Kennis probeert mijn vriend te zoenen, haar confronteren?

25-06-2019 00:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend is mijn vriend met wat vrienden op stap geweest. In de groep zat ook een vrouwelijke kennis. Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd. Vriend heeft haar afgeweerd. Dat geloof ik 100%. Nee, ik was er niet bij, maar ik weet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt en haar karakter mag hij ook niet. Het is meer dat ze op een gedeelde muziekinteresse aan het groepje hangt.

Komende donderdag is iedereen er weer op een feestje. Ik nu ook. Ik heb de behoefte om haar in navolging van mijn vriend even heel duidelijk te maken dat ik haar de kop van haar lijf afruk als ze dit nog eens probeert.

Doen of niet? Maak ik mijn vriend als projectje daarmee nog interessanter? Of is dit opkomen voor mijn monogame relatie? Fout gedrag benoemen en afstraffen? Ik vind het niet leuk. Ze moet met haar tengels van mijn vent afblijven. Kutwijf, wat een intrigante, wat een lichtekooi. Het is bekend dat ze geen enkele moeite heeft met rommelen met bezette mannen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
25-06-2019 07:06
Ik zou haar negeren, niet tegen haar praten en ook geen drinken voor haar kopen. En ik zou heel erg plakken aan mijn vriend. En als ze dan vraagt wat er is uitleggen dat je haar niet meer moet.
Ja dit. Alleen dat extra aan mijn vriend plakken zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar zeker niet confronteren. Het kan snel uitmonden in iets ordinairs en het is aan je vriend om haar af te wijzen, niet aan jou.
Wat wil je er mee bereiken? Ik zou het geen teken van een goede, gezonde relatie vinden, maar een teken van enorme onzekerheid van jouw kant. Dat zou eerder mogelijkheden bieden, dan dat het er voor zorgt dat ze geen nieuwe pogingen meer doet. Vertrouw je vriend.
Ik zou niets zeggen. Laat lekker gaan, zulke types zetten al snel hun zinnen op iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Ze is dus schijnheilig, respectloos en ze wilde van jouw vriendje proeven.. logisch dat je klaar met haar bent.
Maar ik zou me toch echt niet zo laten kennen door haar een preek te gaan geven, vuil naar haar te gaan kijken, niet tegen haar te spreken of haar over te slaan bij een rondje.
Please ook niet overdreven aan je vriend gaan plakken.. dat valt zo ontzettend op!
Bedenk dat vrouwen die graag azen op bezette mannen, er meestal juist op kicken wanneer ze merken dat ze kennelijk concurrentie zijn, een bedreiging.
Grote kans dat het alleen maar haar ego streelt om jou boos of onzeker te zien.
Gun haar dat genoegen niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap een ding niet zo goed.
Van het weekend heeft ze je vriend proberen te zoenen.

Dan zou je zeggen dat je vriend het aan een ander van de vriendengroep overlaat om haar gisteren thuis te brengen.

Maar blijkbaar is hij dan toch diegene die haar weer naar huis brengt zodat zij hem weer binnen kan vragen.

Is hij echt wel duidelijk genoeg tegen haar?
Pipistrello schreef:
25-06-2019 01:13
Spoor jij eigenlijk wel? Wat een onbegrijpelijke tekst.
Ik moest er om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Hij was vast de Bob! :-D
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
25-06-2019 00:25
Jeez nee natuurlijk niet over beginnen. Ik snap dat nooit, vrouwen die doen alsof mannen een soort beschikkonbekwame kinderen zijn waar zij dan met andere vrouwen over gaan beschikken wie er wel en niet meer mag zoenen. Zo denigrerend en gênant ook voor hem als jij daarin gaat mengen.

Hij heeft het toch zelf al duidelijk gemaakt? Er is dus geen probleem. Klaar.
Dit..
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf zou geen ruzie met haar maken, haar ook niet uitschelden of aanvallen, maar ik zou haar in het bijzijn van heel de groep (op een moment dat iedereen het kan horen) wel aanspreken op haar gedrag. Haar in het bijzijn van heel de groep vragen of ze het normaal gedrag vindt om in jouw gezicht poeslief te zijn maar achter jouw rug om te proberen jouw vriend binnen te doen en hem bij haar thuis uit te nodigen? Even een lekker genant moment voor haar creëren.
Het haar even lekker oncomfortabel maken maar zelf gewoon rustig blijven en niet beginnen van "mijn vriend is van MIJ en daar moet jij met je tengels vanaf blijven". Deze reactie zou haar wss ergens nog juist plezier doen moest ze je helemaal zien doordraaien.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-06-2019 00:42
Negeren. Als jij je er op omschreven wijze mee gaat bemoeien, toon je alleen maar aan weinig vertrouwen in je vriend te hebben. Zal zij vast waarderen. Daarbij behandel je hem dan als onmondig kind.
Dit. Niets doen, echt niet
Alle reacties Link kopieren
Lekker aan je vriend overlaten. Hij kan zijn eigen boontjes vast wel doppen.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je vriend? Ik zou het hem in eerste instantie zelf laten oplossen.

Persoonlijk zou ik het ook niet op prijs stellen wanneer mijn vriend, ongevraagd, dit voor mij zou "regelen".
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Natuurlijk moet je hier tegen optreden. Enorm kutgedrag en dat hoef je niet geruisloos voorbij te laten gaan.

Inderdaad niet 1 op 1, maar liefst met de groep incl. Je vriend haar er op aan spreken. Zonder andere emotie of agressiviteit. Dat is het sterkste.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
25-06-2019 07:57
Natuurlijk moet je hier tegen optreden. Enorm kutgedrag en dat hoef je niet geruisloos voorbij te laten gaan.

Inderdaad niet 1 op 1, maar liefst met de groep incl. Je vriend haar er op aan spreken. Zonder andere emotie of agressiviteit. Dat is het sterkste.
en dan is TO voortaan de psycho-bitch en haar vriend het lulletje-rozenwater van de groep
er zal nog jaren over gepraat en gelachen worden.

de vriendin zal haar schouders ophijsen en ontkennen wat er gebeurd is (kan trouwens ook nog zo zijn he?, dat vriend van TO het verkeerd interpreteerde... slokje op...) en misschien gaat ze nog even huilen. Nee joh... echt heel goed advies voor TO!
lilalinda wijzigde dit bericht op 25-06-2019 08:10
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik denk er anders over dan de meeste. Ik zou geen drama gaan schoppen maar ik zou haar wel heel duidelijk maken dat als ze het nog een keer probeert ze ruzie krijgt. Je mag best voor je vent opkomen toch?
O en je mag ook van je vriend verwachten dat hij duidelijk tegen haar is.
Denk je ook even aan degene die het aanstaande feestje geeft TO ? Die verdient het niet dat er een rotsfeer ontstaat, negeer dat mens op het feest.

Buiten dat, ik probeer me even in te leven en ik keer de zaak om. Stel dat mijn vent zijn territorium willen afbakenen (want daar gaat het om bij TO, niet meer en niet minder) bij een andere vent die mij heeft geprobeerd te versieren, ik zou me dood generen én ik zou er niet van gediend zijn. Ik heb het gedrag zelf immers al afdoende gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
25-06-2019 00:16
Je maakt jezelf iig onsterfelijk belachelijk. Of heb je verkering met een sukkel die niet zelf durft te praten en dus geen nee durft te zeggen?
Dit. Man man man
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks doen. Dat gedoe over 'kop van haar lijf rukken' en 'mijn vent' komt alleen maar heel ordinair over. Hij wil helemaal niet. Het is niet zo dat als jij deze soap-act niet opvoert, hij opeens wel wil.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Of, de vriend van TO geniet van de aandacht. Vertelt het expres thuis. Zodat TO wel doorheeft, dat er altijd concurrentie is?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 08:20
Of, de vriend van TO geniet van de aandacht. Vertelt het expres thuis. Zodat TO wel doorheeft, dat er altijd concurrentie is?
Dat kan. Maar of het nu dit of het andere mocht zijn. Niet reageren is gewoon het verstandigst. Vriend heeft het opgelost, heb vertrouwen in hem.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-06-2019 08:24
Dat kan. Maar of het nu dit of het andere mocht zijn. Niet reageren is gewoon het verstandigst. Vriend heeft het opgelost, heb vertrouwen in hem.
dat zeg ik ook hoor
No-way dat ik me als psycho-bitch zou opstellen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou terloops een grapje maken; "goh, ik hoorde nog dat je een blauwtje hebt gelopen vorig weekend".
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks doen. Neem aan dat jouw vriend zelf prima kan aangeven dat hij dat niet wil.
Het is geen kind dat je moet beschermen he.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
25-06-2019 08:16
Ik zou niks doen. Dat gedoe over 'kop van haar lijf rukken' en 'mijn vent' komt alleen maar heel ordinair over. Hij wil helemaal niet. Het is niet zo dat als jij deze soap-act niet opvoert, hij opeens wel wil.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
quadrupel schreef:
25-06-2019 07:09
Ik zou haar zeker niet confronteren. Het kan snel uitmonden in iets ordinairs en het is aan je vriend om haar af te wijzen, niet aan jou.
Wat wil je er mee bereiken? Ik zou het geen teken van een goede, gezonde relatie vinden, maar een teken van enorme onzekerheid van jouw kant. Dat zou eerder mogelijkheden bieden, dan dat het er voor zorgt dat ze geen nieuwe pogingen meer doet. Vertrouw je vriend.
Dit. Je voedt het alleen maar. Of voor haar 'Oh kennelijk vindt Macarinata me echt een bedreiging', of voor je vriend 'ik heb zelf al nee gezegd en nu gaat Macarinata er nog een plasje overheen doen alsof ze mijn moeder is'. Echt, ik zou het zo laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven