Is ze nou geïnteresseerd of niet

16-04-2021 16:56 218 berichten
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:

Ik: hi :)
Zij: hi :)
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen

Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja wat denk je nou knuppel
Alle reacties Link kopieren
Tja, hier zou ik ook helemaal niets mee kunnen.'

Denk je eens in dat je dit in een telefoongesprek doet? Of live?
Dan weet je toch ook dat je dóór moet pakken? Zij heeft geen idee waarom jij 'hi' schrijft toch? Dat moet je zelf voorstellen ! Jij neemt initiatief, néém het dan ook!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ik mis een vraag in je berichten.
Alle reacties Link kopieren
Je stelde voor te wandelen. Nu in de app vraag je niets. Wat zou je verwachten op: "met mij ook. Ik dacht laat ik ga <haar naam> appen"?
Alle reacties Link kopieren
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik ga <haar naam> appen

Exact dit? Laat ik ga?

En verder: wat moet ze daarop zeggen? Nou, dat is dan gelukt? Als ze enigszins geïnteresseerd was, zit ze te wachten op een uitnoding om te gaan wandelen.
Niet op alleen he, yo!
.
Alle reacties Link kopieren
Die ligt nu in weinigverhullende lingerie bevallig op haar bed op je te wachten, TO. Voor iedereen die een beetje tussen de regels door kan lezen lijkt me dat toch wel duidelijk. Als ik jou was zou ik nu snel naar d'r toe racen, ze blijft echt niet nog een vierde dag liggen wachten.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
16-04-2021 16:59
Tja, hier zou ik ook helemaal niets mee kunnen.'

Denk je eens in dat je dit in een telefoongesprek doet? Of live?
Dan weet je toch ook dat je dóór moet pakken? Zij heeft geen idee waarom jij 'hi' schrijft toch? Dat moet je zelf voorstellen ! Jij neemt initiatief, néém het dan ook!
Wat doreia zegt

Neem haar serieus
Alle reacties Link kopieren
Je wilt een wandeling met haar maken en appt haar om dit NIET te vragen? Jeetje, waar ben je bang voor?
Alle reacties Link kopieren
Is dit nog steeds dat meisje uit de supermarkt?
'Hoi, ik ben die ene uit de supermarkt. Zaterdag wordt het prachtig weer, zin in een wandeling door het park?'

Is veel makkelijker dan 'Hi' en daarna maar hopen dat ze in je hoofd kan kijken om te zien of er achter dat ene woordje een vraag schuilt die ze dan uit zichzelf beantwoordt
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
16-04-2021 17:19
'Hoi, ik ben die ene uit de supermarkt.

Ja dat is wel een goeie. Weet ze überhaupt wel van wie dat appje komt?
.
Alle reacties Link kopieren
En heb je haar drie dagen nadat je de wandeling hebt genoemd pas geappt?

Waarom maak je het ingewikkeld als het helemaaaal niet ingewikkeld hoeft te zijn. (ik word oud)

Oke, deze ouwe taart gaat je helpen.


Jij appt: hi! Het wordt van het weekend lekker weer. Heb je zin om zaterdag om 15 uur te wandelen door het <insert bos op fietsafstand>?

Scenario 1:
Zij: Ja, gezellig! Ik kan alleen niet om 15 uur, maar wel zondagmiddag om 15 uur

Scenario 2:
Zij: Ja, gezellig! Ik neem een ijskoffie voor ons mee! En mijn bulldogterrier. Tot morgen!

Scenario 3:
Zij: ....

Scenario 4:
Zij: Ja, gezellig! Maar ik ben heel druk en moet ook nog mijn haar wassen. Volgende week moet ik verhuizen en de weekenden daarna ben ik ook druk. Sorry!

Scenario 5: (haar op de tanden)
Zij: WTF? Gást! Hadda gelijk gevraagd, OMG, ben je verlegen ofzeau??? Ik zoek een fuckboy geen N>E>R>D
Het enthousiasme spat er bij jou ook echt vanaf hoor.
fluttershy schreef:
16-04-2021 16:59
Ik mis een vraag in je berichten.
Huh?
Doreia* schreef:
16-04-2021 16:59
Tja, hier zou ik ook helemaal niets mee kunnen.'

Denk je eens in dat je dit in een telefoongesprek doet? Of live?
Dan weet je toch ook dat je dóór moet pakken? Zij heeft geen idee waarom jij 'hi' schrijft toch? Dat moet je zelf voorstellen ! Jij neemt initiatief, néém het dan ook!
Ja, klopt wel, maar een beetje wederzijdse initiatief en interesse zou wel mooi zijn.
Wat zou ik dan nog meer moeten zeggen? Ik geef toch een mooi voorzetje.
ik ga ria appen

en dan ?

niks

heb je zin om te wandelen , ijsje eten , mac
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:30
Huh?
Ja precies, zo’n ding met een vraagteken erachter.

Niet ik dacht laat ik haar maar eens even appen....

Wat moet ze daar nou mee?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
madamzonderm schreef:
16-04-2021 17:00
Je stelde voor te wandelen. Nu in de app vraag je niets. Wat zou je verwachten op: "met mij ook. Ik dacht laat ik ga <haar naam> appen"?
Ik begin het nu wel te snappen wat jullie bedoelen. Sta ik nu voor aap bij haar? 😐
madamzonderm schreef:
16-04-2021 17:00
Je stelde voor te wandelen. Nu in de app vraag je niets. Wat zou je verwachten op: "met mij ook. Ik dacht laat ik ga <haar naam> appen"?
Ik begin het nu wel te snappen wat jullie bedoelen. Sta ik nu voor aap bij haar? 😐
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:32
Ja, klopt wel, maar een beetje wederzijdse initiatief en interesse zou wel mooi zijn.
Wat zou ik dan nog meer moeten zeggen? Ik geef toch een mooi voorzetje.
Ik kom je tegen op straat.
"hi!"
"hi'
Hoe is het?
Goed. met jou?
Goed. Ik dacht, laat ik eens hi zeggen!

Ik glimlach en wacht tot je verder praat, want tja, JIJ sprak mij aan.
En zo staan we elkaar urenlang een beetje zot glimlachend aan te kijken met een ongemakkelijke stilte tussen ons in.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Erdo schreef:
16-04-2021 17:32
Ja, klopt wel, maar een beetje wederzijdse initiatief en interesse zou wel mooi zijn.
Wat zou ik dan nog meer moeten zeggen? Ik geef toch een mooi voorzetje.
Nee, dat is helemaal geen mooi voorzetje.
'Ik dacht ik zal je maar eens appen' is een hele slechte voorzet. Daar zou Ronaldo nog geen doelpunt uit kunnen scoren.

Straalt van jou kant toch ook nul enthousiasme uit?
anoniem_383378 wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:35
6.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:33
Ik begin het nu wel te snappen wat jullie bedoelen. Sta ik nu voor aap bij haar? 😐
Niet als ze niet weet dat de appjes van jou komen :P
.
impala schreef:
16-04-2021 17:02
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik ga <haar naam> appen

Exact dit? Laat ik ga?

En verder: wat moet ze daarop zeggen? Nou, dat is dan gelukt? Als ze enigszins geïnteresseerd was, zit ze te wachten op een uitnoding om te gaan wandelen.
Niet op alleen he, yo!
Typo in de OP heb ik gefixd.

Maar is het nu niet raar dat ik haar uitnodig na zo'n raar gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Alsnog een berichtje sturen:
Morgen mooi weer! Heb je tijd en zin om morgen die wandeling te gaan maken met mij?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven