdoor is bij mij een hele grote alarmbel afgegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven