Kennen jullie dit?

23-06-2022 14:43 45 berichten
Dat je altijd klaagt dat je wat te kort komt, aandacht of liefde maar wanneer je iemand leert kennen en diegene jou begint te berichten je al geïrriteerd raakt en die persoon meteen wil blokkeren omdat je je verplicht voelt om te reageren waar je geen zin in hebt.
Eigenlijk vind ik het wel prima zo die rust, maar na een tijd verveelt dat wel weer en dan krijg je spijt dat je zo snel afhaakt. Waar ligt dat aan dan vraag ik me af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je niet echt verliefd bent.
.
anoniem_363058 wijzigde dit bericht op 04-07-2022 13:11
98.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij komt zéker aandacht tekort.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nansie schreef:
23-06-2022 14:49
Ik denk dat je niet echt verliefd bent.
Denk je dat je verliefd moet zijn op het eerste gezicht dan? Ik denk ergens van wel..
ik weet het niet.
Nee
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij hebt helemaal geen tijd voor een partner met je HBO studie, stage en 60 uur werken
Alle reacties Link kopieren Quote
Als degene je echt interesseert heb je vast tijd en zin om te reageren, off iig aan te geven wanneer je tijd hebt of gaat antwoorden. Als je je irriteert is het de juiste persoon niet en dus geen zin om verder te kijken hoe of wat of om later spijt te hebben dat je afgehaakt bent. Stapelverlieft hoeft niet meteen maar een beetje een klik moet je toch wel voelen als je anders move on wat zonde van jou tijd en de tijd van de ander
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan is het niet de juiste
Ik had dat ook, totdat ik mijn vriend tegenkwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
als je begint met alleen tijd en energie te investeren in mensen die je echt meteen LEUK vindt, dan scheelt dat veel
Maar ik heb dit echt bij iedereen bij het begin. De enige die me zo ver heeft gekregen om langdurig contact te hebben is doordat die wel de moeite nam om niet te stoppen en blijven proberen totdat ik diegene echt leuk begon te vinden en daarna ging het vanzelf. Maar zelfs toen kregen we vaak ruzie doordat ik niet altijd wilde reageren. Er zijn veel mensen die ik leuk vind maar niet de moeite neem om er in te investeren. Ben denk ik te lui daarvoor?
Alle reacties Link kopieren Quote
Celinex schreef:
23-06-2022 15:15
Maar ik heb dit echt bij iedereen bij het begin. De enige die me zo ver heeft gekregen om langdurig contact te hebben is doordat die wel de moeite nam om niet te stoppen en blijven proberen totdat ik diegene echt leuk begon te vinden en daarna ging het vanzelf. Maar zelfs toen kregen we vaak ruzie doordat ik niet altijd wilde reageren. Er zijn veel mensen die ik leuk vind maar niet de moeite neem om er in te investeren. Ben denk ik te lui daarvoor?
Maar is het dan niet gewoon zo dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt in een relatie? Of er niet aan toe bent? Dat is helemaal prima natuurlijk.
Maar als je wél een relatie wil, helpt het natuurlijk niet als op een berichtje reageren al irritatie opwekt. Je hoeft ook niet a la minute te reageren. Maar helemaal de moeite niet willen doen...tja, dan wordt het niets. Misschien is dat ook wel goed, misschien ligt het meer aan het feit dat je die ene persoon gewoon niet leuk genoeg vindt?
Foux schreef:
23-06-2022 15:02
Jij hebt helemaal geen tijd voor een partner met je HBO studie, stage en 60 uur werken
Jawel daar is wel tijd voor.
Alleen weet ik eerlijk gezegd ook niet of ik er klaar voor ben en zin in heb om weer te gaan daten. Maar goed niemand zien is ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celinex schreef:
23-06-2022 14:54
Denk je dat je verliefd moet zijn op het eerste gezicht dan? Ik denk ergens van wel..
ik weet het niet.
Nee, ik denk van niet. Ik ben zelf in ieder geval nog nooit verliefd geworden op het eerste gezicht. Maar er moet wel op zijn minst een leuke klik zijn.
Celinex schreef:
23-06-2022 15:32
Jawel daar is wel tijd voor.
Alleen weet ik eerlijk gezegd ook niet of ik er klaar voor ben en zin in heb om weer te gaan daten. Maar goed niemand zien is ook niet leuk.
Nou ja, je hebt gisteravond toch nog iemand gezien? Je hebt er zelfs mee gezoend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo'n beetje hetzelfde als wat je hier op het forum doet dus: een topic openen en uitgebreid klagen en als er dan kritische tegengeluiden komen, afzeiken en wegwezen. Uhuh ... :roll:
It's not whatcha got, it's what you give
It ain't the life you choose, it's the life you live
And it ain't what it's not, but a-what it is
Jufjoke schreef:
23-06-2022 15:31
Maar is het dan niet gewoon zo dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt in een relatie? Of er niet aan toe bent? Dat is helemaal prima natuurlijk.
Maar als je wél een relatie wil, helpt het natuurlijk niet als op een berichtje reageren al irritatie opwekt. Je hoeft ook niet a la minute te reageren. Maar helemaal de moeite niet willen doen...tja, dan wordt het niets. Misschien is dat ook wel goed, misschien ligt het meer aan het feit dat je die ene persoon gewoon niet leuk genoeg vindt?

Ja, lastig. Misschien toch niet toe aan een relatie terwijl ik dat wel graag zou willen.
Ik heb nu al zeker 3 maanden niet meer met iemand afgesproken en dat is goed. Maar nu wel weer zin en merk ik toch dat ik twijfels krijg en angsten krijg ook.
Misschien zijn deze het gewoon ook niet voor mij dat kan ook of moet ik gewoon niet met mannen bezig houden nog.
Er was tevens wel een leuke klik aanwezig jufjoke dus daar ligt het denk ik niet aan.

Lv: ja, dat was iemand die ik niet kende dus had er ook niet mee afgesproken. Die was bij ons aan komen sluiten.

Friedeltje; was ik je advies dan nu? Nog steeds niet klaar voor om te gaan daten? Ik vind het best wel eng dus misschien beter niet doen. Maar dan ben ik risico’s proberen te vermijden om dingen te voorkomen, maar dan zoen ik met een onbekende dus dan denk ik persoonlijk dat t veiliger is iets op te bouwen met een vaste partner.
Alle reacties Link kopieren Quote
als je eens begint met niet elke vent als kandidaat te zien, maar alleen echt leukerds te zoenen/daten
Ik herken het zeker. Direct nadat je iemand bent tegengekomen die wel interessant lijkt is appen nog leuk. Maar al vrij snel (2 of 3 dagen) begint het bij mij als een verplichting te voelen en gaat het me irriteren. Dan hoef ik diegene eigenlijk ook niet meer te zien.
lilalinda schreef:
23-06-2022 16:20
als je eens begint met niet elke vent als kandidaat te zien, maar alleen echt leukerds te zoenen/daten
Denk je dat ik met een lelijkerd zou zoenen of iedereen aandacht geef die me aanspreekt? Dat je doet overkomen alsof ik de eerste beste een kans geef terwijl dat niet waar is. Ik vind het dan altijd leuk voor die avond maar meer ook niet. En dan wil ik best nog een keer afspreken, maar dan moet iemand niet direct willen plakken. Beetje ruimte geven, maar goed na een tijd vragen of om af te spreken raken ze vanzelf wel afgehaakt. En dat zijn gewoon leuke, knappe mannen met inhoud dus t ligt denk ik toch aan mij..
Antoon69 schreef:
23-06-2022 16:23
Ik herken het zeker. Direct nadat je iemand bent tegengekomen die wel interessant lijkt is appen nog leuk. Maar al vrij snel (2 of 3 dagen) begint het bij mij als een verplichting te voelen en gaat het me irriteren. Dan hoef ik diegene eigenlijk ook niet meer te zien.
Kijk jij begrijpt mij
Alle reacties Link kopieren Quote
Celinex schreef:
23-06-2022 16:42
Denk je dat ik met een lelijkerd zou zoenen?
Bah, dat doet toch niemand?? :sarcastic:
Attraverso schreef:
23-06-2022 16:45
Bah, dat doet toch niemand?? :sarcastic:
Daarom snapte ik die reactie niet
Celinex schreef:
23-06-2022 16:44
Kijk jij begrijpt mij

Misschien kun je met Antoon69 daten?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven