Jarloers op zusje

07-03-2021 14:30 31 berichten
Mijn zusje is maar een jaar jonger dan ik zelf en alles hebben we altijd tegelijk gedaan. Vriendschappen, hobby's en studeren. Tijdens onze studie kwamen we beide in een andere stad terecht, maar we groeide niet uit elkaar en kwamen veel naar huis om ook elkaar veel te kunnen zien.

In ons studenten huis woonde een jongen die ik al heel lang erg leuk vond. We raakte bevriend, maar het was nooit meer dan dat. Hij had het ene naar het andere meisje, maar zei altijd meteen dat hij niet toe was aan een serieuze relatie dus het ging ook altijd weer zonder al te veel drama over. Dit maakte het voor mij minder erg. Ik vind hem nog steeds erg leuk en hij bleef beschikbaar dus ik bleef hoop houden. Ik weet dat meer meiden in onze gang hem erg leuk en aantrekkelijk vonden, maar hij was bevriend met mij. Dan moest hij toch iets aan mij leuk vinden. Ondertussen bleven we vrienden en nodigde ik hem zelfs uit om bij mijn ouders thuis mijn verjaardag te vieren.

Ik was in ons huis druk bezig om alle voorbereidingen te treffen toen hij al binnen kwam. We kletsten wat en ik was stiekem erg blij dat hij er al was. Maar toen liep mijn zusje de kamer binnen. Je raad het al.. Hij viel als een blok voor haar. Ze praatte heel de middag. Hij vroeg haar meteen mee uit. Ik bleef hoop houden dat het niet serieus was. Hij was daarna niet opzoek en de relaties die hij had gehad gingen altijd weer over. Ook mijn zusjes was een beetje een fliere fluiter.

Tot hij op een middag mijn kamer binnen liep en vertelde dat hij nergens anders meer aan dacht dan aan haar. Toen ze zich een jaar later verloofde deed dat pijn. Toen ze nog een jaar later vertelde dat ze zwanger was van een meisje deed dat nog meer pijn. Ze waren net nog hier om te vertellen dat ze een huis hebben gekocht. Een mooier en groter huis dan ik ooit zo kunnen betalen. Toen ze me trots een foto van de kamer liet zien van wat de kinderkamer moest worden brak ik. Ik ben nog niet gestopt met huilen.. Ik zal hem altijd en overal blijven zien. Hij is een deel van de familie en mijn zusje en ik zijn erg close. Hoe kom ik hier ooit overheen.
beetje afstand nemen en je eigen leven leven
ga uit
ontmoet anderen
zoiets ?
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaaltje zo voor het slapengaan
KooktMetKnoflook schreef:
07-03-2021 16:49
Harde oordelen meteen hier.
Ze had een zwak voor hem maar wist tegelijk dat hij met niemand een serieuze relatie kon hebben - dus ook niet met haar.
Nu blijkt het dus wél te kunnen, en dan ook nog met de éne persoon in de hele wereld die het meest lijkt op haar.

Beetje gevalletje postcodeloterij-zonder-loten waar je achteraf wordt ingewreven dat je gewonnen had. (en nu kakelt iedereen 3 pagina's lang over de postcodeloterij, dat snap ik ook wel)
Er staat helemaal nergens dat de zussen op elkaar lijken.
07-03-2021 16:49
Harde oordelen meteen hier.
Ze had een zwak voor hem maar wist tegelijk dat hij met niemand een serieuze relatie kon hebben - dus ook niet met haar.
Nu blijkt het dus wél te kunnen, en dan ook nog met de éne persoon in de hele wereld die het meest lijkt op haar.

Beetje gevalletje postcodeloterij-zonder-loten waar je achteraf wordt ingewreven dat je gewonnen had. (en nu kakelt iedereen 3 pagina's lang over de postcodeloterij, dat snap ik ook wel)
Je vergelijking slaat als een tang op een varken.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Jufjoke schreef:
07-03-2021 16:59
Er staat helemaal nergens dat de zussen op elkaar lijken.
En er staat ook nergens dat ik dat zeg; alleen dat andere andere andere andere andere mensen waarschijnlijk niet zo op haar lijken als haar bloedeigen zus.
Maar goed hoor, hak er maar op in, het heeft er inderdaad niets mee te maken dat het haar eigen zus is. Als hij op een willekeurige Zuidamerikaanse schone was gevallen had ze nu precies hetzelfde gevoel gehad nu hij voor haar bloedeigen zus is gevallen. Er is geen verschil.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
07-03-2021 18:46
En er staat ook nergens dat ik dat zeg; alleen dat andere andere andere andere andere mensen waarschijnlijk niet zo op haar lijken als haar bloedeigen zus.
Maar goed hoor, hak er maar op in, het heeft er inderdaad niets mee te maken dat het haar eigen zus is. Als hij op een willekeurige Zuidamerikaanse schone was gevallen had ze nu precies hetzelfde gevoel gehad nu hij voor haar bloedeigen zus is gevallen. Er is geen verschil.
Ik hak op niemand in. Niet op jou en niet op to. En ik heb ook nergens gezegd dat het geen verschil maakt dat het haar zus is.
Je leest wel erg selectief, zeg!
En er staat wel degelijk iets heel anders dan je het nu in deze post doet lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven