Kennis probeert mijn vriend te zoenen, haar confronteren?

25-06-2019 00:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend is mijn vriend met wat vrienden op stap geweest. In de groep zat ook een vrouwelijke kennis. Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd. Vriend heeft haar afgeweerd. Dat geloof ik 100%. Nee, ik was er niet bij, maar ik weet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt en haar karakter mag hij ook niet. Het is meer dat ze op een gedeelde muziekinteresse aan het groepje hangt.

Komende donderdag is iedereen er weer op een feestje. Ik nu ook. Ik heb de behoefte om haar in navolging van mijn vriend even heel duidelijk te maken dat ik haar de kop van haar lijf afruk als ze dit nog eens probeert.

Doen of niet? Maak ik mijn vriend als projectje daarmee nog interessanter? Of is dit opkomen voor mijn monogame relatie? Fout gedrag benoemen en afstraffen? Ik vind het niet leuk. Ze moet met haar tengels van mijn vent afblijven. Kutwijf, wat een intrigante, wat een lichtekooi. Het is bekend dat ze geen enkele moeite heeft met rommelen met bezette mannen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Ik zou haar denk ik negeren. Gewoon dwars doorheen kijken.

Iemand die haar tong in mijn vent probeert te proppen is geen kennis van mij meer. Die ken ik niet, gewoon niet.
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:13
[...] Wat een onbegrijpelijke tekst.
Als jij me dit uit kan leggen: "Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien." einde citaat.

Ik snap het allemaal ook niet zo goed, alleen dat ze hem niet vertrouwt en een meisje waar vriend (niet?) mee heeft gezoend wil slopen.
Dat 'deels was ik nl ook mee' snap ik dan weer niet..

Wel dat ze het nooit live gaat zien. De muziek of haar vriend aan het zoenen?? Het is te warm voor dit soort teksten imho.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2019 09:33
Reden: Quote op de man
2.19% gewijzigd
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:20
Als jij me dit uit kan leggen: "Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien." einde citaat.

Ik snap het allemaal ook niet zo goed, alleen dat ze hem niet vertrouwt en een meisje waar vriend (niet?) mee heeft gezoend wil slopen.
Dat 'deels was ik nl ook mee' snap ik dan weer niet..

Wel dat ze het nooit live gaat zien. De muziek of haar vriend aan het zoenen?? Het is te warm voor dit soort teksten imho.
Deel van de avond :idee:
Lijkt me niet zo ingewikkeld. TO was het eerste deel van de avond erbij.
En toen ze weg was ging de kennis een poging tongworstelen doen.
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:20
Het is te warm voor dit soort teksten imho.

Misschien dan gewoon niet reageren?
Alle reacties Link kopieren
Niet per se verkeerd als ze weet dat jij het weet en dat jullie relatie zo goed is dat hij het meteen met jou bespreekt.
Je kan er 1 vileine opmerking aan wagen zodra je haar ziet. En daarna geen aandacht meer aan haar besteden, ze hoeft zich ook niet belangrijk te gaan voelen.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:28
Misschien dan gewoon niet reageren?
Jouw reacties zijn ook nogal tegen gesteld van inhoud.
In je eerste reactie moet ze met de kop de plee in, in je tweede moet ze straal genegeerd worden.
swannie12 schreef:
25-06-2019 01:32
Jouw reacties zijn ook nogal tegen gesteld van inhoud.
In je eerste reactie moet ze met de kop de plee in, in je tweede moet ze straal genegeerd worden.

Pfff. Die eerste was een grapje uiteraard.
Net of iemand dat ooit zou doen.

Moet er een disclaimer bij zodat je de grap herkent?
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:28
Misschien dan gewoon niet reageren?
Kan, maar hoe wéét ze dat dan van dat tongworstelen? En hoe gaat zoiets, ziet vriend dat dan niet aankomen?
Hij heeft het vast trots verteld thuis; daarom is ze boos op meisje terwijl ze boos moet zijn op vriend die mss wel glunderde toen hij het vertelde. Ook HIJ had het gesprek al af moeten kappen voor ze een poging waagde maar zo'n gesprek is stukken lastiger voor TO, ik snap.

Meisje zal niet gedacht hebben: ik maak geen schijn van kans dus ik probeer het toch maar.. :lightbulb:

Reageren mag volgens mij altijd, je doet me aan een forumster denken die een date probeert te regelen, dat niet goed durft en tips vraagt.
Als de antwoorden/tips haar niet bevallen roept ze opeens heel assertief: je HOEFT niet te reageren hè?
Ik vind dat juist wel leuk :)
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:39
Pfff. Die eerste was een grapje uiteraard.
Net of iemand dat ooit zou doen.

Moet er een disclaimer bij zodat je de grap herkent?
Je hoeft niet te reageren hè? ;-)
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:39
Pfff. Die eerste was een grapje uiteraard.
Net of iemand dat ooit zou doen.

Moet er een disclaimer bij zodat je de grap herkent?
Zou jij doen. Krijsend, met hakbijl. Soort Johny.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:39
Pfff. Die eerste was een grapje uiteraard.
Net of iemand dat ooit zou doen.

Moet er een disclaimer bij zodat je de grap herkent?
Het was niet grappig.
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:40
Kan, maar hoe wéét ze dat dan van dat tongworstelen? En hoe gaat zoiets, ziet vriend dat dan niet aankomen?
Hij heeft het vast trots verteld thuis; daarom is ze boos op meisje terwijl ze boos moet zijn op vriend die mss wel glunderde toen hij het vertelde. Ook HIJ had het gesprek al af moeten kappen voor ze een poging waagde maar zo'n gesprek is stukken lastiger voor TO, ik snap.

Meisje zal niet gedacht hebben: ik maak geen schijn van kans dus ik probeer het toch maar.. :lightbulb:

Reageren mag volgens mij altijd, je doet me aan een forumster denken die een date probeert te regelen, dat niet goed durft en tips vraagt.
Als de antwoorden/tips haar niet bevallen roept ze opeens heel assertief: je HOEFT niet te reageren hè?
Ik vind dat juist wel leuk :)

Drink er nog één joh..
Orișa schreef:
25-06-2019 01:41
Zou jij doen. Krijsend, met hakbijl. Soort Johny.

Krijg er onderhand zin aan ja. Wat een dom gezwets hier.
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:46
Drink er nog één joh..
:rofl: :rofl: :rofl:
Lees je eigen motto nou nog eens..... :hihi:
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:47
Krijg er onderhand zin aan ja. Wat een dom gezwets hier.
Meid, neem een wijntje en bedenk: je HOEFT niet te reageren hè?
Gewoon mens-erger-je-nieten mag ook :lol:
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:20
Als jij me dit uit kan leggen: "Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien." einde citaat.

Ik snap het allemaal ook niet zo goed, alleen dat ze hem niet vertrouwt en een meisje waar vriend (niet?) mee heeft gezoend wil slopen.
Dat 'deels was ik nl ook mee' snap ik dan weer niet..
>>Een deel van de avond.

Wel dat ze het nooit live gaat zien. De muziek of haar vriend aan het zoenen?? Het is te warm voor dit soort teksten imho.
>>Ze zal die meid nooit live in actie zien met haar verleidingstechnieken, omdat ze dat pas doet is TO vertrokken is.
Als het zo warm voor je is dat je eenvoudige teksten niet meer begrijpt moet je misschien maar even niet meer reageren.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
25-06-2019 00:16
Je maakt jezelf iig onsterfelijk belachelijk. Of heb je verkering met een sukkel die niet zelf durft te praten en dus geen nee durft te zeggen?
En hiermee is alles wel gezegd
Alle reacties Link kopieren
Niet reageren dus. Wat ga je zeggen dan? Blijf van hem af?
Ik zou overigens ook geen potje gezellig gaan kletsen. Mocht ze wel een leuk gesprek met je aanknopen dan zou ik wél een opmerking maken. Maar niet uit mezelf erop af om eens even te laten weten van wie hij is. Dat weet ze namelijk al.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook wat me zo steekt. Aan het begin van de avond slaat ze de arm om me heen, zo gezellig dat er een vrouw bij is, alsof ik haar grootste vriendin ben, en ik heb mijn hielen nog niet gelicht of ze doet dit. Totaal respectloos, en bij thuiskomst nog eens proberen. Donderdag zal ik ook een rondje halen (feestje is buiten de deur), dan heb ik helemaal geen zin om ook voor haar te halen. Ze heeft totaal voor me afgedaan, ze is een bedriegster en een verwend klein kind.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar zeker wel confronteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je frustratie wel, ik zou haar alleen het lolletje niet gunnen dat jij je er boos over maakt.
Maar een arm hoeft ze om mij niet heen te slaan. Dan zou ik er dus idd wel iets van zeggen.
Macarinata schreef:
25-06-2019 06:46
Dat is ook wat me zo steekt. Aan het begin van de avond slaat ze de arm om me heen, zo gezellig dat er een vrouw bij is, alsof ik haar grootste vriendin ben, en ik heb mijn hielen nog niet gelicht of ze doet dit. Totaal respectloos, en bij thuiskomst nog eens proberen. Donderdag zal ik ook een rondje halen (feestje is buiten de deur), dan heb ik helemaal geen zin om ook voor haar te halen. Ze heeft totaal voor me afgedaan, ze is een bedriegster en een verwend klein kind.
En jouw vriend kan niet zelf nee zeggen? Heeft hij daar mama voor nodig?
Ik zou haar negeren, niet tegen haar praten en ook geen drinken voor haar kopen. En ik zou heel erg plakken aan mijn vriend. En als ze dan vraagt wat er is uitleggen dat je haar niet meer moet.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat niet verwachten dat je vriend je dit heeft verteld.
Ik zou haar er niet over aanspreken maar langs mijn neus weg met een grappige, sarcastische opmerking in een gesprek haar laten weten dat je er van op de hoogte bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven