Leuk (romantisch) cadeau... wie heeft de gouden tip?!

12-05-2011 22:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even geen relatie kommer en kwel, wel een relatie-gerelateerd vraagstuk, met de hoop op originele en leuke tips vanuit de viva-forummers....



Binnenkort is mijn (nog vrij nieuwe) vriend jarig. Ik zit me nu alweer het hoofd te breken over een leuk cadeau. Ik ben er zelf ook kort na jarig en we hebben elkaar al wat uitgedaagd in het cadeau-issue...



Ik ben niet zo van de materiele zaken, zoek echt een leuke tip voor een romantisch uitje of verjaardagscadeau dat zegt "ik vind jou echt superleuk".

Let op: pril geluk (enkele maanden), dus sieraden vind ik nog wat off limit!



Uiteraard zelf ook wel wat ideeen van weekendjes weg enzo... maar met een beetje hulp van jullie, mogelijk iets dat toch weer net ff anders is!



Brand los..... Eeuwige roem te vergeven voor het leukste idee
Waar houdt hij van en wat is je budget?



Een weekendje naar de F1? Wild kamperen in Frankrijk? Wijnproeven in een kasteeltje in Limburg?
Luchtballonvaart!
Of anders gewoon een paar dagen Parijs, geweldig...
Eten in het donker bij C-Taste in Amsterdam!
Alle reacties Link kopieren
Leuk en helemaal niet verstikkend

One day wedding - Trouwen voor 1 dag
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een vliegles

Een parachutesprong

Of 'n romantische ballonvlucht voor jullie samen met champagne na afloop
Alle reacties Link kopieren
Wat is het budget TO???
Alle reacties Link kopieren
Een lekkere massage? zo één met zo'n chinese kaars die je aansteekt waardoor de was smelt en vloeibaar word?



* en nee, ik ben niet je vriendje ingehuurd om dit te typen *
Alle reacties Link kopieren
Een zelf gemaakte picknick met van alles wat hij lekker vind....



Je eigen knip en plak werk over zijn leeftijd/ de tijd dat jullie elkaar kennen/ zijn leven in boekje enz...



Naar een concert..



Naar de sauna alles eraan en erop...



Naar een festival...



Midgetgolfen en een troffee meenemen want hij wint natuurlijk sowiso want hij is jarig...



Disco bowlen...



Een workshop volgen wat hij gaaf vind (sport, creatief, koken enz)....



Naar iets gaan in het theater ( muziek, cabaret enz)....



Hem mee nemen naar iets wat hij altijd mooi of bijzonder vond in zijn jeugd en goede herinneren aan heeft, zodat jullie er ook nog samen een extra herinnering er bij kunnen maken en hem dan mee uiteten nemen...



Samen een weekendje weg...



Naar de Apenheul, Dierentuin, papagaaientuin, vlindertuin gaan..



Lekker naar het strand gaan, wandelen, eten en genieten...



Kanovaren/ mountainbiken/ sqwad rijden/ berg beklimmen/ door de grotten wandelen met zijn tweeën en daarna ergens een hotel pakken of kamperen, kampvuur maken en marsmallows klaar maken......



Vind hij een bepaalde serie leuk en houdt hij van stripboeken? Misschien hebben ze er wel een stripboek van , kan je die halen....



( ik stond laatst in zo'n winkel voor een goede vriend van mij en wou geen standaard kadoo geven. Hij is zo'n trekkiefan en ik ben alles behalve een trekkiefan, dus ik wist echt niet wat ik moest zoeken. Maar er was een hele aardige Mr trekkie die in de winkel werkte die mij graag wou helpen. Heb uiteindelijk maar iets gekocht waar MR trekkie van de winkel helemaal wild van werd. En hij vond het ook vrij bijzonder dat iemand die er geen verstand van heeft dit kocht als een kadootje. Ik moest toen ik buiten was kei hard lachen. O ja en goede vriend was helemaal in zijn nopjes... Ik snap het nog steeds niet, maar ja ik ben ook geen trekkie, haha)



Net zoals van die rare stripfiguurpoppetje's....



Een bouwpakket van zijn favoriete merk auto.....



Een speurtocht door stad maken , allemaal kaartjes met teksten erop dat hij naar die kroeg moet gaan samen met jou, dan weer naar een ander iets enz enz. In cryptische omschrijvingen en uiteindelijk gewoon ergens gezellig uit eten gaan. Heb je een leuke dag invulling en eigenlijk is de lol die je er samen mee hebt al heel leuk.



Rondvaart in een mooie oude stad...



Jeetje er kunnen zoveel dingen ik weet niet wat hij leuk vind, waar zijn interesses liggen dussssssss dit zijn heel veel verschillende ideeën. En ook niet allemaal dingen waar ik zelf voor zou kiezen, maar ja wie weet heb je er iets aan.
Alle reacties Link kopieren
Wow Vogelbekdier, wat een ideeën Vind het theater wel een leuke
Alle reacties Link kopieren
hahaha heb soms wel wat ingevingen , heb zelf net nog aanpassingen gedaan omdat ik er nog een paar bedacht had, hahaha
Nachtje (of 2) in strandhotel op Terschelling... lekker in de duinen liggen, ik bedoel wandelen
Alle reacties Link kopieren
Zilveren buttplug?
Alle reacties Link kopieren
Wauw... hoop ideeen. Veel leuke suggesties, soms iets mindere (Franck...), maar genoeg stof om eens nader te bestuderen.

Budget wilde ik eigenlijk niet zo achterlijk hoog doen. Vond 100 euro wel voldoende. Ik vind hem helemaal leuk, maar ja... is ook niet mijn eerste relatie, dus ben niet meer zo naief en onbezonnen als tien jaar geleden



Maar dank dank en dan is er buiten de verjaardag om ook nog genoeg te doen, dit jaar!!



(maareh.. blijf vooral leuke ideeen aan dragen, dan kunnen we die allen opslaan voor wanneer de inspiratieloze tijden weer eens aanbreken!)
Alle reacties Link kopieren
Fotoshoot samen???
Alle reacties Link kopieren
maak een mooie fotomozaiek met allemaal foto's van jezelf, diverse aanbieders, vond zelf de site www.moz-art.nl wel een leuke!
Goh hoezo reclame maken.. 10 dagen na het openen van dit topic..
Alle reacties Link kopieren
@Nancy1982: Mijn fout, je wilde een gouden tip en ik geef een zilveren tip...Nieuwe tip dan maar: een gouden buttplug...
Alle reacties Link kopieren
romantisch cadeau

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven