Leidinggevende raakt mij aan.

10-03-2020 21:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik hier goed zit maar wil wel graag jullie advies.

Sinds kort loop ik stage bij een bedrijf en daar heb ik het erg naar mijn zin maar dat wordt wel minder aangezien mijn leidinggevende wel veel aandacht aan mij schenkt.

Toen ik net begon met mijn stage was er nog niks aan de hand maar nu ik er een paar weken zit, merk ik dat hij vaak naar mij toekomt en vraagt hoe het gaat etc. Ik ben niet de enige stagiaire (ik + 3 anderen) maar bij hun doet hij dat niet. Verder is het zo dat als ik een vraag heb ik deze aan hem moet stellen en hij dan wel erg dicht bij mij gaat staan. Vandaag moest ik hem ook wat vragen en toen we terugliepen naar mijn kantoor sloeg hij ineens een arm om mij heen. Ik vond dit niet prettig en zit er zelfs nu nog mee.

Ik probeer hem al een beetje te ontlopen maar dat kan gewoonweg niet.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want ik voel mij er helemaal niet prettig bij dat hij dit doet, maar ik klap eigenlijk gewoon dicht als hij mij aanraakt.

Zouden jullie mij misschien wat advies kunnen geven, wat jullie zouden doen, als je in deze situatie zou zitten?

Ps ik ben 18, hij denk ik midden 40 begin 50.

Bedankt.
anoniem_395918 wijzigde dit bericht op 10-03-2020 21:04
2.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat het niet mag van Mark Rutte?
De kortste klap is erover praten met hem en aangeven dat je het niet fijn vindt.

Alternatief is aangeven bij je stagebegeleider van school, die kan je helpen.

Verder, is er een HR afdeling op je werk? Dan zou je ook nog met hun kunnen overleggen.
waarom klap je dicht?

en je kan morgen ook nog zeggen dat je dat niet prettig vond. Hallo meneer, ik wilde nog even zeggen dat ik het niet prettig vond dat u een arm om me heen sloeg.
Alle reacties Link kopieren