Leuke man bij de sportvereniging

03-01-2018 12:02 180 berichten
Ik zit met een “probleem”. Ik vind iemand leuk (om te zien, qua uitstraling en om mee te praten) en ik wil graag met hem afspreken. Maar ik durf geen move te maken. :facepalm: Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Ik word normaal gesproken altijd versierd. Maar hij is super lief en rustig en ik betwijfel of hij (in deze context) mij ooit zal gaan vragen. En ik weet niet eens in hoeverre hij interesse heeft in mij.

Ik sport er nog niet zolang en heb hem nog maar 3x gezien. Hij sport er al jaren en is er heel goed in. Wanneer we in duo’s oefeningen moesten doen, kwam hij naar me toe of werden we bij elkaar ingedeeld. Hij legt alles heel geduldig aan me uit en hij doet echt súper lief. :flirting: Maar dit kan dus heel goed puur zijn karakter zijn, het hoeft helemaal niets met (interesse in) mij te maken te hebben. Bijna iedereen is daar overigens vriendelijk en open en behulpzaam. Hij is lang niet de enige die met me heeft gekletst en dingen heeft uitgelegd enzo.

Maar goed, we werken allebei onregelmatig dus we zijn er allebei niet altijd (training is op vaste dagen en tijdstippen). Jammer genoeg zie ik hem dus niet zo vaak als ik zou willen. Ook tref ik hem nooit alleen, de kleedruimtes zijn apart en in de zaal staan er altijd mensen om ons heen. Ik geef toe dat ik het extreem spannend vind om ook nog eens openlijk te flirten en initiatief te nemen. Ik flirt eigenlijk nooit bewust. Ik kan dat ook niet zo goed, want als ik iemand interessant vind word ik een beetje verlegen en onhandig. Terwijl ik normaal gesproken juist open en spontaan ben.

Gelukkig durf ik wel met hem te praten! En hem uit mezelf te begroeten enzo. Vroeger had ik dat nooit gedurfd (bij iemand die ik leuk vind). Hij vertelde best veel over zichzelf. O.a. wat voor werk hij doet, en waar hij woont én dat hij vrijgezel is (nadat ik vroeg of hij samenwoont of alleen woont). Ik hoop hem morgen weer te zien. Wat moet ik doen? Ik merk dat ik niet durf, maar wel ongeduldig ben en bang ben dat hij straks al met iemand anders is. Help! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Wat sneeuwwitje zegt!

Maar vind eigenlijk wel een beetje dat het nu zijn beurt is om jou mee uit te vragen
Hij is ook echt HEEL erg leuk. We hadden het over onze huizen en wat we er nog aan willen doen/veranderen. Toen vertelde ik dat mijn badkamer en hal geverfd moeten worden, maar dat ik mijn vader liever niet teveel vraag, waardoor ik het op z’n beloop laat. Toen bood hij serieus aan om het voor me te verven. Dat doet hij ook altijd voor zijn zusjes. Gewoon echt té lief. :worship:

Ik heb gezegd dat ik dat enorm lief vind maar ben natuurlijk (nog) niet op dat aanbod in gegaan.

Ik vertel het alleen even om een beeld te schetsen hoe lief hij is. Hihi.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
03-01-2018 12:15
Misschien moet je ervoor zorgen dat je hem op een totaal andere plek "per ongeluk" tegenkomt.
In een winkel bijvoorbeeld, of op het station. Ik ken z'n gangen natuurlijk niet.
En dan: "Heeeeee, da's toevallig. Ook de weekendboodschappen aan het doen? "
Dat dacht ik ook meteen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Samen huizen opknappen! Romantisch :flirting:

*Heb nu Coca Cola light reclame in gedachte....*
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
28anoniem10 schreef:
18-01-2018 15:07
Wat sneeuwwitje zegt!

Maar vind eigenlijk wel een beetje dat het nu zijn beurt is om jou mee uit te vragen
Ja, dat vind ik stiekem ook. Daarom wacht ik even af. Maar bij hem heb ik op de één of andere manier het idee dat het wel goed zit.

Hij geeft me het gevoel dat hij geïnteresseerd is. Maar hij is totaal anders dan de mannen waar ik eerder dates/relaties mee had. Hij loopt veel minder hard van stapel, heeft ook op geen enkele manier aangestuurd op seks of over mijn uiterlijk/lichaam gepraat.

Maar goed, ik merk vanzelf hoe het allemaal loopt. :)
Ik vind het helemaal tof dat jullie niet gezoend hebben. Je kent elkaar nog maar net, dus waarom zou je? Deze man zou goud waard kunnen zijn, wat ik je brom! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit topic nu pas, maar wat heerlijk! Hopelijk snel een nieuwe date Lotus! Ben heel benieuwd!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk! laat je ons weten als hij je nog een keer uitvraagt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel echt benieuwd hoe dit afloopt! :)
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
En en? Is er al een tweede date geweest?
Alle reacties Link kopieren
update please!! :flirting:
Ik heb nog geen update helaas. Hij heeft afgelopen vrijdag wel gezegd (via WhatsApp) dat hij nog een keer wil afspreken! Maar..

Hij zei er meteen bij dat hij nog even moest kijken wanneer hij kan. Toen zei ik dat dat me heel leuk lijkt en of hij het nog zou laten weten. Hij zei dat hij dat zou doen.

Sindsdien hebben we geen contact meer gehad. We hebben allebei gewerkt afgelopen weekend dus beide druk bezig geweest. Ik wacht het geduldig af. Morgen is er training, dus dan kan ik in ieder geval naar hem gluren (grapje!). :nut:
Alle reacties Link kopieren
hmm klinkt jammer genoeg niet echt positief vanuit zijn kant...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog geen conclusies gaan trekken eerlijk gezegd. Inderdaad gewoon maar even afwachten.
Veel plezier vanavond met sporten TO.
winkje87 schreef:
23-01-2018 10:13
Ik zou nog geen conclusies gaan trekken eerlijk gezegd. Inderdaad gewoon maar even afwachten.
Nee ik trek sowieso nog geen conclusies. Maar ik heb ook geen verwachtingen. Nog een keer afspreken zou natuurlijk leuk zijn, maar alleen als hij dat óók graag wil. (Lijkt mij opzich wel hoor, anders zou hij er toch niet over begonnen zijn?) Mocht hij om welke reden dan ook niet willen: ook goed. No hard feelings. :)
sneeuwwitje80 schreef:
23-01-2018 10:36
Veel plezier vanavond met sporten TO.
Dankje! :D
28anoniem10 schreef:
23-01-2018 09:33
hmm klinkt jammer genoeg niet echt positief vanuit zijn kant...
Ik zit inderdaad niet (bij wijze van spreken) iedere paar minuten mijn telefoon te controleren of ik al een berichtje heb gehad van hem. Maar ik sluit op dit moment ook nog niets uit. We hebben nog maar 1x afgesproken dus ik verwacht nog niet zoveel. Als hij nog wil afspreken hoor ik vanzelf nog wel wanneer hij kan, ik ga niets vragen.
Ik zou het initiatief ook even bij hem laten nu.
Wel een beetje jammer dat hij niet nét wat harder voor je loopt. Maar dat kan nog komen!
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Kirikou schreef:
23-01-2018 14:08
Ik zou het initiatief ook even bij hem laten nu.
Wel een beetje jammer dat hij niet nét wat harder voor je loopt. Maar dat kan nog komen!
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Ik ben inderdaad gewend dat mannen er veel meer bovenop zitten en ook doorpakken. Zo van: ik wil je weer zien, kan je a.s. zaterdag? :proud:

Ik heb mijn vrije avonden + weekend nu ook alweer bijna helemaal volgepland. Dus als er nog een date komt, zal dat waarschijnlijk pas volgende week zijn.

Maar goed, als er nieuws is zal ik dat even updaten! :cheer2:
Hmm. Ik heb een vage update. Hij was er afgelopen dinsdag en hij deed super lief. Kwam naar me toe en we hebben lang met elkaar geoefend en gekletst. Hij deed weer SUPER lief en flirtte ook een beetje voor mijn gevoel.

Hij heeft verteld dat hij a.s. weekend weer werkt: hij blijkt (vrijwel) ieder weekend te werken. Ok, dat kan. Maar hij heeft dus helemaal niks meer gezegd over afspreken.

Na de les, buiten, vroeg hij of ik ging slapen? Ik heb ja gezegd. Douchen en slapen. Geen idee of hij iets bedoelde met die vraag.. De les eindigt vrij laat dus nog afspreken daarna had ik niet eens bij stilgestaan. Pas toen ik bijna thuis was dacht ik, oh, misschien wilde hij samen iets gaan doen? Maar dat vond ik dus niet duidelijk. En verder heb ik helemaal niks meer gehoord trouwens.

Ik ben dus geneigd het verder niet serieus te nemen. Dat hij gewoon erg lief ís, dus niet in het bijzonder tegen mij, en verder niet bijzonder veel interesse heeft. Want anders had hij al wel een voorstel gedaan denk ik. Ik blijf sowieso niet bezig met initiatief nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, jammer. Ik weet ook niet of ik zelf nog een poging zou wagen eerlijk gezegd. Wie weet is hij nu niet in de gelegenheid om af te spreken ivm zijn werk en hoor je na het weekend nog wat van hem.
Of misschien is hij wel geflatteerd door jouw aandacht, speelt het spel mee maar is verder niet geïnteresseerd (in eender welke relatie).
Ik zou het nu bij hem laten.
Alle reacties Link kopieren
Of misschien is het een man die niet gemakkelijk initiatief neemt....(ik ken zo iemand, een schat van een man, maar initiatief, hoho, nu samen met een vrouw die echt wel heel duidelijk het voortouw heeft genomen)
Alle reacties Link kopieren
Als je hem heeeeeel leuk en heeeeel lief vindt, kan je nog 1 keer duidelijk balletje opgooien. Misschien is hij niet zo'n jager, zou kunnen toch? Klinkt wel logisch eigenlijk, als hij heel erg lief en attent is.

En het zou zo maar kunnen dat hij wel iets bedoelde met die vraag. Dacht hij de voorzet te geven, kop je m niet in ;)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven