Lesbisch en een serieuze crush op mijn huisarts

26-06-2022 03:35 50 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel al aangeeft ik heb echt een serieuze crush op mijn huisarts. Wij zijn beide volwassen tussen 35 en 40 en dus geen raar verhaaltje.

Vanaf dag een dat ik bij haar binnenstapte hadden wij al die spanning. Zij heeft mij enorm geholpen bij een gezondheid projecten hadden vrij regelmatig een afspraak samen.

Als wij in een kamer zijn dan voel je echt de spanning, spanning waar je van moet glimlachen en dat zie ik ook bij haar. Als zij haar dokter dingen doet dan staar ik haar aan en leg ik wat uit zie ik dat zij ook vluchtig staart naar mij tijdens het gesprek. Niet perse diep in de ogen kijken maar de kleine details van een persoon, kleding, handen, glimlach ect ect.

Ik zie dat zij aantal dingen doet die ik ook doe als ik nerveus word van iemand. Laatste keer dat ik bij haar was kreeg ik echt kriebels en ik sloeg een hartritme check af omdat ik wist dat mijn hart te snel zou kloppen en haar misschien ongemakkelijk zou laten voelen. Maar ze houd zich overal netjes aan en is nooit over de schreef gegaan maar ik merk aan alles dat zij deze spanning ook voelt. Maar buiten haar werk zie ik haar nooit, ik ga niet uit ofzo denk ik ook niet dat zij daar erg van is. Maar wat moet ik nu? Hoe kan ik subtiel laten vallen dat het erken dat ik het merk? Ik ben echt slecht in flirten en versieren haha en stomme is dat wij elkaar dus alleen op haar werk zien en dat zet de hele situatie in een vreemd licht omdat je niets wilt verpesten. Ik voel echt een verliefdheid aankomen en weet dat ik niet eeuwig kan dagdromen van haar…
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerst een andere huisarts zoeken en dan over 2 jaar contact opnemen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Really?

Je vult voor haar in dat zij jou ook wel ziet zitten. Dat weet je niet!
Bovendien mogen huisarts geen partnerrelatie aangaan met hun patiënten, dat weet je toch neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
:lightbulb: Eerste post
Maar ze houd zich overal netjes aan en is nooit over de schreef gegaan maar ik merk aan alles dat zij deze spanning ook voelt.

Ik gok dat ze je stemming en crush wel doorheeft ja. Betekend niet dat ze zelfde voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien wordt ze zenuwachtig van je omdat jij zo gek doet, ipv dat ze je zo geweldig vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Keep on dreaming.
Ook al is dit gevoel wederzijds, dit kan nooit iets worden. Dit mág nooit iets worden. Het is onethisch om als arts een relatie aan te gaan met een patiënt. Als ze dat wel doet zal ze bestraft worden door de medische tuchtraad. Dat weet zij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zie je heel vaak, dat mensen die verliefd zijn alles aangrijpen als teken dat die ander het ook zo voelt. Soms is dat ook zo, maar het kan net zo makkelijk een kwestie zijn van zien wat je wil zien. Die overtuiging dat het wederzijds is, is dus onbetrouwbaar.
Daarnaast, wat zou je ermee kunnen en willen doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfs al zou jouw huisarts de spanning voelen, dan zal zij als professional daar nooit iets mee doen. Dat is namelijk strafbaar. Ook kan zij uit haar beroep gezet worden als zij iets met een patiënt op dit vlak zou doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als zij “ wel op jou zou zijn “ zou ze je zeker diep in de ogen kijken.
Dus ga er maar lekker van uit dat zij niet voelt wat jij voelt.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 26-06-2022 10:45
1.08% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso inderdaad misschien wel verstandig om een andere huisarts te zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
26-06-2022 10:41
Maar ze houd zich overal netjes aan en is nooit over de schreef gegaan maar ik merk aan alles dat zij deze spanning ook voelt.

Ik gok dat ze je stemming en crush wel doorheeft ja. Betekend niet dat ze zelfde voelt.

:lightbulb:
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mednet.nl/nieuws/kwart-van- ... ent-gehad/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat moet ik me bij dat aanstaren voorstellen dan?
Dat jij haar diep in de ogen kijkt als jij een inwendig onderzoek krijgt?
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte…
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou zeggen: maak een afspraak en vertel haar hoe ze je laat voelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
wlw_87 schreef:
26-06-2022 03:35
Ik voel echt een verliefdheid aankomen en weet dat ik niet eeuwig kan dagdromen van haar…
Dit klinkt onheilspellend.

Ik wacht rustig op het vervolg van dit verhaal waarin je haar per ongeluk oraal bevredigt op de behandeltafel.
Onkruit schreef:
26-06-2022 10:50
Wat moet ik me bij dat aanstaren voorstellen dan?
Dat jij haar diep in de ogen kijkt als jij een inwendig onderzoek krijgt?
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte…
Sorry ik moet zo lachen om deze beschrijving 😂

To, wat had je verwacht aan reacties? Dit gaat toch nooit werken en lijkt me dat je dat zelf ook weet.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
26-06-2022 10:39
:lightbulb: Eerste post

Dat dus. :P :O
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
26-06-2022 10:39
:lightbulb: Eerste post
:idee:

Dit is een goed artikel om de dingen wat meer in perspectief te zien:
https://www.psychologiemagazine.nl/arti ... verlangen/
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Schrijf je een doktersromannetje?

Huisartsen hebben het hartstikke druk, volle spreekuren, hoe kan jij zo vaak terecht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt inderdaad als een doktersromannetje…
Alle reacties Link kopieren Quote
Onkruit schreef:
26-06-2022 10:50
Wat moet ik me bij dat aanstaren voorstellen dan?
Dat jij haar diep in de ogen kijkt als jij een inwendig onderzoek krijgt?
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte…
Haha ik las ooit een verhaal op reddit van een vrouw die haar vrouwelijke gynaecoloog nogal aantrekkelijk vond. Kreeg ze tijdens een inwendig onderzoek de opmerking "well madam you have a very cooperative vagina..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Door het soort zinnen "Vanaf dag een dat ik bij haar binnenstapte hadden wij al die spanning" denk ik eerder dat jij dingen ziet die er niet zijn. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een huisarts die in een jaar honderden mensen spreekt bij de eerste ontmoeten met een nieuwe patiënt zowat in extase geraakt.

Je wil het zien, dus zie je dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Andere huisarts zoeken

Zij mag geen relatie, wat voor relatie dan ook, met een patient hebben.

Realiseer je dat er heel veel patienten een crush op hun behandelaar hebben, en denken dat dit ook wederzijds is. Vaak is dit alleen in de beleving van de patient.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Onkruit schreef:
26-06-2022 10:50
Wat moet ik me bij dat aanstaren voorstellen dan?
Dat jij haar diep in de ogen kijkt als jij een inwendig onderzoek krijgt?

Is dat niet normaal dan? :proud:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven