Leuke man bij de sportvereniging

03-01-2018 12:02 180 berichten
Ik zit met een “probleem”. Ik vind iemand leuk (om te zien, qua uitstraling en om mee te praten) en ik wil graag met hem afspreken. Maar ik durf geen move te maken. :facepalm: Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Ik word normaal gesproken altijd versierd. Maar hij is super lief en rustig en ik betwijfel of hij (in deze context) mij ooit zal gaan vragen. En ik weet niet eens in hoeverre hij interesse heeft in mij.

Ik sport er nog niet zolang en heb hem nog maar 3x gezien. Hij sport er al jaren en is er heel goed in. Wanneer we in duo’s oefeningen moesten doen, kwam hij naar me toe of werden we bij elkaar ingedeeld. Hij legt alles heel geduldig aan me uit en hij doet echt súper lief. :flirting: Maar dit kan dus heel goed puur zijn karakter zijn, het hoeft helemaal niets met (interesse in) mij te maken te hebben. Bijna iedereen is daar overigens vriendelijk en open en behulpzaam. Hij is lang niet de enige die met me heeft gekletst en dingen heeft uitgelegd enzo.

Maar goed, we werken allebei onregelmatig dus we zijn er allebei niet altijd (training is op vaste dagen en tijdstippen). Jammer genoeg zie ik hem dus niet zo vaak als ik zou willen. Ook tref ik hem nooit alleen, de kleedruimtes zijn apart en in de zaal staan er altijd mensen om ons heen. Ik geef toe dat ik het extreem spannend vind om ook nog eens openlijk te flirten en initiatief te nemen. Ik flirt eigenlijk nooit bewust. Ik kan dat ook niet zo goed, want als ik iemand interessant vind word ik een beetje verlegen en onhandig. Terwijl ik normaal gesproken juist open en spontaan ben.

Gelukkig durf ik wel met hem te praten! En hem uit mezelf te begroeten enzo. Vroeger had ik dat nooit gedurfd (bij iemand die ik leuk vind). Hij vertelde best veel over zichzelf. O.a. wat voor werk hij doet, en waar hij woont én dat hij vrijgezel is (nadat ik vroeg of hij samenwoont of alleen woont). Ik hoop hem morgen weer te zien. Wat moet ik doen? Ik merk dat ik niet durf, maar wel ongeduldig ben en bang ben dat hij straks al met iemand anders is. Help! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ben Tichelaar heeft een heel leuk stuk geschreven in de krant. Strekking van het verhaal (en tevens titel): hoe 20 seconden (lef) je leven kunnen veranderen. Alle seinen staan op groen, ga ervoor. Succes!
We hebben nummers uitgewisseld! En hij heeft me meteen dezelfde avond al gebeld. Nu nog een date.
:-$ :-$ :-$
Lotus90 schreef:
09-01-2018 23:24
We hebben nummers uitgewisseld! En hij heeft me meteen dezelfde avond al gebeld. Nu nog een date.
:-$ :-$ :-$
:high5: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
09-01-2018 23:24
We hebben nummers uitgewisseld! En hij heeft me meteen dezelfde avond al gebeld. Nu nog een date.
:-$ :-$ :-$
Top!!!

Ik lees mee ;-D
Veritas vos liberabit
Mijn hart gaat weer sneller kloppen als ik eraan terug denk. :angel:

Hij belde plotseling. Ik durfde bijna niet op te nemen. Gelukkig wel gedaan! Ik zat alleen wel ergens op visite. Dus hij vroeg of ik hem binnenkort wil terug bellen.

Natuurlijk doe ik dat het liefst morgenochtend om 07:00 uur al, maar ik hou me in. :nut:
Vraag hem of hij bij jouw thuis komt douchen?
En dat er nadien een glas wijn klaar staat.
Tornacense schreef:
10-01-2018 00:31
Vraag hem of hij bij jouw thuis komt douchen?
En dat er nadien een glas wijn klaar staat.
Hahaha uhh.. Zo ver ben ik nog niet hoor. Ik wil liever eerst wat dates buiten de deur. :)
O, wat leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, hoe had je het uiteindelijk aangepakt TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van dit soort topics! :heart:

Laat je weten hoe het verder gaat, Lotus?
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor belde hij? Heb je, als je terugbelt, meteen een onderwerp om op te pakken. Met een beetje geluk ging het niet over de training, want daar heb je al iets gemeenschappelijks, maar komt er dus iets bij.

Eigenlijk is deze reactie gewoon een ordinaire TVP....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat leuk dit! Houd je ons op de hoogte?

Ik krijg zelf helemaal vlinders in mijn buik als ik dit lees hahaha! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Hoera!!
Een fijn feel-good-topic.

Goed gedaan Lotus
Mademoiselleeeee schreef:
10-01-2018 09:21
Wat leuk, hoe had je het uiteindelijk aangepakt TO?
Hij kwam tijdens de les naar me toe en begroette me (lief lachend en een héél zacht duwtje :-$ ) en hij vroeg hoe het ging.

Ik vroeg of hij een leuke kerst/oud en nieuw heeft gehad en wat hij had gedaan. Daarna gingen we gewoon trainen, niet samen. Ik lachte een paar keer naar hem. En ik zat te bedenken wanneer ik het zou gaan vragen.

Aan het einde van de les liep ik naar hem toe. Ik zei een paar onzin dingen en toen stond ik er maar een beetje -ik durfde het toch niet te vragen omdat er iemand bij kwam staan-.. Dat was wel een beetje gênant haha. MAAR ik zag hem opeens kijken van “oooooh”. En toen keek hij me aan en zei hij: ik ga me omkleden. Ik zei: ik ook. :)

En toen stond hij buiten toen ik naar buiten kwam en gingen we samen dezelfde richting in. Beetje kletsen. En al vrij snel vroeg ik, best onschuldig even tussendoor, of hij Facebook heeft (ik weet al dat hij dat niet heeft) en toen zei hij nee, nog niet, maar ik heb wel WhatsApp, wil je mijn nummer? Hij zette zijn nummer in mijn telefoon en liet ‘m overgaan.

Later die avond belde hij om te zeggen dat hij me nog geen WhatsAppje had gestuurd omdat zijn internet het niet doet, dat hij voorlopig dus even alleen telefonisch bereikbaar is en of ik hem binnenkort wil bellen. Omdat ik vertelde dat ik op visite was, hebben we verder niks besproken. Ik ga straks een smsje sturen denk ik. :shame:
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 12-01-2018 12:30
Reden: Herkenbaarheid
1.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee bellen!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wat leuks bedacht voor jullie eerste date? Spannend maar vooral heel leuk, geniet ervan.
Wat een leuk topic :flirting:

Hij vindt je zeker leuk :) gewoon bellen en wat afspreken voor aanstaand weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Lotus!!
Iekx schreef:
10-01-2018 11:33
Neeeeee bellen!!
Waarschijnlijk werkt hij. Dan komt bellen niet uit. Ik wil vragen of hij vanavond iets te doen heeft.

Of is dat te snel? :clown:
Alle reacties Link kopieren
Aahh zo leuk!! Ik zou ook gewoon bellen, daar vroeg hij toch ook om?
Aan het begin van mijn relatie met mijn vriend hebben we ook ontzettend veel gebeld, dat is veel fijner dan whatsapp! En gelijk afspreken voor een date! Ook al vind ik misschien stiekem wel een beetje dat hij dat nu moet gaan vragen ;-))
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
10-01-2018 11:45
Waarschijnlijk werkt hij. Dan komt bellen niet uit. Ik wil vragen of hij vanavond iets te doen heeft.

Of is dat te snel? :clown:
Oh lees nu dat bellen misschien niet uit komt. Ja, je kan hem een berichtje sturen met; zin/tijd om vanavond een drankje te doen?
ofzoiets?
Alle reacties Link kopieren
Oeh dit wil ik graag volgen. Hartstikke leuk!
Hoe ging het uitwisselen van nummers?
28anoniem10 schreef:
10-01-2018 11:50
Aahh zo leuk!! Ik zou ook gewoon bellen, daar vroeg hij toch ook om?
Aan het begin van mijn relatie met mijn vriend hebben we ook ontzettend veel gebeld, dat is veel fijner dan whatsapp! En gelijk afspreken voor een date! Ook al vind ik misschien stiekem wel een beetje dat hij dat nu moet gaan vragen ;-))
OK, dan bel ik hem vanavond. :)

Even kijken of hij mij gaat vragen ja.

Ik durf het hem zelf ook te vragen. Dus dat ga ik ook doen als het nodig is. Heb dit allemaal nog nooit eerder gedaan dus voor mij is het helemaal nieuw en spannend. :jump:
Alle reacties Link kopieren
Oooo wat heerlijk, een love story!!
pamelacourson schreef:
10-01-2018 09:28
Ik hou van dit soort topics! :heart:

Laat je weten hoe het verder gaat, Lotus?
Zeker! :angel:

Ik twijfel wel een beetje: nu smsen of vanavond bellen.

Wat vinden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven