Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd



Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.



We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk



Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
Gewoon doen, niets te verliezen toch?
Doen.
Waarom niet? Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk. Leuk idee!

Ik kan mij wel voorstellen dat je het spannend vind zo'n kaartje in de bus doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 01 oktober 2016 @ 16:45:

Gewoon doen, niets te verliezen toch?Nee dat is waar
Alle reacties Link kopieren
Ja doen, hartstikke leuk. Telefoonnummer heb je niet denk ik? Dat komt wat 'luchtiger' over misschien.
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoten is altijd mis, en je verliest er eigenlijk niks mee als hij het niet ziet zitten. Normaal zou ik zeggen, waarom niet bellen, maar op een of andere manier vind ik een kaartje in de bus doen wel leuk klinken in dit geval. Ouderwets maar leuk Gewoon doen!
Ja doen!

En laat even weten hoe het afgelopen is. Vinden we leuk
Alle reacties Link kopieren
Jaaa doen! Leuk zalm! Je hebt niks te verliezen
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:kaartje1 schreef op 01 oktober 2016 @ 16:46:

Ja natuurlijk. Leuk idee!

Ik kan mij wel voorstellen dat je het spannend vind zo'n kaartje in de bus doen.Een beetje wel ja, het is ver buiten mijn comfort zone
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie geen telefoonnummers uitgewisseld?

What's appje is namelijk veel makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 01 oktober 2016 @ 16:47:

Jaaa doen! Leuk zalm! Je hebt niks te verliezenDat is wel waar, ik ben er soort van helemaal vrolijk van. En dat terwijl ik zo'n moeilijk week achter de rug heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamprei schreef op 01 oktober 2016 @ 16:48:

Hebben jullie geen telefoonnummers uitgewisseld?

What's appje is namelijk veel makkelijker.Nee dat hebben we niet gedaan, had wel wat makkelijker geweest
Alle reacties Link kopieren
In dat geval: gewoon doen, dat kaartje in de bus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 01 oktober 2016 @ 16:47:

Ja doen!

En laat even weten hoe het afgelopen is. Vinden we leuk Ja dat doe ik, ik ga zo maar even een kaartje kopen. Misschien kan ik het kaartje maandag voor mijn werk even in zijn brievenbus stoppen
Ja leuk! Doen! Dit is zo'n topic die ik wil blijven volgen. Hou ons op de hoogte TO.
Wie niet waagt, die niet wint!



Gewoon doen, misschien zelfs iets originelers voorstellen dan iets-gaan-drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 01 oktober 2016 @ 16:53:

Wie niet waagt, die niet wint!



Gewoon doen, misschien zelfs iets originelers voorstellen dan iets-gaan-drinken.Wat heb je in gedachte? Sta open voor suggesties
Alle reacties Link kopieren
Doen!
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk dat jullie allemaal positief reageren, dan was mijn idee toch niet eens zo gek
Doen.

En niet vergeten je telefoonnummer er in te zetten.
quote:winterzalm schreef op 01 oktober 2016 @ 16:56:

[...]





Wat heb je in gedachte? Sta open voor suggesties

Strandwandeling met warme chocomel in een strandtent.

Museum en daarna iets drinken.
Ik vind een kaartje met "drankje doen" of in jouw eigen bewoordingen leuk genoeg! Kun je echt niet op stuk gaan! Het ergste wat hij kan doen is het negeren, wat hij niet doet of nee zeggen. Maar jullie zijn oude bekenden dus daar geloof ik niet in. Doen en veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Doen!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven