Kans geven om te ontdekken? [Lege OP]

08-06-2023 12:09 278 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
.
summer01 wijzigde dit bericht op 09-06-2023 09:04
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dit echt?

Doe ff normaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou lekker blijven dromen en blij zijn en waarderen voor wat ik wél heb en wie ik ben.

Maar als jij graag je gezin wil verlaten om jezelf naar een villa, auto en 'goed' leven te neuken: be my guest.

Kijk alleen niet raar op als je ook daar zucht en steunt over je leven, alleen dan boven de kaviaar in plaats van de aardappels. En dat je alleen een duurder merk onderbroeken aan het wassen bent, in plaats van die van de Zeeman, bij wijze van spreken. Want je hebt jezelf gewoon meegenomen in die villa.

Succes!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraag je man wat hij er van vind als dit echt is, ipv aan ons. :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
:moon:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je vriend er ook mee akkoord is lijkt het me geen probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben je bereid om je relatie, met twee jonge kinderen, op te geven voor deze "ontdekking"?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ontdekken dat je alimentatie gaat moeten betalen aan je man?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oooo het lijkt die film met Woody wel, Indecent Proposal.

Doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahahaha jaaaaa doen!!!, en dan wel blijven schrijven op Viva he!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, doe maar. Als je zulke denkbeelden hebt kan je partner maar beter van je af zijn. Hij bevalt je toch al niet zo, zo te lezen.
En ach, die kinderen krijgen het natuurlijk alleen maar beter met een multimiljonair als stief, maak je niet druk. Een villa, mooie auto en “goed leven” is natuurlijk het summum.
Ik zou vandaag nog bij hem intrekken!
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 08-06-2023 13:34
0.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Doen natuurlijk!

En hier blijven schrijven.
...
Ja ik zou het zo doen!

Je gaat er alleen maar vooruit op deze manier, je kinderen en jij gaan een droomleven tegemoet......


NOT!!! kom nou wat denk je zelf!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bezit van de zaak, einde van het vermaak. (En of dat voor jou of de rijke man geldt is de vraag)

En nog wat: Heeft die rijke man al een relatie? En zou hij die opgeven voor jou? En ben jij in dat geval een stuk jonger dan de huidige relatie van rijke man?
Houd er dan rekening mee dat je over een jaar of wat ook weer ingeruild kunt worden, dus regel de eventuele alimentatie op tijd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet de man die je wilt ontdekken dat je een partner en twee kinderen hebt thuis?

Hij wil graag met je afspreken en jij denkt na over een leven dat je mogelijk zou kunnen hebben terwijl je een gezin hebt.
Ik zou iets minder pijnlijks en riskants kiezen, zoals tegen een stroomdraad plassen of in een winkelwagentje van een berg afrijden.
Natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
<knip>
ginevra wijzigde dit bericht op 08-06-2023 14:41
Reden: Oh, wacht, zelfs dit was al te serieus
98.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja hoe zie je dit voor je?

Wil je de sugarbaby uithangen en (goed onderhouden) minnares worden?

Wil je een poly regeling?

Dan moet je overleggen met je huidige partner of hij dat ziet zitten? Krijgt hij en jullie kinderen dan bijv ook een deel vh geld?

Of wil je hem kwijt en de rijkaard als levenspartner? Maar besef wat je opgeeft. Je raakt je lieve betrouwbare partner kwijt, je kinderen hun kerngezin. En wat win je? Een paar leuke reisjes met de kans dat deze man je ook vlug weer zat is.

Al met al een nogal gevaarlijk verlangen...

Sowieso zou ik hier met je partner over praten. Je lijkt niet heel respectvol naar hem toe eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zou het doen, beter ook voor je man dat hij weet met wie hij van doen heeft.
En je kinderen raken vast wel weer gewend aan een nieuwe papa, kinderen zijn zo lekker flexibel, daar hoef je geen rekening mee te houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
oh wacht, is dit Anders Andersen?
bekende Noorse miljonair?
Alle reacties Link kopieren Quote
rosanna08 schreef:
08-06-2023 13:44
ik zou het doen, beter ook voor je man dat hij weet met wie hij van doen heeft.
En je kinderen raken vast wel weer gewend aan een nieuwe papa, kinderen zijn zo lekker flexibel, daar hoef je geen rekening mee te houden
Dit!

En mooie bijkomstigheid, leren je kinderen meteen dat geld, een villa etc het allerbelangrijkst is in het leven, ik zeg, doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh jeetje, ik dacht in eerste instantie dat je erover nadacht om die man zakelijk advies of iets dergelijks vragen maar dat hij misschien meer wil.

Maar jíj wilt dus meer. War voor constructie zie je voor je en wat vindt je man daarvan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Van een journalist verwacht je toch geen fouten in de spelling.

Succes met verder hengelen.

(Eerste post mensen)
Alle reacties Link kopieren Quote
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
rosanna08 schreef:
08-06-2023 13:44
ik zou het doen, beter ook voor je man dat hij weet met wie hij van doen heeft.
En je kinderen raken vast wel weer gewend aan een nieuwe papa, kinderen zijn zo lekker flexibel, daar hoef je geen rekening mee te houden
Dit!

Ik droom al jaren van die rijke man!

Heb je tips?
I wanna live my life with the volume full!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven