Is mijn vriendin bezitterig
zondag 19 april 2026 om 21:43
Hallo allemaal,
Ten eerste sorry dat ik mijn vorige topic weg heb gehaald maar ik vond het bij nader inzien toch niet zo respectvol naar mijn vriendin toe om te laten staan omdat het een gevoelig onderwerp is. Feit is dat ik weinig ervaring heb met vrouwen en en relaties. Oftewel geen. Ik heb nu een vraag en dit topic zal ik laten staan.
Ik heb nu dus een maandje of acht een relatie met mijn vriendin. Voor die tijd deed ik weleens de auto van een vriendin, ik zal haar M noemen een beurt geven. Die vriendin (platonisch) ken ik vanuit mijn vriendengroep en helaas heeft zij de reputatie dat ze achter getrouwde mannen aangaat en dat ze huwelijken en relaties kapot maakt. En het is niet alleen een reputatie, het is ook zo. Ik heb het zelf gezien. Ze stookt en flirt met getrouwde mannen en ze is achtbaks opdat gebied. Tegen mij was ze altijd wel vriendelijk.
Nu heb ik in het begin van de relatie weleens een kushartje gestuurd naar M via de app en mijn vriendin zag dat. Dat vond ze niet zo leuk omdat ik altijd heb gezegd tegen mijn vriendin dat M een gevaarlijke vrouw is. Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik niet kan garanderen dat M niet probeert om mij te verleiden als ik alleen met M zou zijn.
Nu wil mijn vriendin niet meer dat ik die auto van M onderhoudt. Niet omdat ze me niet vertrouwd maar uit respect voor mijn vriendin. Ze begrijpt niet waarom ik nu ik een relatie heb M nog over de vloer wil halen. Alleen ik ben 1000 procent te vertrouwen. Alleen omdat M gevaarlijk is en relaties kapot maakt is mijn vriendin er niet gerust op.
Is mijn vriendin bezitterig of heeft ze gelijk?
Ik hoor het graag.
Ten eerste sorry dat ik mijn vorige topic weg heb gehaald maar ik vond het bij nader inzien toch niet zo respectvol naar mijn vriendin toe om te laten staan omdat het een gevoelig onderwerp is. Feit is dat ik weinig ervaring heb met vrouwen en en relaties. Oftewel geen. Ik heb nu een vraag en dit topic zal ik laten staan.
Ik heb nu dus een maandje of acht een relatie met mijn vriendin. Voor die tijd deed ik weleens de auto van een vriendin, ik zal haar M noemen een beurt geven. Die vriendin (platonisch) ken ik vanuit mijn vriendengroep en helaas heeft zij de reputatie dat ze achter getrouwde mannen aangaat en dat ze huwelijken en relaties kapot maakt. En het is niet alleen een reputatie, het is ook zo. Ik heb het zelf gezien. Ze stookt en flirt met getrouwde mannen en ze is achtbaks opdat gebied. Tegen mij was ze altijd wel vriendelijk.
Nu heb ik in het begin van de relatie weleens een kushartje gestuurd naar M via de app en mijn vriendin zag dat. Dat vond ze niet zo leuk omdat ik altijd heb gezegd tegen mijn vriendin dat M een gevaarlijke vrouw is. Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik niet kan garanderen dat M niet probeert om mij te verleiden als ik alleen met M zou zijn.
Nu wil mijn vriendin niet meer dat ik die auto van M onderhoudt. Niet omdat ze me niet vertrouwd maar uit respect voor mijn vriendin. Ze begrijpt niet waarom ik nu ik een relatie heb M nog over de vloer wil halen. Alleen ik ben 1000 procent te vertrouwen. Alleen omdat M gevaarlijk is en relaties kapot maakt is mijn vriendin er niet gerust op.
Is mijn vriendin bezitterig of heeft ze gelijk?
Ik hoor het graag.
zondag 19 april 2026 om 21:52
Ik kan je vriendin wel begrijpen. Die vriendin heeft de gewoonte achter bezette mannen aan te gaan, je hebt nota bene gezegd dat je niet kan garanderen dat ze het niet ook bij jou probeert en vervolgens noem je haar bezitterig omdat ze het niet echt ziet zitten dat je nog met haar omgaat.
Ik vind de zin "Alleen omdat M gevaarlijk is en relaties kapotmaakt is mijn vriendin er niet gerust op" ook nogal raar.
Overigens vraag ik me af wat er zo leuk is aan M, ze klinkt niet heel sympathiek. Dat je wel eens verliefd wordt op een bezette man, oké, maar zij maakt er een sport van.
Ik vind de zin "Alleen omdat M gevaarlijk is en relaties kapotmaakt is mijn vriendin er niet gerust op" ook nogal raar.
Overigens vraag ik me af wat er zo leuk is aan M, ze klinkt niet heel sympathiek. Dat je wel eens verliefd wordt op een bezette man, oké, maar zij maakt er een sport van.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 19 april 2026 om 22:02
Als ik jouw vriendin was, was je al mijn ex geweest eerlijk gezegd. Ik hoef namelijk geen partner die perse met zo'n bewezen homewrecker zoals jij zelf omschrijft wil blijven omgaan. Nu jij opeens ook gebonden bent lijkt het mij namelijk een kwestie van tijd voordat M. zogezegd achter jou (en het slopen van jouw relatie ) aangaat.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 20-04-2026 11:08
1.83% gewijzigd
zondag 19 april 2026 om 22:10
Zo zakelijk dat jij die M. kushartjes stuurt:
Leonard45 schreef: ↑19-04-2026 21:43Nu heb ik in het begin van de relatie weleens een kushartje gestuurd naar M via de app en mijn vriendin zag dat. Dat vond ze niet zo leuk omdat ik altijd heb gezegd tegen mijn vriendin dat M een gevaarlijke vrouw is. Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik niet kan garanderen dat M niet probeert om mij te verleiden als ik alleen met M zou zijn.
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic?
zondag 19 april 2026 om 22:22
zondag 19 april 2026 om 22:22
Je mag haar doorsmeren als je d’r auto doorsmeert ? Een beurt voor een beurt ? Jouw pijlstok mag haar olie pijlen ? Grappig, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 19 april 2026 om 23:02
“ ik heb het druk / geen zin “ kan ook nog, he.
Misschien vindt ze het trouwens wel prettiger om er voor te neuken dan om te betalen en bewijs je haar een enorme dienst als je er mee stopt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 19 april 2026 om 23:07
Nee, je vriendin is niet bezitterig (als je tenminste niet die vriendin met de auto bedoelt) maar jij bent ongelooflijk naïef, als je denkt dat die autovriendin, opeens als een blad aan de boom omslaat en niets bij jou probeert nu je een vriendin hebt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 19 april 2026 om 23:10
zondag 19 april 2026 om 23:15
zondag 19 april 2026 om 23:18
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in